Biechttopic opheffen?
+18
Sweety
SarahKey
Phileine
Blond
Prosecco
TGR
Zwerver
mzcharlotte
Monte
Makamba
VeryCherry
Tania
Blair
Sugarfall
Jeanette
Rovine
Susan
Sterre
22 plaatsers
Pagina 6 van 8
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Re: Biechttopic opheffen?
Storm schreef:hier sluit ik mij bij aan.TGR schreef:Mevrouw de vampier, het heeft toch geen zin. Mensen die niet de intentie hebben om aardig tegen je te doen zullen dat toch niet doen en mensen die je al aardig vinden weten hoe je het bedoelt.
Dat was eigenlijk heel summier waar ik naar toe wilde gisterenavond.
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10
Prosecco schreef:Lilith schreef:Marin, het zou jou sieren als je gewoon leest wat ik schrijf, ipv nog een keer je punt willen maken. En ik zie wat ik zeg helemaal niet absolute waarheid en ik voel me ook niet verheven, dat jij dat zo ziet, prima, maar dát is dus ook geen absolute waarheid. En nee, ik vind het niet erg als mensen mij niet zo aardig vinden. Want ik kan me daar wel op gaan aanpassen, maar met die aanpassing komen er wel weer nieuwe mensen die me niet aardig vinden, enzovoorts, enzovoorts. Het is níet mijn doel om door iedereen aardig gevonden te worden.
Dat is wel hoe meerdere mensen je over vinden komen op het forum. Dus wellicht zou je er dan eens over na kunnen denken hoe je dingen bedoelt en hoe die dingen vervolgens over komen. Als je je daar niet toe geroepen vindt ook prima, maar waarom moet er dan gelijk een heel topic opgeheven worden omdat 1 reactie jou niet zint?
Betreffende reactie is al verwijderd, dus wat is nu het hele probleem?
Het punt van Lilith was dat het biechtaccount werd gebruikt om haar te beledigen en daar is het account niet voor aangemaakt.
Gast- Gast
_Chance schreef:Vera schreef:Ben ik de enige die moet lachen om dit topic?
Nee, dat ben je zeker niet.
Ik lach ook even mee. Wat een wijvengezeik zeg
Gast- Gast
Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Youandi schreef:_Chance schreef:Vera schreef:Ben ik de enige die moet lachen om dit topic?
Nee, dat ben je zeker niet.
Ik lach ook even mee. Wat een wijvengezeik zeg
Dit kan alleen op een meidenforum
Gast- Gast
Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Ik niet. Ik heb vannacht niet geslapen. Al die spanningen.
Gast- Gast
Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Eens. Maar er is altijd een groepje dat even specifiek komt melden dat het toch om te lachen is allemaal met de attitude 'oh wij staan hier allemaal zó vreselijk bóven, wat een wijvengezeik'. Best grappig eigenlijk, ze komen altijd weer massaal opzetten op gegeven moment.
Gast- Gast
June schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Muhaha
Gast- Gast
Precies.Liva schreef:
Eens. Maar er is altijd een groepje dat even specifiek komt melden dat het toch om te lachen is allemaal met de attitude 'oh wij staan hier allemaal zó vreselijk bóven, wat een wijvengezeik'. Best grappig eigenlijk, ze komen altijd weer massaal opzetten op gegeven moment.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Vooral biechtje zal zich nu vermaken
Gast- Gast
Liva schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Dus??
Gast- Gast
Darcy schreef:June schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Muhaha
Eens in de zoveel tijd barst op het forum even de bom. Vrouwen gaan kibbelen, mannen geven elkaar een stomp. En geloof mij, daar liggen ze niet de hele nacht wakker van :o
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Youandi schreef:Liva schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Dus??
Ja, dus. Inderdaad
Gast- Gast
Vilein schreef:Darcy schreef:June schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Muhaha
Eens in de zoveel tijd barst op het forum even de bom. Vrouwen gaan kibbelen, mannen geven elkaar een stomp. En geloof mij, daar liggen ze niet de hele nacht wakker van :o
Nou persoonlijk ben ik ook meer voorstander van gewoon een stomp, maar dat gaat zo lastig op een forum.
Gast- Gast
Liva schreef:Youandi schreef:Liva schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Dus??
Ja, dus. Inderdaad
Maar is er iets mis mee dat het geconcludeerd wordt dan? Er wordt zo lang op doorgegaan, dat ik, en anderen, iets hebben van: 'Nu is het wel een keer genoeg toch? Het punt is gemaakt. Klaar.'
En ik denk niet met een attitude zoals jij em omschrijft. Want die is wat overtrokken. En, nu spreek ik voor mezelf, ik voel me niet verheven boven dit alles, maar kijk gewoon toe en besluit even iets van een mening te geven. Misschien geef ik dan wel doorslag om het 'doorgedram' te laten stoppen, omdat ik zo'n standaard opmerking geef
Gast- Gast
Trisha schreef:Vilein schreef:Darcy schreef:June schreef:Susan schreef:Denken jullie dan serieus dat de rest hier 's nachts van wakker ligt of zo? Negen van de tien mensen vinden een relletje vooral vermakelijk, hoor.
Muhaha
Nou persoonlijk ben ik ook meer voorstander van gewoon een stomp, maar dat gaat zo lastig op een forum.
Gewoon even een ram tegen het beeldscherm
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Nah m'n laptopje kan niks doen aan de hormonen van vrouwen op dit forum
Waar ging dit topic ook alweer over?
Waar ging dit topic ook alweer over?
Gast- Gast
Dus jij vindt het een meerwaarde om even te komen verkondigen wat voor wijvengezeik er allemaal staat hier, terwijl de meerderheid gewoon wat tegen Lilith probeert te zeggen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik zie daar de meerwaarde niet van in.
Gast- Gast
Liva schreef:Dus jij vindt het een meerwaarde om even te komen verkondigen wat voor wijvengezeik er allemaal staat hier, terwijl de meerderheid gewoon wat tegen Lilith probeert te zeggen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik zie daar de meerwaarde niet van in.
Dat was het niet meer.
Gast- Gast
Chipp schreef:Liva schreef:Dus jij vindt het een meerwaarde om even te komen verkondigen wat voor wijvengezeik er allemaal staat hier, terwijl de meerderheid gewoon wat tegen Lilith probeert te zeggen? Het zal vast aan mij liggen, maar ik zie daar de meerwaarde niet van in.
Dat was het niet meer.
Prima dat jij dat zo ziet, Liva. Maar als er eindeloos wordt doorgemiept over één dingetje, dan vind ik dat ik best mag verkondigen dat ik het wijvengezeik vind. Het had al lang geïndigd kunnen zijn, maar het ging maar door. En ja, dan vind ik het zeikerig worden.
Eens met Chipp.
Gast- Gast
Is het niemand opgevallen dat Lilith zelf niet meer reageert? ;-)
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:Is het niemand opgevallen dat Lilith zelf niet meer reageert? ;-)
En was het jou niet opgevallen dat er -voor jouw reactie- sowieso niemand meer heeft gereageerd de afgelopen zes uur?
Gast- Gast
Prosecco schreef:Is het niemand opgevallen dat Lilith zelf niet meer reageert? ;-)
Ik krijg van zo'n opmerking altijd zo de kriebels. Alsof iemand hier 24/7 moet zijn om te reageren. Het was zaterdagavond, dan gaan de meeste mensen wel iets anders doen dan forummen.
Maar ff ontopic: ik heb serieus alle pagina's doorgelezen in de hoop te lezen wie nou die biechtje01 is. Helaas, voor niets gelezen Ik was wel benieuwd, want ik had het ook gezien. En vind het ook zeer slap(understatement) om zo'n reactie anoniem te plaatsen.
Van mij moet helemaal niemand meer reageren, en ik kan me zelfs wel voorstellen dat ze niet meer reageerd. Maar als de discussie dan verder gaat zonder haar kan ik daar wel om lachen.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Lilith heeft ook gewoon dingen te doen enzo, dus vandaar. Daarnaast: er valt niet echt veel te zeggen, nietwaar?Prosecco schreef:Is het niemand opgevallen dat Lilith zelf niet meer reageert? ;-)
Mijn insteek was een discussie over het al dan niet normaal kunnen bestaan van zo'n biechtje01 account zonder misbruik, niet een pagina's lange discussie over mijn aanwezigheid op dit forum. Die discussie heb ik al vaak genoeg gevoerd en het zijn altijd dezelfde mensen die zeggen dat ze me vervelend vinden en dat ik me moet aanpassen en ook altijd dezelfde mensen die komen melden dat ze het daar niet mee eens zijn en dat ik niets verkeerd doe.
Gast- Gast
Pagina 6 van 8 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8
Pagina 6 van 8
Permissies van dit forum: