Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Verschillend qua 'leef'tijden..

+4
Rumble
Ayla
Tabbert
Burn
8 plaatsers

Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Burn di 18 sep 2012 - 3:58

Het is nog ver weg, maar komt toch iets dichterbij..
Mijn eh.. scharrel (?) is bakker en werkt dus altijd in de nacht, ik ben student en leef dus op de momenten dat hij slaapt.

Zijn er meer meiden die hier ervaring mee hebben? En hoe doen jullie dat?

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Tabbert di 18 sep 2012 - 4:18

In de horeca en ander werk, heb ik hier ook last van. Echter zorgde ik altijd ervoor dat er ook tijd was saampjes (al is het ontbijt voor de een en diner voor de ander). Verder, als het nog in de begin tijd is: veel begrip hebben voor de verschillende werktijden.. anders kan het sowieso nooit overleven.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 4:49

Geen ervaring maar ik ga er hoogstwaarschijnlijk wel mee te maken krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Ayla di 18 sep 2012 - 7:46

Hier niet zo verschillend als dag en nacht, maar wel verschillend genoeg. Vriend staat om 2 uur 's nachts op en komt om 2 uur/half 3 thuis. 3 dagen in de week ga ik om half 3 van huis om om half 5 even snel thuis te komen om te eten en weer te gaan werken om vervolgens om kwart over 7 thuis te zijn, hij gaat om 8 uur slapen. We hebben 1,5 dag ongeveer echt samen, hij werkt zaterdag ook nog tot 5 uur.

Meest belangrijke is toch op de momenten die je hebt goed aan elkaar te besteden, goed praten, gezellig maken :P en zorgen dat je niet langs mekaar heen gaat leven, want dat gebeurt nogal snel dan.
Ayla
Ayla
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2246
Punten : 2359
Registratiedatum : 27-09-11
Woonplaats : Nijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Rumble di 18 sep 2012 - 9:15

Mijn vriend werkt elke nacht van 10 tot 2, soms 3 ongeveer. Daarna gaan ze meestal nog even wat drinken, nakletsen of wat eten en dan gaat hij naar huis. Als ik aan het werk ga gaat hij slapen maar we wonen niet samen dus ik merk daar eigenlijk niets van.
Soms moet hij overdag ook nog een paar uurtjes werken maar we hebben genoeg tijd om elkaar (alleen telefonisch dan) te spreken gelukkig.
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:25

Ik heb daar eigenlijk nooit heel erg veel last van gehad. En ik geloof niet dat ik er veel moeite mee zou hebben. Natuurlijk zijn de ritme's omgedraaid, maar er zitten wel meer uren in een dag. Dus waar een wil is, is een weg om toch de echte vrije uurtjes nog even met elkaar door te brengen.

Ik heb het in het verleden wel meegemaakt. Maar is voor dit topic absoluut niet interessant.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Rumble di 18 sep 2012 - 9:27

Maura schreef:Ik heb daar eigenlijk nooit heel erg veel last van gehad. En ik geloof niet dat ik er veel moeite mee zou hebben. Natuurlijk zijn de ritme's omgedraaid, maar er zitten wel meer uren in een dag. Dus waar een wil is, is een weg om toch de echte vrije uurtjes nog even met elkaar door te brengen.

Ik heb het in het verleden wel meegemaakt. Maar is voor dit topic absoluut niet interessant.

Jahaa natuurlijk wel!! Vertelluh vertelluh! Verschillend qua 'leef'tijden.. 3079029344
Rumble
Rumble
Prater
Prater

Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Gast di 18 sep 2012 - 9:58

Rumble schreef:
Maura schreef: Maar is voor dit topic absoluut niet interessant.

Jahaa natuurlijk wel!! Vertelluh vertelluh! Verschillend qua 'leef'tijden.. 3079029344
Neuh. Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Minx di 18 sep 2012 - 10:09

Echt qua leeftijden niet wel qua werktijden. Hij staat vroeg op en is om 4 uur weer thuis. Ik ga dan net werken en ben 9 uur weer thuis. Hij wil het liefste om half 11 slapen dus hebben we zo'n anderhalf uur samen. Moet zeggen vind het drie keer niets en hoop dan ook snel werk te vinden.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Jade di 18 sep 2012 - 18:57

Wat leuk Burn! :cheering:

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Burn wo 19 sep 2012 - 6:54

Jade schreef:Wat leuk Burn! :cheering:

Hahaha, dankje! Very Happy

Ik reageer later ff op de rest! smile

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Gast wo 19 sep 2012 - 7:29

Burnieeeeeeeeeeeeee!!!! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Kreeftje wo 19 sep 2012 - 8:38

ja hier ook!

Vriend werkt van maandag tot en met vrijdag van 7.45 tot 16.45 uur

En ik werk in de horeca, dus dat houdt ongeveer in dat we met geluk een dag samen vrij hebben in de 2 weken...

Ik begin om 12 uur, tot ongeveer 22.30-23.30 uur, we zien elkaar dan als ik thuiskom, vriend blijft wel altijd wakker, gaan meestal rond half 1 naar bed.

Op woensdag ben ik altijd vrij, dus dan zien we elkaar ´s avonds, als ie om 17.30 uur thuis is.

En dan mijn andere vrije dag is wisselend, als ik in het weekend een dag vrij ben (in principe 1x in de 2 weken), zien we elkaar dan de hele dag, ben ik op een doordeweekse dag vrij, dan zien we elkaar dus vanaf 17.30 uur.

Al met al niet geweldig, maar we weten niet beter.... 't is maar goed dat we samenwonen! We plannen wel echt eens in de zoveel tijd echt een avondje samen. Want op andere avonden dat we samen vrij zijn, hebben we ook andere sociale verplichtingen natuurlijk.
Kreeftje
Kreeftje
Prater
Prater

Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Woonplaats : noord-brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  NerdChic wo 19 sep 2012 - 19:33

Mijn vriend is ook bakker en werkt dus ook snachts. Ik ben zelf ook nog student. Het is even wennen en soms vind ik het wel eens vervelend, als hij niet op tijd uit zn bed komt voor eten. Maar goed dat ligt meer aan mn vriend zelf. Wink Verder werkt ie de ene week op maandag nacht en dinsdagnacht om 10 uur, en de andere week om 3 uur snachts. Donderdag en vrijdag moet ik vaak vroeg beginnen en is ie heel de avond al weg. Ik zie hem altijd op woensdag, want dan is hij vrij en verder alle avonden dan behalve donderdag en vrijdag.

Soms is het wel lastig met verjaardagen op vrijdag ofzo, of door de weeks savonds dingen doen gaat ook niet echt. Maar we zien elkaar toch nog genoeg. smile
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Verschillend qua 'leef'tijden.. Empty Re: Verschillend qua 'leef'tijden..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum