Vertel iets over de forumster boven je
+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers
Pagina 9 van 10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Re: Vertel iets over de forumster boven je
Sogood schreef:Pussycat schreef:Beetje jammer dat er gewoon over mij heen gelezen wordt, maar er wel dubbel gereageert is op anderen
Pussycat heeft een zwarte en harige poes? Verder weet ik eerlijk gezegd niet zoveel over jou.
:o
Gast- Gast
ABE is een oprecht persoon!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Burn schreef:ABE is een oprecht persoon!
Jaja, jij bent nog steeds lief.
Gast- Gast
Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE is een oprecht persoon!
En jij nog steeds eerlijk!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Angel Blue Eyes schreef:Burn schreef:ABE is een oprecht persoon!
En jij nog steeds eerlijk!
Gast- Gast
haha ja dat is misschien ook zo, maar ik voelde me wel een beetje achtergesteld
Hmm.. nee ik heb geen zwarte harige poes op allebei de manieren niet :-)
En nee op het oude forum was ik niet actief, maar ik ben geen opvallend persoon.
En nee op het oude forum was ik niet actief, maar ik ben geen opvallend persoon.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Pussycat schreef:haha ja dat is misschien ook zo, maar ik voelde me wel een beetje achtergesteld
Nu wel. Want ik had mijn bedenkingen al bij de naam Pussycat, maar door de "Zwarte en harige poes" zal het nooit meer hetzelfde zijn.
Gast- Gast
Powerbabe schreef:
Maple is getrouwd en houdt wel van een discussie. Volgens mij is ze juf? En is ze heel knap heel veel afgevallen. Oh en ze is groot canada fan!
Die blijft me voorlopig nog wel ff achtervolgen, ben ik bang
Gast- Gast
Maple, die wil graag mijn whatsapp berichtjes horen, die ik gister naar Stuiterbal heb gestuurd!
Burn- Lady Post-a-lot
Jaa
Maple: Een topper, een lieverd.. Een hele goede vriendin van mijn geworden.. Eentje die naar je luisterd en mee kan lachen.. We kunnen soms praten over vanalles zonder dat er wat gezegd wordt hahaha..
Burn: Een sweety.. Iemand die ik snel op wil gaan zoeken voor haar is in het echt te zien.. Ik heb haar stem gehoord die echt lief klink haha
Maple: Een topper, een lieverd.. Een hele goede vriendin van mijn geworden.. Eentje die naar je luisterd en mee kan lachen.. We kunnen soms praten over vanalles zonder dat er wat gezegd wordt hahaha..
Burn: Een sweety.. Iemand die ik snel op wil gaan zoeken voor haar is in het echt te zien.. Ik heb haar stem gehoord die echt lief klink haha
Jordana- Ratel
- Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10
Jordana... Die moet gewoon nu in haar nieuwe auto stappen, en mijn auto komen bekijken! Dan kan ik haar eindelijk die dikke knuffel geven die ze al zo lang verdient!
Burn- Lady Post-a-lot
Sogood schreef:
Powerbabe, dankjewel. Ik heb vorige week nog een foto geplaatst, wel opblijven letten hoor!
Nooo! I missed it! Nog een keer? ik kom hier te weinig merk ik haha!
Gast- Gast
Powerbabe is een hele mooie meid!! En woont anti kraak, of heeft anti kraak gewoond. Ze stond hiermee ook in de spits!
Toch?
Toch?
Zwerver- Ratel
- Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10
Hahahahaha ooohjaaaa! Dat was de metro! Ik was dat al helemaal vergeten joh:p. Woon inderdaad nog steeds anti-kraak. Dat je dat nog weet!wc-eend schreef:Powerbabe is een hele mooie meid!! En woont anti kraak, of heeft anti kraak gewoond. Ze stond hiermee ook in de spits!
Toch?
Gast- Gast
Ah metro, bijna goed! Maar dat is me heel erg bij gebleven! Vooral omdat ik en mijn vriend net anti kraak gingen wonen geloof ik!Powerbabe schreef:Hahahahaha ooohjaaaa! Dat was de metro! Ik was dat al helemaal vergeten joh:p. Woon inderdaad nog steeds anti-kraak. Dat je dat nog weet!wc-eend schreef:Powerbabe is een hele mooie meid!! En woont anti kraak, of heeft anti kraak gewoond. Ze stond hiermee ook in de spits!
Toch?
Zwerver- Ratel
Beter laat dan nooit, ik was te druk, maar wilde dit toch ff zeggen :
Jordana is een lieve meid, de eerste forummer die ik ooit ontmoet heb (al meerdere keren inmiddels ) en idd ook een hele goeie vriendin van mij. Ze is gezellig, een kletskous, errug blij met dr nieuwe auto en ze zorgt ervoor dat mijn telefoon zeeer intensief gebruikt wordt (ik andersom ook, geloof ik ). We kunnen hele avonden volkletsen, maar eigenlijk vind ik het veel gezelliger om gewoon in het echt met d'r te kletsen dus ik hoop dat we dat nog heeeeel vaak gaan doen
Verder kom ik er bij dit soort topics altijd maar weer achter dat ik zo weinig van forummers weet... Begin langzaam aan wel steeds meer forummers te 'kennen', maar ik weet in dit soort topics nooit wat over ze te zeggen
Jordana is een lieve meid, de eerste forummer die ik ooit ontmoet heb (al meerdere keren inmiddels ) en idd ook een hele goeie vriendin van mij. Ze is gezellig, een kletskous, errug blij met dr nieuwe auto en ze zorgt ervoor dat mijn telefoon zeeer intensief gebruikt wordt (ik andersom ook, geloof ik ). We kunnen hele avonden volkletsen, maar eigenlijk vind ik het veel gezelliger om gewoon in het echt met d'r te kletsen dus ik hoop dat we dat nog heeeeel vaak gaan doen
Verder kom ik er bij dit soort topics altijd maar weer achter dat ik zo weinig van forummers weet... Begin langzaam aan wel steeds meer forummers te 'kennen', maar ik weet in dit soort topics nooit wat over ze te zeggen
Gast- Gast
Burn schreef:Maple, die wil graag mijn whatsapp berichtjes horen, die ik gister naar Stuiterbal heb gestuurd!
Nogmaals! Heb nog neits beters verzonnen!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn schreef:Burn schreef:Maple, die wil graag mijn whatsapp berichtjes horen, die ik gister naar Stuiterbal heb gestuurd!
Hahhaa ja daar wa sik idd benieuwd naar
Gast- Gast
Maple schreef:Burn schreef:Burn schreef:Maple, die wil graag mijn whatsapp berichtjes horen, die ik gister naar Stuiterbal heb gestuurd!
Hahhaa ja daar wa sik idd benieuwd naar
Ze heeft ze niet doorgestuurd toch?
Burn- Lady Post-a-lot
Haha neehoor, wees maar niet bang Ik wist trouwens heel niet dat dat kon bij whatsapp, heb in een deuk gelegen om het slaapliedje van Stuiter
Gast- Gast
Hahahahaha! Ik ken het. ik lag ook helemaal dubbel in bed!
Burn- Lady Post-a-lot
Burn komt uit hetzelfde dorp waar mijn oma woont. Ze loopt momenteel stage op een camping. Ze heeft een auto van haar oma die ze nu moet kopen van haar ouders. Ze gaat binnenkort naar het buitenland. En volgens mij was het een tijdje geleden uitgegaan met haar vriend op een niet zo leuke manier. Ze is momenteel aan het daten.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Niet veel!
Wel dat ze bijna is afgestudeerd is en woont in een studentenhuis
Wel dat ze bijna is afgestudeerd is en woont in een studentenhuis
Zwerver- Ratel
Ik weet van wc-eend ook niet heel veel. Wel dat ze blond kort haar heeft wat ik haar overigens erg mooi vind staan! Ze heeft ook een vriend geloof ik, en ik vrees dat het daarbij ophoudt voor mij
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 9 van 10 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
Soortgelijke onderwerpen
» Vertel iets over de forumster boven je
» Vertel iets leuks over de forummer boven je
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
» Vertel iets leuks over de forummer boven je
» Wat is je eerste herinnering aan de forumster boven je?
» Welk liedje vind je bij de forumster boven je passen?
» Om elkaar een beetje te leren kennen; wat weet je van de forumster boven je?
Pagina 9 van 10
Permissies van dit forum: