Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat weet je van de forummer boven je?

+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:21

Theedoosje schreef:Storm heeft een lief leuk geweldig kindje die bijna jarig is en een vriend. Ze wonen in een appartementje maar ze wil graag een huisje met een tuintje. Ik kan nog wel meer vertellen maar of dat forumwaardig is haha.
Ze is gewoon een erg leuke meid, vol begrip en niet bevooroordeeld naar mijn idee. Oow en niet te vergeten een geweldige moeder! Toen ik haar en M. samen zag mijn hart smolt...zoo lief!
Excuse me?? angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:22

Storm schreef:
Theedoosje schreef:Storm heeft een lief leuk geweldig kindje die bijna jarig is en een vriend. Ze wonen in een appartementje maar ze wil graag een huisje met een tuintje. Ik kan nog wel meer vertellen maar of dat forumwaardig is haha.
Ze is gewoon een erg leuke meid, vol begrip en niet bevooroordeeld naar mijn idee. Oow en niet te vergeten een geweldige moeder! Toen ik haar en M. samen zag mijn hart smolt...zoo lief!
Excuse me?? angel

Ik ben gewoon voorzichtig met alles op internet gooien Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast do 8 sep 2011 - 23:53

Volgens mij weet ik niet zo heel erg veel over Theedoosje, ondanks dat we wel met elkaar kletsen. Ik weet dat ze werkt, ik weet alleen niet wat voor werk ze doet. Ik weet dat ze een vriend heeft, dat ze naar Valkenburg is geweest en dat ze daar heel veel foto's van haar zelf heeft gemaakt voor de juiste profielfoto. Verder is het volgens mij een hele lieve meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Shisha do 8 sep 2011 - 23:55

Joy_ schreef:Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!

Klopt! En Zoë heeft ook nog een broertje Zen. En ik ben ook heel erg blij met mijn mooie keuken! Very Happy
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Shisha do 8 sep 2011 - 23:58

Van Maura weet ik dat zij iets meer dan een jaar geleden een appartement heeft gekocht en bezig is om dat wat meer haar eigen te maken. Ze had eerst een huurhuisje in hetzelfde complex en er was nog wat met de buurman maar wat weet ik niet meer precies.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Blair do 8 sep 2011 - 23:59

Maura heeft een sterke persoonlijkheid. Ik noemde haar 'vroeger' het betwetertje omdat ze op mij echt als een schooljuf overkwam, en het altijd beter had of wílde hebben. Hier kom ik op terug, ik vind dat Maura zichzelf nu veel beter over laat komen, ze houd rekening met wat ze zegt maar is daarbij ook niet op haar bekkie gevallen, waar ik van hou. Ik vind het nu leuk dingen van haar te lezen, en met haar te discussieren zonder dat ik het gevoel heb dat het op een ruzie uitloopt. Ik weet dat ze net als ik krullen heeft, en ook net als ik brunette is, ze een koophuisje (?) heeft en hier nog steeds vol mee aan het klussen is. Ze heeft een goede smaak qua interieur, wat ik tot dusver heb kunnen zien), en volgens mij is ze ook wel een workaholic.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:03

Maura schreef:Volgens mij weet ik niet zo heel erg veel over Theedoosje, ondanks dat we wel met elkaar kletsen. Ik weet dat ze werkt, ik weet alleen niet wat voor werk ze doet. Ik weet dat ze een vriend heeft, dat ze naar Valkenburg is geweest en dat ze daar heel veel foto's van haar zelf heeft gemaakt voor de juiste profielfoto. Verder is het volgens mij een hele lieve meid.

Ik werk op een kdv :P En de rest klopt al staat dat over die foto wel heel debiel whaha. Maar niet alleen daarom heb ik foto's gemaakt hoor Very Happy Ennuh dank je smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 0:03

Shisha schreef:
Joy_ schreef:Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!

Klopt! En Zoë heeft ook nog een broertje Zen. En ik ben ook heel erg blij met mijn mooie keuken! Very Happy

Wat een leuke namencombi, allebei met een Z!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:04

Toch grappig dat ik voorheen als een schooljuf overkwam. Dat is namelijk nooit de bedoeling geweest. Je hebt het voor de rest aardig goed en eigenlijk is het best lief wat je zegt. smile

Van jou weet ik dat je een zoontje hebt en dat je zo nu en dan eens terugkeert naar het forum. Ik vind trouwens dat je goed kunt schrijven, want ik heb met smaak jouw web-log gelezen.

De rest laat ik over aan andere forummers. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Shisha vr 9 sep 2011 - 0:04

Joy_ schreef:
Shisha schreef:
Joy_ schreef:Van Shisha weet ik dat ze van Egypte houdt, een super lief schattig katje heeft genaamd Zoe (toch), en dat ze een mooie keuken heeft!

Klopt! En Zoë heeft ook nog een broertje Zen. En ik ben ook heel erg blij met mijn mooie keuken! Very Happy

Wat een leuke namencombi, allebei met een Z!

Dank je! Mijn vriend kwam destijds met Zen en ik vond Zoë er wel leuk bij passen dus dat is het toen geworden!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:05

Theedoosje schreef:
Maura schreef:Volgens mij weet ik niet zo heel erg veel over Theedoosje, ondanks dat we wel met elkaar kletsen. Ik weet dat ze werkt, ik weet alleen niet wat voor werk ze doet. Ik weet dat ze een vriend heeft, dat ze naar Valkenburg is geweest en dat ze daar heel veel foto's van haar zelf heeft gemaakt voor de juiste profielfoto. Verder is het volgens mij een hele lieve meid.

Ik werk op een kdv :P En de rest klopt al staat dat over die foto wel heel debiel whaha. Maar niet alleen daarom heb ik foto's gemaakt hoor Very Happy Ennuh dank je smile

Haha, maar de waarheid is hard he. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 0:07

Maura een schooljuf? Dat vind ik echt totaal niet :P

Wel vind ik je in de afgelopen jaren veel rustiger en duidelijker geworden. Je zit meer op je plek, in je huisje, in je baan, en hopelijk in je hele leven. En ook op het forum.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 0:08

Maura schreef:
Theedoosje schreef:
Maura schreef:Volgens mij weet ik niet zo heel erg veel over Theedoosje, ondanks dat we wel met elkaar kletsen. Ik weet dat ze werkt, ik weet alleen niet wat voor werk ze doet. Ik weet dat ze een vriend heeft, dat ze naar Valkenburg is geweest en dat ze daar heel veel foto's van haar zelf heeft gemaakt voor de juiste profielfoto. Verder is het volgens mij een hele lieve meid.

Ik werk op een kdv :P En de rest klopt al staat dat over die foto wel heel debiel whaha. Maar niet alleen daarom heb ik foto's gemaakt hoor Very Happy Ennuh dank je smile

Haha, maar de waarheid is hard he. :P


whaha nou enorm Very Happy

Maura van jouw weet ik dat je een sleutel kwijt van van de meterkast, je vader diit met een koevoet heeft proberen open te maken maar dit lukte niet. Je zou nog bellen met VvE of zo om te kijken wat zij konden doen. :P
Je hebt momenteel niet veel te doen op je werk :P waardoor de dag langzaam voorbij gaat.
Je hebt nog geen vriend Wink
Ehm wat nog meer....dat was het voor nu hahah Ow ja je bent een erg gezellig persoon zoals je overkomt smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Lotus vr 9 sep 2011 - 1:48

Theedoosje is altijd heel betrokken bij anderen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:53

Lotus is een lieve meid die ik soms wat passief vind. Maar dat komt waarschijnlijk door de medicijnen die ze slikt, dat maakt alles wat vlakker. Ze woont in een studentenhuis en het gaat al heel lang niet zo best met haar. Ik vind dat erg rot, want zij verdient het ook om lekker in haar vel te zitten.
Verder weet ik niet heel veel over je, je vertelt erg weinig over jezelf smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Rovine vr 9 sep 2011 - 1:54

Woont bij mij om de hoek en is erg sociaal.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:54

Storm, topper, met storm in haar leven. Lieve zoon, die bijna jarig is. Ziet er leuk uit, straalt wel op foto's die ik van haar zie en haar vriend heet hetzelfde als mijn vriend.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Lotus vr 9 sep 2011 - 1:55

In welk opzicht vind je me passief, Storm?
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:56

Nobucta schreef:Woont bij mij om de hoek en is erg sociaal.
Meh, kort maar krachtig laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:57

Lotus schreef:In welk opzicht vind je me passief, Storm?
Je reacties, die missen wat pit. Ik vind dat niet storend of erg ofzo, want het komt denk ik door je medicijnen, maar het valt me wel op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Rovine vr 9 sep 2011 - 1:57

Ja, ik kan wel een hele lijst gaan maken, maar eigenlijk moet ik aan het werk. Maar echt geen zin. Embarassed
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:57

Pippa schreef:Storm, topper, met storm in haar leven. Lieve zoon, die bijna jarig is. Ziet er leuk uit, straalt wel op foto's die ik van haar zie en haar vriend heet hetzelfde als mijn vriend.
Danku danku Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 1:59

Nobucta schreef:Ja, ik kan wel een hele lijst gaan maken, maar eigenlijk moet ik aan het werk. Maar echt geen zin. Embarassed
Het ultieme moment dus om voor mij een lijst te maken waarom je mij zo leuk vindt Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Rovine vr 9 sep 2011 - 2:01

Dit was het 1e wat in me opkwam en ik dacht dat anderen al meer gezegd hadden, heb het topic verder niet gelezen.

Ga nu even stiekem een kaartje krabbelen, kan die straks op de post.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 2:02

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 2 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum