Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Lotus wo 13 jul 2011 - 3:58

Ja, dat klopt.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:00

Youandi schreef:Stuiterbal is erg.. stuiterig en heeft het momenteel erg moeilijk. Maar ondanks dat, komt ze wel heel lief en geïnteresseerd over en vind ik haar een leuke forumster Very Happy

Very Happy wat lief !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:05

Stuiterbal: hug

Lotus: tegenwoordig lees ik niet veel van/over je, dus ik ben even niet zo goed meer op de hoogte, maar op het oude forum was je altijd wat verdrietig en accepteerde je jezelf niet echt.. Is dat inmiddels beter? Heb je je rust wat kunnen vinden?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Lotus wo 13 jul 2011 - 4:07

Youandi schreef:Lotus: tegenwoordig lees ik niet veel van/over je, dus ik ben even niet zo goed meer op de hoogte, maar op het oude forum was je altijd wat verdrietig en accepteerde je jezelf niet echt.. Is dat inmiddels beter? Heb je je rust wat kunnen vinden?

Het is nog niet erg veranderd. Het gaat in grote lijnen wel langzaam de goede kant op, maar het duurt me eigenlijk veel te lang allemaal.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:08

Lotus schreef:Theedoosje houdt haar lichaam in conditie met Wii fit. Ze is na een tijdje stilstand weer wat afgevallen en is daar blij mee. Ze is betrokken bij anderen. En ik geloof dat ze van GTST houd, maar dat weet ik niet meer zeker.

KLopt helemaal Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:09

Lotus schreef:
Youandi schreef:Lotus: tegenwoordig lees ik niet veel van/over je, dus ik ben even niet zo goed meer op de hoogte, maar op het oude forum was je altijd wat verdrietig en accepteerde je jezelf niet echt.. Is dat inmiddels beter? Heb je je rust wat kunnen vinden?

Het is nog niet erg veranderd. Het gaat in grote lijnen wel langzaam de goede kant op, maar het duurt me eigenlijk veel te lang allemaal.

Vooruitgang is in ieder geval goed! Zo iets gaat ook niet snel.. Maar ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vindt.. Je komt er wel!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Lotus wo 13 jul 2011 - 4:11

Youandi schreef:
Lotus schreef:
Youandi schreef:Lotus: tegenwoordig lees ik niet veel van/over je, dus ik ben even niet zo goed meer op de hoogte, maar op het oude forum was je altijd wat verdrietig en accepteerde je jezelf niet echt.. Is dat inmiddels beter? Heb je je rust wat kunnen vinden?

Het is nog niet erg veranderd. Het gaat in grote lijnen wel langzaam de goede kant op, maar het duurt me eigenlijk veel te lang allemaal.

Vooruitgang is in ieder geval goed! Zo iets gaat ook niet snel.. Maar ik begrijp heel goed dat je het moeilijk vindt.. Je komt er wel!! hug

Dankjewel!
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:13

Uit mijn hoofd:

Stuiterbal heeft een moeilijke periode en een schat van een zoon. Ondanks dat ze het zwaar heeft komt ze op het forum doorgaans zeer positief over en dat vind ik heel knap. Verder lijkt ze me een leuke, gezellige vrouw.

Storm is een jonge vrouw die onverwacht zwanger is geworden. Daar gaat ze in mijn ogen heel goed mee om, ook al vindt ze zelf dat ze haar zoon te vaak overdraagt aan de zorg van anderen. Volgens mij weet ze nog niet zo goed wat ze verder precies wil in haar leven en is ze dat aan het uitzoeken. Ik denk dat ze een hele zachte, lieve en gezellige meid is.

SuperGrover lijkt me ontzettend intelligent. Ik ken weinig forummers die zulke verstandige reacties geven. Erg bijzonder, zeker gezien haar jonge leeftijd.Ze gaat volgens jaar studeren (Sociale Wetenschappen?) in Utrecht (?). Ik denk dat ze het enorm naar haar zin gaat hebben.

YouandI is een lieverd hier op het forum en ik denk in het echt ook. Ze heeft het niet makkelijk met een zus die ziek is. Zelf gaat ze binnenkort trouwen en is ze gek op haar paard. Ze heeft altijd een lief woord over voor iedereen en dat waardeer ik hier in haar!

Verder weet ik het even niet meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:25

Minneke is een lieve jonge vrouw met twee heeeeeel mooie kinderen. Ze komt heel zorgzaam over en heeft een duidelijke mening over dingen, die ze heel netjes kan formuleren. Ze komt ook heel nuchter over.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:40

Youandi - komt leuk en spontaan over, en is volgens mij heel erg lief. Houdt veel van haar paard, waar ze vaak komt. Ook zag ik net in haar ticker dat ze bijna gaat trouwen al Very Happy

Minneke - een lieverd! Hart op de goede plek, twee prachtige kindjes en ziet er leuk uit, had trouwens een gave trouwjurk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 4:42

Pippa is een hele lieve meid met een leuke vriend. Volgens mij heel zachtaardig en staat denk ik veel klaar voor haar vrienden. Ze werkt in een hotel wat soms wel zwaar valt i.v.m. haar gezondheid. Daar baalt ze van want ze vindt het werk wel heel erg leuk.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Polly wo 13 jul 2011 - 4:47

Shisha, van jou weet ik dat je graag naar Egypte op vakantie gaat, daar ben je minimaal 2x geweest (toch?). En je woont samen met je vriend. En je ziet er leuk uit. Verder weet ik niet zoveel van je!
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:49

Nah jah als ik kijk is er telkens iemand die ik niet zo goed ken ;(

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 4:57

Theedoosje schreef:Nah jah als ik kijk is er telkens iemand die ik niet zo goed ken ;(

Mij ken je wel? Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 5:07

Pippa schreef:
Theedoosje schreef:Nah jah als ik kijk is er telkens iemand die ik niet zo goed ken ;(

Mij ken je wel? Wink

Mwa beetje maar niet echt dat ik wat over je kan zeggen geloof ik. Ff denken, heb jij (half) lang haar en sproetjes?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Guus wo 13 jul 2011 - 5:50

Polly heeft volgens mij op een schip ggewerkt vorig jaar en heeft daarbij veel van de wereld gezien. Nu studeerd ze in Denemarken?
Het is nog niet zo heel lang uit met haar vriend waar ze verdriet van heeft (gehad)

Haar lievelings kleur is paars en ze heeft een paarse gitaar!

Heb ik de juiste voor me?
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 6:17

Goochempie, eigenlijk weet ik niet zo heel veel over jou. Als ik het goed heb, heb je op Curacao gewoon en woon je nu weer in Nederland.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 7:43

_Liv is sinds kort erg actief op het forum. Daarvoor postte ze wel af en toe, ook op het oude forum. Is wel eens in het dagcafe te vinden (waar ik deze info ook vandaan heb smile).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 7:51

Ik weet eigenlijk niks over Twellie... Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 7:55

Twellie is moeder van een dochter van ongeveer 1,5. Ze is bovendien in verwachting van de tweede. Ze is hoogopgeleid en geeft doorgaans weldoordachte reacties in diverse topics. Ze heeft bovendien een goed gevoel voor humor en staat nuchter in het leven.

Zoiets?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Snoes wo 13 jul 2011 - 8:11

Ik weet niet heel veel over Minneke, alleen dat ze twee prachtige kinderen heeft!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 8:14

Snoes is een leuke medebelg die ik nog een keer wil ontmoeten! Woont sinds kort samen met haar vriend in hun eerste koophuis (grooooooooooot) en werkt in het ziekenhuis (toch? Of is dat achterhaald?) En de laatste tijd is ze fanatiek aan het meeten met allerlei forummers :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 8:16

vergeet me nietje: is een hele aardige meid met een mooi huis in Belgie ! Ze heeft me 2x geholpen met voor haar iets kleins maar voor mij groot Very Happy Ziet er leuk uit, heeft een vriend en werkt naast mijn werkgever in Nederland bij een vertalingsbureau Very Happy

@minneke wat een lief stukje had je over mij geschreven !! Jij bent echt een lieverd volgens mij Very Happy

Ohh en snoes is blond maar heeft haar haren geverfd vandaag !!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Snoes wo 13 jul 2011 - 8:21

Vergeet-me-nietje: klopt helemaal

Over jou: Vergeet-me-nietje heeft ook pas een huis gekocht in België met haar vriend, nadat ze eerst een tijdje samenwoonden in een huurhuis (toch?). Ze houdt van piano spelen en beheerst diverse talen. Haar job sluit dan ook aan bij haar studie: een vertaalbureau. En oja, ze gaat binnenkort mee met een meeting! Laughing

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Snoes wo 13 jul 2011 - 8:23

Stuiterbal schreef:
Ohh en snoes is blond maar heeft haar haren geverfd vandaag !!
En is nog steeds blond, alleen geen uitgroei meer en iéts blonder dan voorheen.

Over Stuiterbal: een hele lieve meid die al flink wat te verduren heeft gekregen. Ze heeft een prachtige zoon van 2 jaar en zelf mag ze ook zeker gezien worden. Ze woont in Limburg, is verliefd op een Belg. Volgens mij houdt ze wel van stappen en gewoon plezier maken met vriendinnen. Ik ga haar zondag eindelijk een keertje meeten en binnenkort gaan we samen ook stappen bounce

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 3 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum