Afvallen in 2011
+31
Jude
Monte
Highway
Mari
flower
applestar
Beachgirl
Lise_E
Sunshine
Poeke
MissD
mzcharlotte
Mscene
missmail
Jeanette
Silver
Frappuccino
Biancos
Ellebel
Jerry
silly-one
Arwyn
nina
Zwoesj
Rebecca
Minx
zaza
Zininzon
Pannetoet
Mysterious
Effie_O
35 plaatsers
Pagina 10 van 27
Pagina 10 van 27 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 27
Re: Afvallen in 2011
zo, ik ben begonnen!
Zwaar in shock vanmorgen, de weegschaal gaf 80 kg aan, zo ernstig is het nog nooit geweest!
dus voor de tabel startgewicht+huidige gewicht = 80 kg
mood beetje geschokt van de weegschaal vanmorgen, maar wel blij om te beginenn!
Zwaar in shock vanmorgen, de weegschaal gaf 80 kg aan, zo ernstig is het nog nooit geweest!
dus voor de tabel startgewicht+huidige gewicht = 80 kg
mood beetje geschokt van de weegschaal vanmorgen, maar wel blij om te beginenn!
Ik ben ook begonnen. Helaas meteen een zware dag op school vandaag. Half 9 tot? 20? Pff. Heb 2 boterhammen, 2 pakjes crackers en heeel veel mandarijnen mee.. Ben benieuwd of ik het ga redden vandaag. Heb vanmorgen alleen geen tijd gehad om op de weegschaal te stappen. Dat komt dus later vandaag/morgen nog.
Vanmorgen wel behoorlijk gemotiveerd geraakt door het niet meer passen van een lievelingsblousje. Balen!
Succes vandaag dames!!
Vanmorgen wel behoorlijk gemotiveerd geraakt door het niet meer passen van een lievelingsblousje. Balen!
Succes vandaag dames!!
Mscene- Fluisteraar
- Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10
Zo, ook ik ben begonnen. Vanmorgen gewogen en mijn startgewicht is 63.7. Ik ben ongesteld geworden, laten we het erop houden dat ik dan nog zwaarder ben .
Ik zal vanavond nog een update geven hoe het gegaan is vandaag en op iedereen reageren.
Ik zal vanavond nog een update geven hoe het gegaan is vandaag en op iedereen reageren.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Nou vandaag ga ik dan echt beginnen! Heb afgelopen weekend nog even lekker gesnaaid en ongezond gegeten.
Vandaag stond ik op de weegschaal welke aangaf : 60,2kg, Mood vandaag :-) Ben blij dat ik nu echt ga starten met anders eten en meer sporten.
Vanochtend eerst ontbeten met een heerlijk bord brinta , van 9 tot half 11 gaan sporten. Nu lekker thuis. Heb net 3 rijstewafels op met kipfilet en een lekker kopje thee. Zometeen vast mijn eten klaar maken voor vanmiddag en vanavond (heb een late dienst en wil niet mee eten met de cliënten). Om 13.00uur lekker een appeltje eten. Dan tegen 15.30uur rijst met tilapia. Dan rond 17.30uuur rijst met groente en kip of vis. En vanavond rond of na 21.00uur alleen nog wat worteltjes als ik nog trek heb.
Ik ga proberen om iedere dag tenminste 1 tot 2 uur te sporten.
Mijn vaste weegdag gaat denk ik de maandag worden, en dan in de ochtend.
Vandaag stond ik op de weegschaal welke aangaf : 60,2kg, Mood vandaag :-) Ben blij dat ik nu echt ga starten met anders eten en meer sporten.
Vanochtend eerst ontbeten met een heerlijk bord brinta , van 9 tot half 11 gaan sporten. Nu lekker thuis. Heb net 3 rijstewafels op met kipfilet en een lekker kopje thee. Zometeen vast mijn eten klaar maken voor vanmiddag en vanavond (heb een late dienst en wil niet mee eten met de cliënten). Om 13.00uur lekker een appeltje eten. Dan tegen 15.30uur rijst met tilapia. Dan rond 17.30uuur rijst met groente en kip of vis. En vanavond rond of na 21.00uur alleen nog wat worteltjes als ik nog trek heb.
Ik ga proberen om iedere dag tenminste 1 tot 2 uur te sporten.
Mijn vaste weegdag gaat denk ik de maandag worden, en dan in de ochtend.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Smikkell schreef:Iedere dag 1 a 2 uur sporten???
Naast je normale beweging bedoel je?
Okee HOE wil je dat doen??
Gast- Gast
He lijkt me gewoon ook niet zo gezond. Of je moet een topsporter zijn en dit al een tijdje doen.
Gast- Gast
En daarbij is iedere dag sporten ook niet echt gezond, want je moet je lichaam ook de tijd geven om te herstellen (topsporters doen anders, maar topsport is niet gezond).
Ik hoefde vandaag niet te werken, dus besloot ik om half 9 om te gaan kijken of ik kon aan sporten. Gelukkig was Spinning nog niet vol en heb ik een uurtje mijzelf op de fiets vermaakt. Naast dat het goed is voor het afvallen en het sporten (omdat met dit weer ik buiten niet kan tennissen) was het ook gelijk een mentale training, na 30 minuten was ik het al beu. Dus ik moest even doorgaan en ik heb mijzelf ook verplicht om het maximale uit mijzelf te halen. Een heerlijke mentale stap was het dus ook.
Verder vind ik de weegschaal nu niet lief, stond net op 75,9. Wat dus betekend niks eraf sinds vorige week. Maar ben nu en ongesteld en mijn stoelgang is weer prut. Weer 2 dagen niet op de WC kunnen zitten voor een grote boodschap en daar krijg ik zo een opgeblazen gevoel van. Bah.
Straks lekker boodschappen doen en nog een keer een half uur 3 kwartier fietsen naar een sollicitatie gesprek. Toch wel een voordeel van geen auto hebben .
Ik hoefde vandaag niet te werken, dus besloot ik om half 9 om te gaan kijken of ik kon aan sporten. Gelukkig was Spinning nog niet vol en heb ik een uurtje mijzelf op de fiets vermaakt. Naast dat het goed is voor het afvallen en het sporten (omdat met dit weer ik buiten niet kan tennissen) was het ook gelijk een mentale training, na 30 minuten was ik het al beu. Dus ik moest even doorgaan en ik heb mijzelf ook verplicht om het maximale uit mijzelf te halen. Een heerlijke mentale stap was het dus ook.
Verder vind ik de weegschaal nu niet lief, stond net op 75,9. Wat dus betekend niks eraf sinds vorige week. Maar ben nu en ongesteld en mijn stoelgang is weer prut. Weer 2 dagen niet op de WC kunnen zitten voor een grote boodschap en daar krijg ik zo een opgeblazen gevoel van. Bah.
Straks lekker boodschappen doen en nog een keer een half uur 3 kwartier fietsen naar een sollicitatie gesprek. Toch wel een voordeel van geen auto hebben .
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Darcy schreef:Smikkell schreef:Iedere dag 1 a 2 uur sporten???
Naast je normale beweging bedoel je?
Okee HOE wil je dat doen??
Sport nu 5 dagen in de week 1 uur per dag, dus anderhalf of 2 moet ook wel lukken.
Mijn normale beweging is niet zo veel, op dagen dat ik een vroege dienst heb sport ik 1 uur (ivm fysieke belasting), bij late dienst of vrije dagen 2 uur.
Dat 1 uur per dag sporten, 5 dagen per week doe ik al een jaar ongeveer, alleen snoepte ik er enorm veel bij dus van afvallen kwam weinig. In het weekend kan ik zowiezo niet sporten daar de sportschool dan dicht is, dan ga ik gewoon een uur of anderhalf wandelen met de hond.
MissD- Prater
- Aantal berichten : 1192
Punten : 1212
Registratiedatum : 09-12-10
Misschien moeten we even in de lijst kijken wie er naar een ander afvaltopic is gegaan. Er zijn er momenteel 3 en er zijn ook een paar van dit topic verhuist naar een ander topic. Zo houden we het een beetje overzichtelijk.
silly-one- Ratel
goh, ziek zijn heeft ook nog zijn voordelen, je eet weinig tot niets... dus al die lekkernijen laat je maar staan, nadeel is, door niets te eten krijg je ook geen energie en word je zo slap als een dweil.
*edit* ja 3 forums, en nu is de vraag welke blijft het actiefst en wie van dit forum zijn nu naar die andere verhuist?
*edit* ja 3 forums, en nu is de vraag welke blijft het actiefst en wie van dit forum zijn nu naar die andere verhuist?
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Mijn gewicht is al veranderd naar de 77,5 maar ben ook hartstikke ziek geweest het weekend!! maar eraf is eraf.
Gast- Gast
pleister, en nu maar zorgen dat je niet meer gaat snoepen en je gewicht weer meer maakt.... :o succes!
*hoelang ben jij ziek geweest?* (zit me af te vragen hoelang ik nog zo zwak zal blijven......)
*hoelang ben jij ziek geweest?* (zit me af te vragen hoelang ik nog zo zwak zal blijven......)
Silver- Ratel
2 dagen echt goed ziek en nu het gevoel van mwa ertussenin.
nee ik ga nu echt volhouden!!
nee ik ga nu echt volhouden!!
Gast- Gast
AAAHh, ik heb honger! Nou ja, niet echt heel erg, maar wel zodanig dat mijn buik wel blij zou zijn met iets extra's erin... Maar heb helemaal niks meer bij me en heb pas een uur geleden mijn banaan op...
hmm...ik ga maar een glas water halen, misschien dat dat helpt.
hmm...ik ga maar een glas water halen, misschien dat dat helpt.
Anders probeer je een stukje brood erbij, als die banaan niet alleen helpt. Nu is het wel erg laat om dat alsnog te proberen maar voor een volgende keer, kan een goeie tip zijn.
Silver- Ratel
he!
Als het kan wil ik me graag nog aanmelden voor dit topic!
Zal mij morgen eens gaan wegen maar zal rond de 75 wegen denk ik..
Ik wil al een hele tijd onder de 70 maar gezien ik alles lekker vind en moeite heb om er af te blijven vind ik het ook erg moeilijk!
IK wil het bereiken door gezonde tussendoortjes te nemen, ipv chocola, chips e.d. en ik weet van mezelf dat ik dan afval...
Succes allemaal!
Als het kan wil ik me graag nog aanmelden voor dit topic!
Zal mij morgen eens gaan wegen maar zal rond de 75 wegen denk ik..
Ik wil al een hele tijd onder de 70 maar gezien ik alles lekker vind en moeite heb om er af te blijven vind ik het ook erg moeilijk!
IK wil het bereiken door gezonde tussendoortjes te nemen, ipv chocola, chips e.d. en ik weet van mezelf dat ik dan afval...
Succes allemaal!
flower- Prater
- Aantal berichten : 735
Punten : 883
Registratiedatum : 03-01-11
BurnedFlower schreef:goh, ziek zijn heeft ook nog zijn voordelen, je eet weinig tot niets... dus al die lekkernijen laat je maar staan, nadeel is, door niets te eten krijg je ook geen energie en word je zo slap als een dweil.
Ik blijf lekker hierzo.. Vind het wel best zo. Paar pagina's lezen ga je ook niet dood van..
Vandaag weer mijn normale ritme opgepakt met normaal eten. Het slechte alleen is dat ik niet ontbijt en dat moet ik toch echt gaan doen.. Alleen vandaag niet echt bewogen, morgenvroeg ga ik weer op de wii fit actief doen.
Succes allemaal!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Vandaag ben ik dan echt begonnen, maar op het werk was het meteen weer even lastig met de nieuwjaarsrolletjes met slagroom, heb er eentje genomen zonder slagroom. :-) Heb vandaag een weegschaal gekocht dus kan m'n gewicht nu beter in de gaten houden. Wel heel irritant dat ik 's avonds zo'n hongergevoel heb, probeer het met water en fruit weg te krijgen. En dat lukt tot nu toe wel aardig moet ik zeggen.
Succes allemaal!
Succes allemaal!
Lise_E- Fluisteraar
- Aantal berichten : 86
Punten : 117
Registratiedatum : 10-12-10
Goedemorgen meiden!
Hoe is jullie eerste/zoveelste dag gegaan?
Hier alles prima. Gister gewerkt, dus dan heb ik geen tijd om te snoepen, haha. Vandaag de hele dag thuis, moet nodig een tentamen gaan leren! En ben ook ongesteld, dus dan is het lastiger om van de chocola af te blijven.. Misschien dat ik een klein stukje mag bij de thee als ik goed bezig ben geweest
Pleister, BurnedFlower: Tsja, op die manier heeft ziek zijn ook z'n voordelen, haha. Hebben jullie dan alleen niet dat een deel er zo weer aan zit als je weer gewoon eet als je weer beter bent? Ik kwakkel altijd alleen, dus heb geen idee, haha. Ziek zijn is verder maar vervelend.. Hoewel een dagje verplicht niks doen me wel aanspreekt op het moment
Rebecca: Je went er aan hoor, 's avonds niet meer eten. Ik snoepte 's avonds altijd, maar heb een paar jaar geleden de regel ingesteld dat ik na 8uur niets meer eet. Was eerst even lastig, maar ik ben er nu zo aangewend dat ik er meestal ook helemaal geen behoefte aan heb! Wat later eten 's avonds kan ook helpen, als we vroeg eten (5uur/half6) dan heb ik 's avonds eerder weer trek dan als we rond 6uur eten.
Flower: Dezelfde manier als ik dus Daarnaast ook nog wat extra beweging of dat verder niet?
Lise: Zo'n droog rolletje is vast niet zo verkeerd en wel lekker! Nou ben ik niet zo'n slagroom fan en wel droge koekjes fan, dus daar kan het ook aan liggen, haha.
Succes met je avond-eet-aanvallen, het is echt wennen, maar over een paar weekjes zal het al een stuk beter gaan!
Weet trouwens niet meer wie het zei, maar het schema even aanpassen op wie hier nog mee doen, is best een idee denk ik. Volgens mij zijn er al best veel meiden verhuisd inmiddels!
Hoe is jullie eerste/zoveelste dag gegaan?
Hier alles prima. Gister gewerkt, dus dan heb ik geen tijd om te snoepen, haha. Vandaag de hele dag thuis, moet nodig een tentamen gaan leren! En ben ook ongesteld, dus dan is het lastiger om van de chocola af te blijven.. Misschien dat ik een klein stukje mag bij de thee als ik goed bezig ben geweest
Pleister, BurnedFlower: Tsja, op die manier heeft ziek zijn ook z'n voordelen, haha. Hebben jullie dan alleen niet dat een deel er zo weer aan zit als je weer gewoon eet als je weer beter bent? Ik kwakkel altijd alleen, dus heb geen idee, haha. Ziek zijn is verder maar vervelend.. Hoewel een dagje verplicht niks doen me wel aanspreekt op het moment
Rebecca: Je went er aan hoor, 's avonds niet meer eten. Ik snoepte 's avonds altijd, maar heb een paar jaar geleden de regel ingesteld dat ik na 8uur niets meer eet. Was eerst even lastig, maar ik ben er nu zo aangewend dat ik er meestal ook helemaal geen behoefte aan heb! Wat later eten 's avonds kan ook helpen, als we vroeg eten (5uur/half6) dan heb ik 's avonds eerder weer trek dan als we rond 6uur eten.
Flower: Dezelfde manier als ik dus Daarnaast ook nog wat extra beweging of dat verder niet?
Lise: Zo'n droog rolletje is vast niet zo verkeerd en wel lekker! Nou ben ik niet zo'n slagroom fan en wel droge koekjes fan, dus daar kan het ook aan liggen, haha.
Succes met je avond-eet-aanvallen, het is echt wennen, maar over een paar weekjes zal het al een stuk beter gaan!
Weet trouwens niet meer wie het zei, maar het schema even aanpassen op wie hier nog mee doen, is best een idee denk ik. Volgens mij zijn er al best veel meiden verhuisd inmiddels!
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
@ Arwyn: Dat snoepen op vrije dagen is ook echt zo funest. Zeker omdat je dan thuis zit en niks te doen hebt. Zo zit ik vandaag weer thuis . Helaas niet gebeld om te mogen werken. Verwacht ik ook niet echt de eerste week na de vakantie. Hopelijk krijg ik wel bevestiging over mijn gesprek van gisteren. En dan kan ik verder gaan solliciteren.
Ik zal anders vandaag even het lijstje bekijken en mensen gaan wegstrepen en hem opnieuw plaatsen. Kan jij gaan studeren.
@ Pleister, BurnedFlower. Hebben jullie niet dat zodra jullie beter zijn het er vrij snel weer aanzit? Ik heb dat vaak wel na een buikgriep aanval. Ik val dan wel 1-2 kilo af, maar zodra ik weer normaal ga eten zit het er ook zo weer aan. En dan snoep ik niet, maar eet ik gewoon de basis.
Ik zit vandaag dus weer thuis en dat is echt vervelend. Vandaag geen zin om extra te gaan sporten. Ik had ook tegen mijzelf gezegd dat ik vandaag een rustdag zou nemen en dat ik dan morgen een uurtje zou gaan sporten. Een dag herstel na een dag sporten is niet verkeerd. Het spinnen gisteren was toch wel vermoeiend en daarna nog fietsen naar een sollicitatie gesprek, mijn beentjes ware een beetje op. Vandaag ga ik mij maar vooral bezig houden met het huishouden.
Ik zal anders vandaag even het lijstje bekijken en mensen gaan wegstrepen en hem opnieuw plaatsen. Kan jij gaan studeren.
@ Pleister, BurnedFlower. Hebben jullie niet dat zodra jullie beter zijn het er vrij snel weer aanzit? Ik heb dat vaak wel na een buikgriep aanval. Ik val dan wel 1-2 kilo af, maar zodra ik weer normaal ga eten zit het er ook zo weer aan. En dan snoep ik niet, maar eet ik gewoon de basis.
Ik zit vandaag dus weer thuis en dat is echt vervelend. Vandaag geen zin om extra te gaan sporten. Ik had ook tegen mijzelf gezegd dat ik vandaag een rustdag zou nemen en dat ik dan morgen een uurtje zou gaan sporten. Een dag herstel na een dag sporten is niet verkeerd. Het spinnen gisteren was toch wel vermoeiend en daarna nog fietsen naar een sollicitatie gesprek, mijn beentjes ware een beetje op. Vandaag ga ik mij maar vooral bezig houden met het huishouden.
silly-one- Ratel
Naam | Lengte | Start | Huidig | Streef | Balans | Mood | Weegdatum |
Anousch | 1.73 | 84,5 | 84,5 | 65 | - | 2 jan. | |
Arwyn | 1.80 | 79 | 78.1 | 69 | -0.9 | 31 dec. | |
Biancos | ? | 75 | 75 | 60 | - | 2 jan. | |
Birgit | 1.75 | 76.5 | 76.5 | 68 | - | 30 dec. | |
BurnedFlower | 1.79 | 78,8 | 73,8 | 68 | -5 | 31 dec | |
Chipp | 1.73 | 79 | 77,2 | 69 | -1,8 | 3 jan. | |
Effie_O | 1.78 | 70 | 70 | 64 | - | ? | |
Ellebel | 1.58 | 63 | 63 | 58 | - | ? | |
Foolish Sam | ? | 96 | 96 | 75 | - | 27 dec. | |
Gloria | 1.69 | 78 | 78 | 68 | - | Onbekend | |
Hazeltje | 1.76 | 93 | 81 | 70 | -12 | ? | |
Isa | 1.615 | 70 | 70 | 52 | - | ? | |
Jeanette | 1.64 | 68,2 | 66,8 | 60 | -1.4 | :affraid: | 5 jan. |
Lise_E | 1.82 | 89 | 89 | 75 | - | ? | |
MissD | 1.57 | 60 | 660 | 50 | - | ? | ? |
Missmail | 1.74 | 130 | 130 | 120 | - | 28 dec. | |
Mscene | 1,71 | 72 | 72 | 58 | 0 | 3 jan | |
Mysterious | 1.73 | 76 | 74,7 | 70 | -1,3 | 27 dec. | |
Pleister | 1.73 | 79,7 | 79,7 | 69 | - | ? | ? |
Poeke | 1.73 | 70.5 | 70.5 | 65 | - | 3 jan. | |
Rebecca | 1.70 | - | - | 65 | - | 3 jan. | |
Silly-one | 1.70 | 77 | 75.5 | 70 | -1,5 | 4 jan. | |
Storm | 1.60 | 62 | 62 | 55 | - | ? | |
Twixx | 1.73 | 69 | 69 | 60 | - | ? |
silly-one- Ratel
Dames hoe gaat het bij jullie met het afvallen??
Ik ben 2 janauri op de weegschaal gaan staan en toen... oei oei was ik al weer wat aangekomen. Het roer is nu echt om!
Heb al weer 2 keer gesport sinds 2 januari en vanavond weer hardlopen. We doen ons best
@ Arwin: Als ik 1 klein stukje zou nemen dan ben ik verloren, dan eet ik de hele reep/ doosje op.
Ik ben 2 janauri op de weegschaal gaan staan en toen... oei oei was ik al weer wat aangekomen. Het roer is nu echt om!
Heb al weer 2 keer gesport sinds 2 januari en vanavond weer hardlopen. We doen ons best
@ Arwin: Als ik 1 klein stukje zou nemen dan ben ik verloren, dan eet ik de hele reep/ doosje op.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Hier gaat het eigenlijk wel redelijk. Mag iets meer drinken op een dag, maar qua eten gaat het goed. Verder werkt het voor mij echt dat ik niks lekkers in huis haal. Dan heb ik ook niet te neiging om iets te gaan pakken.
Gisteren wel lu-crackers in huis gehaald. Die dingen vind ik droog gewoon lekker en dan heb ik niet echt het idee dat ik heel slecht bezig ben.
Verder vind ik het best wel leuk om nu te koken en dan bezig te zijn met gezond koken. Ik merk gewoon dat het positief werkt en dat ik ook weer lol krijg in het koken.
Ga zo weer iets kleins eten. Eens denken wat het gaat worden.
Edit: Bij je functiebalk bij het typen van een reactie staat een knopje waarbij je het typvlak kunt omzetten ( a/a vakje) hierbij verdwijnt de HTML-taal en is het voor iedereen een stuk gemakkelijker om de tabel in te vullen.
Gisteren wel lu-crackers in huis gehaald. Die dingen vind ik droog gewoon lekker en dan heb ik niet echt het idee dat ik heel slecht bezig ben.
Verder vind ik het best wel leuk om nu te koken en dan bezig te zijn met gezond koken. Ik merk gewoon dat het positief werkt en dat ik ook weer lol krijg in het koken.
Ga zo weer iets kleins eten. Eens denken wat het gaat worden.
Edit: Bij je functiebalk bij het typen van een reactie staat een knopje waarbij je het typvlak kunt omzetten ( a/a vakje) hierbij verdwijnt de HTML-taal en is het voor iedereen een stuk gemakkelijker om de tabel in te vullen.
silly-one- Ratel
Wat goed dat jullie allemaal van start zijn gegaan! Ik helaas nog niet helemaal zoals ik zou willen Ben gisteren ongesteld geworden en dat maakt het zoveel moeilijker. Maarja zo is er altijd wel wat he
Vanaf volgende week lopen dingen weer wat rustiger en als ik me dan rustiger voel, weet ik zeker dat het beter gaat.
Wat iemand hier ook al zei, als je eenmaal gewend bent, dan mis je het ook niet meer echt he! Maar voor je zover bent.. Pff ik vind het even lastig
Vanaf volgende week lopen dingen weer wat rustiger en als ik me dan rustiger voel, weet ik zeker dat het beter gaat.
Wat iemand hier ook al zei, als je eenmaal gewend bent, dan mis je het ook niet meer echt he! Maar voor je zover bent.. Pff ik vind het even lastig
Gast- Gast
Pagina 10 van 27 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 18 ... 27
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen, wat vind jij?
» Afvallen
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» afvallen: wat eet jij?
» Afvallen
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» afvallen: wat eet jij?