Biechttopic opheffen?
+18
Sweety
SarahKey
Phileine
Blond
Prosecco
TGR
Zwerver
mzcharlotte
Monte
Makamba
VeryCherry
Tania
Blair
Sugarfall
Jeanette
Rovine
Susan
Sterre
22 plaatsers
Pagina 7 van 8
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Biechttopic opheffen?
Dat zal ook altijd wel blijven Lilith, Iemand mag je of niet.
Heb er zo'n Lucky gevoel bij
Heb er zo'n Lucky gevoel bij
En bedankt maar weer Sarah Dat ik zuur, bot en irritant genoemd wordt is 1 ding, maar vergeleken worden met lucky vind ik wel een stapje erger
Gast- Gast
Lilith schreef:En bedankt maar weer Sarah Dat ik zuur, bot en irritant genoemd wordt is 1 ding, maar vergeleken worden met lucky vind ik wel een stapje erger
Ik bedoel natuurlijk het feit dat iemand lucky ook leuk vond of juist helemaal niet.
Gaat niet over de inhoud hoe Lucky was.
Ik vind daar niks grappigs aan. Kun je mij die humor even uitleggen?Prosecco schreef:Van mij moet helemaal niemand meer reageren, en ik kan me zelfs wel voorstellen dat ze niet meer reageerd. Maar als de discussie dan verder gaat zonder haar kan ik daar wel om lachen.
Gast- Gast
Storm schreef:Ik vind daar niks grappigs aan. Kun je mij die humor even uitleggen?Prosecco schreef:Van mij moet helemaal niemand meer reageren, en ik kan me zelfs wel voorstellen dat ze niet meer reageerd. Maar als de discussie dan verder gaat zonder haar kan ik daar wel om lachen.
Ik snap 'm ook niet!
Gast- Gast
Darcy schreef:Storm schreef:Ik vind daar niks grappigs aan. Kun je mij die humor even uitleggen?Prosecco schreef:Van mij moet helemaal niemand meer reageren, en ik kan me zelfs wel voorstellen dat ze niet meer reageerd. Maar als de discussie dan verder gaat zonder haar kan ik daar wel om lachen.
Ik snap 'm ook niet!
Dat heeft met een niveauverschil te maken dames
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Darcy schreef:Storm schreef:Ik vind daar niks grappigs aan. Kun je mij die humor even uitleggen?Prosecco schreef:Van mij moet helemaal niemand meer reageren, en ik kan me zelfs wel voorstellen dat ze niet meer reageerd. Maar als de discussie dan verder gaat zonder haar kan ik daar wel om lachen.
Ik snap 'm ook niet!
Als ik uitleg wat ik er grappig aan vind gaan jullie toch niet ineens wel grappig vinden?
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Maar misschien dat ik de humor dan wel snap want die ontgaat me een beetje...
Gast- Gast
Darcy schreef:Of het is gewoon niet grappig
Laten we het daar op houden :-)
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Trisha schreef:Wat een sneeuw hè?
Nou! Het lijkt wel winter.
TGR- Kletskop
Wat is uiteindelijk besloten eigenlijk?
Blijft het Biechtje01 nog bestaan of toch niet?
En on-topic: prima als je iemand niet mag of het niet eens bent met hoe de persoon reageert maar zeg het dan tegen die persoon of reageer er niet op. Maar om het Biechtje01 profiel daarvoor te gebruiken en dan in een andere topic ermee te reageren is gewoon flauw en not done. Heb je problemen met iemand zet het dan in het biechttopic. Daar is het topic voor en niet om in andere topics ermee te reageren.
En dat was mijn punt.
En on-topic: prima als je iemand niet mag of het niet eens bent met hoe de persoon reageert maar zeg het dan tegen die persoon of reageer er niet op. Maar om het Biechtje01 profiel daarvoor te gebruiken en dan in een andere topic ermee te reageren is gewoon flauw en not done. Heb je problemen met iemand zet het dan in het biechttopic. Daar is het topic voor en niet om in andere topics ermee te reageren.
En dat was mijn punt.
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Sweety schreef:Wat is uiteindelijk besloten eigenlijk?
En dat was mijn punt.
Hahaha wat leuk dat je denkt dat je met 't laatste ontopic bent Dat eerste is toch meer ontopic
Gast- Gast
Dat was toch waar Lilith het over had?
Net wakker dus het kan ook zijn dat ik je grap niet snap
Net wakker dus het kan ook zijn dat ik je grap niet snap
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Dit voelt toch wel als een persoonlijke vete tegen mij Zou ik de kerst nog halen
Gast- Gast
Je weet dat Angels een ip-check uit kunnen voeren en daarmee kunnen achterhalen wie jij bent, he?Biechtje01 schreef:Dit voelt toch wel als een persoonlijke vete tegen mij Zou ik de kerst nog halen
Gast- Gast
Storm schreef:Je weet dat Angels een ip-check uit kunnen voeren en daarmee kunnen achterhalen wie jij bent, he?Biechtje01 schreef:Dit voelt toch wel als een persoonlijke vete tegen mij Zou ik de kerst nog halen
Ja, oeps
TGR- Kletskop
Biechtje01 schreef:Dit voelt toch wel als een persoonlijke vete tegen mij Zou ik de kerst nog halen
joy to the world en laadieedaaa..
Gast- Gast
Wat een smakelijk vermaak op de Zondag.
Maar erg triest om daar het biechttopic voor te gebruiken. Wat denk je dat Lilith door je beeldscherm naar buiten komt om je kop eraf te bijten met die vanmpier tanden??
Maar erg triest om daar het biechttopic voor te gebruiken. Wat denk je dat Lilith door je beeldscherm naar buiten komt om je kop eraf te bijten met die vanmpier tanden??
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:Wat een smakelijk vermaak op de Zondag.
Nouhou, soms....
Gast- Gast
Dat lijkt me anders best gezellig. Nou, niet dat ze meteen gaat bijten, maar Lilith zelf.Mamsie schreef:Wat een smakelijk vermaak op de Zondag.
Gast- Gast
Nou..misschien huurt ze Suarez in! En dan zou ik maar vast erg bang gaan worden!
M_as- Prater
- Aantal berichten : 544
Punten : 559
Registratiedatum : 27-11-10
Pagina 7 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 7 van 8
Permissies van dit forum: