Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschillend qua 'leef'tijden..

+4
Rumble
Ayla
Tabbert
Burn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Burn di 18 sep 2012 - 3:58

Het is nog ver weg, maar komt toch iets dichterbij..
Mijn eh.. scharrel (?) is bakker en werkt dus altijd in de nacht, ik ben student en leef dus op de momenten dat hij slaapt.

Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben? En hoe doen jullie dat?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Tabbert di 18 sep 2012 - 4:18

In de horeca en ander werk, heb ik hier ook last van. Echter zorgde ik altijd ervoor dat er ook tijd was saampjes (al is het ontbijt voor de een en diner voor de ander). Verder, als het nog in de begin tijd is: veel begrip hebben voor de verschillende werktijden.. anders kan het sowieso nooit overleven.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:49

Geen ervaring maar ik ga er hoogstwaarschijnlijk wel mee te maken krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Ayla di 18 sep 2012 - 7:46