Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat weet je van de forummer boven je?

+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 6:21

shygirl87 schreef:
Tea-Leaf schreef:Oke.. Die zag ik niet aankomen! Embarassed

ik vind tea leaf superlief, ik weet dat ze mooie krullen heeft, een kat heeft (of 2 ) samenwoont en ook op vrouwen valt :P

I love you

Ik weet van jou dat je ook een lieve leuke meid bent, die helaas veel pech in de liefde heeft ( gehad ).

Daarom: hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 6:22

Gizmo schreef:
Joy_ schreef:Roodkapje ging naar haar oma toe om een mandje met lekkers te brengen omdat ze ziek was. Helaas gooide een grote boze wolf met grote oren, ogen en mond roet in het eten, en werd Roodkapje opgegeten.

Ik gok dat dat een ander Roodkapje is :P Anders kon Roodkapje in de huidige tijd vast 112 bellen met haar mobieltje om de wolf tegen te houden Very Happy

Wie weet had ik geen bereik in het grote bos Wink
Ik heb pas een gedaanteverwisseling ondergaan, dus goed mogelijk dat je niet veel over me weet:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 6:29

Joy_ schreef:Wow, благодаря right back at ya! Wat lief smile
Hoe gaat het nu met je?

Het gaat wel beter. Ben ook wel redelijk hard voor mezelf moet ik zeggen, ik heb een paar dagen erom zitten huilen, nu 'moet' ik weer lekker gaan tutten en ga ik weer weg met vriendinnen.

Alleen net heb ik nog even zitten huilen, hij stuurde me nogal onverwacht een smsje om me veel plezier en succes te wensen met iets dat ik morgen ga doen. Ben er een beetje van in de war.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 6:50

Pff verwarrend is dat Princess. Misschien is even geen contact beter voor je? En goed zo laat je maar lekker verwennen door je vriendinnen.

Roodkapje, ben jij wie ik denk dat je bent? Het meisje wat graag shopt in London?

Je had in 't andere topic al antwoord gegeven. Jeej leuk, ik had je naamverandering gemist. Ik vind jouw kinderen zo mooi, en ik heb bedacht dat als ik zwanger ben ik ook ga shoppen in London voor kinderkleertjes. Jouw kinderen hebben zulke mooie kleren aan. En de naam van jouw zoontje staat momenteel op nummer 1 bij mij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:16

Chocolate Cookie komt helemaal niet uit Den Haag, volgens mij wordne er op de vorige pagina twee door elkaar gehaald :P

Over Joy: Een lieve meid die een moeilijk jaar achter de rug heeft, maar zich er drie keer zo sterk uit geslagen heeft. Is geen type dat lang op dezelfde plek blijft en neemt overal haar beste vriendje de camera mee naartoe. Alleen heeft dat beste vriendje de camera sinds kort wel concurrentie gekregen van een ander vriendje :P
Ennn... Joy moest binnenkort maar eens haar agenda naast de mijne gaan leggen voor een Starbucks-date (hoe lang roepen we dat al? Embarassed)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Sorella vr 9 sep 2011 - 7:18

Maple schreef:Chocolate Cookie komt helemaal niet uit Den Haag, volgens mij wordne er op de vorige pagina twee door elkaar gehaald :P

Embarassed Embarassed Embarassed Oeps, daar was ik echt van overtuigd haha! Sorry CC!!
Sorella
Sorella
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 7:24

Maple schreef:
Ennn... Joy moest binnenkort maar eens haar agenda naast de mijne gaan leggen voor een Starbucks-date (hoe lang roepen we dat al? Embarassed)

Jaaa ik zeg oktober! Dan is vriend op vakantie naar Vietnam, dus ik ben mezelf maar lekker vol aan 't plannen met allemaal leuke dingen!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:31

Mijn agenda in oktober is nog leeg, dus ik zeg: deal!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:40

Maple schreef:Mijn agenda in oktober is nog leeg, dus ik zeg: deal!

Doen hoor, Joy is echt zo leuk en lief!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:50

Oh dat geloof ik zeker Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 7:53

Maar ontopic: Tea is ook ene lieve meid. Kan me nog herinneren dat ze ene jaar of 4-5 terug een topic opende dat ze zo'n grote kinderwens had maar dat haar vriend toen nog niet wilde. Ik vind het naar voor haar dat ze alsnog, na al die jaren, nog altijd met lege handen staat. Zij is toch wel één van de meiden hier die ik het 't hardst gun om snel zwanger te morgen raken en een gezond kindje te mogen krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 7:58

Joy_ schreef:Pff verwarrend is dat Princess. Misschien is even geen contact beter voor je? En goed zo laat je maar lekker verwennen door je vriendinnen.

Roodkapje, ben jij wie ik denk dat je bent? Het meisje wat graag shopt in London?

Je had in 't andere topic al antwoord gegeven. Jeej leuk, ik had je naamverandering gemist. Ik vind jouw kinderen zo mooi, en ik heb bedacht dat als ik zwanger ben ik ook ga shoppen in London voor kinderkleertjes. Jouw kinderen hebben zulke mooie kleren aan. En de naam van jouw zoontje staat momenteel op nummer 1 bij mij.

Ik heb dat maar kort vermeld gehad omdat ik een meelezer had (heb). Ik wil toch niet heel mijn leventje geheim houden dus zal af en toe wel wat fotootjes plaatsen maar dan weer weghalen.
Ik ga als het goed is in oktober nog jurkjes halen voor ons geregistreerd partnerschap voor de meisjes. In januari staat er ook weer een tripje Londen gepland ( SALE!! smile ). Enne dat Starbucks in oktober... waarom niet in Londen Wink Frappucino smile
En bedankt voor het compliment over de kleertjes! En de naam van O. ik heb er nog geen moment spijt van gehad! Het is en blijft een mooie naam en past ook echt bij hem smile Ik heb inmiddels alweer een paar favorieten voor evt een "nieuw" zoontje.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Marin vr 9 sep 2011 - 7:59

Oeh zou je mij die naam willen pm'en? Wij hebben wel dezelfde smaak volgens mij Wink
En super leuk joh, dat je weer bijna gaat. Ik ben net in augustus nog geweest, maar wil eigenlijk nog voor de kerst gaan, omdat ik mijn jaarlijkse Starbucks kerstcd en kerstmok wil kopen.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 8:01

Joy_ schreef:Oeh zou je mij die naam willen pm'en? Wij hebben wel dezelfde smaak volgens mij Wink
En super leuk joh, dat je weer bijna gaat. Ik ben net in augustus nog geweest, maar wil eigenlijk nog voor de kerst gaan, omdat ik mijn jaarlijkse Starbucks kerstcd en kerstmok wil kopen.

Als je nog gezelschap zoekt... ik ben altijd in voor een tripje:)

Ik pm je even mijn naampjes:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:04

Op wie moet ik nou reageren? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 8:05

Anoush we waren offtopic:)

Jij maakt leuke foto's , hebt een vriend , hebt mij als vriend op hyves.... uhhmmm smile en je vindt dat je dik bent geworden afgelopen 2 jaar zag ik ergens in een topic staan haha
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:07

Anousch schreef:Op wie moet ik nou reageren? :P
Mij natuurlijk angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:08

Roodkapje schreef:Anoush we waren offtopic:)

Jij maakt leuke foto's , hebt een vriend , hebt mij als vriend op hyves.... uhhmmm smile en je vindt dat je dik bent geworden afgelopen 2 jaar zag ik ergens in een topic staan haha

Ik heb jou op hyves, denk denk...

Ooooh ik vind het echt erg dat ik dat niet weet Embarassed

Pas met me gepraat over die ene actie en over jezelf??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Snoes vr 9 sep 2011 - 8:08

Hm, ik heb absoluut niet door wie Roodkapje voorheen was.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gast vr 9 sep 2011 - 8:08

Maple schreef:
Anousch schreef:Op wie moet ik nou reageren? :P
Mij natuurlijk angel

Maple werkt op een kinderdagverblijf, is laatst bij PM op bezoek geweest.
Kan goed opschieten met CC en Jordana.

en meer weet ik niet, schandalig!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Joli86 vr 9 sep 2011 - 8:15

Ik weet eigenlijk niet veel van alle dames hier.. onthoud nooit wie nou wat verteld.. Ben daar zo ontzettend slecht in. Wel benieuwd wat jullie allemaal van mij onthouden hebben..
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Snoes vr 9 sep 2011 - 8:16

Justme, eerlijk? Ik weet helemaal niets over jou, sorry!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 8:22

Snoes schreef:Hm, ik heb absoluut niet door wie Roodkapje voorheen was.

misschien moet je het fototopic bij zwangerschap en mama's bekijken en weet je het dan Wink
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Roodkapje vr 9 sep 2011 - 8:23

Anousch schreef:
Roodkapje schreef:Anoush we waren offtopic:)

Jij maakt leuke foto's , hebt een vriend , hebt mij als vriend op hyves.... uhhmmm smile en je vindt dat je dik bent geworden afgelopen 2 jaar zag ik ergens in een topic staan haha

Ik heb jou op hyves, denk denk...

Ooooh ik vind het echt erg dat ik dat niet weet Embarassed

Pas met me gepraat over die ene actie en over jezelf??

Uhm nee.... smile Ik pm je wel:)
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Joli86 vr 9 sep 2011 - 8:24

Snoes schreef:Justme, eerlijk? Ik weet helemaal niets over jou, sorry!

Geeft niet hoor, ben alleen beniewd! Ik lees dan ook meer mee dan dat ik zelf een fanatieke poster ben!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat weet je van de forummer boven je? - Pagina 7 Empty Re: Wat weet je van de forummer boven je?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum