Afvallen in 2011
+31
Jude
Monte
Highway
Mari
flower
applestar
Beachgirl
Lise_E
Sunshine
Poeke
MissD
mzcharlotte
Mscene
missmail
Jeanette
Silver
Frappuccino
Biancos
Ellebel
Jerry
silly-one
Arwyn
nina
Zwoesj
Rebecca
Minx
zaza
Zininzon
Pannetoet
Mysterious
Effie_O
35 plaatsers
Pagina 18 van 27
Pagina 18 van 27 • 1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 22 ... 27
Re: Afvallen in 2011
Ik heb een slecht weekend gehad Gisteren frietjes met 2!! snacks en vandaag heb ik een aantal boterhammen gegeten en dat mag niet van dr frank :S Helaas maarja op zich zijn boterhammen niet de grootste ramp op aarde Morgen pak ik het weer netjes op, heb mijn lunchsalade net gemaakt (bietjes, eieren en walnoten) en 's avonds joggen. Ben benieuwd of er woensdag nog wat af is, misschien als ik het nu nog 2 daagjes heel netjes doe... ik hoop het maar Jullie allemaal succes!
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Sinds wanneer is brood slecht? Daar zitten juiste goede voedingsstoffen in. Ik geloof niet zo in die dieten van Dr Frank en Sonjs Bakker. Volgens mij is dat meer voor tijdelijke aard dat je afvalt en komt het er later net zo hard weer aan.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Goeiemorgen! Ik heb een goed weekend gehad vrijdagavond verjaardag van een vriendin, eerst genoeg thee, en daarna aan de water, zo nu en dan over de avond een stukje kaas (int. 5 ofzo)
zaterdag, heel de dag gezond geweest, en lekker gezwommen toen had ik na de tijd wel een behoorlijk vreetkick, maar die goed opgevuld en niet met iets zoetigs. Zaterdagavond heerlijk 1 vol bord lasange gehad, zonder nog een 2e keer op te scheppen, en 's avonds op verjaardagfeestje geweest. Hier heel de avond alleen maar water gedronken. en 2x een mini snack gehad (lees 3 cm frikandel) En verder gewoon niet...
Gister euhm, door uitslapen ontbijt overgeslagen, maar wel goeie brunch gehad, 's middags weer even een uurtje gewandeld, en 's avonds heerlijke vis uit de oven gehad. En weer over de dag verspreid water.
Vanmorgen paste ik weer in mijn allerstrakste spijkerbroek! normaal gesproken moest ik me hier heel erg in wringen, door op bed te liggen en dan nog wou het niet zoals het moest....
Dit wou ik even met jullie delen... Ik ga me nu klaar maken voor stage, succes iedereen!
zaterdag, heel de dag gezond geweest, en lekker gezwommen toen had ik na de tijd wel een behoorlijk vreetkick, maar die goed opgevuld en niet met iets zoetigs. Zaterdagavond heerlijk 1 vol bord lasange gehad, zonder nog een 2e keer op te scheppen, en 's avonds op verjaardagfeestje geweest. Hier heel de avond alleen maar water gedronken. en 2x een mini snack gehad (lees 3 cm frikandel) En verder gewoon niet...
Gister euhm, door uitslapen ontbijt overgeslagen, maar wel goeie brunch gehad, 's middags weer even een uurtje gewandeld, en 's avonds heerlijke vis uit de oven gehad. En weer over de dag verspreid water.
Vanmorgen paste ik weer in mijn allerstrakste spijkerbroek! normaal gesproken moest ik me hier heel erg in wringen, door op bed te liggen en dan nog wou het niet zoals het moest....
Dit wou ik even met jullie delen... Ik ga me nu klaar maken voor stage, succes iedereen!
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
[quote="Zininzon"]
Z
Goedemorgen allemaal!
Ik heb de tabel even aangepast, net gewogen en er is 0,6 kg vanaf ondanks het slechte weekend dat ik achter de rug heb (lees rosétjes, ijs en pasta met spek en kaas en ow ja croissantjes). Dat is een meevaller dus. Maar deze week en vooral komend weekend proberen om me niet zo te laten gaan. Gelukkig heb ik volgend weekend geen plannen, dus dat moet wel goed komen.
@ Burnedflower: wat goed da je weer in je broek past! Dat moet een heerlijk begin van de week zijn.
Naam | Lengte | Start | Huidig | Streef | Balans | Omvang | Mood | Weegdatum |
Arwyn | 1.80 | 80 | 77.3 | 69 | -2.7 | ? | vrijdags | |
Birgit | 1.75 | 77,5 | 76,1 | 68 | -1.4 | ? | ||
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,0 | 68 | -5,0 | 91 | 19 jan | |
Chipp | 1.73 | 79 | 77,2 | 69 | -1,8 | ? | 3 jan. | |
Effie_O | 1.78 | 70 | 70 | 64 | - | ? | ? | |
Ellebel | 1.58 | 63,7 | 62.9 | 58 | - 0,8 | ? | 17 jan | |
Highway | 1.68 | 82,5 | 78,2 | 72 | -4,3 | 104cm | woensdag | |
Isa | 1.615 | 70 | 70 | 52 | - | ? | ? | |
Jeanette | 1.64 | 68,2 | 65,6 | 60 | -2,6 | ? | 12 jan. | |
Jude | 1.75 | 70.5 | - | 66 | -2.7 | ? | 12 jan | |
Lise_E | 1.82 | 90 | 88 | 75 | 2 | ? | elke vrijdag | |
MissD | 1.57 | 60 | 66 | 50 | - | ? | ? | ? |
Mscene | 1,71 | 72 | 71,1 | 58 | -0,9 | ? | maandags | |
Monte | 1,72 | 70 | 69 | 65 | -1 | ? | maandags | |
Mysterious | 1.73 | 76 | 74,7 | 70 | -1,3 | ? | 27 dec. | |
Pleister | 1.73 | 79,7 | 76,7 | 69 | -3.0 | ? | :-D | ? |
Rebecca | 1.70 | 80 | 78,3 | 65 | -1,7 | 91 | maandag | |
Silly-one | 1.70 | 77 | 74,7 | 70 | -2,3 | ? | :-) | 10 jan |
Twixx | 1.73 | 69 | 69 | 60 | - | ? | ? | |
Veer | 1.78 | 62,4 | 60,7 | -58 | -1,7 | ? | ? | Maandag |
Zininzon | 1.80 | 95,4 | 93,6 | 80 | -1,8 | ? | ? | ? |
Z
Goedemorgen allemaal!
Ik heb de tabel even aangepast, net gewogen en er is 0,6 kg vanaf ondanks het slechte weekend dat ik achter de rug heb (lees rosétjes, ijs en pasta met spek en kaas en ow ja croissantjes). Dat is een meevaller dus. Maar deze week en vooral komend weekend proberen om me niet zo te laten gaan. Gelukkig heb ik volgend weekend geen plannen, dus dat moet wel goed komen.
@ Burnedflower: wat goed da je weer in je broek past! Dat moet een heerlijk begin van de week zijn.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Goedemorgen meiden!
Weer een nieuwe week voor de boeg!
Bij mij ging het de afgelopen week niet zo goed.. Ik merk toch dat als je eenmaal weer wat lekkers hebt gehad, je daar veel sneller weer in vervalt. Nieuwjaarsborrel en feestjes helpen dan ook niet echt, haha. Voel me gelukkig inmiddels wel wat beter, dus dat is positief. Vanaf vandaag gewoon weer hard aan de bak! Moet vanmiddag werken dus dan kan ik sowieso niet snoepen, dat scheelt en morgen gewoon denken aan die kilo's die er af zijn en zo van alles afblijven! Moet weer even in het ritme komen deze week, maar dat komt hopelijk wel goed!
Ellebel: Netjes hoor, dat er toch wat af is! Een slechte dag in de week moet kunnen he, als je het maar niet elke dag doet, haha
Burned Flower: Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Dat je weer goed in die broek past is het melden zeker waard! Zo'n broek heb ik hier ook liggen, die wel past, maar die het gewoon net niet is. Hoop dat als bij mij die kilo's er af zijn, ik daar ook fatsoenlijk in pas!
Jeanette: Ik ben ook niet van die diëten dat je geen brood mag hoor. Vaak mag je dan ook geen aardappels en zo, nou, niks voor mij! Die aardappels zou ik niet missen, maar ik wil toch echt wel een broodje eten hoor! En als je het goede brood kiest (niet wit of gewoon bruin dus), is daar volgens mij ook niets mis mee.
Highway: Een keer in de week iets van patat oid moet kunnen hoor! En brood weiger ik als iets slechtste zien, haha, dus vind ik niet dat je gister iets slechts hebt gehad
Succes weer deze week meiden!
Weer een nieuwe week voor de boeg!
Bij mij ging het de afgelopen week niet zo goed.. Ik merk toch dat als je eenmaal weer wat lekkers hebt gehad, je daar veel sneller weer in vervalt. Nieuwjaarsborrel en feestjes helpen dan ook niet echt, haha. Voel me gelukkig inmiddels wel wat beter, dus dat is positief. Vanaf vandaag gewoon weer hard aan de bak! Moet vanmiddag werken dus dan kan ik sowieso niet snoepen, dat scheelt en morgen gewoon denken aan die kilo's die er af zijn en zo van alles afblijven! Moet weer even in het ritme komen deze week, maar dat komt hopelijk wel goed!
Ellebel: Netjes hoor, dat er toch wat af is! Een slechte dag in de week moet kunnen he, als je het maar niet elke dag doet, haha
Burned Flower: Kijk, dat is nog eens goed nieuws! Dat je weer goed in die broek past is het melden zeker waard! Zo'n broek heb ik hier ook liggen, die wel past, maar die het gewoon net niet is. Hoop dat als bij mij die kilo's er af zijn, ik daar ook fatsoenlijk in pas!
Jeanette: Ik ben ook niet van die diëten dat je geen brood mag hoor. Vaak mag je dan ook geen aardappels en zo, nou, niks voor mij! Die aardappels zou ik niet missen, maar ik wil toch echt wel een broodje eten hoor! En als je het goede brood kiest (niet wit of gewoon bruin dus), is daar volgens mij ook niets mis mee.
Highway: Een keer in de week iets van patat oid moet kunnen hoor! En brood weiger ik als iets slechtste zien, haha, dus vind ik niet dat je gister iets slechts hebt gehad
Succes weer deze week meiden!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,0 | 68 | -5,0 | 91 | 19 jan | |
Rebecca | 1.70 | 80 | 77 | 65 | -3,0 | 91 | maandag | |
Ook hier is er weer wat af, dus nu in totaal 3kg. Dit weekend niet zoveel gegeten door het ziek zijn, dus daar zal het voor een deel wel mee te maken hebben, hoop alleen dat het er niet weer allemaal aan zit volgende week!
Nu nog steeds niet zoveel eetlust, en ook nog een dagje thuis, dus zal vandaag ook nog niet zoveel binnenkrijgen. Morgen weer werken, en dan zal mijn lichaam waarschijnlijk wel weer schreeuwen om eten!
Gisteren waren mijn schoonouders er en toen trok mijn vriend een pak speculaasbrokken open die al heeel lang dicht lag. Ieder een stukje gehad, en toen ze weg waren heb ik die 1e brok toch nog helemaal opgemaakt (heeel slecht ), maar die andere 2 maar gauw weggegooid, kan ik ook niet in de verleiding komen ze op te vreten, en verder hebben we echt niks meer in huis!
Lekker zeg Burned Flower, weer goed in je broek passen. Zo'n broeken heb ik ook nog hangen, maar daarvoor moet er toch eerst nog wat meer af!
Veel succes weer allemaal deze week!
Nu nog steeds niet zoveel eetlust, en ook nog een dagje thuis, dus zal vandaag ook nog niet zoveel binnenkrijgen. Morgen weer werken, en dan zal mijn lichaam waarschijnlijk wel weer schreeuwen om eten!
Gisteren waren mijn schoonouders er en toen trok mijn vriend een pak speculaasbrokken open die al heeel lang dicht lag. Ieder een stukje gehad, en toen ze weg waren heb ik die 1e brok toch nog helemaal opgemaakt (heeel slecht ), maar die andere 2 maar gauw weggegooid, kan ik ook niet in de verleiding komen ze op te vreten, en verder hebben we echt niks meer in huis!
Lekker zeg Burned Flower, weer goed in je broek passen. Zo'n broeken heb ik ook nog hangen, maar daarvoor moet er toch eerst nog wat meer af!
Veel succes weer allemaal deze week!
@jeanette: ik was het altijd ook met je eens over dergelijke dieten maar de reden dat ik nu een dieet ben gaan volgen is omdat het op normale wijze bij mij gewoon niet lukt. Ik doe al een jaar verwoede pogingen en mijn lichaam lijkt erg op koolhydraten te reageren.als ik 4/5 boterhammen, fruit en avondeten neem kom ik aan.. vandaar dus dat ik het nu gewoon probeer en tot nog toe gaat het goed
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Highway, oke. Ik heb er de dicipline niet door en ik moet gewoon meer gaan bewegen.
BurnedFlower, wat goed! Dat is wel een goed doel om te halen. Ik heb een strakke zomerbroek uit de kast getrokken en daar wil ik ook voor gaan.
BurnedFlower, wat goed! Dat is wel een goed doel om te halen. Ik heb een strakke zomerbroek uit de kast getrokken en daar wil ik ook voor gaan.
Ik wil mijn gilet weer dicht kunnen krijgen
Ik snap inmiddels niet zoveel van mijn gewicht. Ik had er wat af, toen kwam het er weer bij (was ziek geweest, weinig gegeten en daarna ga je weer normaal eten), een dag later was het er weer af, bijna een kilo. Zonder die dag te sporten, op hetzelfde tijdstip van de dag gewogen.
Nu ben ik in de ban van dit mysterie en weeg ik me dagelijks. Ben bang dat de weegschaal gewoon kapot is...een vriendin zei laatst ook al dat ze ineens zoveel zwaarder was toen ze op onze weegschaal stond!
Ik snap inmiddels niet zoveel van mijn gewicht. Ik had er wat af, toen kwam het er weer bij (was ziek geweest, weinig gegeten en daarna ga je weer normaal eten), een dag later was het er weer af, bijna een kilo. Zonder die dag te sporten, op hetzelfde tijdstip van de dag gewogen.
Nu ben ik in de ban van dit mysterie en weeg ik me dagelijks. Ben bang dat de weegschaal gewoon kapot is...een vriendin zei laatst ook al dat ze ineens zoveel zwaarder was toen ze op onze weegschaal stond!
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb een droevige mededeling Ik mag niet meer dieëten en/of afvallen...
Ik kreeg zelfs op mijn sodemieter van mijn diëtiste
(kom daar om een standaard patroon te krijgen in me darmen)
Dus ik denk dat het ook beter is, om hier niet meer te komen
Tenzij jullie het niet erg vinden, dat ik wel reageer maar het mij niet meer om mijn gewicht gaat, maar de omvang
Ik kreeg zelfs op mijn sodemieter van mijn diëtiste
(kom daar om een standaard patroon te krijgen in me darmen)
Dus ik denk dat het ook beter is, om hier niet meer te komen
Tenzij jullie het niet erg vinden, dat ik wel reageer maar het mij niet meer om mijn gewicht gaat, maar de omvang
Silver- Ratel
Juist goed dat je dietiste dat aan geeft toch Burned Flower?
Jahoeee! Vandaag uberlang op de Wii fit gezeten en voel me stiekem gewoon een beetje sportief.
Jahoeee! Vandaag uberlang op de Wii fit gezeten en voel me stiekem gewoon een beetje sportief.
Jeanette schreef:Juist goed dat je dietiste dat aan geeft toch Burned Flower?
ooooh heb jij die? met balance board??
Die wil ik zooo graag maar tis zo duur
Gast- Gast
Burned Flower: Hoezo mag je dat niet meer dan? Maar wel goed dat ze dat aangeeft!
Gewicht zegt ook lang niet alles he. Mij maakt het niet uit waarom je hier komt hoor, je moet natuurlijk zelf weten of je nog mee wil lezen!
Anousch: Gewoon eens op Marktplaats kijken! Er worden zoveel Wii's aangeboden! En vaak niet eens voor het hoogste bedrag, valt best mee. Ik heb er ook een staan inclusief balaceboard, maar gebruik hem dus eigenlijk nooit.. Het is me altijd veel te veel gedoe om alles aan te sluiten, haha.
Gewicht zegt ook lang niet alles he. Mij maakt het niet uit waarom je hier komt hoor, je moet natuurlijk zelf weten of je nog mee wil lezen!
Anousch: Gewoon eens op Marktplaats kijken! Er worden zoveel Wii's aangeboden! En vaak niet eens voor het hoogste bedrag, valt best mee. Ik heb er ook een staan inclusief balaceboard, maar gebruik hem dus eigenlijk nooit.. Het is me altijd veel te veel gedoe om alles aan te sluiten, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Anousch schreef:Jeanette schreef:Juist goed dat je dietiste dat aan geeft toch Burned Flower?
ooooh heb jij die? met balance board??
Die wil ik zooo graag maar tis zo duur
Ja, ze zijn wel duur, maar ik maak er wel optimaal gebruik van. Zo goed zelfs, dat ik nu spierpijn heb.
Ja, dat is wel goed.... Maar ik zeg altijd in de 69 kg is een mooi getal, klinkt mooier, en toen vroeg ze, heb je dan ook net zoveel energie als wat je nu hebt? en daar wist ik geen antwoord op, maar dan zou mijn BMI dus te laag zijn. En dat is ook niet goed.... Dus ik ga gewoon meedoen op de gezonde manier, en niet teveel op mijn gewicht letten... als ik de 70 haal zou ik ook al tevreden zijn *vandaag stiekem gewogen: 73,2 dus het wil wel... Vrijdag ga ik officieel weer wegen
En jeanette wii fit is leuk hea en wat doe je dan zoal om het halfuur/uur vol te krijgen?
Ik vind hullahoop wel grappig, en steps, maar het verveelt op den duur om dat elke keer te doen. Vertel
Mijn diëtiste zei dat hottest party ook heel leuk is, en je verbrand er ook heel veel bij.... misschien een idee? (dansen op een mat)
En jeanette wii fit is leuk hea en wat doe je dan zoal om het halfuur/uur vol te krijgen?
Ik vind hullahoop wel grappig, en steps, maar het verveelt op den duur om dat elke keer te doen. Vertel
Mijn diëtiste zei dat hottest party ook heel leuk is, en je verbrand er ook heel veel bij.... misschien een idee? (dansen op een mat)
Silver- Ratel
Hier staat de wii fit ook, maar er ligt op dit moment een te dik laagje stof op Ik wil er binnenkort wel echt weer mee aan de slag!
Ik schrijf op het moment erg weinig hier, maar merk dat ik nu zo na het ziek zijn geweest nog steeds niet zo graag eet, het staat me erg tegen...erg gek als je normaal zo'n beetje alles eet! Hopelijk komt mijn eetlust gauw weer terug, want hoewel het handig is om af te vallen, vind ik het toch erg vervelend als mijn eetlust tijdens het koken weer verdwijnt, en mijn vriend was laatst ook al niet blij toen hij aan het koken was en ik vroeg of we overgeef (want zo stonk het voor mij echt!) gingen eten
Ik schrijf op het moment erg weinig hier, maar merk dat ik nu zo na het ziek zijn geweest nog steeds niet zo graag eet, het staat me erg tegen...erg gek als je normaal zo'n beetje alles eet! Hopelijk komt mijn eetlust gauw weer terug, want hoewel het handig is om af te vallen, vind ik het toch erg vervelend als mijn eetlust tijdens het koken weer verdwijnt, en mijn vriend was laatst ook al niet blij toen hij aan het koken was en ik vroeg of we overgeef (want zo stonk het voor mij echt!) gingen eten
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,0 | 68 | -5,8 | 90 | 28 jan | |
Rebecca | 1.70 | 80 | 77 | 65 | -3,0 | 91 | maandag | |
Silver- Ratel
En wat gaat het hier met ups en downs ....
Kan niet van de lekkere dingen afblijven
Ben nu ook nog ongesteld dus dat werkt al helemaal niet mee. Ben vanmorgen vergeten om op de weegschaal te gaan staan dus nu volgende week donderdag maar.
Kan niet van de lekkere dingen afblijven
Ben nu ook nog ongesteld dus dat werkt al helemaal niet mee. Ben vanmorgen vergeten om op de weegschaal te gaan staan dus nu volgende week donderdag maar.
Gast- Gast
Rebecca, dat komt wel weer... Gewoon rustig opbouwen.. En haha nee mijn vriend zou dat ook niet in dank afnemen als ik zoiets zou zeggen
jeanette, ik heb ook nu vreselijke spierpijn, maar wel echt ook waar ik zeg maar strakker wil zijn... Dus dat zal wel goed zijn
Nou ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht, ik denk dat dat nu ook wel de reden is van de diëtiste om mij nu te verbieden om af te vallen. De een heeft nou eenmaal meer spek (vet) ronddom de heupen dan de ander. En als ik maar tussen de 70 en 73 blijf is dat nog wel goed... Maar gewoon strakker in het vel zou wel mooier zijn...
Hoe snel gaat de omvang eraf? kan het zijn binnen een week 0,5 mm af zijn? En nu is mijn buik ook nog op het "dikst" door de feestweek.....
jeanette, ik heb ook nu vreselijke spierpijn, maar wel echt ook waar ik zeg maar strakker wil zijn... Dus dat zal wel goed zijn
Nou ik zit nog steeds op hetzelfde gewicht, ik denk dat dat nu ook wel de reden is van de diëtiste om mij nu te verbieden om af te vallen. De een heeft nou eenmaal meer spek (vet) ronddom de heupen dan de ander. En als ik maar tussen de 70 en 73 blijf is dat nog wel goed... Maar gewoon strakker in het vel zou wel mooier zijn...
Hoe snel gaat de omvang eraf? kan het zijn binnen een week 0,5 mm af zijn? En nu is mijn buik ook nog op het "dikst" door de feestweek.....
Silver- Ratel
Birgit dat is balen... Misschien geen lekkers in huis halen, en met een volle maag boodschappen doen.. dan heb je er toch geen zin in... en als je nu op de weegschaal zou staan, zou je dan nog even zwaar zijn als wat je was? Want dan weet je wel... dat er wat af is succes!
Silver- Ratel
even voor het schema: mijn omvang is 86 cm en mijn gewicht is vandaag 73,5 kg. Het gaat dus wel lekker.
Over een week of 8 ga ik mijn bruidsjurk op maat laten maken dus dan moet ik stabiel zijn. Ik heb uitgerekend dat ik dan een halve kilo per week moet afvallen om op mijn streef gewicht te zijn. Ik ben benieuwd.
Mij lijkt de wii fit ook erg leuk. Ik heb het alleen nog nooit gedaan. Wil het wel eens uitproberen.
Over een week of 8 ga ik mijn bruidsjurk op maat laten maken dus dan moet ik stabiel zijn. Ik heb uitgerekend dat ik dan een halve kilo per week moet afvallen om op mijn streef gewicht te zijn. Ik ben benieuwd.
Mij lijkt de wii fit ook erg leuk. Ik heb het alleen nog nooit gedaan. Wil het wel eens uitproberen.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Mysterious, moeten wij het aanpassen? Of doe je dat zelf?
En wat cool! dan heb je wel een goeie reden, om goed af te gaan vallen... Ik duim voor je
En wat cool! dan heb je wel een goeie reden, om goed af te gaan vallen... Ik duim voor je
Silver- Ratel
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,0 | 68 | -5,8 | 90 | 28 jan | |