Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Afvallen in 2011

+31
Jude
Monte
Highway
Mari
flower
applestar
Beachgirl
Lise_E
Sunshine
Poeke
MissD
mzcharlotte
Mscene
missmail
Jeanette
Silver
Frappuccino
Biancos
Ellebel
Jerry
silly-one
Arwyn
nina
Zwoesj
Rebecca
Minx
zaza
Zininzon
Pannetoet
Mysterious
Effie_O
35 plaatsers

Pagina 8 van 27 Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 17 ... 27  Volgende

Ga naar beneden

Afvallen in 2011 - Pagina 8 Empty Re: Afvallen in 2011

Bericht  Effie_O vr 31 dec 2010 - 1:09

Rebecca schreef:Of zoute drop? Die is er vast ook suikervrij...

Ik behoor tot de weinige Nederlanders die geen drop lusten :P
Maar die nootjes, is dat niet vrij vet?
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 2:15

Effie_O schreef:

Misschien Japanse mix? Dat zijn rijstzoutjes, die zijn beter.

Gast
Gast

Bericht  Minx vr 31 dec 2010 - 3:11

gooi je toch extra zout over je aardappels enzo
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Arwyn vr 31 dec 2010 - 4:14

Chipp schreef:
Effie_O schreef:

Misschien Japanse mix? Dat zijn rijstzoutjes, die zijn beter.

Japanse mix is beter inderdaad, maar volgens mij niet echt zout?
Nootjes zijn niet slecht hoor! Er zitten wel vetten in, maar wel goede vetten! Als je elke dag een handje eet, is dat juist goed. Moet je alleen niet meer dan een handje eten, haha Wink
Pinda's zijn volgens mij weer niet zo goed, dus die zou je dan ook uit de Japanse Mix moeten halen.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Effie_O vr 31 dec 2010 - 4:56

Ik doe inderdaad al wat extra zout op mijn eten, maar daar moet niet teveel op anders gaat het veel te zout worden Wink Noten, dat klinkt nog wel goed! Ga ik daar maar wat van halen.
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:00

Ja ik wil ook weer meedoen. Vorig jaar aan het begin van het jaar een hele goede periode gehad. Ik woog toen bijna 90 en na een tijd gezond eten en goed bewegen woog ik rond de zomer 84 kilo. Daarna heb ik mij niet meer gewogen. Dus heb nu ook geen idee of er weer wat bij is of niet. Maar ik ga mij morgen wegen (ik heb thuis geen weegschaal dus dit doe ik bij mijn schoonmoeder) en dan zullen wij het wel zien.

Als alle sneeuw en ijs weg is ga ik weer beginnen met hardlopen. Vorig jaar een hele tijd gedaan maar kreeg toen erg last van de hooikoorts. Nu heb ik hele goede medicijnen gekregen midden in de zomer en denk dat ik het dit jaar wel vol kan houden.

Ik had vorig jaar trouwens een lijst waar heel veel eten op stond. De groene rij mocht je onbeperkt eten, oranje af en toe en rood moest je eigenlijk helemaal niet nemen. Deze lijst stond op mijn oude computer en ik kan hem nu niet weer vinden op internet. Iemand misschien een idee welke ik bedoel?

Zodra ik morgen weet hoeveel ik weeg vul ik het lijstje wel even in.

Succes dames. Wij kunnen het! Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:06

Tanja> Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de lijst Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:07

Theedoosje schreef:Tanja> Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de lijst Very Happy

Ja ik ook kan hem alleen niet weer vinden. Erg handig. confused

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 5:09

_Tanja_ schreef:
Theedoosje schreef:Tanja> Ik ben nu wel nieuwsgierig naar de lijst Very Happy

Ja ik ook kan hem alleen niet weer vinden. :S Erg handig.

Balen is dat dan he als je hem dan niet kan vinden. Hopelijk weet iemand welke je bedoelt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 31 dec 2010 - 10:25

Neem allemaal jullie laatste oliebol en bitterbal. Nog even en dan mag het niet meer...

Afvallen in 2011 - Pagina 8 Afvallen14

Gast
Gast

Bericht  silly-one za 1 jan 2011 - 0:16

Vandaag is nog een anti katerdagje voor mij hoor Smikkel. Ga wel gezond eten, maar goed voor de lijn is het niet, puur omdat ik dan geen ritme heb in het eten.
Gisteren was mijn weegdag en die lieve weegschaal stond bij mij op 75,5, wat dus betekend een halve kilo eraf. Niet veel, maar genoeg. Net er ook even voor de gein op gestaan en de schade vond ik meevallen. Die was 76,0.
Ik mag vandaag wel tennissen wat betekend drie kwartier fietsen naar de hal, uurtje tennissen en weer 3 kwartier terug fietsen. Dat is in elk geval een goed begin van 2011.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097

Bericht  Mscene za 1 jan 2011 - 3:41

Het is zover.. 2011. Ik begin maandag pas echt. Heb nog teveel lekkers van alle feestdagen in huis wat eerst op moet. Vanaf maandag dus lekker gezonde dingen inslaan. Ik neem aan dat een hoop meiden vandaag wel hun eerste 'afvaldag' hebben. Hoe bevalt het?? Ik denk aan jullie Wink
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 81
Punten : 84
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 4:02

Mscene schreef:Het is zover.. 2011. Ik begin maandag pas echt. Heb nog teveel lekkers van alle feestdagen in huis wat eerst op moet. Vanaf maandag dus lekker gezonde dingen inslaan. Ik neem aan dat een hoop meiden vandaag wel hun eerste 'afvaldag' hebben. Hoe bevalt het?? Ik denk aan jullie Wink
Ow, ow, nu al aan het uitstellen? Al dat lekkers in de prullenbak en vandaag beginnen, HuP!!

Gast
Gast

Bericht  Beachgirl za 1 jan 2011 - 4:40

Ik ben al een tijdje bezig maar heb juist met deze dagen zoiets van ja daag nu even niet. Ik geniet lekker nog even van die oliebol en dat witte wijntje, en vanaf maandag gaan we weer netjes aan de lijn denken.

Je moet gemiddeld 7000 calorieen binnen krijgen om 1kg aan te komen... en zoveel heb ik er deze 2 dagen nog echt niet binnen gekregen dus ik maak me niet te druk.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 5:00

Mimpie schreef:Ik ben al een tijdje bezig maar heb juist met deze dagen zoiets van ja daag nu even niet. Ik geniet lekker nog even van die oliebol en dat witte wijntje, en vanaf maandag gaan we weer netjes aan de lijn denken.

Je moet gemiddeld 7000 calorieen binnen krijgen om 1kg aan te komen... en zoveel heb ik er deze 2 dagen nog echt niet binnen gekregen dus ik maak me niet te druk.
Maar is dat niet verschillend per persoon en geslacht en maakt het daarnaast ook niet uit hoeveel je beweegt? Een sporten zal minder aankomen van die 7000 c dan iemand die de hele dag in bed ligt.

Gast
Gast

Bericht  Mscene za 1 jan 2011 - 5:04

Smikkell schreef:
Mscene schreef:Het is zover.. 2011. Ik begin maandag pas echt. Heb nog teveel lekkers van alle feestdagen in huis wat eerst op moet. Vanaf maandag dus lekker gezonde dingen inslaan. Ik neem aan dat een hoop meiden vandaag wel hun eerste 'afvaldag' hebben. Hoe bevalt het?? Ik denk aan jullie Wink
Ow, ow, nu al aan het uitstellen? Al dat lekkers in de prullenbak en vandaag beginnen, HuP!!
Hihi, daar lijkt het wel op, hè?! angel Ik heb weinig anders in huis op dit moment en de winkels gaan maandag weer open dus ik kan eigenlijk weinig anders. Maar heb geduld, dan zal ik bewijzen dat de uitspraak 'van uitstel komt afstel' niet altijd opgaat Wink
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 5:19

Mscene schreef:
Smikkell schreef:
Hihi, daar lijkt het wel op, hè?! angel Ik heb weinig anders in huis op dit moment en de winkels gaan maandag weer open dus ik kan eigenlijk weinig anders. Maar heb geduld, dan zal ik bewijzen dat de uitspraak 'van uitstel komt afstel' niet altijd opgaat Wink
Ik hou je in de gaten.. (Hier is de Ah trouwens gewoon open)

Gast
Gast

Bericht  Mscene za 1 jan 2011 - 7:46

Smikkell schreef:Ik hou je in de gaten.. (Hier is de Ah trouwens gewoon open)
Ik kom uit een gehucht.. Dan heb je dat niet Wink
Mscene
Mscene
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 8:50

Ik ga morgen wegen bij mijn moeder!
Ben erg benieuwd.

Met kerst ben ik 3 dagen ziek geweest en gisteren hebben we niet heel veel geks gegeten.
Dus ik hoop er het beste van :P

Overigens kan ik wat betreft spijkerbroeken al maatje 42 aan en als ik er geen riem om doe zakt ie al wat af.
Dus wie weet *fingers crossed* kan ik over een paar weken mijn oude broeken weer aan!
Dat zou echt te gek zijn! Dan wil ik in febrauri gaan sporten en kan ik misschien wel in mei in mijn bikini naar Turkije bounce

Gast
Gast

Bericht  applestar za 1 jan 2011 - 9:21

dames mag ik me ook bij jullie toevoegen want bij mij moet er ook drastisch iets veranderen en wel vanaf morgen! ik weet nog niet echt precies hoeveel ik eraf wil maar in iedergeval flink wat. hebben jullie ee plan hoe jullie het willen gaan doen?
applestar
applestar
Prater
Prater

Aantal berichten : 893
Punten : 948
Registratiedatum : 22-11-10

http://www.samscrapsels.blogspot.com

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 11:31

Zout is juist slecht over de aardappelen als je af wilt vallen.. Tenminste heb ik ooit weleens gehoord.

Na alle lekkere hapjes en eten met kerst ben ik in week tijd door weer normaal te gaan eten al 1,4 kg afgevallen. Ik weeg nu dus 66,8 kg. Ik ben af fanatiek bezig op mijn Wii fit haha. Embarassed Ik probeer het elke dag een uurtje te doen.

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 11:36

Jeanette schreef:Zout is juist slecht over de aardappelen als je af wilt vallen.. Tenminste heb ik ooit weleens gehoord.

Na alle lekkere hapjes en eten met kerst ben ik in week tijd door weer normaal te gaan eten al 1,4 kg afgevallen. Ik weeg nu dus 66,8 kg. Ik ben af fanatiek bezig op mijn Wii fit haha. Embarassed Ik probeer het elke dag een uurtje te doen.

http://www.afvallen-weblog.nl/veel-zout-slecht-voor-de-gezondheid-en-voor-het-dieten/

Gast
Gast

Bericht  Jeanette za 1 jan 2011 - 11:38

Aaah kijk! Klopt dus helemaal! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424

Bericht  Gast za 1 jan 2011 - 11:39

Zout is sowieso slecht voor je.. Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Effie_O za 1 jan 2011 - 12:09

Tja, ik heb dan de 'pech' dat ik op mijn zoutgehalte moet letten en het juist moet aanvullen. Misschien niet goed voor het afvallen, maar verder redelijk belangrijk in mijn geval. Daarom zoek ik nu meer gezonde manieren om iets meer zout te eten.
Het gaat trouwens niet om enorme hoeveelheden hoor, net een beetje meer dan een gemiddeld mens. Maar ik wil niet mijn eten verpesten door er teveel zout op te strooien of chips blijven eten, tips voor iets anders zijn dus zeer welkom.

Ik ben nu ook begonnen, maar in het weekend zet ik wel gewoon een toastje op tafel in de avond, bijvoorbeeld. Vandaag nog niet 'normaal' gegeten, beetje gekke dag omdat we niet heel vroeg wakker waren vandaag Wink morgen voelt voor mij als eerste echte dag!
Effie_O
Effie_O
Prater
Prater

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud