Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Als je vriend niet wil trouwen....

+19
Roodkapje
Merai
Suus
Snoes
Melis_je
Rush
Arwyn
mickey
Susan
RYW
sanne-84
_Femme
Tabbert
Supertalentje
Sweety
minoessepoes
Niekske
Marin
JD
23 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:21

Joy_ schreef:Hahaha jij benoemt echt exact mijn gedachtengang, RYW smile Al die dingen heb ik ook al gedacht smile Ik zou het zelf natuurlijk leuker vinden als hij het zelf écht ook wil, trouwen met mij, maar mocht hij het uiteindelijk doen om mij een plezier te doen, zou ik dat ook accepteren en het dan wel doen. Dat heb ik dan liever, dan niet trouwen.

Maar nee, ik vind het ook echt te vroeg om over te beginnen. Want stel dat hij nu nee zegt, dan kan ik aan dat idee wennen..maar anderzijds kan hij ook gewoon lekker genieten van de relatie en wie weet ooit een aanzoek doen omdat ik natuurlijk veel leuker ben dan z'n ex Wink En t.z.t. bespreken we het ook echt wel. Misschien zegt ie nu nog wel nee, omdat de scheiding nog redelijk vers is (nou ja, 1,5 jaar geleden), terwijl hij na vier jaar relatie met mij er heel anders tegenaankijkt. Ik ga gewoon maar geen slapende honden wakker maken.

Supertalentje, wat heeft dat met leeftijd te maken? Ik denk juist dat je eerder over dit soort dingen begint als je wat ouder bent. Ik ben 26, hij 29. Waren we 18 geweest, dan hadden we dit soort dingen echt nog niet besproken, maar nu is dat toch wel redelijk actueel.

Hahaha grappig, die gedachtengang is voor MIJ dan weer erg herkenbaar Wink dat had ik ook, toen mijn vriend zei dat hij met mij wel wilde trouwen en dat al heel snel wist, terwijl hij het bij zijn ex niet wilde. En dat hij, terwijl hij met haar samenwoonde, zijn eigen appartement nog aanhield terwijl hij het wel wil opzeggen wanneer hij bij mij intrekt. Zo'n kinderachtig (maar erg lekker) gevoel van: woehoe, voor mij wel Wink

Nou ja, ik realiseer me nogmaals dat ik er best blij mee mag zijn dat mijn vriend en ik er beiden op dezelfde manier over denken smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:22

Joy_ schreef:
Eucalypta schreef:Hoe lang is hij al gescheiden?


1,5 jaar geleden.

Mja. Ik ook, maart 2010. Maar al sinds herfst 2008 uit elkaar.

Voor mij is het niet te vroeg om daarover na te denken, maar ik ben dan ook al sinds 2008 aan het verwerken, misschien scheelt dat ook weer.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Marin ma 19 sep 2011 - 8:24

RYW schreef:
Joy_ schreef:
Eucalypta schreef:Hoe lang is hij al gescheiden?


1,5 jaar geleden.

Mja. Ik ook, maart 2010. Maar al sinds herfst 2008 uit elkaar.

Voor mij is het niet te vroeg om daarover na te denken, maar ik ben dan ook al sinds 2008 aan het verwerken, misschien scheelt dat ook weer.

Ja en jij hebt ook alweer langer een nieuwe relatie. Maar wel fijn om te horen dat er mensen zijn die geen trouwvrees hebben gekregen Wink Mijn ouders allebei trouwens ook niet, zijn ook hertrouwd smile


Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:27

Joy_ schreef:
RYW schreef:
Joy_ schreef:
Eucalypta schreef:Hoe lang is hij al gescheiden?


1,5 jaar geleden.

Mja. Ik ook, maart 2010. Maar al sinds herfst 2008 uit elkaar.

Voor mij is het niet te vroeg om daarover na te denken, maar ik ben dan ook al sinds 2008 aan het verwerken, misschien scheelt dat ook weer.

Ja en jij hebt ook alweer langer een nieuwe relatie. Maar wel fijn om te horen dat er mensen zijn die geen trouwvrees hebben gekregen Wink Mijn ouders allebei trouwens ook niet, zijn ook hertrouwd smile



En dat terwijl mijn scheiding ook vrij ruk was Wink en inderdaad, wij zijn alweer een hele tijd bij elkaar, en ik riep denk ik in het eerste jaar ook nog dingen als 'als ik ooit weer van plan ben om te trouwen, bind me vast en stop me in de bezemkast tot ik weer normaal doe' of zo. En nu, tsja, kijk nou eens, als mijn vriend het in gezelschap over mij heeft en dan 'mijn vrouw' zegt, bijvoorbeeld, 'mijn vrouw studeert in Leiden' of 'mijn vrouw heeft de bonuskaart vergeten' dan zwijmel ik al weg Wink

Lekker standvastig Wink Je hebt ook eigenlijk wel gelijk, met je vriend wat tijd geven daarin smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Supertalentje ma 19 sep 2011 - 8:27

RYW schreef:
Supertalentje schreef:Het zal de leeftijd zijn, maar binnen 2 maanden trouwen én kinderen ter sprake brengen; daar ga ik heel hard van rennen, haha!


Hahaha jaaaa ok, ze zijn inderdaad nog maar erg kort samen smile ik zit dan weer teveel in m'n eigen referentiekader, en dat is alweer zo'n 3 jaar relatie smile

En ik zit in de mijne, mocht ik nu na 10 jaar relatie gaan scheiden dan ben ik pas 27 (en stel dat ik niet zwanger zou zijn) dan ga ik heel hard rennen van kinderwensen (koop een broedkip), trouwen (been there done that) of 'ik hou van jou'-dingen. Ik moet er niet aan denken...

Een vriendin van mij is 35, heeft er een relatie van 12 jaar opzitten en wil graag kinderen (daardoor is de relatie niet uitgegaan overigens) maar zij selecteert wel op kinderwens. Dat kan ik me dan voorstellen, maar ik ben nog lang geen 35, dus wie dan leeft wie dan zorgt ;-)

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  mickey ma 19 sep 2011 - 8:29

RYW schreef:
mickey schreef:Mijn vriend wilt ook niet trouwen, quote: "Kost klauwen vol geld, en als je ervan af wilt, kost het je nog meer geld". Klinkt niet echt romantisch he Wink Ik zou trouwen wel fijn vinden, maar dan voornamelijk vanwege het praktische deel. Ons kindje krijgt zijn naam, ik niet... Dat is het enige emotionele punt dat ik erbij heb. Dat ik dalijk de enige in huis ben met een andere achternaam.

Hehehe... ik heb mijn eigen achternaam, mijn vriend heeft zijn eigen achternaam, mijn zoons hebben de achternaam van mijn ex, en zijn zoon heeft de achternaam van zíjn ex smile wij hebben dus vier achternamen in totaal, voor 5 mensen Wink
Dat wordt inderdaad een lang naamplaatje naast de voordeur nerd :P
Ach... ik heb me er inmiddels bij neergelegd. Mocht hij ooit nog van gedachten veranderen, dan wijs ik hem niet af hoor Wink
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Marin ma 19 sep 2011 - 8:31

Dat je een kinder- of trouwwens uitspreekt, betekent toch niet dat je direct gaat zitten hokken, Supertalentje?

Alles op z'n tijd. We hadden het laatst ook al over welke kinderwagens en honden we later willen, omdat we daar allebei een uitgesproken mening over hebben. Zeiden we zelf ook van lekker gesprek voor 2 maanden relatie..Maar ook dat we de komende jaren eerst maar eens mooie reizen maken naar land A, B, C, D, en E, omdat we ook dáár uitgesproken meningen over hebben. Kortom: Lekker samen dromen over de toekomst die gaat komen. Fijn om te weten dat je samen een toekomst gaat opbouwen, ook al is het nu nog pril. Waarin al die dingen zoals reizen, kinderen en huisdieren dus voorkomen, maar trouwen dus nooit. Wat mij ook doet vermoeden dat hij het niet echt wilt. Maar daarin laat ik 'm dus voor nu maar even vrij. Hoeven niet alles vast te leggen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:33

Supertalentje schreef:
RYW schreef:
Supertalentje schreef:Het zal de leeftijd zijn, maar binnen 2 maanden trouwen én kinderen ter sprake brengen; daar ga ik heel hard van rennen, haha!


Hahaha jaaaa ok, ze zijn inderdaad nog maar erg kort samen smile ik zit dan weer teveel in m'n eigen referentiekader, en dat is alweer zo'n 3 jaar relatie smile

En ik zit in de mijne, mocht ik nu na 10 jaar relatie gaan scheiden dan ben ik pas 27 (en stel dat ik niet zwanger zou zijn) dan ga ik heel hard rennen van kinderwensen (koop een broedkip), trouwen (been there done that) of 'ik hou van jou'-dingen. Ik moet er niet aan denken...

Een vriendin van mij is 35, heeft er een relatie van 12 jaar opzitten en wil graag kinderen (daardoor is de relatie niet uitgegaan overigens) maar zij selecteert wel op kinderwens. Dat kan ik me dan voorstellen, maar ik ben nog lang geen 35, dus wie dan leeft wie dan zorgt ;-)

Ik was 26 toen ik ging scheiden en dacht toen inderdaad ook, nou, ik hoef NOOIT meer een vent en al helemaal geen trouwring Wink maar ik wou wel een beetje lol, en dat dacht ik te kunnen vinden in een niet-serieuze scharrel met een collega. En ik heb me nog wel een tijdje ertegen verzet, maar ben toch echt wel als een blok gevallen en het is inmiddels toch lichtelijk serieus geworden smile

Zo zie je maar, dat kan je gewoon moeilijk voorspellen. Het is denk ik normaal dat je 'nooit meer' iets wil als je net gescheiden bent, dat je daar helemaal niet eens over na wil denken. Maar Joy d'r vent is niet pas gescheiden he smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Susan ma 19 sep 2011 - 8:35

RYW schreef:

Ik was 26 toen ik ging scheiden en dacht toen inderdaad ook, nou, ik hoef NOOIT meer een vent en al helemaal geen trouwring Wink maar ik wou wel een beetje lol, en dat dacht ik te kunnen vinden in een niet-serieuze scharrel met een collega. En ik heb me nog wel een tijdje ertegen verzet, maar ben toch echt wel als een blok gevallen en het is inmiddels toch lichtelijk serieus geworden smile


Ja, ik weet nog wel dat wij toen op MSN zaten en dat jij ZO nerveus was, toen zat je op een berichtje van hem te wachten.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:36

Susan schreef:
RYW schreef:

Ik was 26 toen ik ging scheiden en dacht toen inderdaad ook, nou, ik hoef NOOIT meer een vent en al helemaal geen trouwring Wink maar ik wou wel een beetje lol, en dat dacht ik te kunnen vinden in een niet-serieuze scharrel met een collega. En ik heb me nog wel een tijdje ertegen verzet, maar ben toch echt wel als een blok gevallen en het is inmiddels toch lichtelijk serieus geworden smile


Ja, ik weet nog wel dat wij toen op MSN zaten en dat jij ZO nerveus was, toen zat je op een berichtje van hem te wachten.

Hahaha oh ja, inderdaad Very Happy en toen zei jij iets wat ik eigenlijk niet wilde denken, iets van 'nou, volgens mij vind je het toch belangrijker dan je dacht' ofzo Very Happy
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Susan ma 19 sep 2011 - 8:37

Zei ik dat? Dat weet ik niet eens meer.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Marin ma 19 sep 2011 - 8:37

Nou ja en in 't ergste geval ga ik niet trouwen. Ik ben toch een klein propje, dus zo'n mooie lange jurk staat me toch niet whaha smile
Zolang ik die Bugaboo en chocolade labrador maar krijg, ipv een Stokke en Duitse herder, wat zijn plan is Wink
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Supertalentje ma 19 sep 2011 - 8:40

RYW schreef:
Supertalentje schreef:
RYW schreef:
Supertalentje schreef:Het zal de leeftijd zijn, maar binnen 2 maanden trouwen én kinderen ter sprake brengen; daar ga ik heel hard van rennen, haha!


Hahaha jaaaa ok, ze zijn inderdaad nog maar erg kort samen smile ik zit dan weer teveel in m'n eigen referentiekader, en dat is alweer zo'n 3 jaar relatie smile

En ik zit in de mijne, mocht ik nu na 10 jaar relatie gaan scheiden dan ben ik pas 27 (en stel dat ik niet zwanger zou zijn) dan ga ik heel hard rennen van kinderwensen (koop een broedkip), trouwen (been there done that) of 'ik hou van jou'-dingen. Ik moet er niet aan denken...

Een vriendin van mij is 35, heeft er een relatie van 12 jaar opzitten en wil graag kinderen (daardoor is de relatie niet uitgegaan overigens) maar zij selecteert wel op kinderwens. Dat kan ik me dan voorstellen, maar ik ben nog lang geen 35, dus wie dan leeft wie dan zorgt ;-)

Ik was 26 toen ik ging scheiden en dacht toen inderdaad ook, nou, ik hoef NOOIT meer een vent en al helemaal geen trouwring Wink maar ik wou wel een beetje lol, en dat dacht ik te kunnen vinden in een niet-serieuze scharrel met een collega. En ik heb me nog wel een tijdje ertegen verzet, maar ben toch echt wel als een blok gevallen en het is inmiddels toch lichtelijk serieus geworden smile

Zo zie je maar, dat kan je gewoon moeilijk voorspellen. Het is denk ik normaal dat je 'nooit meer' iets wil als je net gescheiden bent, dat je daar helemaal niet eens over na wil denken. Maar Joy d'r vent is niet pas gescheiden he smile

Nou, het is niet zo dat ik dan altijd alleen zou willen blijven, maar uitspraken als 'samen een toekomst' opbouwen terwijl je pas 2 maanden 'verkering' hebt, gaat me echt te ver, haha! Natuurlijk ga je verder na een scheiding, je wordt weer verliefd, bouwt een relatie op met een nieuwe partner en misschien ga je uiteindelijk wel nog een keer trouwen of kinderen krijgen, maar dat dat allemaal binnen 2 maanden beklonken moet zijn geeft me gewoon de kriebels.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:43

Susan schreef:Zei ik dat? Dat weet ik niet eens meer.

Hahaha ja, en je stuurde me de link van dat liedje van Paul de Leeuw smile en dat het écht niet erg was om wel verliefd te zijn zo kort na het uitgaan van een relatie, en dat dat soms zo gebeurde Wink

Supertalentje: na 2 maanden durfde ik 'm niet eens mijn vriend te noemen Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Marin ma 19 sep 2011 - 8:45

Sorry maar ben je nou tussen de regels door m'n relatie aan het dissen met je 'verkering' tussen haakjes, Sup? Me no likey!
Ieder z'n eigen tempo toch? Zoals ik al zei: Het is niet alsof we nu al samenwonen of helemaal aan elkaar vast zitten, maar het is wel leuk om samen over de toekomst na te denken, fijn dat we allebei weer een duidelijk beeld voor de toekomst hebben.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 8:47

Joy_ schreef:Sorry maar ben je nou tussen de regels door m'n relatie aan het dissen met je 'verkering' tussen haakjes, Sup? Me no likey!
Ieder z'n eigen tempo toch? Zoals ik al zei: Het is niet alsof we nu al samenwonen of helemaal aan elkaar vast zitten, maar het is wel leuk om samen over de toekomst na te denken, fijn dat we allebei weer een duidelijk beeld voor de toekomst hebben.

Prima toch? Ik zou er zelf niet blij van worden om het uit te stippelen als in: en dan gaan we over 3 jaar samenwonen en over 5 jaar trouwen en over 6 jaar wordt het eerste kind geboren, en dan gaan we verhuizen naar een twee onder één kap, en dan wil ik die-en-die Ikea bank, met extra hoezen ivm de kinderen, en dan na een jaar zwanger worden van de tweede etc., maar als het gewoon een beetje dromen is is het toch heerlijk smile

RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Susan ma 19 sep 2011 - 8:57

RYW schreef:
Susan schreef:Zei ik dat? Dat weet ik niet eens meer.

Hahaha ja, en je stuurde me de link van dat liedje van Paul de Leeuw smile en dat het écht niet erg was om wel verliefd te zijn zo kort na het uitgaan van een relatie, en dat dat soms zo gebeurde Wink

Supertalentje: na 2 maanden durfde ik 'm niet eens mijn vriend te noemen Wink

Oh ja. Mooi liedje is dat.

Jij stuurde de link van dat liedje van Brigitte Kaandorp, van 'Ik haat je' omdat ik zo boos was op - ik zal hier niet noemen wie - weet je nog?
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Supertalentje ma 19 sep 2011 - 9:15

Joy_ schreef:Sorry maar ben je nou tussen de regels door m'n relatie aan het dissen met je 'verkering' tussen haakjes, Sup? Me no likey!
Ieder z'n eigen tempo toch? Zoals ik al zei: Het is niet alsof we nu al samenwonen of helemaal aan elkaar vast zitten, maar het is wel leuk om samen over de toekomst na te denken, fijn dat we allebei weer een duidelijk beeld voor de toekomst hebben.

Ik had een hele uitleg, maar wat maakt het nou weer uit hoe ik het noem? Jij doet het zo, ik krijg er de kriebels van, kan toch?

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  RYW ma 19 sep 2011 - 10:57

Susan schreef:
RYW schreef:
Susan schreef:Zei ik dat? Dat weet ik niet eens meer.

Hahaha ja, en je stuurde me de link van dat liedje van Paul de Leeuw smile en dat het écht niet erg was om wel verliefd te zijn zo kort na het uitgaan van een relatie, en dat dat soms zo gebeurde Wink

Supertalentje: na 2 maanden durfde ik 'm niet eens mijn vriend te noemen Wink

Oh ja. Mooi liedje is dat.

Jij stuurde de link van dat liedje van Brigitte Kaandorp, van 'Ik haat je' omdat ik zo boos was op - ik zal hier niet noemen wie - weet je nog?

Oh ja! 'Ik haat je, ik haat je, je bent een gore lul' Very Happy leuk is die!

Die van Paul de Leeuw luister ik soms nog wel eens smile
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 19:48

Als mijn vriend niet wil trouwen, dan trouwen we niet. Ik zou niet willen dat hij er mee instemt alleen omdat ik dat zo graag wil.
Als je trouwt dan moet je er beide 100 % achter staan. Doe je dat niet, dan kun je beter maar niet trouwen, vind ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 19:54

Mijn vriend wil ook niet trouwen. Hij vind het geen meerwaarde zegt hij en het kost alleen maar veel geld

Stiekem hoop ik toch dat hij mij ooit vraagt, maar als dat niet gebeurd leg ik me daar gewoon bij neer. Ik heb het nu ook al een beetje geaccepteerd dat ik waarschijnlijk nooit ga trouwen maar toch Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Susan ma 19 sep 2011 - 20:34

Ik vind het overigens niet zo erg als een man zou instemmen met trouwen omdat hij zijn vriendin haar droom gunt terwijl het voor hem niet per se hoeft. Iemand die er echt op tegen is overhalen, dat zou ik niet doen, maar als je vriend er niet zo bij staat te popelen dan lijkt me dat geen grote ramp. Zolang hij er ook maar geen bezwaar tegen heeft.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Rush ma 19 sep 2011 - 20:39

Wij willen beide niet echt trouwen, maar een dag in zo`n jurk lijkt me wel leuk en hij wil wel een keer een gigantisch over de top feest. Dus who knows, haha.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Melis_je ma 19 sep 2011 - 20:55

Joy_ schreef:
Zolang ik die Bugaboo en chocolade labrador maar krijg, ipv een Stokke en Duitse herder, wat zijn plan is Wink
Als je één kind hebt, neem je gewoon twee wandelwagens mee tijdens het wandelen en halverwege duwt hij het kind verder in de Stokke.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Susan di 20 sep 2011 - 1:48

Melis_je schreef:
Joy_ schreef:
Zolang ik die Bugaboo en chocolade labrador maar krijg, ipv een Stokke en Duitse herder, wat zijn plan is Wink
Als je één kind hebt, neem je gewoon twee wandelwagens mee tijdens het wandelen en halverwege duwt hij het kind verder in de Stokke.

Sowieso al leuk dat je een man hebt die zich actief verdiept in kinderwagens.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Als je vriend niet wil trouwen.... - Pagina 3 Empty Re: Als je vriend niet wil trouwen....

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum