Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat weet je van de forummer boven je?

+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 9 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  luenca vr 9 sep 2011 - 20:08

ik heb meerdere kanten :face: clown

lief,ja. rustig, ja. maar ook t tegenovergestelde of tussenin :P
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 9 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:09

Van shy weet ik ook eigenlijk niks Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:11

Theedoosje, elk pondje komt door haar mondje nerd Haha, is bezig met goed eten en afvallen, fietst elke dag op de hometrainer tijdens GTST en gaat om met onder andere Storm, waarvan ze ook naar de verjaardag van haar zoontje gaat vanmiddag.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:12

TD is een lieve meid. Ik vind je op het forum altijd overkomen als iemand die met anderen meeleeft. Ook ben je geinteresseerd in anderen. Je woont in het Zuiden van het land met je vriend (of man?). Ze werkt op een kdv. Op dit moment wil ze een paar kilo afvallen en de eerste kilo's is ze al kwijt en daar is ze enorm trots op.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:15

Pippa> klopt helemaal Very Happy

Liv> vriend is het maar wat lief dank je!

Ik weet verder niet zoveel over jullie ...ben zo slecht in het onthouden Embarassed Maar jullie lijken mij wel 2 leuke gezellige meiden.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:19

Dubbel.

Laatst aangepast door _Liv op vr 9 sep 2011 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:20

Graag gedaan. Ik wist alleen of het je vriend is of dat je getrouwd bent, maar het is dus je vriend. smile Weer iets geleerd.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 20:25

haha ja precies.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 22:18

Inhoudelijk bedenk ik me nu dat ik vrij weinig tot niets van Theedoosje weet, maar dat komt dus puur omdat ik alleen maar reacties van haar lees waarin ze anderen op een superlieve manier adviseert en (onder)steunt. Ze is mild in haar oordeel en daar kan ik nog wat van leren.Wink

Gast
Gast

Bericht  Lavendel vr 9 sep 2011 - 22:24

Guattari komt uit het noorden van het land, is geadopteerd en woont nu geloof ik in het midden van het land. Ze heeft genderstudies of iets in die richting gedaan. Ze geeft altijd uitgebreide en zeer waardevolle antwoorden in gesprekken maar heeft ook erg veel humor. Ze stopt bijna bij haar werk en dat werk heeft de laatste maanden best wat stress en moeilijkheden opgeleverd dus ik hoop dat ze snel iets leuks vindt! Ook hoop ik dat ze snel een leuke man tegen het lijf loopt want met de mannen verliep het ook niet zo soepel in het verleden.

Van Theedoosje weet ik niet zoveel.. Dat ze in het zuiden des lands woont en vriendinnen is met storm en dat ze een paar kilootjes kwijt wil en dit probeerd te bereiken door te fietsen tijdens GTST.

Laatst aangepast door Lavendel op vr 9 sep 2011 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 22:26

Guattari schreef:Inhoudelijk bedenk ik me nu dat ik vrij weinig tot niets van Theedoosje weet, maar dat komt dus puur omdat ik alleen maar reacties van haar lees waarin ze anderen op een superlieve manier adviseert en (onder)steunt. Ze is mild in haar oordeel en daar kan ik nog wat van leren.Wink

Oh wat lief om te horen. Al zou ik juist meer van jou willen hebben die zo haar mening zegt en goed verwoord.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 22:46

shygirl87 schreef:
ow oops ik ging offtopic...maar ik weet niets van June volgens mij Embarassed
ben je in juni jarig ? Embarassed

Zie je, je weet dus gewoon wel iets Wink.

Van Lavendel weet ik dat ze in dezelfde stad woont als ik en ook in de Horeca werkt (al weet ik dat uit het topic dat naar aanleiding hiervan is geopend).

Gast
Gast

Bericht  Shisha vr 9 sep 2011 - 22:49

Sterre schreef:
Shisha schreef:
Joy_ schreef:
Shisha schreef:
Joy_ schreef:Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!

Klopt! En Zoë heeft ook nog een broertje Zen. En ik ben ook heel erg blij met mijn mooie keuken! Very Happy

Wat een leuke namencombi, allebei met een Z!

Dank je! Mijn vriend kwam destijds met Zen en ik vond Zoë er wel leuk bij passen dus dat is het toen geworden!

Mijn logeerkatten heten Zoë en Sem, klinkt bijna hetzelfde ;-) leuk!

Toevallig! Sem vind ik ook een leuke naam, zo heet de hond van mijn schoonouders. smile
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  Lavendel vr 9 sep 2011 - 22:50

June schreef:
shygirl87 schreef:
ow oops ik ging offtopic...maar ik weet niets van June volgens mij Embarassed
ben je in juni jarig ? Embarassed

Zie je, je weet dus gewoon wel iets Wink.

Van Lavendel weet ik dat ze in dezelfde stad woont als ik en ook in de Horeca werkt (al weet ik dat uit het topic dat naar aanleiding hiervan is geopend).

Haha van jou weet ik idd hetzelfde. Oh en dat het een tijdje geleden uit is gegaan met je vriend maar dat je nu een leuke nieuwe hebt! (toch?)
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 22:51

Klopt I love you

Gast
Gast

Bericht  Toet vr 9 sep 2011 - 23:51

June is heeeeeeeeel lief en heeft hele sarcastische humor. Verder is het een ingewikkeld meisje, IRL kennen wij elkaar vooral niet via het forum maar van de camping vroeger en hier op het forum mag ik weer niet alles zeggen wat ik weet. Dat maakt het voor mij als flapuit soms een beetje lastig dus ik ga er maar geen lang stuk van maken. Ze heeft een hele leuke vriend waar ze super blij mee is. Ze houdt van limegroen. En van biertjes. En niet van wespen, vooral niet die in je bierglas gaan zitten. angel
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 23:58

Wat een schatje hè, die Toet. Ik waardeer het dat ze in alle situaties mijn privacy weet te waarborgen Laughing. Verder is ze heel lief en zorgzaam. Ze komt op voor haar vriend(inn)en, maar ook zeker voor zichzelf. Bovendien houdt ze van een lolletje op z'n tijd (ook met parkeerplaatsbewakers (?) tijdens de Vierdaagse). Ze gaat graag stappen en claimt nog steeds een alcoholist te zijn, maar ik heb daar nog niet vaak van mee mogen genieten angel. Ze is als de dood voor wespen in bierglazen en bovendien vindt ze dat ook zonde... van de drank waarschijnlijk. Oké.. ik heb een klein beetje de alcoholist in haar gezien. Verder heeft ze het niet altijd gemakkelijk thuis en begrijpt niet iedereen in haar omgeving altijd waar ze mee zit. Dit jaar gaat het hopelijk helemaal goed komen met haar studie, zodat ze volgend jaar een plekje voor zichzelf kan gaan zoeken en een andere studie kan gaan doen. hug

Gast
Gast

Bericht  Gast za 10 sep 2011 - 0:38

June is een leuke forumster, met goede humor en een scherpe tong. Ik mag haar wel!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: