Wat weet je van de forummer boven je?
+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 9 van 9
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weet je van de forummer boven je?
ik heb meerdere kanten :face:
lief,ja. rustig, ja. maar ook t tegenovergestelde of tussenin
lief,ja. rustig, ja. maar ook t tegenovergestelde of tussenin
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Theedoosje, elk pondje komt door haar mondje Haha, is bezig met goed eten en afvallen, fietst elke dag op de hometrainer tijdens GTST en gaat om met onder andere Storm, waarvan ze ook naar de verjaardag van haar zoontje gaat vanmiddag.
Gast- Gast
TD is een lieve meid. Ik vind je op het forum altijd overkomen als iemand die met anderen meeleeft. Ook ben je geinteresseerd in anderen. Je woont in het Zuiden van het land met je vriend (of man?). Ze werkt op een kdv. Op dit moment wil ze een paar kilo afvallen en de eerste kilo's is ze al kwijt en daar is ze enorm trots op.
Gast- Gast
Pippa> klopt helemaal
Liv> vriend is het maar wat lief dank je!
Ik weet verder niet zoveel over jullie ...ben zo slecht in het onthouden Maar jullie lijken mij wel 2 leuke gezellige meiden.
Liv> vriend is het maar wat lief dank je!
Ik weet verder niet zoveel over jullie ...ben zo slecht in het onthouden Maar jullie lijken mij wel 2 leuke gezellige meiden.
Gast- Gast
Dubbel.
Laatst aangepast door _Liv op vr 9 sep 2011 - 20:20; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Graag gedaan. Ik wist alleen of het je vriend is of dat je getrouwd bent, maar het is dus je vriend. Weer iets geleerd.
Gast- Gast
Inhoudelijk bedenk ik me nu dat ik vrij weinig tot niets van Theedoosje weet, maar dat komt dus puur omdat ik alleen maar reacties van haar lees waarin ze anderen op een superlieve manier adviseert en (onder)steunt. Ze is mild in haar oordeel en daar kan ik nog wat van leren.
Gast- Gast
Guattari komt uit het noorden van het land, is geadopteerd en woont nu geloof ik in het midden van het land. Ze heeft genderstudies of iets in die richting gedaan. Ze geeft altijd uitgebreide en zeer waardevolle antwoorden in gesprekken maar heeft ook erg veel humor. Ze stopt bijna bij haar werk en dat werk heeft de laatste maanden best wat stress en moeilijkheden opgeleverd dus ik hoop dat ze snel iets leuks vindt! Ook hoop ik dat ze snel een leuke man tegen het lijf loopt want met de mannen verliep het ook niet zo soepel in het verleden.
Van Theedoosje weet ik niet zoveel.. Dat ze in het zuiden des lands woont en vriendinnen is met storm en dat ze een paar kilootjes kwijt wil en dit probeerd te bereiken door te fietsen tijdens GTST.
Van Theedoosje weet ik niet zoveel.. Dat ze in het zuiden des lands woont en vriendinnen is met storm en dat ze een paar kilootjes kwijt wil en dit probeerd te bereiken door te fietsen tijdens GTST.
Laatst aangepast door Lavendel op vr 9 sep 2011 - 22:28; in totaal 1 keer bewerkt
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Guattari schreef:Inhoudelijk bedenk ik me nu dat ik vrij weinig tot niets van Theedoosje weet, maar dat komt dus puur omdat ik alleen maar reacties van haar lees waarin ze anderen op een superlieve manier adviseert en (onder)steunt. Ze is mild in haar oordeel en daar kan ik nog wat van leren.
Oh wat lief om te horen. Al zou ik juist meer van jou willen hebben die zo haar mening zegt en goed verwoord.
Gast- Gast
shygirl87 schreef:
ow oops ik ging offtopic...maar ik weet niets van June volgens mij
ben je in juni jarig ?
Zie je, je weet dus gewoon wel iets .
Van Lavendel weet ik dat ze in dezelfde stad woont als ik en ook in de Horeca werkt (al weet ik dat uit het topic dat naar aanleiding hiervan is geopend).
Gast- Gast
Sterre schreef:Shisha schreef:Joy_ schreef:Shisha schreef:Joy_ schreef:Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!
Klopt! En Zoë heeft ook nog een broertje Zen. En ik ben ook heel erg blij met mijn mooie keuken!
Wat een leuke namencombi, allebei met een Z!
Dank je! Mijn vriend kwam destijds met Zen en ik vond Zoë er wel leuk bij passen dus dat is het toen geworden!
Mijn logeerkatten heten Zoë en Sem, klinkt bijna hetzelfde ;-) leuk!
Toevallig! Sem vind ik ook een leuke naam, zo heet de hond van mijn schoonouders.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
June schreef:shygirl87 schreef:
ow oops ik ging offtopic...maar ik weet niets van June volgens mij
ben je in juni jarig ?
Zie je, je weet dus gewoon wel iets .
Van Lavendel weet ik dat ze in dezelfde stad woont als ik en ook in de Horeca werkt (al weet ik dat uit het topic dat naar aanleiding hiervan is geopend).
Haha van jou weet ik idd hetzelfde. Oh en dat het een tijdje geleden uit is gegaan met je vriend maar dat je nu een leuke nieuwe hebt! (toch?)
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
June is heeeeeeeeel lief en heeft hele sarcastische humor. Verder is het een ingewikkeld meisje, IRL kennen wij elkaar vooral niet via het forum maar van de camping vroeger en hier op het forum mag ik weer niet alles zeggen wat ik weet. Dat maakt het voor mij als flapuit soms een beetje lastig dus ik ga er maar geen lang stuk van maken. Ze heeft een hele leuke vriend waar ze super blij mee is. Ze houdt van limegroen. En van biertjes. En niet van wespen, vooral niet die in je bierglas gaan zitten.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Wat een schatje hè, die Toet. Ik waardeer het dat ze in alle situaties mijn privacy weet te waarborgen . Verder is ze heel lief en zorgzaam. Ze komt op voor haar vriend(inn)en, maar ook zeker voor zichzelf. Bovendien houdt ze van een lolletje op z'n tijd (ook met parkeerplaatsbewakers (?) tijdens de Vierdaagse). Ze gaat graag stappen en claimt nog steeds een alcoholist te zijn, maar ik heb daar nog niet vaak van mee mogen genieten . Ze is als de dood voor wespen in bierglazen en bovendien vindt ze dat ook zonde... van de drank waarschijnlijk. Oké.. ik heb een klein beetje de alcoholist in haar gezien. Verder heeft ze het niet altijd gemakkelijk thuis en begrijpt niet iedereen in haar omgeving altijd waar ze mee zit. Dit jaar gaat het hopelijk helemaal goed komen met haar studie, zodat ze volgend jaar een plekje voor zichzelf kan gaan zoeken en een andere studie kan gaan doen.
Gast- Gast
June is een leuke forumster, met goede humor en een scherpe tong. Ik mag haar wel!
Gast- Gast
Pagina 9 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
Pagina 9 van 9
Permissies van dit forum: