Afvallen in 2011
+31
Jude
Monte
Highway
Mari
flower
applestar
Beachgirl
Lise_E
Sunshine
Poeke
MissD
mzcharlotte
Mscene
missmail
Jeanette
Silver
Frappuccino
Biancos
Ellebel
Jerry
silly-one
Arwyn
nina
Zwoesj
Rebecca
Minx
zaza
Zininzon
Pannetoet
Mysterious
Effie_O
35 plaatsers
Pagina 7 van 27
Pagina 7 van 27 • 1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 27
Re: Afvallen in 2011
@MissD Een 6je meer of minder, maakt toch niet uit (A)
@ Jerry Als je maar niet iedereen van ons steelt! (Grapje) Hopelijk helpt je je om af te vallen, zoals ik ook hoop dat dit topic mij helpt.
@All Ik ben aan het genieten van een heerlijke cupcake, met fondant en botercreme. Gisteren een aantal gemaakt. Dat is ook over voor een poosje
@ Jerry Als je maar niet iedereen van ons steelt! (Grapje) Hopelijk helpt je je om af te vallen, zoals ik ook hoop dat dit topic mij helpt.
@All Ik ben aan het genieten van een heerlijke cupcake, met fondant en botercreme. Gisteren een aantal gemaakt. Dat is ook over voor een poosje
Gast- Gast
haha, chipp genieten nu het nog kan
Omdat ik morgenochtend moet werken, kan ik niet wegen.... Dus heb ik me vanmorgen gewogen, en ja hoor de kerstdagen hebben mij niet goed gedaan er zit 0,5 bij, ik zit nu weer op 74 Dus mijn mood is nu ook gedaalt naar Dus chipp als je dit wil veranderen in het schema, Nou vanmiddag oliebollen en appelflappenfeest bij me ouders thuis, dat zal ook wel weer gezellig volvreten worden......
Omdat ik morgenochtend moet werken, kan ik niet wegen.... Dus heb ik me vanmorgen gewogen, en ja hoor de kerstdagen hebben mij niet goed gedaan er zit 0,5 bij, ik zit nu weer op 74 Dus mijn mood is nu ook gedaalt naar Dus chipp als je dit wil veranderen in het schema, Nou vanmiddag oliebollen en appelflappenfeest bij me ouders thuis, dat zal ook wel weer gezellig volvreten worden......
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Registratiedatum : 18-11-10
Gaan jullie echt pas vanaf 2 januari afvallen of zijn jullie nu ook al bezig?
Ik merk zelf dat ik er echt aan toe ben om al gezonder te gaan leven. Ik weet dat morgen de oliebollen en champagne langskomen en daar wil ik wel van genieten. Maar ik heb met de kerstdagen ook niet overdreven veel en ongezond gegeten; ik probeer echt alvast die rust en balans te krijgen. Dan gaat het afvallen straks ook beter denk ik. En het grappige is... ik merk al aan mijn lichaam dat die het fijn vindt. Mijn buik is 's ochtends niet opgeblazen, ontlasting is beter, slokdarm rustiger en mijn huid ziet er al beter uit. Die effecten vind ik bijna net zo fijn als afvallen zelf.
Ik merk zelf dat ik er echt aan toe ben om al gezonder te gaan leven. Ik weet dat morgen de oliebollen en champagne langskomen en daar wil ik wel van genieten. Maar ik heb met de kerstdagen ook niet overdreven veel en ongezond gegeten; ik probeer echt alvast die rust en balans te krijgen. Dan gaat het afvallen straks ook beter denk ik. En het grappige is... ik merk al aan mijn lichaam dat die het fijn vindt. Mijn buik is 's ochtends niet opgeblazen, ontlasting is beter, slokdarm rustiger en mijn huid ziet er al beter uit. Die effecten vind ik bijna net zo fijn als afvallen zelf.
Gast- Gast
Ik ga echt 2 januari beginnen.
Want ik weet dat ik morgen nog wel een paar appelflappen naar binnen zal werken, toastjes, gevulde eieren. Dus nee is beter als ik 2 januari begin haha.
Want ik weet dat ik morgen nog wel een paar appelflappen naar binnen zal werken, toastjes, gevulde eieren. Dus nee is beter als ik 2 januari begin haha.
Gast- Gast
Ik was al bezig, eerder al op het oude forum en later even zonder forum... en ja zolang ik niet meer op mijn oude gewicht kom vind ik alles prima... En ja morgen en vandaag ook oliebollen en appelflappen, maar probeer toch te minderen en wel op tijd een gezond tussendoortje te nemen, dan is die drang om veel te eten ook minder.... Vandaag dus gewogen en volgende week pas weer, ik zal dan ook stiekem in de tussentijd ook nog wel een keer wegen... om te checken of ik niet veel te veel gegeten heb........
Silver- Ratel
- Aantal berichten : 4646
Punten : 4902
Twixx schreef:citroen muffins? wat kan ik me daarbij voorstellen?Ellebel schreef:Ik ontbijt nu lekker met 2 heerlijke citroen muffins
Zoiets als heerlijk verse muffins met een aroma van citroen en een knapperig suikerlaagje
Zoooo slechts, maar ik ga er nog lekker van genieten hoor. Zondag ga ik nog zelfgemaakte frietjes eten en morgen en overmorgen uiteraard Belinerbollen en strikken (de oliebollen van Limburg zeg maar..). En dan gaat maandag echt de knop om. Ben er ook wel aan toe nu, ik haat mijn lijf momenteel dus met ieder lekker hapje leef ik er echt naar toe. Zondag ga ik allemaal gezonde boodschappen doen.
Ellebel- Prater
- Aantal berichten : 568
Punten : 644
Registratiedatum : 12-12-10
Bij deze wil ik ook graag inhaken. Op zich was ik nooit te dik, maar de afgelopen maanden ben ik toch wel veel aangekomen. Ik merk het aan mijn gezicht en buik dat ik aangekomen ben. Het helpt niet dat onze sportschool vanaf begin januari een aantal weken dicht gaat i.v.m. verbouwing. Maar als alternatief wil ik gaan zwemmen. (Ik sport altijd 1 x per week, ipv sportschool wordt dat nu zwembad).
Ik weet ook wel hoe het komt dat ik ben aangekomen, nl. ik heb veel te veel gesnoept. Nou heb ik me de laatste 2 weken wel weer wat ingehouden, maar met de feestdagen wil ik de lekkernijen ook niet laten staan.
Het effect merk ik dus aan mijn lichaam, dat langzaam aan het uitdijen is.
Als ik in de afgelopen tijd weer een vreetbui had, dacht ik wel aan mijn lichaam maar op dat moment kon het me even niet schelen. Tja, en als dat pak koekjes of die zak chips leeg is, zit ik weer met een rot gevoel.
Maar nu ben ik het eigenlijk best wel zal. Het kan zo niet doorgaan, anders word ik zo rond als een tonnetje.
Ik ga wat er in dit topic al is geschreven allemaal even lezen en dan wil ik er graag samen met jullie voor gaan!
Oja, ik heb thuis geen weegschaal, dus ik weet niet hoeveel ik nu weeg. Ik schat zo'n 76 a 77 kilo. En bij een lengte van 1.74 is dat gewoon te zwaar.
Ik weet ook wel hoe het komt dat ik ben aangekomen, nl. ik heb veel te veel gesnoept. Nou heb ik me de laatste 2 weken wel weer wat ingehouden, maar met de feestdagen wil ik de lekkernijen ook niet laten staan.
Het effect merk ik dus aan mijn lichaam, dat langzaam aan het uitdijen is.
Als ik in de afgelopen tijd weer een vreetbui had, dacht ik wel aan mijn lichaam maar op dat moment kon het me even niet schelen. Tja, en als dat pak koekjes of die zak chips leeg is, zit ik weer met een rot gevoel.
Maar nu ben ik het eigenlijk best wel zal. Het kan zo niet doorgaan, anders word ik zo rond als een tonnetje.
Ik ga wat er in dit topic al is geschreven allemaal even lezen en dan wil ik er graag samen met jullie voor gaan!
Oja, ik heb thuis geen weegschaal, dus ik weet niet hoeveel ik nu weeg. Ik schat zo'n 76 a 77 kilo. En bij een lengte van 1.74 is dat gewoon te zwaar.
Gast- Gast
Overigens ga ik morgenavond echt volledig zonder grenzen eten (vermoed ik). Ik zet gewoon even mijn afvalmodus in de koelkast en ga inderdaad genieten van alle lekkernijen .
Gast- Gast
Twixx schreef:
Nu is de club hier idd groot maar, zoals eerder gezegd, er vallen er altijd wel weer wat af.
In ieder geval veel succes.
Ik hoop eigenlijk iedereen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Als je je afvalmodus in de koelkast zet, moet je er ook wel lekkere dingen uithalen, anders past het niet meerGloria schreef:Overigens ga ik morgenavond echt volledig zonder grenzen eten (vermoed ik). Ik zet gewoon even mijn afvalmodus in de koelkast en ga inderdaad genieten van alle lekkernijen .
Gast- Gast
Fairytale schreef:Twixx schreef:
Nu is de club hier idd groot maar, zoals eerder gezegd, er vallen er altijd wel weer wat af.
Ik hoop eigenlijk iedereen
Gast- Gast
Fairytale: Het is maar net hoe je het opvat he Ik hoop ook dat iedereen afvalt! :p
Ik ben trouwens in zoverre al bezig, dat ik nu toch echt al wel probeer te minder met die koekjes/snoepjes bij de thee. Qua avondeten ben ik sowieso niet echt van plan wat te veranderen (ik eet nooit zoveel warm en we eten meestal ook niet bepaald ongezond) en overdag eet ik verder ook normaal, het is bij mij echt die theetijd.
Morgenavond gaan we gourmetten met vrienden van mijn vriend, tsja, dan ga ik echt niet zeggen, jongens, ik wil wat afvallen dus ik eet 3 stukjes kip en de rest is voor jullie, haha. Sowieso alleen maar jongens, dus die snappen dat toch niet
Wil eigenlijk voor morgen ook nog even appelflappen bakken. Ik bak ze altijd zelf in de oven en dat is toch wel erg lekker zo 1 keer per jaar! Die jongens eten morgenavond dan oliebollen waar ik zelf dus niet zo van hou, dus dan kan ik mooi appelflappen eten
Ik ben trouwens in zoverre al bezig, dat ik nu toch echt al wel probeer te minder met die koekjes/snoepjes bij de thee. Qua avondeten ben ik sowieso niet echt van plan wat te veranderen (ik eet nooit zoveel warm en we eten meestal ook niet bepaald ongezond) en overdag eet ik verder ook normaal, het is bij mij echt die theetijd.
Morgenavond gaan we gourmetten met vrienden van mijn vriend, tsja, dan ga ik echt niet zeggen, jongens, ik wil wat afvallen dus ik eet 3 stukjes kip en de rest is voor jullie, haha. Sowieso alleen maar jongens, dus die snappen dat toch niet
Wil eigenlijk voor morgen ook nog even appelflappen bakken. Ik bak ze altijd zelf in de oven en dat is toch wel erg lekker zo 1 keer per jaar! Die jongens eten morgenavond dan oliebollen waar ik zelf dus niet zo van hou, dus dan kan ik mooi appelflappen eten
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Arwyn schreef:Fairytale: Het is maar net hoe je het opvat he Ik hoop ook dat iedereen afvalt! :p
als je het bij weinig sausjes houd of iig magere, stokbrood zo min mogelijk en veel groenten is er weinig aan de hand hoor. Meestal braad je met gourmetten het vlees zelfs met minder vet dan dat je het gewoon in de pan doet.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Groente zal er wel niet veel bij zijn, behalve in de huzarensalade, haha. Niet echt gezond dus, maar ach. Ik zit vaak toch redelijk snel vol 's avonds! En een keertje moet kunnen hoor. Ik moet mezelf echt niet op gaan leggen dat ik niks ongezonds meer mag hebben, dan ga ik juist snaaien!
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Groente zal er wel niet veel bij zijn, behalve in de huzarensalade, haha. Niet echt gezond dus, maar ach. Ik zit vaak toch redelijk snel vol 's avonds! En een keertje moet kunnen hoor. Ik moet mezelf echt niet op gaan leggen dat ik niks ongezonds meer mag hebben, dan ga ik juist snaaien!
Ik denk zelf dat ik ook zo ben.. Een collega van mij doet al een hele tijd aan de lijn en ze volgt regelmatig strenge diëten. Ik vroeg haar of ze nooit eens een lekker koekje neemt of een snackje of wat dan ook. Ze zei dat ze dat helemaal had afgezworen en het echt nooit meer eet. En er ook geen behoefte meer aan heeft (zou ik ook zeggen als ik haar was ) Ik bedoel: ik weet dat ik met mate moet gaan consumeren, wil ik afvallen, maar om nou helemaal nooit meer iets lekkers te eten, dat kan ik me niet voorstellen.
Gast- Gast
Ik hoor het wel vaker hoor, dat iemand na een maand oid niks lekkers te hebben gehad, daar helemaal aan went en er geen behoefte meer aan heeft, maar volgens mij moet je wel heel sterk in je schoenen staan om die eerste maand door te komen, haha.
Ik gun mezelf liever die ene keer dat koekje, dan dat ik er heel moeilijk over doe. Als je dat helemaal nooit doet, ben ik namelijk 'bang' dat je doorslaat naar óf nooit meer iets lekkers en uiteindelijk maar niks meer omdat overal calorieën inzitten, óf als je dan een koekje pakt, je het niet bij 1 kan houden maar gelijk de hele rol opeet, omdat je naar jou idee met dat ene koekje gelijk je hele dieet verpest hebt..
Ben gewoon niet zo fan van diëten. Je moet het niet tijdelijk doen, maar lang vol kunnen houden, anders zitten die paar kilo's die je eraf hebt gekregen er zo weer aan als je weer normaal gaan eten!
Ik gun mezelf liever die ene keer dat koekje, dan dat ik er heel moeilijk over doe. Als je dat helemaal nooit doet, ben ik namelijk 'bang' dat je doorslaat naar óf nooit meer iets lekkers en uiteindelijk maar niks meer omdat overal calorieën inzitten, óf als je dan een koekje pakt, je het niet bij 1 kan houden maar gelijk de hele rol opeet, omdat je naar jou idee met dat ene koekje gelijk je hele dieet verpest hebt..
Ben gewoon niet zo fan van diëten. Je moet het niet tijdelijk doen, maar lang vol kunnen houden, anders zitten die paar kilo's die je eraf hebt gekregen er zo weer aan als je weer normaal gaan eten!
Arwyn- Ratel
Ik heb dit topic zo een beetje doorgelezen, maar het is mij niet duidelijk wat jullie plannen met lijnen te maken hebben. Het komt op mij over als een normaal eetpatroon... Eten jullie dan normaal gesproken echt zoveel teveel?
Gast- Gast
Als ik voor mijzelf spreek ben ik met periodes een hele grote snoeper. Zo he bik het vorige week voor elkaar gekregen om 3 dagen achter elkaar een zak chips weg te eten overdag. Puur omdat ik mij verveel en ik niks te doen heb. Dit soort dingen wil ik gaan beperken. Daarnaast is het nu ook minder sporten omdat de tennisbanen onder de sneeuw liggen, dus mijn sportactiviteit ligt nu laag.
Puur door weer even te letten op wat ik eet en door regelmatiger te eten. Want dat doe ik ook slecht en door even bewust te gaan koken ( i.p.v. magnetron of halen) wil ik wat kilo's kwijt raken.
Crash diëten wil ik helemaal niet gaan doen, want echt gezond is dat in mijn ogen niet.
Puur door weer even te letten op wat ik eet en door regelmatiger te eten. Want dat doe ik ook slecht en door even bewust te gaan koken ( i.p.v. magnetron of halen) wil ik wat kilo's kwijt raken.
Crash diëten wil ik helemaal niet gaan doen, want echt gezond is dat in mijn ogen niet.
silly-one- Ratel
- Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Chipp schreef:
Birgit, jij staat er ook bij!
Ik weet niet of jij het lijstje bij houdt? Ik heb vanmorgen op de weegschaal gestaan en toen gaf hij 76,5 aan.
Mood
Gast- Gast
Twixx schreef:
Leuke woordkeuze
Jerry- Ratel
- Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Noa schreef:Ik heb dit topic zo een beetje doorgelezen, maar het is mij niet duidelijk wat jullie plannen met lijnen te maken hebben. Het komt op mij over als een normaal eetpatroon... Eten jullie dan normaal gesproken echt zoveel teveel?
Niet iedereen heeft een volkomen normaal eetpatroon
Daar wil ik dus aan werken, om een normaal eetpatroon te ontwikkelen (en volgens mij is dat van meerdere mensen hier het doel). Als het goed is zal ik daarvan ook afvallen, aangezien ik dankzij het niet-normale eetpatroon ben aangekomen. Om het proces nog wat te helpen wil ik meer gaan bewegen (is sowieso nuttig natuurlijk). En het is bij mij niet teveel, maar verkeerd. Dus niet in hele grote hoeveelheden, maar ook kleine beetjes kunnen effect hebben.
Mijn plan is af te vallen door een normaal eetpatroon te ontwikkelen.
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Nog even een vraagje: waar zit vrij veel zout in, maar is toch redelijk goed om te eten?
Ik moet van meneer de dokter meer zout eten en heb ook regelmatig behoefte aan iets zouts (gek genoeg ook altijd als ik uit een vliegtuig kom, ook iets wat ik niet snap ). Het vervelende is dat ik dan vaak een handjevol chips pak. Wel zout, maar ook vet. Weet iemand wat ik in plaats daarvan zou kunnen eten?
Ik moet van meneer de dokter meer zout eten en heb ook regelmatig behoefte aan iets zouts (gek genoeg ook altijd als ik uit een vliegtuig kom, ook iets wat ik niet snap ). Het vervelende is dat ik dan vaak een handjevol chips pak. Wel zout, maar ook vet. Weet iemand wat ik in plaats daarvan zou kunnen eten?
Effie_O- Prater
- Aantal berichten : 523
Punten : 592
Registratiedatum : 19-11-10
Even een kort ego berichtje hoor, moet zo namelijk snel op de fiets naar het werk!
Vanmorgen even gewogen en volgende de weegschaal zit ik nu op 78.1, wel wat er af dus! Weet niet helemaal of ik he moet geloven, maar ik hou het nu maar even aan, haha.
Effie: Misschien gezoute nootjes oid? Een handje noten in wel gezond!
Vanmorgen even gewogen en volgende de weegschaal zit ik nu op 78.1, wel wat er af dus! Weet niet helemaal of ik he moet geloven, maar ik hou het nu maar even aan, haha.
Effie: Misschien gezoute nootjes oid? Een handje noten in wel gezond!
Arwyn- Ratel
Of zoute drop? Die is er vast ook suikervrij...
Ik ga nog even niet op de weegschaal staan, neem het er nog even een paar dagen van, en dan maandag wegen en beginnen! Ga zo wel vast de boodschappen in huis halen, allemaal gezonde dingen...
Nu nog hopen dat er niet teveel kinderen jarig zijn geweest in de vakantie, en ik meteen enorm op de proef gesteld wordt maandag met allemaal traktaties!
Ik ga nog even niet op de weegschaal staan, neem het er nog even een paar dagen van, en dan maandag wegen en beginnen! Ga zo wel vast de boodschappen in huis halen, allemaal gezonde dingen...
Nu nog hopen dat er niet teveel kinderen jarig zijn geweest in de vakantie, en ik meteen enorm op de proef gesteld wordt maandag met allemaal traktaties!
Ik ga nu ook nog even lekker snoepen en dan in het nieuwe jaar gaan we ervoor! Bij mij ligt het probleem vooral op snoepen en amper bewegen. Daar ga ik dus verandering in brengen.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Pagina 7 van 27 • 1 ... 6, 7, 8 ... 17 ... 27
Soortgelijke onderwerpen
» Afvallen, wat vind jij?
» Afvallen
» Afvallen II (=vol)
» Afvallen nr 3 (=vol!)
» afvallen: wat eet jij?
» Afvallen