Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic opheffen?

+18
Sweety
SarahKey
Phileine
Blond
Prosecco
TGR
Zwerver
mzcharlotte
Monte
Makamba
VeryCherry
Tania
Blair
Sugarfall
Jeanette
Rovine
Susan
Sterre
22 plaatsers

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic opheffen?  - Pagina 3 Empty Re: Biechttopic opheffen?

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:11

En ik wil gewoon weten wie het is, want dan weet ik tenminste wie ik in de toekomst niet meer serieus hoef te nemen.

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:12

Nobucta schreef:
Lilith schreef:
Nobucta schreef:In zekere zin is iedereen hier anoniem. Een klein groepje treedt uit die anonimiteit door een foto te posten of genoeg informatie over zichzelf te posten waardoor ze herkenbaar worden. Op internet lijkt het er sowieso vaak veel feller aan toe te gaan doordat je de gezichten niet ziet en op kan gaan in je eigen emoties. Ik vermoed dat Biechtje zich al langer irriteerde aan de persoon naar wie ze uitviel (ik heb die post verder niet gelezen) en op die manier even stoom afblies. Tikje laf ja, maar wie doet er nooit eens iets impulsiefs?

Ik vermoed dat het bij dit ene incident zal blijven, nu er zo de aandacht op gevestigd wordt. Het is nergens voor nodig het allemaal zo buiten proportie te blazen en Biechtje allerlei nare eigenschappen toe te wijzen. Zand erover en energie in iets positiefs steken.

Wie heeft vandaag wat leuks meegemaakt en wil daar iets over vertellen?
Joh, open daar lekker een ander topic over, als je iets leuks wilt vertellen.

Ok, ga dan maar verder met drama schoppen als je dat liever doet.
Fijn dat ik je toestemming heb.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:12

Hallo, wordt dit nou een zeik Lillith af topic ofzo?

Gast
Gast

Bericht  VeryCherry vr 17 dec 2010 - 4:13

Ik denk niet dat je daar ooit nog achterkomt Lilith, ik snap je wel hoor, ik vind het ook laf. Alleen je hoeft niet tegen íedereen zo uit te vallen.
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:13

Storm schreef:Hallo, wordt dit nou een zeik Lillith af topic ofzo?
Dat moet zo ééns in de zoveel maanden, geeft niet. Ik wijt het maar aan collectieve pms ofzo.

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 17 dec 2010 - 4:14

Dan zou ik de modjes gewoon vragen een IP check te doen.

Ik weet ook écht niet wat degene naar JOU geschreven heeft, en ik zeg ook nergens dat dát dan wél kan.
Ik ben zelf gewoon van mening; wie de bal kaatst... ongeacht of het wel of niet mag, volgens de régels.
Het is maar een forum.

Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 4:17

Het toontje wat Lilith aanslaat vind ik nogal vervelend. Ik poog wat te relativeren en krijg meteen een grote mond terug. Ik snap wel dat dat verkeerd valt bij een aantal posters.

Die poster aan de schandpaal nagelen schieten we helemaal niks mee op. Negeer die vervelende post gewoon, dit gaat enkel energie kosten en levert niks op.

Het topic is alsnog helemaal uit zijn verband getrokken, ging het er niet over of het Biechtje-account gesloten moest worden?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:17

De insteek was dan ook niet, van dit topic, dat ik me nou zo persoonlijk beledigd voel hoor, maar het feit dat er dus mensen zijn op een forum die misbruik maken van zoiets als een algemene nick voor het biechttopic. Er worden wel ergere dingen tegen me gezegd dat wat deze persoon zegt, en ik lig er niet wakker van. Waar ik wél over val en me over opwind is dus het feit dat er mensen zijn die zo'n algemeen gewaardeerd en nuttig iets als een anonieme nick voor het biechttopic misbruiken omdat ze te bang zijn om het zélf te zeggen en daarmee én misbruik maken van zo'n account én het verpesten voor de mensen die er wél gewoon gebruik van maken.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:18

Nobucta schreef:
Lilith schreef:
Nobucta schreef:

Wie heeft vandaag wat leuks meegemaakt en wil daar iets over vertellen?
Joh, open daar lekker een ander topic over, als je iets leuks wilt vertellen.

Ok, ga dan maar verder met drama schoppen als je dat liever doet.
Dit topic gaat hierover. Als je het over iets leuks wilt hebben, moet je een leuk topic openen, of reageren in een kletstopic..

En dit topic ging er na enkele reacties al niet meer over of dat account gesloten moest worden Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:19

Nobucta schreef:Het toontje wat Lilith aanslaat vind ik nogal vervelend. Ik poog wat te relativeren en krijg meteen een grote mond terug. Ik snap wel dat dat verkeerd valt bij een aantal posters.

Die poster aan de schandpaal nagelen schieten we helemaal niks mee op. Negeer die vervelende post gewoon, dit gaat enkel energie kosten en levert niks op.

Het topic is alsnog helemaal uit zijn verband getrokken, ging het er niet over of het Biechtje-account gesloten moest worden?
Dat relativeren is niet erg, dat doe ik zelf ook. Máár je gaat de fout in als je eindigt met 'wie heeft er wat leuks meegemaakt' want dat is gewoon nogal kleuterjufachtig. Dit topic gaat over iets anders, niet over leuke dingen die je hebt meegemaakt, daar zijn zat andere topics voor. Dus als je dat stukje had weggelaten had je nauwelijks reactie van me gehad. En door dat stukje had ik ook meteen niet meer zoveel zin om op de rest in te gaan, ookal zat daar best wat in.

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 4:30

Dus omdat 1 zinnetje je niet aanstaat is dat reden een grote mond te geven?

Zolang het bij dit incident blijft (en ik denk dat dat zo zal zijn) zou ik niet weten waarom het account gesloten zou moeten worden.

Verder zal ik wegblijven uit dit topic, het gaat er hier heftiger aan toe dan ik nodig vind. smile
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:32

Nobucta schreef:Dus omdat 1 zinnetje je niet aanstaat is dat reden een grote mond te geven?

Zolang het bij dit incident blijft (en ik denk dat dat zo zal zijn) zou ik niet weten waarom het account gesloten zou moeten worden.

Verder zal ik wegblijven uit dit topic, het gaat er hier heftiger aan toe dan ik nodig vind. smile
Wie was jij op het vorige forum?

En 'een grote mond geven'? Ben ik opeens weer 5 en heb ik die memo gemist?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:32

Nobucta, dat zegt Lilith toch zelf ook?

Lilith schreef:Nou, van mij hoeft hij nu nog niet uit de lucht hoor, maar ik wilde wel even in de groep gooien dat er dus ook andere dingen mee gebeuren dan alleen in het biechttopic posten. En als dit vaker voorkomt vind ik eigenlijk wél dat hij weg moet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 6:03

Lilith schreef:Liva, je kunt blijven zuigen en zeuren, maar ik ga er niet over in discussie. Ik blijf het laf en slap vinden.

Mens, doe toch eens normaal ipv dat arrogante toontje van je op te zetten. Werkelijk, wie denk je wel niet dat je bent?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:35

Ik heb geen idee wat er gezegd is in het biechttopic, maar waarom mogen andere dingen wel anoniem verteld worden en dit bijvoorbeeld niet? Het voelt misschien als steek onder water, maar de persoon die het biechttopic hier voor gebruikt heeft zal dat wel met een reden gedaan hebben lijkt me zo?

Of dingen anoniem gezegd worden of 'face to face' (voor zover dat hier kan) maakt dan toch ook niet meer uit?
Ik denk namelijk dat er een zelfde soort reactie op was gekomen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:45

Birgit schreef:Ik heb geen idee wat er gezegd is in het biechttopic, maar waarom mogen andere dingen wel anoniem verteld worden en dit bijvoorbeeld niet? Het voelt misschien als steek onder water, maar de persoon die het biechttopic hier voor gebruikt heeft zal dat wel met een reden gedaan hebben lijkt me zo?

Of dingen anoniem gezegd worden of 'face to face' (voor zover dat hier kan) maakt dan toch ook niet meer uit?

Het probleem is dat dit in een heel ander topic is gezegd, niet in het biechttopic dus.

Gast
Gast

Bericht  Makamba vr 17 dec 2010 - 7:46

Jeanette schreef:Wat triest zegt dat iemand zo anoniem moet gaan gallen.

Inderdaad!
Makamba
Makamba
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2959
Punten : 3334

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:56

Ik heb het bewuste topic helemaal niet gelezen maar ik vind het sowieso laf om het anoniem te doen.
Reageer niet, of heb gewoon het lef om onder je eigen account de discussie aan te gaan.
Begrijp heel goed dat je het bloedirritant vindt, Lilith. Ook als jij echt niet netjes hebt gereageerd (wat ik dus niet weet), vind ik zo'n actie toch nog wel wat lager.

Gast
Gast

Bericht  Monte vr 17 dec 2010 - 7:57

Ik hoop maar niet ze gaan vertellen wie diegene was die het account misbruikt heeft(als dat mogelijk is). Dan zie ik namelijk iedereen over die persoon heen vallen en dan is er weer gedonder. Dat alleen de beheerders(en misschien lilith) het weten lijkt me voldoende.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:58

_MamaRosa_ schreef:
Birgit schreef:Ik heb geen idee wat er gezegd is in het biechttopic, maar waarom mogen andere dingen wel anoniem verteld worden en dit bijvoorbeeld niet? Het voelt misschien als steek onder water, maar de persoon die het biechttopic hier voor gebruikt heeft zal dat wel met een reden gedaan hebben lijkt me zo?

Het probleem is dat dit in een heel ander topic is gezegd, niet in het biechttopic dus.

Ow, dan zal ik verder niks meer zeggen Embarassed

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 7:59

Ruby Gloom schreef:
Jeanette schreef:Wat triest zegt dat iemand zo anoniem moet gaan gallen.

Inderdaad!

Mee eens. Zeg dan gewoon eerlijk wat je van de ander vindt als je het zo nodig kwijt moet.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:11

Lilith schreef:
Storm schreef:Hallo, wordt dit nou een zeik Lillith af topic ofzo?
Dat moet zo ééns in de zoveel maanden, geeft niet. Ik wijt het maar aan collectieve pms ofzo.

Ja, zoek het vooral buiten jezelf.. Dat verklaart het massale gedrag vast en zeker.

silent

Ik ben het met je eens dat het kinderachtig is om iets anoniem aan een ander te melden, maar jij bent ook verre van tactisch 99% van de tijd. Die reactie(s) zullen toch wel ergens vandaan komen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:15

Twixx schreef:Ik heb het bewuste topic helemaal niet gelezen maar ik vind het sowieso laf om het anoniem te doen.
Reageer niet, of heb gewoon het lef om onder je eigen account de discussie aan te gaan.
Begrijp heel goed dat je het bloedirritant vindt, Lilith. Ook als jij echt niet netjes hebt gereageerd (wat ik dus niet weet), vind ik zo'n actie toch nog wel wat lager.
Nog één keertje dan: alles wat ik heb gezegd staat er nog. Ik gaf een reactie op Teddyaapje, en toen kwam er een 'biechtje01' met commentaar op mij.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:22

Het is flauw om een reactie onder een anonieme account te plaatsen, als je wat te zeggen hebt en zeker als het zo'n pittige mening is, geef dan ook iemand de kans om te reageren naar jou toe. Ik vind niet dat de angels of burgemeesters of wie dat ook kunnen nakijken bekend moeten maken wie biechtje echt is, want dat zal na alles wat er inmiddels over is gezegd een enorm drama worden.

Maar Lilith, blijkbaar vallen er eens in de zoveel tijd mensen massaal over je heen. Is het niet handig om ook even bij jezelf na te gaan waar dat aan zou kunnen liggen? Ik heb er wel eens van gehoord dat vrouwen in elkaars fysieke omgeving aan collectieve PMS kunnen gaan lijden, maar volgens mij gaat dat in een digitale omgeving niet op :P .

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 8:29

Is niet zo heel moeilijk hoor, uitvogelen waarom dit gebeurt: ik heb een vrij duidelijke mening en die breng ik ook zo. Niet iedereen vindt dat leuk. Jammer dan. Ik hoef ook niet door iedereen leuk gevonden te worden, ik heb maar weinig ambitie op dat vlak, zeker op een forum. smile Dus ik lig daar niet echt wakker van, volgens mij scheld ik niemand uit, overtreed geen enkele regel, doe ook nooit bewust onaardig en probeer meestal gewoon te helpen. Dat er dan mensen zijn die mij onaardig of bot vinden: jammer, maar daar ga ik me niet op aanpassen. Er zullen namelijk áltijd mensen zijn die me niet aardig vinden, hoe ik ook doe, dus ik blijf maar gewoon mezelf. Tuurlijk doe of zeg ik ook weleens iets verkeerd, maar wie niet?

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: