Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 10:42

Burn schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Burn schreef:
Angel Blue Eyes schreef:
Burn schreef:Een lief probleem, haha! Dat komt op mij over, iets wat eigenlijk niet zoveel voorstelt!

ABE: Is goed in het omschrijven waarom ze iets vindt! Very Happy
Owneej, elk probleem is er één om serieus te nemen. Zo bedoelde ik het ook helemaal niet. Maar je denkt meer uit een ander, dan uit jezelf. Zo bedoel ik het dan weer. :P


Klopt! Ik denk voor vanuit een ander! angel

VANUIT!

Ik was erg lief voor je, omdat ik jou lief vond. Vond ja, want nu niet meer natuurlijk. :P

Shit! Hoe kan ik dit goedmaken?

Stuur me een PM. :P

Nee, ik zei het verkeerd. Ik bied mijn excuses aan. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Merai wo 13 jul 2011 - 10:50

Abe is een forummer die mensen of verschrikkelijk of verschrikkelijk leuk vinden geloof ik smile Ik behoor tot de laatste categorie, al kan ik er soms helemaal niets van volgen wat ze allemaal verteld. Gelukkig ziet ze zelf ook in dat ze niet altijd duidelijk is. Ik weet eigenlijk best heel veel van haar, ze heeft een huis gekocht in het complex waar ze eerst huurde, daar voelde ze zich niet helemaal happy en nu heeft ze er iets heel gezelligs van gemaakt! Verder ligt ze flink in de clinch met haar moeder wat haar bezighoudt. Op het werk krijgt ze eindelijk de waardering waar ze al zolang naar op zoek was en dat doet haar goed! Ik merk ook hier op het forum echt dat ze positiever is geworden, fijn! Afijn, ik kan nog een hoop meer typen maar ik hou het hier even bij Wink.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 10:52

Merai is een lieve en gezellige forummer. Ze heeft een vriend die in een band speelt en ze woont samen met hem in onze hoofdstad. Merai heeft een leuke stageplek gevonden waar ze na de zomervakantie gaat beginnen. Verder is ze grappig, sociaal, slim, meelevend en heeft ze altijd goede adviezen (ook al willen sommigen die adviezen nog wel eens in de wind slaan). Merai is top! cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 10:57

Merai, wat ontzettend lief. En verder sluit ik me bij Alex aan.

Al wil ik natuurlijk nog wel een note kwijt over Alex. Twisted Evil

Alex is een heel lieve meid met een heel lief dochtertje. Ze heeft het niet makkelijk. Want een eetstoornis is natuurlijk niet niets. Ze is hier heel open in en ook heel erg open over het verloop van haar therapie. Wat ik ontzettend knap vind is dat ze altijd heel erg leuk mee kan doen, maar tegelijkertijd ontzettend kan zitten met haar eetprobleem/lichaam en daaruit voortvloeiende problemen. Ondanks dat het lijkt alsof haar leven uit een eetstoornis bestaat, zie ik duidelijk een positief leven daarnaast en ik hoop dat ze dit binnenkort, door de therapie, zelf ook inziet. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Qiara wo 13 jul 2011 - 11:02

Jullie zijn me voor :o! Ik heb er geloof ik niet zoveel aan toe te voegen, ben het er wel mee eens.

Ik kan nog over ABE toevoegen: zij wilde een nieuwe auto kopen, maar heeft zich gerealiseerd hoeveel ze toch van haar autootje houdt en besloten haar toch te houden. Helaas heeft ze wel veel kosten aan haar Ka'tje de laatste tijd. Vandaag maakte ze ook een slippertje met haar.

ABE heeft, als ik het goed heb begrepen, ook een tijd lang getwijfeld wat ze met een vriend van haar moest. Zat er meer in? Maar nu toch tot de conclusie gekomen dat dat niet zo is.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:04

Dat laatste is een beetje jammer, Q. Want ik ben opnieuw verliefd. nerd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:04

Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Qiara wo 13 jul 2011 - 11:05

Angel Blue Eyes schreef:Dat laatste is een beetje jammer, Q. Want ik ben opnieuw verliefd. nerd

Oeh, heb ik iets gemist?
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Toet wo 13 jul 2011 - 11:06

Jaaa, ik ga over Q.

Q is sowieso heel lief en ze lacht heel leuk. Ze kan heel goed luisteren. Haar schriptie is ze aan het afronden (of heeft hem al afgerond?) en dat heeft ze heel erg goed en snel gedaan. Volgens mij is Q vrijgezel en ook niet verliefd.. Ook geeft Q wel eens taart aan enge kale mannen. Very Happy


Laatst aangepast door toetje_ op wo 13 jul 2011 - 11:14; in totaal 3 keer bewerkt
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:07

Qiara schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Dat laatste is een beetje jammer, Q. Want ik ben opnieuw verliefd. nerd

Oeh, heb ik iets gemist?

Ligt eraan of we het over dezelfde man hebben. Want daar begin ik aan te twijfelen, haha. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Qiara wo 13 jul 2011 - 11:08

Ssssssttt Toetje *wil dat hier liever niet hebben staan*

Toetje houdt van een feestje drunken, is ook lief, spontaan, vrolijk. Ik denk dat zij voor haar vriendinnen door het vuur gaat en veel voor hen over heeft. Haar thuissituatie is niet ideaal, maar ze slaat zich erdoorheen en is bezig iets voor haarzelf te vinden. Ook heeft zij een hele leuke vakantie voor de boeg. Ze was van plan te stoppen met haar opleiding, maar nu is er een mogelijkheid waardoor zij deze misschien toch af kan ronden. Ze werkt in een friettent. Oh ja, en ze moet nog een menthololieballetje versieren voor Smik Wink.


Laatst aangepast door Qiara op wo 13 jul 2011 - 11:11; in totaal 1 keer bewerkt
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:08

Qiara schreef:Ssssssttt Toetje *wil dat hier liever niet hebben staan*

Watwatwat? *nieuwsgierig*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:14

M
Qiara schreef:Ssssssttt Toetje *wil dat hier liever niet hebben staan*

Toetje houdt van een feestje drunken, is ook lief, spontaan, vrolijk. Ik denk dat zij voor haar vriendinnen door het vuur gaat en veel voor hen over heeft. Haar thuissituatie is niet ideaal, maar ze slaat zich erdoorheen en is bezig iets voor haarzelf te vinden. Ook heeft zij een hele leuke vakantie voor de boeg. Ze was van plan te stoppen met haar opleiding, maar nu is er een mogelijkheid waardoor zij deze misschien toch af kan ronden. Ze werkt in een friettent. Oh ja, en ze moet nog een menthololieballetje versieren voor Smik Wink.

Toetje is ook heeel slecht in discreet zijn en vergeet weleens wie wat niet op het forum wil hebben. Al maakt dat haar ook ontzettend grappig Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Toet wo 13 jul 2011 - 11:15

June schreef:Toetje is ook heeel slecht in discreet zijn en vergeet weleens wie wat niet op het forum wil hebben. Al maakt dat haar ook ontzettend grappig Wink

Hihihi, i'm soo sorry. Ik ben ook niet zo goed in (sappige) geheimpen bewaren.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:17

toetje_ schreef:
June schreef:Toetje is ook heeel slecht in discreet zijn en vergeet weleens wie wat niet op het forum wil hebben. Al maakt dat haar ook ontzettend grappig Wink

Hihihi, i'm soo sorry. Ik ben ook niet zo goed in (sappige) geheimpen bewaren.

Het is dat je verder zo leuk bent..!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Qiara wo 13 jul 2011 - 11:18

Alex schreef:
Qiara schreef:Ssssssttt Toetje *wil dat hier liever niet hebben staan*

Watwatwat? *nieuwsgierig*

Iets waar je eens een PM over hebt gehad een tijd terug, maar wat ik niet open op het forum wil hebben staan.
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Qiara wo 13 jul 2011 - 11:18

June schreef:
toetje_ schreef:
June schreef:Toetje is ook heeel slecht in discreet zijn en vergeet weleens wie wat niet op het forum wil hebben. Al maakt dat haar ook ontzettend grappig Wink

Hihihi, i'm soo sorry. Ik ben ook niet zo goed in (sappige) geheimpen bewaren.

Het is dat je verder zo leuk bent..!

Laughing Very Happy
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:19

Qiara schreef:
Alex schreef:
Qiara schreef:Ssssssttt Toetje *wil dat hier liever niet hebben staan*

Watwatwat? *nieuwsgierig*

Iets waar je eens een PM over hebt gehad een tijd terug, maar wat ik niet open op het forum wil hebben staan.

Oooh oké! Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 699888

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Toet wo 13 jul 2011 - 11:21

Ik ga geen stukjes meer schrijven, want ik praat de hele tijd m'n mond voorbij. Maar June vind ik echt héél lief. Ze heeft leuke sarcastische humor en is intelligent. Het leukste aan jou vind ik dat je altijd echt de tijd neemt om op mensen te reageren en je goed nadenkt over je reacties. Je geeft goede adviezen en slaat niemand over daarin. En nu wens ik dat je even in het dagcafé komt, want ik wil met je kletsen. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Qiara wo 13 jul 2011 - 11:24

@ Alex hug

Eens met Toet over June Exclamation
Qiara
Qiara
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4541
Punten : 5088
Registratiedatum : 20-11-10
Woonplaats : Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:25

Qiara schreef:Eens met Toet over June Exclamation

En ik ook!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Merai wo 13 jul 2011 - 11:27

Alex schreef:
Qiara schreef:Eens met Toet over June Exclamation

En ik ook!

En ik Very Happy
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 11:31

Merai en ik zijn deze week FB-vrienden geworden. Ik ken je nog niet zo goed, weet wel dat je helemaal gek bent op je vriend (die in een band speelt) en in A'dam woont. Verder gebruik je volgens mij AD, omdat je hersenen geen (of te weinig) serotonine aanmaken. Of zeg ik nu iets heel raars?? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Error wo 13 jul 2011 - 11:33

Bliss woont in D.Haag in haar eigen appartementje (net nieuw) waar ze nog een soort van 'balkon hek' zoekt. Oorspronkelijk komt ze uit de mooie Achterhoek. En haar lievelingskleur is ROOD!
Error
Error
Prater
Prater

Aantal berichten : 1374
Punten : 1580
Registratiedatum : 02-03-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes wo 13 jul 2011 - 11:34

Ze helpt tegen de regen? clown
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 5 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum