Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Biechttopic opheffen?

+18
Sweety
SarahKey
Phileine
Blond
Prosecco
TGR
Zwerver
mzcharlotte
Monte
Makamba
VeryCherry
Tania
Blair
Sugarfall
Jeanette
Rovine
Susan
Sterre
22 plaatsers

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Biechttopic opheffen?  - Pagina 2 Empty Re: Biechttopic opheffen?

Bericht  Tania vr 17 dec 2010 - 0:34

Liva schreef:Waarom zou iemand dat doen Lilith? Het is niet alsof jij altijd zo aardig bent. Misschien durft die persoon niet goed tegen jou, aangezien je altijd zo fel uit de hoek moet komen.

Dat is misschien wel waar, maar zeg dan gewoon niks als je dat niet durft. Het is natuurlijk wel heel flauw om daar het biechtaccount voor te gebruiken.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 0:38

Tania schreef:
Liva schreef:Waarom zou iemand dat doen Lilith? Het is niet alsof jij altijd zo aardig bent. Misschien durft die persoon niet goed tegen jou, aangezien je altijd zo fel uit de hoek moet komen.

Dat is misschien wel waar, maar zeg dan gewoon niks als je dat niet durft. Het is natuurlijk wel heel flauw om daar het biechtaccount voor te gebruiken.

Dat laatste is ook zo. Maar het zal wel niet voor niets zijn geweest. Lilith vindt het blijkbaar heel fijn om mensen af te branden, maar o wee als iemand wat terug zegt. Dan zijn de rapen gaar. Tja, what comes around, goes around.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:07

Ik brand niemand af, daarbij, alles wat ik gezegd heb staat nog gewoon open en bloot in dat topic hoor. Niets stiekems of gemeens aan. Het gaat me ook niet om wat er gezegd is, daar trek ik me werkelijk niets van aan, maar het feit dat iemand zo sneu is om dat anoniem te doen, dát vind ik echt te zielig voor woorden. Dan mag ik zuur zijn en geen leven hebben volgens die anonieme sufk*t, maar ik ben tenminste mans genoeg om gewoon te zeggen wat ik vind en ik ben niet bang voor een discussie.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:26

Jij vindt hoe jij reageert op bijv Teddyaapje in dat topic normaal?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:30

Ik ga niet in discussie Liva. Klachten en dergelijke kun je kwijt via PM. Ik reageer niet zo als ik dat niet normaal vind, lijkt me. Daarbij, ik overtreed geen enkele forumregel, dat zul je me nooit zien doen. Degene die via zo'n anoniem account gaan reageren doet dat wel.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:32

Tja, ik denk dat heel veel mensen vinden dat jouw reacties vaak ook niet door de beugel kunnen Lilith. Dit zal wel niet voor niks gedaan zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:34

Liva, je kunt blijven zuigen en zeuren, maar ik ga er niet over in discussie. Ik blijf het laf en slap vinden. Ik had er geen énkel probleem mee gehad als precies hetzelfde gewoon rechtstreeks gezegd was, maar dat anonieme dát vind ik stom.

Je kunt dit topic blijven gebruiken om een persoonlijk ding uit te vechten, prima, daar doe ik alleen niet aan mee. Het feit alleen al dat de andere reactie verwijderd is en die van mij er gewoon nog staat geeft al aan dat ik niet over de schreef ben gegaan en de ander wel. Als mensen vinden dat mijn reacties niet kunnen, prima, zeg dat dan gewoon, maar verschuil je niet achter zo'n nick.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:40

Nou, Lilith, je moet ook nu ff niet gaan piepen omdat iemand je aanvalt via een biechtaccount. Ha, ik vind het wel goed gevonden eigenlijk. Wordt jij ook eens een keer lekker aangepakt zonder dat jij die gene weer een andere keer persoonlijk kunt aanvallen, want dit is waar jij goed in bent.

Sorry maar je bent verre van aardig vaak en je houdt er enorm van om mensen eens goed de les te lezen,en alleen jouw belevingen en de dingen die jij gelooft is de waarheid. Als iemand een andere mening heeft, dan klopt dit meteen niet en je bent nog net zo tactisch om het in mooie woorden te brengen en dan altijd een steek uit te delen, NO MATTER what..

Ik kan echt SMAKELIJK lachen om jouw kinderachtigheid.. meteen het biechtaccount willen verwijderen/op laten heffen, why? Als je een beetje tegen kritiek kan, moet je dit maar lekker in je zak stoppen en denken: whatever.

Dus..

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:43

Ik piep niet vanwege die opmerking, ik piep vanwege het feit dat mensen zo slap zijn om dat anoniem te doen. Daarbij: persoonlijk aanvallen doe ik helemaal niet. En onaardig ben ik ook niet.

Maar goed, het is bekend dat ik een fanclub heb van mensen die dit soort gelegenheden aangrijpt om hun zegje te doen. Ik hoop dat het oplucht.

Dat 'biechttopic' opheffen was maar om een discussie aan te zwengelen over het misbruik ervan, ik zeg in mijn 2e post al dat het echt niet weg hoeft, maar dat het jammer is dat er misbruik van gemaakt wordt. Maar zorgvuldig lezen is natuurlijk niet zo handig als je eindelijk je kans hebt om een keer flink uit te vallen, of niet?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:44

Lilith schreef:Ik piep niet vanwege die opmerking, ik piep vanwege het feit dat mensen zo slap zijn om dat anoniem te doen. Daarbij: persoonlijk aanvallen doe ik helemaal niet. En onaardig ben ik ook niet.

Maar goed, het is bekend dat ik een fanclub heb van mensen die dit soort gelegenheden aangrijpt om hun zegje te doen. Ik hoop dat het oplucht.

Dat 'biechttopic' opheffen was maar om een discussie aan te zwengelen over het misbruik ervan, ik zeg in mijn 2e post al dat het echt niet weg hoeft, maar dat het jammer is dat er misbruik van gemaakt wordt. Maar zorgvuldig lezen is natuurlijk niet zo handig als je eindelijk je kans hebt om een keer flink uit te vallen, of niet?

Zeker, het lucht ontzettend op angel
Klopt jouw blablabla lezen is te hoog gegrepen voor mij.
haha!!

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 1:45

Fijn dat ik je van dienst heb kunnen zijn.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 2:09

Over kinderachtig gesproken, juist.. scratch

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 2:09

_Donnaa schreef:Over kinderachtig gesproken, juist.. scratch
Inderdaad... silent

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 17 dec 2010 - 3:38

Ik heb nu net pas gelezen waar het allemaal om gaat.
Maar je reactie, Lilith, is ook wel héél erg sarcastisch, misschien anders formuleren?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 3:58

Babydoll schreef:Ik heb nu net pas gelezen waar het allemaal om gaat.
Maar je reactie, Lilith, is ook wel héél erg sarcastisch, misschien anders formuleren?

Jaja, dus als ik het goed heb dan mag je bést iemand anoniem een sneer geven, als diegene dat verdiend heeft?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:02

Natuurlijk niet, maar je post naar Teddy was alles behalve oke.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:03

Coco schreef:Natuurlijk niet, maar je post naar Teddy was alles behalve oke.
Dat zal best, ben ik het overigens niet mee eens, maar goed, maar als dat al zo is, dan ben je toch een lafbek als je dat alleen anoniem durft te zeggen?

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:05

Uiteraard. Al heb ik geen idee wat er gezegd is, het zal wel niet zo netjes geweest zijn Cool .

Gast
Gast

Bericht  Blair vr 17 dec 2010 - 4:05

Lilith schreef:
Babydoll schreef:Ik heb nu net pas gelezen waar het allemaal om gaat.

Jaja, dus als ik het goed heb dan mag je bést iemand anoniem een sneer geven, als diegene dat verdiend heeft?

Dat heb je me niet zien typen, Lilith, en dat bedoelde ik ook niet.
Maar wie de bal kaatst.... je had hem toch wel kunnen verwachten?

Je reactie is verre van subtiel.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:06

Nogmaals: dat zal best, maar niet tegen de regels. Anoniem reageren onder zo'n account wél. En die reactie is minstens zo erg (erger) dan die van mij, alleen dán anoniem.

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 4:06

In zekere zin is iedereen hier anoniem. Een klein groepje treedt uit die anonimiteit door een foto te posten of genoeg informatie over zichzelf te posten waardoor ze herkenbaar worden. Op internet lijkt het er sowieso vaak veel feller aan toe te gaan doordat je de gezichten niet ziet en op kan gaan in je eigen emoties. Ik vermoed dat Biechtje zich al langer irriteerde aan de persoon naar wie ze uitviel (ik heb die post verder niet gelezen) en op die manier even stoom afblies. Tikje laf ja, maar wie doet er nooit eens iets impulsiefs?

Ik vermoed dat het bij dit ene incident zal blijven, nu er zo de aandacht op gevestigd wordt. Het is nergens voor nodig het allemaal zo buiten proportie te blazen en Biechtje allerlei nare eigenschappen toe te wijzen. Zand erover en energie in iets positiefs steken.

Wie heeft vandaag wat leuks meegemaakt en wil daar iets over vertellen?
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:08

Nobucta schreef:In zekere zin is iedereen hier anoniem. Een klein groepje treedt uit die anonimiteit door een foto te posten of genoeg informatie over zichzelf te posten waardoor ze herkenbaar worden. Op internet lijkt het er sowieso vaak veel feller aan toe te gaan doordat je de gezichten niet ziet en op kan gaan in je eigen emoties. Ik vermoed dat Biechtje zich al langer irriteerde aan de persoon naar wie ze uitviel (ik heb die post verder niet gelezen) en op die manier even stoom afblies. Tikje laf ja, maar wie doet er nooit eens iets impulsiefs?

Ik vermoed dat het bij dit ene incident zal blijven, nu er zo de aandacht op gevestigd wordt. Het is nergens voor nodig het allemaal zo buiten proportie te blazen en Biechtje allerlei nare eigenschappen toe te wijzen. Zand erover en energie in iets positiefs steken.

Joh, open daar lekker een ander topic over, als je iets leuks wilt vertellen.

Gast
Gast

Bericht  Gast vr 17 dec 2010 - 4:08

Positiviteit is leuk hoor maar dit is het onderwerp van dit topic, lijkt mij?

Ik vind het kinderachtig om anoniem te reageren met zo'n biechtaccount en vind het eerder uitlokkerig gedrag dan laf eigenlijk.

Gast
Gast

Bericht  Rovine vr 17 dec 2010 - 4:09

Lilith schreef:
Nobucta schreef:In zekere zin is iedereen hier anoniem. Een klein groepje treedt uit die anonimiteit door een foto te posten of genoeg informatie over zichzelf te posten waardoor ze herkenbaar worden. Op internet lijkt het er sowieso vaak veel feller aan toe te gaan doordat je de gezichten niet ziet en op kan gaan in je eigen emoties. Ik vermoed dat Biechtje zich al langer irriteerde aan de persoon naar wie ze uitviel (ik heb die post verder niet gelezen) en op die manier even stoom afblies. Tikje laf ja, maar wie doet er nooit eens iets impulsiefs?

Ok, ga dan maar verder met drama schoppen als je dat liever doet.
Rovine
Rovine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  VeryCherry vr 17 dec 2010 - 4:10

Nobucta schreef:
Lilith schreef:

Ok, ga dan maar verder met drama schoppen als je dat liever doet.

Trek het je niet aan joh smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: