Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leef jij van salaris tot salaris?

+42
Supertalentje
Bet Weter
SarahKey
SuperGrover
MissD
Saxy
Jeanette
Ugly Betty
TGR
Shy
studiebol
Raindrop
girli
VanillaRose
Flower_L
kwak
Mamsie
Highway
Caramba
Aziraphale
Rouxxxe
Zwoesj
Kabouter
Fearie
Didi
SoGood
Jezzie
Paper Crown
TNMN
Mida4you
M_as
PrimaBella
Angela_1986
silly-one
minoessepoes
Sterre
Lejow
Bolleke
Atelier Madame
Tullow
Suus
Rush
46 plaatsers

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 5:46

Nee, ik leef niet van salaris tot salaris. Ik heb het geluk dat ik voldoende verdien om zowel de vaste lasten, als mezelf elke maand te verwennen met een cadeautje van x bedrag en nog aardig wat kan sparen per maand.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 5:48

Nee, ik leef niet van salaris tot salaris. Ik kan gelukkig makkelijk rondkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Zwoesj di 26 jul 2011 - 5:49

Ik leef zeker van salaris tot salaris. Net een huis gekocht, en de lasten zijn ineens zo gestegen, dat het best krap leven is, vergeleken met hiervoor. Plus dat er een vermindering in het salaris van mijn vriend is geweest, wat toch ook weer zo'n 300 euro is. Ik tel vooral de laatste week altijd erg af..
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Rouxxxe di 26 jul 2011 - 5:52

Ja, eigenlijk wel. Maar dat is meer omdat ik altijd aan het einde van de maand spaar van wat ik 'over' heb, en wat ik dus kan rekken tot het nieuwe salaris komt kan ik wegsparen Wink. Het is bij mij niet zo dat ik wacht op het nieuwe salaris omdat het op is.
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 5:56

Iemand die ergens kei en keihard voor werkt mag de waarheid al niet eens meer vertellen...
Hoe triest is dat dan?

Als ze geen bedrag genoemt had, was er hoogstwaarschijnlijk wel naar gevraagd.

Ik weet nog toen ik met mijn ex was en veel uitstapjes naar het buitenland maakte mensen me niet meer aankeken.
Zij met haar 17 jaar dat 2 keer in de maand in het buitenland zit.
Maar wisten zij veel dat het met de meeste "uitstapjes" keihard werken was.
Dat moest ik dan maar voor lief nemen en vooral niet zeuren want ik was wél in Parijs geweest.
Zomaar!! Uhuh, ik heb de snelweg gezien en dat was het hoor....

Anyway, dat gezeik altijd als iemand hier iets meer te besteden heeft dan de ander.
De verkeerde conclusies die daaruit getrokken worden... Bah.

Nee, wij leven niet van salaris tot salaris.
Ik zal verder niet vertellen hoeveel wij per maand overhouden, als gezin zijnde, om vrij te besteden.
Want wat zullen andere mama's daar wel niet van denken....

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Aziraphale di 26 jul 2011 - 6:04

Ik zet aan het begin van de maand een vast bedrag weg voor boodschappen/vaste lasten/sparen en wat er overblijft geef ik meestal uit aan allerlei dingen. Vandaar dat ik wel naar m'n nieuwe salaris uitkijk want dat betekent dat ik wat leuks voor mezelf, vriend of katten kan kopen smile
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:08

Zwoesj schreef:Ik leef zeker van salaris tot salaris. Net een huis gekocht, en de lasten zijn ineens zo gestegen, dat het best krap leven is, vergeleken met hiervoor. Plus dat er een vermindering in het salaris van mijn vriend is geweest, wat toch ook weer zo'n 300 euro is. Ik tel vooral de laatste week altijd erg af..
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Ook net een huis gekocht waardoor de vaste lasten flink gestegen zijn en een vermindering in het salaris van mijn vriend. Maar goed, het is nu even krap, maar dat gaat vanzelf wel weer beter worden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:15

Wij leven niet van salaris naar salaris. Maar merk wel ooit dat we aan het eind van de maand weer geld willen hebben om leuke dingen te doen. Maar ik besef wel dat wij te verwend zijn met dingen kopen enz.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Zwoesj di 26 jul 2011 - 6:15

Vergeet-me-nietje schreef:
Zwoesj schreef:Ik leef zeker van salaris tot salaris. Net een huis gekocht, en de lasten zijn ineens zo gestegen, dat het best krap leven is, vergeleken met hiervoor. Plus dat er een vermindering in het salaris van mijn vriend is geweest, wat toch ook weer zo'n 300 euro is. Ik tel vooral de laatste week altijd erg af..
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Ook net een huis gekocht waardoor de vaste lasten flink gestegen zijn en een vermindering in het salaris van mijn vriend. Maar goed, het is nu even krap, maar dat gaat vanzelf wel weer beter worden.

Wij redden dat wel toch? angel
Zwoesj
Zwoesj
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4775
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:21

Francaise_ schreef:
Jada schreef:Daar gaan we weer met zeiken op 2CKC.

Soms houd ik wel 1200 euro over per maand. Ben ik dan ook verwend?
Het gaat er gewoon om dat dit toontje altijd naar voren komt wanneer het om geld gaat. We weten nu wel dat ze heel veel geld heeft. En eerlijk gezegd begrijp ik sowieso niet waarom je bedragen noemt. Ik vind dat niet chique (of het nou om veel of weinig gaat).
Mee eens. Daarbij vind ik het niet kwetsend en vind ik het ook niet raar dat je het niet red met 700 euro, het is maar wat je gewend bent. Maar ik vind het inderdaad niet chique om bedragen te gaan noemen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:23

Odilia schreef:
Francaise_ schreef:
Jada schreef:Daar gaan we weer met zeiken op 2CKC.

Soms houd ik wel 1200 euro over per maand. Ben ik dan ook verwend?
Het gaat er gewoon om dat dit toontje altijd naar voren komt wanneer het om geld gaat. We weten nu wel dat ze heel veel geld heeft. En eerlijk gezegd begrijp ik sowieso niet waarom je bedragen noemt. Ik vind dat niet chique (of het nou om veel of weinig gaat).
Mee eens. Daarbij vind ik het niet kwetsend en vind ik het ook niet raar dat je het niet red met 700 euro, het is maar wat je gewend bent. Maar ik vind het inderdaad niet chique om bedragen te gaan noemen.

Ik vind het pocherig over komen...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:26

Dat gezeur altijd op het moment dat iemand het goed heeft. Laat haar lekker 700 euro per maand uitgeven als ze dat wil. Ik heb het niet, maar kan me er echt niet aan irriteren als iemand dat wel heeft en daar eerlijk over is.

Je hebt hier op het forum blijkbaar alleen recht van spreken als je elke cent om draait en op koopjes jaagt bij de Action.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 6:26

Wij leven niet van salaris naar salaris, maar ben wel altijd heel erg blij als het weer binnen komt! Wij verdienen namelijk niet zoveel per maand, dat we puur op ons salaris van 1 maand 2 a 3 maanden zouden kunnen overleven. Daarvoor zijn de vaste lasten gewoon te hoog.

Maar we hebben het zeker niet slecht, hebben beiden een auto, een mooi huis, genoeg kleding en genoeg geld om zonder te rekenen boodschappen te hoeven doen.

Nu moet ik wel zeggen dat ik niet de grootverdiener ben in huis, dat is mijn vriend, ik heb de ´luxe´ om 30 uur (en straks 22 uur) te kunnen werken in een branche die wellicht niet heel veel verdiend maar waar ik het heel erg naar mijn zin heb.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Caramba di 26 jul 2011 - 6:30

Ik spaar niet iedere maand, maar hou aan het einde van de maand altijd nog een fors bedrag over om uit te kunnen geven, dit gaat dan mee naar de volgende maand. En soms gaat een deel ervan naar de spaar.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Highway di 26 jul 2011 - 6:35

Nee niet meer sinds we sparen voor ons huis; we hebben altijd een spaarpot achter de hand + nog geld over op de gezamenlijke betaalrekening. Op mijn eigen betaalrekening stort ik maandelijks een bedrag voor kleding e.d.; dat is meestal wel op.
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Mamsie di 26 jul 2011 - 6:48

Nee wij leven niet van salaris tot salaris.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:11

Zwoesj schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Zwoesj schreef:Ik leef zeker van salaris tot salaris. Net een huis gekocht, en de lasten zijn ineens zo gestegen, dat het best krap leven is, vergeleken met hiervoor. Plus dat er een vermindering in het salaris van mijn vriend is geweest, wat toch ook weer zo'n 300 euro is. Ik tel vooral de laatste week altijd erg af..
Dit had ik zelf kunnen schrijven. Ook net een huis gekocht waardoor de vaste lasten flink gestegen zijn en een vermindering in het salaris van mijn vriend. Maar goed, het is nu even krap, maar dat gaat vanzelf wel weer beter worden.

Wij redden dat wel toch? angel
Psies! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:23

Mamsie schreef:Nee wij leven niet van salaris tot salaris.

Wij ook niet maar ik vind het altijd wel leuk als het er weer op staat smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  kwak di 26 jul 2011 - 8:27

eerlijk?! ik zou werkelijk waar niet weten wanneer ik mijn salaris krijgt of wanneer mijn man salaris krijgt!
mijn man regels alle geld zaken, ik bemoei me daar niet mee, af en toe vraag ik hoe het er voor staat en af en toe laat hij wat zien op het geld gebied.
ik pin elke week een bepaald bedrag en daar koop ik alles voor en dat werkt prima, anders heb ik een beetje een gat in de hand en zo houd ik mezelf in de hand.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:32

Ja wij leven van salaris tot salaris ...helaas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 8:34

gelukkig niet. Er moet wel iets heeeeel geks gebeuren wanneer wij opeens rood staan aan einde vd maand.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:49

Hazeltje schreef:Nee, wij leven niet van salaris tot salaris.
Ik zal verder niet vertellen hoeveel wij per maand overhouden, als gezin zijnde, om vrij te besteden.
Want wat zullen andere mama's daar wel niet van denken....

Beetje kinderachtige reactie nu weer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 8:51

Alex schreef:
Hazeltje schreef:Nee, wij leven niet van salaris tot salaris.
Ik zal verder niet vertellen hoeveel wij per maand overhouden, als gezin zijnde, om vrij te besteden.
Want wat zullen andere mama's daar wel niet van denken....

Beetje kinderachtige reactie nu weer.
Ik snap ook niet helemaal waar die nou vandaan komt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Flower_L di 26 jul 2011 - 9:01

Storm schreef:
Alex schreef:
Hazeltje schreef:Nee, wij leven niet van salaris tot salaris.
Ik zal verder niet vertellen hoeveel wij per maand overhouden, als gezin zijnde, om vrij te besteden.
Want wat zullen andere mama's daar wel niet van denken....

Beetje kinderachtige reactie nu weer.
Ik snap ook niet helemaal waar die nou vandaan komt..

ik denk dat ze hiermee doelt op de discussie omtrent de uitspraak van CKC (over die 700 euro...dat ze het bedrag niet had mogen noemen).
....correct me if I'm wrong

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast di 26 jul 2011 - 9:02

scratch die discussie was toch al een hele tijd geleden? Of is er weer een nieuwe aan de gang?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 4 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 12 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum