Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Leef jij van salaris tot salaris?

+42
Supertalentje
Bet Weter
SarahKey
SuperGrover
MissD
Saxy
Jeanette
Ugly Betty
TGR
Shy
studiebol
Raindrop
girli
VanillaRose
Flower_L
kwak
Mamsie
Highway
Caramba
Aziraphale
Rouxxxe
Zwoesj
Kabouter
Fearie
Didi
SoGood
Jezzie
Paper Crown
TNMN
Mida4you
M_as
PrimaBella
Angela_1986
silly-one
minoessepoes
Sterre
Lejow
Bolleke
Atelier Madame
Tullow
Suus
Rush
46 plaatsers

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 12 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 3:57

Vergeet-me-nietje schreef:
Supertalentje schreef:Na het kopen van een huis krijg je toch gewoon nog salaris? Of snap ik de tegenstelling niet?

Edit: ik vind centjes trouwens niet zo storend.
Ik bedoel dat een huis kopen volwassen is en het woord centjes niet zo volwassen overkomt. Je zegt toch ook niet dat je even centjes gaat pinnen?
Hoezo niet? Volg deze logica niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 12 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gast wo 27 jul 2011 - 4:09

TGR schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
Supertalentje schreef:Na het kopen van een huis krijg je toch gewoon nog salaris? Of snap ik de tegenstelling niet?

Edit: ik vind centjes trouwens niet zo storend.
Ik bedoel dat een huis kopen volwassen is en het woord centjes niet zo volwassen overkomt. Je zegt toch ook niet dat je even centjes gaat pinnen?

Ik vind afvallen en een smiley in je handtekening hebben ook tegenstrijdig. Afvallen is heel serieuze business :P
Oeh wat een intelligente reactie! Knap gevonden hoor Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 12 Smiley-thumbs-up

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 12 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  SuperGrover wo 27 jul 2011 - 4:19

Ik heb ook een hekel aan het woord centjes. Brengt nare herinneringen boven van een oppasmoeder, die me altijd toesprak alsof ik achterlijk was. "En dan gaat je oppasmama even naar de meneer van de bank, om onze centjes weg te brengen"... No
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Leef jij van salaris tot salaris? - Pagina 12 Empty Re: Leef jij van salaris tot salaris?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 12 van 12 Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum