Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je vriend niet wil trouwen....

+19
Roodkapje
Merai
Suus
Snoes
Melis_je
Rush
Arwyn
mickey
Susan
RYW
sanne-84
_Femme
Tabbert
Supertalentje
Sweety
minoessepoes
Niekske
Marin
JD
23 plaatsers

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke za 1 okt 2011 - 10:58

Mijn zoon heeft ook nog de naam van mijn ex maar die gebruik ik niet. Ik mag mijn eigen familienaam gebruiken voor hem omdat hij totaal geen contact heeft met zijn vader. De naam veranderd, en dat is voor mij eigenlijk nog het enige, terwijl toen ik wilde trouwen en mijn ex min of meer ten huwelijik vroef ik er een totaal ander beeld van had.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roodkapje za 1 okt 2011 - 11:00

Hier heb ik ooit 5 jaar geleden heel bewust gekozen om mijn naam te geven aan mijn dochter. Nu zal ze dan toch de naam van mijn vriend krijgen. Dat voelt toch wat onwennig. Zelf is ze er supertrots op en zegt ze ook al tegen vriendinnen dat dat haar naam wordt. Het zal wel wennen smile

Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke za 1 okt 2011 - 11:02

Knap hoor, dat zou voor mij een hele stap zijn... Wel leuk dat ze er zelf zo trots op is. Voor mij blijft het op die manier toch een "moeilijk" iets omdat ik graag wil dat hij mijn naam draagt. Ook omdat hij die naam zal overgeven aan zijn eigen kinderen naderhand.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Roodkapje za 1 okt 2011 - 11:19

Is er geen mogelijkheid dat hij zijn naam laat veranderen? Ik ken iemand waarvan de ouders ook uit elkaar zijn en die heeft de achternaam van haar mama aangenomen toen ze 12 was oid. Ze zag haar vader amper en had met haar moeder een hele goede band. Dit heeft ze toen aan moeten vragen.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast za 1 okt 2011 - 20:03

kruimelje schreef:Ha zusje, leuk dat je weer gewoojn gaat posten! Denk dat als je zelf het nuchter bekijkt het huwelijk ook niet meer voorstelt dan dat je er van maakt smile Natuurlijk is het een hele leuke dag maar een week later gaat je leven gewoon verder. Zo zie ik het.

Thanx! smile Je zegt het zelf al; zo zie jij het. Ik vind het huwelijk wel veel voorstellen, zeker als je ook kinderen wilt samen. Natuurlijk kun je alles en alles ook op papier regelen maar dat lijkt mij echt niks. Het is wat je er zelf van maakt; voor mij is het belangrijk. Hoe jij het ziet veranderd natuurlijk weinig aan mijn gevoel daarover.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Bolleke za 1 okt 2011 - 20:39

Roodkapje, ja zijn naam laat ik wel veranderen, dat kan alleen pas over een jaar als ik 5 jaar zelf voor hem gezorgd heb...
Zusje, ja dat klopt haha, zo zie ik het, natuurlijk kun jij het anders zien, en dat is maar goed ook, anders zou niemand meer trouwen smile
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast zo 2 okt 2011 - 4:29

Ik denk ook dat het van de reden afhangt waarom je partner niet wil trouwen. Bij mijn ex kon ik me er gewoon niet bij neerleggen. Zijn reden was voor mij niet iets dat ik kon begrijpen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 5 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum