Wat weet je van de forummer boven je?
+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weet je van de forummer boven je?
Storm schreef:Je reacties, die missen wat pit. Ik vind dat niet storend of erg ofzo, want het komt denk ik door je medicijnen, maar het valt me wel op.Lotus schreef:In welk opzicht vind je me passief, Storm?
Ok, daar was ik me niet van bewust. Ik denk niet dat het door medicijnen komt, want die slik ik nauwelijks meer. Maar ik kan wel bedenken waar het misschien wel mee te maken heeft.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
Shisha schreef:Joy_ schreef:Shisha schreef:Joy_ schreef:Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!
Klopt! En Zoë heeft ook nog een broertje Zen. En ik ben ook heel erg blij met mijn mooie keuken!
Wat een leuke namencombi, allebei met een Z!
Dank je! Mijn vriend kwam destijds met Zen en ik vond Zoë er wel leuk bij passen dus dat is het toen geworden!
Mijn logeerkatten heten Zoë en Sem, klinkt bijna hetzelfde ;-) leuk!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Of je bent gewoon een rustig en beheerst persoon, dat kan natuurlijk ook.Lotus schreef:Storm schreef:Je reacties, die missen wat pit. Ik vind dat niet storend of erg ofzo, want het komt denk ik door je medicijnen, maar het valt me wel op.Lotus schreef:In welk opzicht vind je me passief, Storm?
Ok, daar was ik me niet van bewust. Ik denk niet dat het door medicijnen komt, want die slik ik nauwelijks meer. Maar ik kan wel bedenken waar het misschien wel mee te maken heeft.
Gast- Gast
Van Storm een hele hoop
Dat ze heel sterk is, en heel sociaal, en een goede moeder, alleen al omdat ze zich zorgen maakt over het feit of ze wel een goede moeder is.
Dat ze heel sterk is, en heel sociaal, en een goede moeder, alleen al omdat ze zich zorgen maakt over het feit of ze wel een goede moeder is.
Gast- Gast
Eucalypta is een pittige dame. Ze heeft (2, toch?) kinderen en momenteel gaat ze door een moeilijke periode. Ze kan altijd goed verwoorden wat ze wil en heeft een sterke mening.
Gast- Gast
Ik ben met name benieuwd naar hoe 't nu met Euc gaat! Maar van haar weet ik dat ze twee kinderen heeft met mooie namen. Wat voor werk ze doet weet ik even niet meer. Ze is een sterke vrouw met een eigen mening en niet bang om die te laten merken.
YouandI heeft een heel mooi paard genaamd Crimh en is zelf ook een mooie meid met lange blonde haren! Ik vind haar leuk
YouandI heeft een heel mooi paard genaamd Crimh en is zelf ook een mooie meid met lange blonde haren! Ik vind haar leuk
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dat is heel lief, dankjewelEucalypta schreef:Van Storm een hele hoop
Gast- Gast
Joy is lekker verliefd, reist graag, maakt graag foto's en doet ook trouwreportages (of hoe noem je het haha).
Heeft een gezellig huisje sinds een tijdje. En is op zoek naar een baan maar weten even niet of ze al ergens is aangenomen??
Oow en ze kan lekker bakken (hoe heet dat ook weer wat je toen gemaakt had bij de meeting dat breekbrood?)
(wil jij mij trouwens dat recept een keer pmen of zo? )
Heeft een gezellig huisje sinds een tijdje. En is op zoek naar een baan maar weten even niet of ze al ergens is aangenomen??
Oow en ze kan lekker bakken (hoe heet dat ook weer wat je toen gemaakt had bij de meeting dat breekbrood?)
Gast- Gast
Theedoosje is een enorm warm persoon en heel lief en sociaal.
Je voelt je meteen op je gemak bij haar. Hard bezig met afvallen ! Maakt zich zorgen om haar vriend maar steunt hem door dik en dun !! Past zich zelfs helemaal aan voor hem !
Ze is een lieverd !
Je voelt je meteen op je gemak bij haar. Hard bezig met afvallen ! Maakt zich zorgen om haar vriend maar steunt hem door dik en dun !! Past zich zelfs helemaal aan voor hem !
Ze is een lieverd !
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Theedoosje is een enorm warm persoon en heel lief en sociaal.
Ze is een lieverd !
Aah wat lief dank je wel!
Gast- Gast
Theedoosje schreef:
Ja, breekbrood, pull apart bread.
Hier staat een recept, maar 't is wel in 't Engels.
En nee, helaas nog geen baan. Maar wel bijna m'n website klaar van m'n bruidsfotografie!
Marin- Lady Post-a-lot
Stuiterbal is een mooie, live, vrolijke moeder van een zoon.
Pas een lastige 'scheiding' achter de rug.
Goed bevriendme Storm.
Meer weet ik eigenlijk niet
Pas een lastige 'scheiding' achter de rug.
Goed bevriendme Storm.
Meer weet ik eigenlijk niet
Gast- Gast
Storm is lief en schattig, maar er zit ook heel wat pit in. Ze heeft een heerlijk zoontje en woont een uurtje bij mij vandaan (iets korter zelfs). Ze is altijd in voor een discussie en kan deze ook goed aan. Verder is het ook een mooie vrouw.
Blair- Kletskop
- Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Joy_ schreef:Theedoosje schreef:
En nee, helaas nog geen baan. Maar wel bijna m'n website klaar van m'n bruidsfotografie!
Oow thanks....gelijk vraag: wat is freshly grated nutmeg ?
Balen dat je nog geen baan hebt. Wel super dat je site bijna klaar is. Hopelijk gaat dat ook lekker lopen
Stuiterbal: een super lieve leuke moeder voor S. heel vrolijk, lekker gek, spontaan en erg gezellig. Ondanks alles heeft ze alles zowat weer op de rails en vind ik het knap hoe ze het allemaal doet. Ze werkt op een KDV bij de baby's.
Gast- Gast
Dankjewel ik word verlegen van die complimenten.Babydoll schreef:Storm is lief en schattig, maar er zit ook heel wat pit in. Ze heeft een heerlijk zoontje en woont een uurtje bij mij vandaan (iets korter zelfs). Ze is altijd in voor een discussie en kan deze ook goed aan. Verder is het ook een mooie vrouw.
En nou iemand anders doen
Gast- Gast
Storm schreef:En Stuiterbal is gewoon gek. En een schat.
Gek ????? Wie ik ????
Gast- Gast
Joy, wat lief! Ik vind jou ook leuk!! En je kunt prachtig fotograferen. Als ik niet al iemand had, zou ik jou vragen voor de foto's van onze bruiloft.
Storm is een mooie meid met een mooi zoontje, waar ze zielsveel van houdt. Ze heeft mooi haar en heeeeeel mooie ogen, waar alle mannen van smelten, zodra ze hun kant op kijkt. Ze is wat onzeker, maar dat is absoluut niet nodig, aangezien ze lief, mooi én verstandig is!
Storm is een mooie meid met een mooi zoontje, waar ze zielsveel van houdt. Ze heeft mooi haar en heeeeeel mooie ogen, waar alle mannen van smelten, zodra ze hun kant op kijkt. Ze is wat onzeker, maar dat is absoluut niet nodig, aangezien ze lief, mooi én verstandig is!
Gast- Gast
Haha wow dat had ik niet verwacht! Maar dat stukje over mijn ogen is niet waar hoor, was dat maar zoYouandi schreef:
Storm is een mooie meid met een mooi zoontje, waar ze zielsveel van houdt. Ze heeft mooi haar en heeeeeel mooie ogen, waar alle mannen van smelt, zodra ze hun kant op kijkt. Ze is wat onzeker, maar dat is absoluut niet nodig, aangezien ze lief, mooi én verstandig is!
Gast- Gast
Storm schreef:Haha wow dat had ik niet verwacht! Maar dat stukje over mijn ogen is niet waar hoor, was dat maar zoYouandi schreef:
Storm is een mooie meid met een mooi zoontje, waar ze zielsveel van houdt. Ze heeft mooi haar en heeeeeel mooie ogen, waar alle mannen van smelt, zodra ze hun kant op kijkt. Ze is wat onzeker, maar dat is absoluut niet nodig, aangezien ze lief, mooi én verstandig is!
Zeur niet. Ze zijn prachtig.
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Joy_ schreef:Theedoosje schreef:
Oow thanks....gelijk vraag: wat is freshly grated nutmeg ?
Balen dat je nog geen baan hebt. Wel super dat je site bijna klaar is. Hopelijk gaat dat ook lekker lopen
Versgemalen nootmuskaat.
En ja, ik zal 'm zeker hier showen, alhoewel ik eigenlijk niet weet of dat mag ivm reclame. Zal wel even overleggen met de admin.
Marin- Lady Post-a-lot
Youandi schreef:Storm schreef:Haha wow dat had ik niet verwacht! Maar dat stukje over mijn ogen is niet waar hoor, was dat maar zoYouandi schreef:
Zeur niet. Ze zijn prachtig.
Haha ja ik wou net zeggen, jij hebt zulke mooie ogen Stormie!
Theedoosje overigens ook. En is echt een ontzettend lieve meid. Heel leuk dat je zo gastvrij was en je huisje beschikbaar stelde.
Marin- Lady Post-a-lot
Joy is aan het opkrabbelen uit haar dal, nog druk zoekende naar een baan die bij haar past, heeft onlangs heel bewust voor NL gekozen, heeft een vriend met rughaar waar ze erg verliefd op is
RYW- Ratel
- Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Joy wat lief ! Tnx! Oow en graag gedaan trouwens
En ja anders pm je je site maar
En ja anders pm je je site maar
Gast- Gast
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: