Wat weet je van de forummer boven je?
+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weet je van de forummer boven je?
Joy is een lieve en reislustige meid, die een zwaar jaar achter de rug heeft. Ze heeft veel in het buitenland gewoond en gestudeerd en woont sinds ongeveer een jaar(?) weer in Nederland. Ze lijkt haar plekje helemaal gevonden te hebben in DH. Het liefst zou ze emigreren naar de USA en in het voorjaar leek het er even op dat deze droom ook daadwerkelijk uit ging komen. Maar helaas bleek de loting niet te kloppen en en moet ze deze wens (in ieder geval voor een tijdje) in de koelkast zetten. Ze heeft een goede band met haar moeder, broertje en zusjes. Haar jongste zusje is nog maar vijf! Voor de rest heeft sinds enkele weken een nieuwe vriend en is ze helemaal in de wolken! Ze houdt van koken en lekker eten en kan zichzelf prima vermaken. Ze is bevriend met een aantal forummers van hier.
Koprt samengevat: Een superleuke meid!
Koprt samengevat: Een superleuke meid!
Laatst aangepast door Lady4 op vr 9 sep 2011 - 3:52; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Joy_ schreef:Charlie heeft een lekkere kakkervriend, plaats Facebookupdates vanuit de auto en ik vraag me nog steeds af of ze dan echt in de file staat of dat ze stiekem onverstandig aan't rijden is dan, heeft geweldig behang in haar studeerhoekje, en een gekke kater.
En ze is mooi. Ook dat nog.
Ah met deze beschrijving weet ik het helemaal zeker!
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hehe, nu weet ik eindelijk wie Charlie is!
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Lady4 is een mooie meid en woont ergens in het Noorden. Ze werkt in een ziekenhuis in de verpleging en is bezig met een studie om op de SEH te werken.. (?) Ze heeft net een huis gekocht. Ze heeft ook net een neefje en vindt het jammer dat ze hem maar zo weinig kan zien. Met de mannen heeft ze helaas niet zoveel geluk.
Lavendel- Ratel
Joy_ schreef:Charlie heeft een lekkere kakkervriend, plaats Facebookupdates vanuit de auto en ik vraag me nog steeds af of ze dan echt in de file staat of dat ze stiekem onverstandig aan't rijden is dan, heeft geweldig behang in haar studeerhoekje, en een gekke kater.
Ik sta bijna elke dag in dezelfde stomme file die er ook is buiten de spitsuren. En die is echt héél traag...alleen de twee sporen links naast me daar gaat het verkeer wel gewoon heel snel dus misschien lijkt het daarom whahaha.
Mijn vriend is inderdaad een kakker qua stijl. Ik heb geconstateerd dat jij daar ook wel voor te porren bent .
En mijn behang rules, ik zit er nu naast .
Gast- Gast
Ik krijg ineens een vermoeden en hoop dat dit klopt! Iets met flitspalen?
Lady4- Ratel
Lavendel schreef:Lady4 is een mooie meid en woont ergens in het Noorden. Ze werkt in een ziekenhuis in de verpleging en is bezig met een studie om op de SEH te werken.. (?) Ze heeft net een huis gekocht. Ze heeft ook net een neefje en vindt het jammer dat ze hem maar zo weinig kan zien. Met de mannen heeft ze helaas niet zoveel geluk.
Klopt hoor! Heb vanmiddag weer lekker geknuffeld met mijn neefje en zie hem maandag alweer.
Lady4- Ratel
Lady4 schreef:Joy is een lieve en reislustige meid, die een zwaar jaar achter de rug heeft. Sinds een tijdje woont ze weer in Nederland en lijkt ze haar plekje helemaal gevonden te hebben in DH. Het liefst zou zij emigreren naar de USA en in het voorjaar leek het er even op dat deze droom ook daadwerkelijk uit ging komen. Maar helaas bleek de loting niet te kloppen en en moet ze deze wens (in ieder geval voor een tijdje) in de koelkast zetten. Ze heeft een goede band met haar moeder, broertje en zusjes, waarvan haar jongste zusje nog maar vijf is. Voor de rest heeft sinds enkele weken een nieuwe vriend en is ze helemaal in de wolken!
Lief zeg! En die emigratieplannen zijn helemaal van de baan. Heb een nieuwe weg ingeslagen. M'n vriend blijft zeker weten in Nederland gezien hij 't familiebedrijf in gaat, en dat geeft mij ook genoeg duidelijkheid en rust die ik nodig heb. Natuurlijk zal ik nog wel een spring in 't veld blijven en af en toe misschien wat rare sprongen maken, maar het is wel heel prettig om een duidelijk toekomstbeeld te hebben nu. Dat heb ik hard nodig. En gelukkig houdt hij ook van Amerika, dus gewoon lekker op reis daar naar toe
Ik vind jou Lady trouwens een enorm stoere en lieve, maar ook vrouwelijke meid! Ik vind dat je een onwijs stoere baan hebt, en keihard darvoor werkt. Tegelijkertijd ben je een heel gevoelig en lief meisje, onzeker, maar wel vol liefde voor je dierbaren.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Lady4 schreef:Joy_ schreef:Charlie heeft een lekkere kakkervriend, plaats Facebookupdates vanuit de auto en ik vraag me nog steeds af of ze dan echt in de file staat of dat ze stiekem onverstandig aan't rijden is dan, heeft geweldig behang in haar studeerhoekje, en een gekke kater.
Ik krijg ineens een vermoeden en hoop dat dit klopt! Iets met flitspalen?
Flitspalen niet wel oom agenten met laserpistolen in de bosjes en onverwachte stoplichten op bruggen?
Gast- Gast
Charlie schreef:Joy_ schreef:Charlie heeft een lekkere kakkervriend, plaats Facebookupdates vanuit de auto en ik vraag me nog steeds af of ze dan echt in de file staat of dat ze stiekem onverstandig aan't rijden is dan, heeft geweldig behang in haar studeerhoekje, en een gekke kater.
Ik sta bijna elke dag in dezelfde stomme file die er ook is buiten de spitsuren. En die is echt héél traag...alleen de twee sporen links naast me daar gaat het verkeer wel gewoon heel snel dus misschien lijkt het daarom whahaha.
Mijn vriend is inderdaad een kakker qua stijl. Ik heb geconstateerd dat jij daar ook wel voor te porren bent .
En mijn behang rules, ik zit er nu naast .
Haha ja ik vraag me dus altijd af of je dan in de file staat. Wat voor auto heb je ook alweer?
En ja, je zei het al: Ik eindig met een kakker. Je had het goed voorspelt. Jouw kakkertje heeft alleen ook echt wat meer een kakkerkop vind ik. Hij's leuk!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Dank je wel Joy, wat lief
Dat bedoelde ik Charlie, fijn dat je er weer bent!!! En nu weer wat actiever he!
Dat bedoelde ik Charlie, fijn dat je er weer bent!!! En nu weer wat actiever he!
Lady4- Ratel
Ik heb een audi a3 en sta dan inderdaad in de file. Mijne ziet er uit als een vreselijke kakker, alleen is qua karakter en opvoeding alleen het tegendeel van kakker....eerder een nuchtere techneut ofzo.
Gast- Gast
Charlie is cool! en heeft een geweldige zwarte kat. I haar pip behang.
Gast- Gast
Pippa vind ik lief overkomen maar heeft ook humor. Ze heeft een leuke knuffelbeer vriend en ze woont In D.H. Ze heeft een superleuk ingericht huisje en een leuke kat. Ze werkt in een hotel maar werken is soms wel zwaar door haar ziekte. Ze is vrij lang en als ze 15 kilo is afgevallen heeft haar vriend beloofd voor een kindje te willen gaan
Lavendel- Ratel
Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
Gast- Gast
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
En dan nog weet ik het niet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
Dan goed alle reacties blijven lezen, dan weet je het vanzelf
Gast- Gast
Pippa schreef:Charlie is cool! en heeft een geweldige zwarte kat. I haar pip behang.
Jij bent ook cool! Vooral je recentelijk ontluikende combinatie van liefheid en sarcasme .
Ik heb trouwens behang van Eijffinger.
Gast- Gast
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
Begint met een A?
Gast- Gast
Charlie schreef:Pippa schreef:Charlie is cool! en heeft een geweldige zwarte kat. I haar pip behang.
Jij bent ook cool! Vooral je recentelijk ontluikende combinatie van liefheid en sarcasme .
Ik heb trouwens behang van Eijffinger.
Haha, die combinatie kennen mijn familie en vrienden anders enorm O, dat bedoel ik.. haha!
Gast- Gast
Pippa schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
Oh hier ben ik zooo slecht in. Charlie jij wil mij vast niet pmen of wel?
Gast- Gast
Het is wat weet je van de forummer en niet raad de forummer. De aanwijzing zijn trouwens vrij duidelijk..
Laatst aangepast door Lavendel op vr 9 sep 2011 - 4:25; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Het is wat weet je van de forummer en niet raad de forummer. De aanwijzing zijn trouwens vrij duidelijk dus als je het dan nog niet weet..
Ik vind het trouwens heel erg dat je zo'n lieve beschrijving over mij geeft, en dat ik eigenlijk niks over jou weet
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
Oh hier ben ik zooo slecht in. Charlie jij wil mij vast niet pmen of wel?
Wil ik best maar niet dat je je rotschrikt ofzo .
Gast- Gast
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
Pagina 5 van 9
Permissies van dit forum: