Wat weet je van de forummer boven je?
+21
TukTuk
Chocolate Cookie
luenca
Gizmo
Roodkapje
Pien
Tullow
Lady4
Lavendel
Jezzie
Bubbelicious
RYW
Rovine
Lotus
Marin
Snoes
Shisha
Blair
Sterre
girli
Jeanette
25 plaatsers
Pagina 6 van 9
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Wat weet je van de forummer boven je?
haha nee joh ik weet van het merendeel ook niks behalve van de 'bekende forummers'.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Charlie schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Pippa schreef:Theedoosje schreef:Ben nu benieuwd wie Charlie is
Goed nadenken!
En dan nog weet ik het niet
Dan goed alle reacties blijven lezen, dan weet je het vanzelf
Oh hier ben ik zooo slecht in. Charlie jij wil mij vast niet pmen of wel?
Wil ik best maar niet dat je je rotschrikt ofzo .
nee joh ik schrik niet
Gast- Gast
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Maura is een lieve meid die ik eerst echt niet kon uitstaan maar die ik, naarmate ik haar beter heb leren kennen, veel meer heb leren waarderen. Af en toe zit ze met zichzelf in de knoop, ze heeft het niet altijd even makkelijk en is in mijn ogen soms op zoek naar ehh... hoe zal ik het zeggen... bevestiging. Bevestiging dat ook zij gewoon een leuke en lieve meid is. Soms heeft ze last van midnight-dips maar ze heeft mij ook weleens uit mijn midnight dip getrokken
Charlie, wie ben je?
Charlie, wie ben je?
Gast- Gast
Nu mag ik lekker ook iets zeggen over Maple!
Maple is een meid die ik in het verleden niet alleen kon uitstaan, maar waar ik zeer zeker een pesthekel aan had. Altijd dat eeuwige discusseren. Ik werd er serieus moe van. Maak ik de kanttekening wel even bij dat dit allemaal op het 'oude' forum was. Op het nieuwe forum begon ze zich te mengen in het dagcafé en ik kreeg steeds meer "respect" (Tja, ik zoek een ander woord, maar die kan ik even niet vinden) voor haar naarmate ze bleef reageren. Toen we elkaar ook nog op MSN kregen, door de meeting, werd het beter en nadat ik haar heb ontmoet kan ik zeggen dat ik haar echt en oprecht een hele lieve meid vind.
Ze heeft het niet altijd even makkelijk. En heeft diep in een dip gezeten en soms dipt ze nog even na. Maar ik geloof dat het helemaal weer goed gaat komen. Want ik vind Maple wel een sterke meid. Ondanks dat ze het volgens mij niet altijd zelf zo ziet.
Maple is een meid die ik in het verleden niet alleen kon uitstaan, maar waar ik zeer zeker een pesthekel aan had. Altijd dat eeuwige discusseren. Ik werd er serieus moe van. Maak ik de kanttekening wel even bij dat dit allemaal op het 'oude' forum was. Op het nieuwe forum begon ze zich te mengen in het dagcafé en ik kreeg steeds meer "respect" (Tja, ik zoek een ander woord, maar die kan ik even niet vinden) voor haar naarmate ze bleef reageren. Toen we elkaar ook nog op MSN kregen, door de meeting, werd het beter en nadat ik haar heb ontmoet kan ik zeggen dat ik haar echt en oprecht een hele lieve meid vind.
Ze heeft het niet altijd even makkelijk. En heeft diep in een dip gezeten en soms dipt ze nog even na. Maar ik geloof dat het helemaal weer goed gaat komen. Want ik vind Maple wel een sterke meid. Ondanks dat ze het volgens mij niet altijd zelf zo ziet.
Gast- Gast
Maura kan goed verfen!
Maura heeft vind ik zelf de laatste tijd haar manier van forummen heel erg aangepast, ik vind haar véél leuker en begrijp haar teksten ook veel beter. Eerder kon ze heel erg om de hete brij heen draaien en vertelde ze een heel verhaal wat ook in 1 zin kon.
Maura heeft door de tijd heen haar huisje heel erg opgeknapt, ondanks haar kleurenblindheid, vind ik het erg geslaagd en lekker knus geworden!
Maura heeft vind ik zelf de laatste tijd haar manier van forummen heel erg aangepast, ik vind haar véél leuker en begrijp haar teksten ook veel beter. Eerder kon ze heel erg om de hete brij heen draaien en vertelde ze een heel verhaal wat ook in 1 zin kon.
Maura heeft door de tijd heen haar huisje heel erg opgeknapt, ondanks haar kleurenblindheid, vind ik het erg geslaagd en lekker knus geworden!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Maura, well, the dip is back hoor Maar je laatste alinea vind ik heel erg lief.
Gast- Gast
Maple werkt met kindjes op een kdv/bso, woont dicht bij me (al kom ik nooit in haar woonplaats), uhmmm nou dat was het wel weer geloof ik
Roodkapje- Prater
- Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11
Ik vrees dat ik helemaal niks van Roodkapje weet....
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Roodkapje ging naar haar oma toe om een mandje met lekkers te brengen omdat ze ziek was. Helaas gooide een grote boze wolf met grote oren, ogen en mond roet in het eten, en werd Roodkapje opgegeten.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Joy_ schreef:Roodkapje ging naar haar oma toe om een mandje met lekkers te brengen omdat ze ziek was. Helaas gooide een grote boze wolf met grote oren, ogen en mond roet in het eten, en werd Roodkapje opgegeten.
Ik gok dat dat een ander Roodkapje is Anders kon Roodkapje in de huidige tijd vast 112 bellen met haar mobieltje om de wolf tegen te houden
Gizmo- Prater
- Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Ik ben benieuwd wie er wat over mij weet.
Gizmo ken ik eigenlijk niet goed, ik weet wel dat ze leuke humor heeft. Verder valt ze mij ( nog ) niet zo op, maar dat is niet negatief bedoeld.
Gizmo ken ik eigenlijk niet goed, ik weet wel dat ze leuke humor heeft. Verder valt ze mij ( nog ) niet zo op, maar dat is niet negatief bedoeld.
Gast- Gast
Ik weet dat jij een van de liefste forummeiden bent die ik ooit heb ontmoet, serieus, en dat je een hele leuke, lieve vriend hebt. En dat je een hele lieve vriendin bent voor James. En ik hoop echt zo dat je een mooi klein kindje krijgt, liever vandaag dan morgen!
Marin- Lady Post-a-lot
Tea-Leaf schreef:Oke.. Die zag ik niet aankomen!
ik vind tea leaf superlief, ik weet dat ze mooie krullen heeft, een kat heeft (of 2 ) samenwoont en ook op vrouwen valt
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Ik weet van heel weinig mensen iets..
Ik weet van Shygirl87 dat ze laatst een hele nare ervaring heeft gehad met een jongen waar ze mee datete, en daar heel erg van is geschrokken.(?)
Ik weet van Shygirl87 dat ze laatst een hele nare ervaring heeft gehad met een jongen waar ze mee datete, en daar heel erg van is geschrokken.(?)
Gast- Gast
Princess schreef:Ik weet van heel weinig mensen iets..
that's right
luenca- Prater
- Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11
Volgens mij heeft Princess nog niet super lang geleden een tattoo op haar rug/heup laten zetten!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
принцеса е красиво момиче!
En een knuffel aan haar, want het zit haar even niet mee in de liefde.
En een knuffel aan haar, want het zit haar even niet mee in de liefde.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik weet van Joy dat ze sinds lange tijd eindelijk weer gelukkig lijkt te zijn en dat is haar ook gegund!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jeej! Heb al die tijd gewacht totdat er iemand langskwam waar nog niks over gezegd was en waar ik wel iets van wist !
Chocolate Cookie is een leuke meid uit Den Haag die graag fotografeert en laatst mooie foto's van zichzelf heeft gepost
Verder volgt ze sinds kort APS therapie (voor fibromyalgie als ik het goed heb?) waar ik ze hele goede resultaten mee boekte en ik hoop dat dat nog steeds zo is en het daardoor allemaal wat makkelijker wordt voor haar!
Pfoe, dat is nog helemaal niet gemakkelijk! Ik lees al zó lang mee en toch vind ik het moeilijk om zo even iets op te schrijven!
Chocolate Cookie is een leuke meid uit Den Haag die graag fotografeert en laatst mooie foto's van zichzelf heeft gepost
Verder volgt ze sinds kort APS therapie (voor fibromyalgie als ik het goed heb?) waar ik ze hele goede resultaten mee boekte en ik hoop dat dat nog steeds zo is en het daardoor allemaal wat makkelijker wordt voor haar!
Pfoe, dat is nog helemaal niet gemakkelijk! Ik lees al zó lang mee en toch vind ik het moeilijk om zo even iets op te schrijven!
Sorella- Kletskop
- Aantal berichten : 1955
Punten : 2035
Registratiedatum : 02-06-11
Chocolate cookie, yep dat was ik!
Ik weet niet zeker of dit over jou gaat, want ik raak altijd in de war van alle cookies en bitterkoeken, maar jij maakt hele mooie foto's!
Joy: Сладки, благодаря!
Joy zit de laatste tijd weer lekker in haar vel and it shows!
Ze heeft een leuke vent, en de verliefdheid spat er vanaf in haar posts over hem. En ze ziet er prachtig uit op de laatste paar foto's die ze hier showde.
Ik weet niet zeker of dit over jou gaat, want ik raak altijd in de war van alle cookies en bitterkoeken, maar jij maakt hele mooie foto's!
Joy: Сладки, благодаря!
Joy zit de laatste tijd weer lekker in haar vel and it shows!
Ze heeft een leuke vent, en de verliefdheid spat er vanaf in haar posts over hem. En ze ziet er prachtig uit op de laatste paar foto's die ze hier showde.
Gast- Gast
Wow, благодаря right back at ya! Wat lief
Hoe gaat het nu met je?
Hoe gaat het nu met je?
Marin- Lady Post-a-lot
Pagina 6 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Nav wat weet je van de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
» Golden Oldie; Wat weet je van de forummer boven je!
» Gouwe Ouwe; Wat weet je van de forummer boven je?
» Wie is de forummer boven je?
» nav beschrijf de forummer boven je
Pagina 6 van 9
Permissies van dit forum: