Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic opheffen?

+18
Sweety
SarahKey
Phileine
Blond
Prosecco
TGR
Zwerver
mzcharlotte
Monte
Makamba
VeryCherry
Tania
Blair
Sugarfall
Jeanette
Rovine
Susan
Sterre
22 plaatsers

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic opheffen?  Empty Biechttopic opheffen?

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:21

Ik denk dat het biechttopic maar opgeheven moet worden. Kennelijk werkt het niet, zo'n anonieme algemene nick, aangezien het ding nu gebruikt wordt om mensen te beledigen zonder dat je kunt zien wie erachter zit.

Dus uit de lucht halen maar?

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

Biechttopic opheffen?  Empty Re: Biechttopic opheffen?

Bericht  Sterre do 16 dec 2010 - 21:26

Maar reacties op biechts geven mensen toch wel onder hun eigen nickname? Of bedoel je die twee biechtjes over ergeren aan collega's? Echt beledigen vind ik het niet, maar ik moet zeggen dat ik het wel raar vind om in een biechttopic zo ver over uit te wijden. Vooral omdat er een heel werksituatie wordt geschetst, waar iemand zich misschien ik kan herkennen.

Sterre
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:26

Op het andere forum is er duidelijk aangegeven dat de nick alleen voor dit topic gebruikt mocht worden. Dat is op dit forum niet anders dus wij zullen hier naar kijken. Dit is niet de bedoeling.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:28

Burgemeester Lisa schreef:Op het andere forum is er duidelijk aangegeven dat de nick alleen voor dit topic gebruikt mocht worden. Dat is op dit forum niet anders dus wij zullen hier naar kijken. Dit is niet de bedoeling.
In het topic 'baby's en geesten' wil iemand even haar mening over mij kwijt, en doet dat met het biechttopic account. Kunnen jullie uitvinden wíe dat doet? Ik vind het zó kinderachtig... Niet eens die belediging hoor, dat is gewoon sneu, maar dat het anoniem moet....

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:28

Huh, ik zie geen beledigende berichtjes ofzo? Of zijn die al verwijderd? Ben gisteravond niet op Yes geweest.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:34

Ik zag het en het is fijn als jullie dit melden. Wij zullen inderdaad proberen te achterhalen wie dit is en zo mogelijk actie ondernemen. De berichten zijn inmiddels verwijderd.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:37

Ik moet eerlijk zeggen dat ik het biechtaccount heb geopend, maar absoluut niet met deze bedoeling. Het leek mij gewoon fijn als mensen anoniem hun hart konden luchten. Echt heel jammer dat het wordt misbruikt om mensen te beledigen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:37

Storm schreef:Huh, ik zie geen beledigende berichtjes ofzo? Of zijn die al verwijderd? Ben gisteravond niet op Yes geweest.
Het was op een heel ander topic dan het biechttopic, daar mag het idd gewoon, maar nu wilde iemand iets tegen mij zeggen, en durfde dat niet onder haar eigen naam te doen. Dus werd het anonieme account ervoor gebruikt. Heel volwassen zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:38

Storm schreef:Huh, ik zie geen beledigende berichtjes ofzo? Of zijn die al verwijderd? Ben gisteravond niet op Yes geweest.
Het was op een heel ander topic dan het biechttopic, daar mag het idd gewoon, maar nu wilde iemand iets tegen mij zeggen, en durfde dat niet onder haar eigen naam te doen. Dus werd het anonieme account ervoor gebruikt. Heel volwassen zeg maar.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:40

Lilith schreef:
jee dat is wel heel erg sneu ja. Als je dan tóch iets te zeggen hebt, doe het dan onder je eigen nick.
Mensen zijn gewoon hartstikke bang voor je Lillith :P

Gast
Gast

Bericht  Susan do 16 dec 2010 - 21:42

Iemand kan toch altijd een anoniem account aanmaken om iets te zeggen. Het biechtaccount ligt toevallig iets meer voor het grijpen, maar anders is het vijf minuten meer werk.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:44

Susan schreef:Iemand kan toch altijd een anoniem account aanmaken om iets te zeggen. Het biechtaccount ligt toevallig iets meer voor het grijpen, maar anders is het vijf minuten meer werk.

Natuurlijk kan dat maar ook in dat geval zullen wij zo'n adres natuurlijk verwijderen en kijken of we de forummer waar het daadwerkelijk om gaat een waarschuwing kunnen sturen.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:46

Storm schreef:
Lilith schreef:
jee dat is wel heel erg sneu ja. Als je dan tóch iets te zeggen hebt, doe het dan onder je eigen nick.
Mensen zijn gewoon hartstikke bang voor je Lillith :P
Ik denk het ja. En ik zei ook iets wat vast als niet aardig opgevat kan worden hoor, maar kom op zeg... hoe triest ben je als je niet eens onder je eigen naam een reactie durft te geven?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:48

Behoorlijk triest, en ik baal nu wel een beetje dat 'mijn' account nu waarschijnlijk wordt opgeheven omdat 1 of andere idioot niet onder haar eigen naam durft te posten.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:52

Nou, van mij hoeft hij nu nog niet uit de lucht hoor, maar ik wilde wel even in de groep gooien dat er dus ook andere dingen mee gebeuren dan alleen in het biechttopic posten. En als dit vaker voorkomt vind ik eigenlijk wél dat hij weg moet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 21:55

Is diegene niet gewoon vergeten uit te loggen onder Biechtje?

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:02

Dat zou wel érg toevallig zijn én dan zou je verwachten dat het óf gewijzigd wordt en/of dat er een naam bij gezet wordt later.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:03

Lilith schreef:Dat zou wel érg toevallig zijn én dan zou je verwachten dat het óf gewijzigd wordt en/of dat er een naam bij gezet wordt later.

Het lijkt me idd ook wel erg toevallig.
Wel sneu dat iemand zoiets doet.

Gast
Gast

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:07

In eerste instantie dacht ik dat iemand het misschien niet durfde te veranderen, omdat er net in het biechttopic gepost was en het dan direct duidelijk zou zijn wie er gebiecht heeft.
Maar er is daar niet gebiecht zie ik net, dus lijkt mij dat idd niet erg logisch.

Is de post verwijderd?

Gast
Gast

Bericht  Rovine do 16 dec 2010 - 22:11

Was al bang dat zo'n nick daarvoor gebruikt zou worden en zat erop te wachten tot het een keer fout zou gaan. Zonde.

Kunnen admins niet zien vanaf welk IP het gepost is en diegene op diens reguliere nick een berisping geven?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast do 16 dec 2010 - 22:12

Ja, is verwijderd, en het was ook op een heel gek tijdstip, dus echt rond 5.00 vanmorgen geloof ik. Dus ik weet niet of er toen mensen aan het posten waren, want ik wil toch eigenlijk wel graag weten wie dat gedaan heeft. Dus als de dappere dodo die dat geschreven heeft zich even wil komen melden... Niet omdat ik nou zo onder de indruk ben van die belediging hoor, je bent écht de eerste niet die mij zuur noemt en ook niet de eerste die roept dat ik vast geen leven heb, ik zou zeggen: sluit achteraan in de rij, maar ik vind mensen die niet durven zeggen wat ze vinden al slap, en mensen die dan tóch zeggen wat ze vinden maar dan anoniem nog véél slapper.

Dus als diegene ook maar een greintje lef heeft dan komt ze gewoon even melden dat zij het was. Dan gaan we gewoon even de discussie aan, ipv anoniem.

Gast
Gast

Bericht  Jeanette do 16 dec 2010 - 23:03

Wat triest zegt dat iemand zo anoniem moet gaan gallen.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sugarfall do 16 dec 2010 - 23:09

Zonde dat zo'n account misbruikt wordt inderdaad. Maar zoals iemand al zei, dat is toch makkelijk te zien aan een IP, wie het was? Of ze moet ook naar een internetcafe gegaan zijn, om het anoniem zijn helemaal compleet te maken.

Of het was iemand die hier geen account heeft maar wel de inloggegevens heeft gelezen van bet Biecht account, dan komen we er dus ook nooit achter.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407

Bericht  Blair do 16 dec 2010 - 23:28

Was het een erg naar bericht?

Is natuurlijk niet de bedoeling, en volgens mij is toen ook aangegeven dat het account alléén bedoeld was voor het biechttopic.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 0:28

Waarom zou iemand dat doen Lilith? Het is niet alsof jij altijd zo aardig bent. Misschien durft die persoon niet goed tegen jou, aangezien je altijd zo fel uit de hoek moet komen.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 8 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: