Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic opheffen?

+18
Sweety
SarahKey
Phileine
Blond
Prosecco
TGR
Zwerver
mzcharlotte
Monte
Makamba
VeryCherry
Tania
Blair
Sugarfall
Jeanette
Rovine
Susan
Sterre
22 plaatsers

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic opheffen?  - Pagina 4 Empty Re: Biechttopic opheffen?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:31

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Lillith nog wel eens harder heb zien reageren dan de desbetreffende reactie. (niet dat ik het goedkeur ofzo, maar ik vond het ook geen aanleiding voor een hatelijk bericht.)

Blijkbaar trekt de desbetreffende persoon de reacties van Lillith allemaal erg persoonlijk aan en was dit de druppel. Beetje jammer dat dat dan anoniem gemeld moet worden. Creëer een beetje zelfvertrouwen om óf onder je eigen naam Lillith te melden wat je dwars zit óf om het gewoon los te laten en het je niet persoonlijk aan te trekken.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Susan vr 17 dec 2010 - 8:33

Je bent echt niet de enige met een vrij duidelijke mening, Lilith, hou eens op met steeds suggereren dat mensen daar niet tegen kunnen. Het komt er bij jou gewoon niet altijd even plezierig uit, en prima als je daar niks aan wil veranderen, maar ga jezelf dan niet wijsmaken dat het puur je sterke mening is waar mensen over vallen.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:40

Eens met Susan.

Je hoeft niet te veranderen, maar wees je er dan wel van bewust dat er een groot aantal mensen (forum of real life) is die jouw gedrag niet waarderen en je daardoor minder aardig vinden. Dan kan je wel roepen dat dat jou niets uitmaakt, maar het gaat niet alleen om jou. Het gaat er om dat je reacties vervelend zijn voor anderen, niet voor jou.

edit: En bekijk het eens van de andere kant.. Blijkbaar durfde iemand het niet eens recht tegen je te zeggen dat ze die reactie hard vond. Bang voor jouw reactie misschien.
Praat niet goed dat diegene het anoniem heeft gedaan, want het is nogal laf, dat ben ik met je eens..Maar het zet je wel aan 't denken misschien waarom.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:44

Ik ben het eens met Susan en Marin.

Ik heb de posts van "Biechtje" en die van Lilith niet gezien, maar ik sluit me toch bij deze reacties aan.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:46

Lilith schreef:Is niet zo heel moeilijk hoor, uitvogelen waarom dit gebeurt: ik heb een vrij duidelijke mening en die breng ik ook zo. Niet iedereen vindt dat leuk. Jammer dan. Ik hoef ook niet door iedereen leuk gevonden te worden, ik heb maar weinig ambitie op dat vlak, zeker op een forum. smile Dus ik lig daar niet echt wakker van, volgens mij scheld ik niemand uit, overtreed geen enkele regel, doe ook nooit bewust onaardig en probeer meestal gewoon te helpen. Dat er dan mensen zijn die mij onaardig of bot vinden: jammer, maar daar ga ik me niet op aanpassen. Er zullen namelijk áltijd mensen zijn die me niet aardig vinden, hoe ik ook doe, dus ik blijf maar gewoon mezelf. Tuurlijk doe of zeg ik ook weleens iets verkeerd, maar wie niet?

Klopt, maar ik heb de indruk dat er op dit forum wel veel mensen zijn die je onaardig of bot vinden reageren. Er zijn veel meer mensen die jouw reacties regelmatig niet kunnen waarderen dan die van een willekeurige andere forummer. Je kunt ook helemaal jezelf blijven en een duidelijke mening blijven hebben, maar die op een tactischere manier brengen. Je schrijft dat je niet door iedereen leuk gevonden hoeft te worden, maar ik neem toch aan dat het je wel iets kan schelen? Ik bedoel, je reageert veel, stopt er dus veel tijd in om te forummen, het is een deel van je leven, dan is het toch ook wel prettig dat je niet eens in de zoveel tijd wordt afgebrand in een topic :P ?

Edit: ik heb er even over gedaan om dit te tikken en ik zie dat het boven mij al hetzelfde verwoord is!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:50

Twellie schreef:

Klopt, maar ik heb de indruk dat er op dit forum wel veel mensen zijn die je onaardig of bot vinden reageren. Er zijn veel meer mensen die jouw reacties regelmatig niet kunnen waarderen dan die van een willekeurige andere forummer. Je kunt ook helemaal jezelf blijven en een duidelijke mening blijven hebben, maar die op een tactischere manier brengen. Je schrijft dat je niet door iedereen leuk gevonden hoeft te worden, maar ik neem toch aan dat het je wel iets kan schelen? Ik bedoel, je reageert veel, stopt er dus veel tijd in om te forummen, het is een deel van je leven, dan is het toch ook wel prettig dat je niet eens in de zoveel tijd wordt afgebrand in een topic :P ?

Edit: ik heb er even over gedaan om dit te tikken en ik zie dat het boven mij al hetzelfde verwoord is!

Ik waardeer Lilith vaak juist wel omdat ze zo'n duidelijke mening heeft. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu gaat veranderen in een zacht ei die met alle winden mee waait. Zo is ze volgens mij niet en dat vind ik ook juist verfrissend aan haar. Neemt niet weg dat ik het ook vaak genoeg met haar oneens ben smile

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:52

Ik heb het topic even in de gaten gehouden en ben het inderdaad eens met Marin en Susan.
Ik ben ook zo'n iemand die nou niet direct bang is voor de reacties van Lilith, maar wel twee keer nadenk voor ik op haar reageer. Ik kan me voorstellen dat diegene dat ook heeft, en dus nu onder een anoniem account, je er op wees. Ik heb het desbetreffende bericht niet gelezen overigens.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:55

Darcy schreef:
Twellie schreef:

Ik waardeer Lilith vaak juist wel omdat ze zo'n duidelijke mening heeft. Ik kan me niet voorstellen dat ze nu gaat veranderen in een zacht ei die met alle winden mee waait. Zo is ze volgens mij niet en dat vind ik ook juist verfrissend aan haar. Neemt niet weg dat ik het ook vaak genoeg met haar oneens ben smile

Ik denk dat het ook tevergeefse moeite zou zijn om te proberen Lilith in een zacht ei te veranderen Laughing . Ik bedoel met bovenstaande reactie juist dat er ook een middenweg is van iets tactischer en gevoeliger te zijn, zonder te verliezen wie je zelf bent, iemand met een sterke mening dus.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:56

Lilith schreef:
Twixx schreef:Ik heb het bewuste topic helemaal niet gelezen maar ik vind het sowieso laf om het anoniem te doen.
Reageer niet, of heb gewoon het lef om onder je eigen account de discussie aan te gaan.
Begrijp heel goed dat je het bloedirritant vindt, Lilith. Ook als jij echt niet netjes hebt gereageerd (wat ik dus niet weet), vind ik zo'n actie toch nog wel wat lager.
Nog één keertje dan: alles wat ik heb gezegd staat er nog. Ik gaf een reactie op Teddyaapje, en toen kwam er een 'biechtje01' met commentaar op mij.
Ja, dat begreep ik wel. Maar ik heb het gewoon (nog) niet gelezen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:04

Susan schreef:Je bent echt niet de enige met een vrij duidelijke mening, Lilith, hou eens op met steeds suggereren dat mensen daar niet tegen kunnen. Het komt er bij jou gewoon niet altijd even plezierig uit, en prima als je daar niks aan wil veranderen, maar ga jezelf dan niet wijsmaken dat het puur je sterke mening is waar mensen over vallen.

Helemaal mee eens. Het gaat niet om je sterke mening, het gaat erom
hoe je het brengt. En ik blijf erbij: What comes around, Goes around. Je bent zelf ontzettend fel en vaak kwetsend, ga dan niet lopen janken als iemand eens anoniem wat terug zegt.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:38

Ehm..

Kan iemand vertellen wat er nou precies gezegd is dan, door Biechtje?..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:39

Ik weet het niet letterlijk meer, maar in ieder geval ongeveer dat Lilith zuur is en geen leven heeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:41

June schreef:Ik weet het niet letterlijk meer, maar in ieder geval ongeveer dat Lilith zuur is en geen leven heeft.

Zoals de rest met al die stokken in hun achterste waardoor ze zich niet kunnen ontspannen maar zich druk maken om iets als dit? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:43

Ik ben het overigens met Lilith eens dat je geen stoere uitspraken moet doen als je er vervolgens niet meer op aangesproken wenst te worden. Zeg dan niks of zeg het gewoon zelf. Je kunt van alles van Lilith vinden, maar wat ze ook zegt, je kunt haar er in ieder geval op aanspreken. Dat kun je van een persoon die het onder de naam 'biechtje' doet niet zeggen.

Verder ben ik het ook wel met Susan eens. Er zijn hier genoeg mensen met een duidelijke mening, maar het gaat vaak ook wel om de manier waarop. Hoewel ik ook eerlijk zeg, dat ik vaak ook wel moet lachen om de reacties van Lilith. Ze gaan alleen vaak wel wat ver en ja.. daar krijg je commentaar op. Dat heeft dan niets met je mening te maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:44

Trisha schreef:
June schreef:Ik weet het niet letterlijk meer, maar in ieder geval ongeveer dat Lilith zuur is en geen leven heeft.

Zoals de rest met al die stokken in hun achterste waardoor ze zich niet kunnen ontspannen maar zich druk maken om iets als dit? Very Happy

Achja.. ik ben het wel met Lilith eens dat de nick 'biechtje01' daar niet voor bedoeld is.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 9:53

Ja, dat Biechtjedingie daar niet voor bedoeld is, dat weet iedereen, maar dit is wel de ideale mogelijkheid om Lillith af te kammen.... Maar goed, iedereen, incl. Lilith, weet dat Lilith zo nu en dan een trut kan zijn, met een bijzonder uitgesproken mening, wat ze zo nu en dan ongewenst in je strot duwt en iedereen weet dat Biechtje daar niet voor gebruikt mag worden.

Dus; foei voor de Biechtje 'Molester'. Hoe ver moet dit onderwerp worden uitgemolken? Lilith zal toch nooit op d'r knieen gaan en dat moet ze ook niet doen. Elk forum heeft een bitch nodig Very Happy (Ik hoop wel dat er begrepen wordt dat ik maar half serieus ben en Lilith nu niet direct een bitch noem, hoewel ze zo nu en dan bitchy overkomt. We kunnen dus in ieder geval vaststellen dat ze een vrouw is Cool )

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:10

Trisha schreef:Ja, dat Biechtjedingie daar niet voor bedoeld is, dat weet iedereen, maar dit is wel de ideale mogelijkheid om Lillith af te kammen.... Maar goed, iedereen, incl. Lilith, weet dat Lilith zo nu en dan een trut kan zijn, met een bijzonder uitgesproken mening, wat ze zo nu en dan ongewenst in je strot duwt en iedereen weet dat Biechtje daar niet voor gebruikt mag worden.

Dus; foei voor de Biechtje 'Molester'. Hoe ver moet dit onderwerp worden uitgemolken? Lilith zal toch nooit op d'r knieen gaan en dat moet ze ook niet doen. Elk forum heeft een bitch nodig Very Happy (Ik hoop wel dat er begrepen wordt dat ik maar half serieus ben en Lilith nu niet direct een bitch noem, hoewel ze zo nu en dan bitchy overkomt. We kunnen dus in ieder geval vaststellen dat ze een vrouw is Cool )

Oh dat ben ik helemaal met je eens hoor.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:10

June schreef:Ik ben het overigens met Lilith eens dat je geen stoere uitspraken moet doen als je er vervolgens niet meer op aangesproken wenst te worden. Zeg dan niks of zeg het gewoon zelf. Je kunt van alles van Lilith vinden, maar wat ze ook zegt, je kunt haar er in ieder geval op aanspreken. Dat kun je van een persoon die het onder de naam 'biechtje' doet niet zeggen.

Verder ben ik het ook wel met Susan eens. Er zijn hier genoeg mensen met een duidelijke mening, maar het gaat vaak ook wel om de manier waarop. Hoewel ik ook eerlijk zeg, dat ik vaak ook wel moet lachen om de reacties van Lilith. Ze gaan alleen vaak wel wat ver en ja.. daar krijg je commentaar op. Dat heeft dan niets met je mening te maken.

Om vervolgens weer volledig met de grond gelijk gemaakt te worden? Daar zou ik ook voor bedanken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 10:21

Eens met ZachtCookie. Je mag vinden van Lilith wat ze wil, vindt ze geen probleem. Maar als je haar erop aanspreekt krijg je 'm dubbel zo hard terug. Hand in eigen boezem steken doet ze niet.
Maar aan de andere kant ben ik het ook wel met Trisha eens, zo'n persoonlijkheid is ook wel weer een aanwinst voor het forum. Al kan het af en toe echt geen kwaad eens een stapje terug te nemen.

Gast
Gast

Bericht  mzcharlotte vr 17 dec 2010 - 11:32

Lilith is wel erg duidelijk, laat er geen gras over groeien. Ik ken haar verder helemaal niet (en zij mij niet), dus hoe kan ze iets nou persoonlijk menen? Ik kan haar wel waarderen op het forum [en daarmee zeg ik niet dat anderen dat niet doen]. Haar woorden geven stof om over na te denken, ook al is het soms erg zwart/wit.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 11:35

ZachtCookie schreef:

Om vervolgens weer volledig met de grond gelijk gemaakt te worden? Daar zou ik ook voor bedanken.

Ik vind 'volledig met de grond gelijk gemaakt worden' best wel overdreven.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 11:37

Ik kan haar de laatste tijd best waarderen!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 11:37

zegmaar_ schreef:Lilith is wel erg duidelijk, laat er geen gras over groeien. Ik ken haar verder helemaal niet (en zij mij niet), dus hoe kan ze iets nou persoonlijk menen? Ik kan haar wel waarderen op het forum [en daarmee zeg ik niet dat anderen dat niet doen]. Haar woorden geven stof om over na te denken, ook al is het soms erg zwart/wit.

Dat vind ik ook wel, maar ben het wel nog steeds met Susan eens dat Lilith het wel altijd gooit op 'jullie waarderen het niet dat ik altijd mijn mening geef', terwijl heel veel mensen dat hier doen en er nooit iets over horen. Ik ben het wel met je eens, ik ben ook blij dat Lilith er is, maar de reden dat mensen commentaar hebben is echt niet (alleen) vanwege het feit dat ze haar mening geeft. Verder heb ik er persoonlijk weinig last van. Je weet dat je commentaar kunt krijgen wanneer je een topic opent. Waarom zou je een topic openen als je het zelf toch allemaal al het beste weet?

Gast
Gast

Bericht  Sterre vr 17 dec 2010 - 11:41

Ik vind het juist fijn dat een forum uit hele verschillende mensen en meningen bestaat. De een lief, meelevend, luisterend oor, de ander kritischer, misschien objectiever, feller. Ik ben zelf ook meer van de softie, maar soms kan het verfrissend werken als iemand eens zegt waar diegene vindt dat het op staat. Ook al worden meningen soms gebracht als de waarheid, ieder kan toch voor zichzelf wel nuanceren dat het maar een mening is? Niet meer of minder dan je eigen mening?

Laf dat het biechtding is gebruikt. Ik voel me een beetje spuit elverig, volgens mij is alles wel gezegd intussen ;-)

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849

Bericht  Zwerver vr 17 dec 2010 - 11:42

Zullen we topic naam maar veranderen? T gaat alleen nog om lillith!

Krijg ik ooit ook zo'n topic? :face: Embarassed
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 4 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: