Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Blair wo 13 jul 2011 - 21:32

Lief, stoer, mama, denkt altijd goed mee, geeft goed advies, maar is ook niet op 'r bekkie gevallen. (Storm)
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:33

Ik vind Guattari altijd heel erg slim overkomen! Ik kan van jouw reacties veel leren (vooral als het om onderwerpen gaat waarin ik zelf niet erg thuis ben).

Verder ben je volgens mij ook begaan met mensen. Er zijn momenten dat ik mensen die slim uit de hoek komen Wink echt achter het behang kan plakken omdat ze er zo mee aan het 'showen' zijn, maar bij jouw heb ik dat helemaal niet! Volgens mij kun je ook echt goed uitleggen.

Als ik jouw zou moeten beschrijven in een aantal woorden komen deze in mij op:

Lief, slim, begaan en respectvol.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:34

Babydoll is een superlieve, mooie jonge vrouw, ook al heeft ze hier het imago gehad dat ze een kreng kan zijn. Erg leeg om zo te oordelen vind ik persoonlijk, aangezien eerlijkheid iets heel anders is dan je als bitchy opstellen. Ze heeft een 'forumcarrière' van een tijdje actief en dan weer een tijdje geena account meer. Van babydoll weet ik dat ze een heel zachte, rustige stem heeft in het echt, een prachtig zoontje en killer legs! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:38

Wow, Punk'd... ik ben er even stil van. Wat ontzettend lief. Van jou weet ik dat je een tijdje in A'dam hebt gewoon en dat heel slecht trok en uiteindelijk daar weer weg bent gegaan. Je hebt een flinke dip gehad in je relatie van 7 jr, maar volgens mij gaat dat nu weer de goede kant op en ben je daarin weer wat gelukkiger. Van jou weet ik dat je je snel teveel voelt, als in dat ik me herinner dat je vaak denkt dat mensen niet op je zitten te wachten. Zonde, want je lijkt me echt een schatje met gevoel voor mode!:-)

Je bent nog druk met je studie bezig en fantaseert hier op het forum wel eens over wat je zou willen verdienen/gaan doen met je eerste grote-mensen-salaris.;-) O,ja... je hebt een erg mooi, vrouwelijk leren jasje gekocht via Zalando!Very Happy

Ik vind het erg lief dat je zegt van me te kunnen leren op een positieve manier, maar ook hoe je me omschreef. Dank je wel. Voor mij ben je een beauty with brains, koester dat maar; niet heel veel mooie vrouwen kunnen dat zeggen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:41

Van Guattari weet ik nooit zo goed wat ik moet denken. Zeker is dat ze zeer intelligent is en druk bezig is met haar carriere. Ze kan zeer scherp observeren en reageren op het forum. Soms denk ik weleens dat ze zich bewust opstelt als iemand die veel weet, misschien door haar manier van formuleren.

Naast haar intelligente kant heeft ze ook een kritische kant als het gaat om uiterlijkheden; ik kan me nog een topic van haar herinneren waarin ik me groen en geel aan haar ergerde :P . Wel heb ik toen geleerd dat witte leggings niet kunnen (deed ik gelukkig al nooit).

Ik denk dat ze in real-life liever is dan hoe ze hier op mij overkomt. Maar dat ligt misschien ook wel aan de topics waarin ik haar reacties lees. Ze is trouwens ook ontzettend knap heb ik gezien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:43

Ik vind BabyDoll een prachtige vrouw om te zien maar ook wel een beetje 'koud'. Ze kan erg fel uit de hoek komen en daar schrik ik soms wel van Very Happy
Ze gaat door het vuur voor haar familie en haar vrienden, als je aan hen komt kom je ook aan haar.
Verder is ze heel slank en heeft ze een prachtige zoon van 3 jaar. Ze werkt bij een gemeente (nog steeds?) en ze heeft laatst in het ziekenhuis gelegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:43

Wauwie wat lief! Kreeg er echt even kippenvel van.

Je beschrijft echt goed hoe ik me voel en dat vind ik heel erg mooi. Dat mensen (ook al is het een forum) toch elkaars reacties echt 'lezen' en hier blijkbaar even bij stil staan. Wel grappig want hier komt inderdaad het punt weer bovendrijven dat ik denk dat ik niet 'opval' omdat ik niet zoveel boeiends te vertellen heb :P


Aah ik zit hier echt met een lach op mijn gezicht.. Echt leuk wat zo'n virtueel compliment kan doen hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Bliss wo 13 jul 2011 - 21:49

Punk'd is een blonde meid, die met haar vriend in Nijmegen woont. Ze is een enorme shopaholic Very Happy Ik vraag me soms af hoe ze al die kleren toch kan betalen elke keer! Asos.com is haar favoriet geloof ik. Verder heeft ze gisteren in haar eentje een muur behangen, erg knap! Ze doet een studie in de richting van interieurdesign ofzo (weet niet hoe t heet!).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:55

Minneke schreef:Van Guattari weet ik nooit zo goed wat ik moet denken. Zeker is dat ze zeer intelligent is en druk bezig is met haar carriere. Ze kan zeer scherp observeren en reageren op het forum. Soms denk ik weleens dat ze zich bewust opstelt als iemand die veel weet, misschien door haar manier van formuleren.
Naast haar intelligente kant heeft ze ook een kritische kant als het gaat om uiterlijkheden; ik kan me nog een topic van haar herinneren waarin ik me groen en geel aan haar ergerde :P . Wel heb ik toen geleerd dat witte leggings niet kunnen (deed ik gelukkig al nooit).

Ik denk dat ze in real-life liever is dan hoe ze hier op mij overkomt. Maar dat ligt misschien ook wel aan de topics waarin ik haar reacties lees. Ze is trouwens ook ontzettend knap heb ik gezien!

Thanx voor je reactie.smile Ik ben heel erg benieuwd wat je met de gearceerde zin bedoelt, want ik probeer er juist wat meer op te letten dat ik in Jip en Janneke taal formuleer, omdat ik anders alsnog dezelfde reactie kan plaatsen maar dan simpeler geformuleerd. Het gaat voor mij automatisch om op een bepaalde wijze te formuleren en voor mijzelf is dat normaal, maar ik heb hier wel geleerd op het forum dat niet iedereen dat zo ervaart en dus probeer ik er meer op te letten. Vind het trouwens opvallend dat je denkt dat ik veel weet, want dat valt echt heel erg mee of zelfs tegen, haha. Iedereen weet denk ik van bepaalde onderwerpen iets meer dan onderwerpen die verder van je afstaan, maar in mijn directe omgeving ben ik vaak degene die half scheel begint te kijken, omdat ik geen flauw idee heb waar het over gaat.;-) Enne, kritische kant mag je vervangen voor oppervlakkige kant hoor. Ik kan heel simpel doen als ik zin heb, zo'n leeghoofd die nog net niet zegt: "Hee, ik hier?" ;-)

In real life ben ik denk ik sarcastisch, maar als ik iemand in m'n hart heb gesloten ga ik voor diegene door het vuur. Dan ben ik automatisch liever, want bij die personen heb ik meer gevoel en ben ik minder objectief.

Van jou weet ik dat je moeder bent en Susan hebt gemeet.smile Je komt op mij over als een slimme, zelfbewuste vrouw die gematigder is in felheid dan ik dat zelf ben in discussies die me aan het hart gaan (zoals over de overvallen juwelier). Je bent op dit moment op zoek naar een nieuw kapsel en verder bedenk ik me nu dat ik altijd wel je reacties lees en dat ze me interesseren, maar eigenlijk heel weinig over je weet. wWt stom!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:03

Ik ben blij dat je mijn reactie zo oppakt Guattari, sportief! Dat van het formuleren komt misschien ook doordat ik weleens behoorlijk 'technische' reacties van je lees. En dan gaat het natuurlijk om zaken waar je veel weet van hebt dankzij je opleiding en werk. Daarin is dan ook minder ruimte voor 'smalltalk'.

Grappig om te lezen dat je ook behoorlijk onnozel kunt zijn in het dagelijks leven, dat relativeert de persoon 'Guattari' weer wat voor mij. En het is logisch dat je in het dagelijks leven meer affectie en warmte laat zien aan de mensen die je liefhebt.

Hoe dan ook lees ik jouw reacties altijd met interesse. Soms ben ik het volledig met je eens (al ben ik inderdaad wat minder radicaal in mijn uitingen gok ik) en soms vind ik je een verschrikkelijke snob (zoals het kleding-topic). Je lokt in ieder geval reactie uit en dat is op een forum positief lijkt me Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 22:10

Minneke schreef:Ik ben blij dat je mijn reactie zo oppakt Guattari, sportief! Dat van het formuleren komt misschien ook doordat ik weleens behoorlijk 'technische' reacties van je lees. En dan gaat het natuurlijk om zaken waar je veel weet van hebt dankzij je opleiding en werk. Daarin is dan ook minder ruimte voor 'smalltalk'.

Grappig om te lezen dat je ook behoorlijk onnozel kunt zijn in het dagelijks leven, dat relativeert de persoon 'Guattari' weer wat voor mij. En het is logisch dat je in het dagelijks leven meer affectie en warmte laat zien aan de mensen die je liefhebt.

Hoe dan ook lees ik jouw reacties altijd met interesse. Soms ben ik het volledig met je eens (al ben ik inderdaad wat minder radicaal in mijn uitingen gok ik) en soms vind ik je een verschrikkelijke snob (zoals het kleding-topic). Je lokt in ieder geval reactie uit en dat is op een forum positief lijkt me Wink

Ja joh, vergeleken bij m'n zus bijvoorbeeld ben ik echt een zwakzinnige af en toe.;-) Vind ik ook niet erg, want ik vind het leuk van anderen te leren. Kan het waarschijnlijk gewoon goed verbloemen, omdat ik talig ben en er dus altijd wel iets over kan zeggen, terwijl ik eigenlijk niets zeg op zo'n moment.;-) Dat kledingtopic was provoceren hoor, even m'n reldelkant die boven kwam. Ik verafschuw witte leggings wel echt, dat is echt zo, maar volgens mij kwam het in dat topic over alsof ik op mensen neerkijk en dat doe ik absoluut niet. Arrogantie of iets in die trant kan ik niets mee, niet bij mezelf en ook niet bij anderen. In die tijd reageerde ik ook, als de situatie er om vroeg, empathisch en lief op mensen, maar dat viel weg tegen dat kledingtopic en waarschijnlijk puur omdat ik doorgaans niet zo ongenuanceerd, oppervlakkig post als in dat specifieke topic.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 0:00

AM, haha kan gebeuren!

Storm, ik kan me voorstellen dat je dat vervelend vind, zeker als je er zo mee bezig bent geweest. Ik denk dat bij mij dat beeld vooral komt uit wat topics van het vorige forum en nu je het zegt is het me de laatste tijd idd niet echt opgevallen.

Guattari, je omschrijving is heel goed, vind het gewoon een beetje eng ;-) Ik ben trouwens net afgestudeerd en het kan idd kloppen dat we in dezelfde stad wonen.
Grappig dat je zegt dat ik goed m'n visie kan verwoorden, want dat is juist iets wat ik heel moeilijk vind. Leuk om te lezen dat dat bij jou dus niet zo over komt.

Ik vind dat jij hele goede inhoudelijke reacties geeft, al zijn ze soms wel een beetje lang haha. Je hebt op dit moment wat minder geluk in de liefde en dat vind ik heel jammer. Volgens mij ben je heel goed in zelfreflectie. Je komt duidelijk voor je mening uit, ook al gaat deze tegen de rest in. Laatst zag ik een foto van je voorbij komen en ik vind je een hele mooie meid om te zien. Wel had ik me jou anders voorgesteld. Op het forum vind ik jou heel sterk overkomen, daardoor had ik een 'groot' iemand voorgesteld, maar je ziet er heel lief en klein uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:31

Haha Yvaine, dat was ook het eerste wat Francaise zei toen ze me sprak: je klinkt als een klein schattig meisje.;-) Ik ben idd heel klein voor Nederlandse begrippen. Klopt ook dat ik een vervelende tijd heb gehad qua liefde, ook al heb ik nu een man leren kennen die ik wel enorm interessant vind, maar ik weet niet wat ik ermee wil verder. Dat moet ik de komende tijd uit gaan zoeken. Hoop iig dat jij komende tijd lekker blijft forummen, want ik vind je inbreng hier waardevol en leuk om te lezen! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 2:40

Jaaaaaaaah! Guatari is klein, slim, hoogopgeleid, houdt van wijn, werkt (te) hard en is ook nog verschrikkelijk knap!

En ze heeft mij ooit gezien, maar ik haar niet.. Sad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 2:55

Antibes is een mooie meid met hersens! Ze is heel goed in haar studie, maar worstelt toch met haar zelfbeeld. Ze vindt zichzelf te dik en vindt dat ze nog beter zou moeten presteren. Nergens voor nodig die onzekerheid!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 3:13

Vergeet-me-nietje is blond, slim en heeft niet zo lang geleden met haar vriend een huis in België gekocht (toch?). Ze speelt graag piano (ze begeleidt ook een koor geloof ik) en gaat er graag op uit met de ligfiets. Ze werkt als vertaler Spaans. Niet zo heel opvallend op het forum (wel in het dagcafe dacht ik, maar daar kom ik nooit), maar wel lief en meelevend.

Ohja en ze gaat elke week op bezoek bij haar schoonouders. Zo, en toen wist ik niks meer.smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana do 14 jul 2011 - 3:17

Freaklief: Een mmoie vrouw, Is getrouwd en nou in verwachting van hun eerste kindje (Gefeliciteerd nog :$) Ze heeft altijd goede raad en een luisterend oor..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 3:26

Jordana is een leuke meid. Heeft de laatste tijd een behoorlijke relatiedip gehad, waarvan ik hoop dat dat nu in rustiger vaarwater is. Verder werkt ze geloof ik in een mannenwereld? En vroeger in de beveiliging.
Ze houdt van auto tuning. In een ver grijs forum verleden hebben we een keer een nachtje geforumd wat erg gezellig was..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Pussycat do 14 jul 2011 - 3:48

oei lekker nutteloos, maar ik weet niks over jou alina dit is volgens mij voor het eerst dat ik jou naam zie hahaha Embarassed
Misschien weet een ander meer over jou?

Maar ik ben wel benieuwd wat jullie van mij al weten...

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 3:52

freakielief schreef:Vergeet-me-nietje is blond, slim en heeft niet zo lang geleden met haar vriend een huis in België gekocht (toch?). Ze speelt graag piano (ze begeleidt ook een koor geloof ik) en gaat er graag op uit met de ligfiets. Ze werkt als vertaler Spaans. Niet zo heel opvallend op het forum (wel in het dagcafe dacht ik, maar daar kom ik nooit), maar wel lief en meelevend.

Ohja en ze gaat elke week op bezoek bij haar schoonouders. Zo, en toen wist ik niks meer.smile
Haha klopt allemaal, behalve dat laatste. Mijn schoonmoeder is anderhalf jaar geleden overleden en mijn schoonvader woont sinds vlak daarvoor in Friesland, dus geen wekelijkse bezoekjes meer Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:05

Vergeet-me-nietje schreef:
freakielief schreef:Ohja en ze gaat elke week op bezoek bij haar schoonouders. Zo, en toen wist ik niks meer.smile
Haha klopt allemaal, behalve dat laatste. Mijn schoonmoeder is anderhalf jaar geleden overleden en mijn schoonvader woont sinds vlak daarvoor in Friesland, dus geen wekelijkse bezoekjes meer Wink
Oei, sorry.Sad Beetje laat dan, maar gecondoleerd.

Jordana, thnx.Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana do 14 jul 2011 - 4:24

Alina: Wie was jij? Of was jij onder die naam ook op het oude forum?
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:26

Jordana is een stoere meid, met een klein hartje. Woont samen met haar vriend, en heeft het héel erg naar haar zin op het werk. Wel worstelt ze soms met haar gevoelens, en dat vind ik altijd rot om te lezen. Ze heeft een bril, en een stoer kapsel.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana do 14 jul 2011 - 4:29

Pippa is echt een schatje.. Ontzettend gelukkig met haar vriend. Heeft een leuke baan maar komt helaas daardoor zich wel eens tegen.. Maar ze is een kanjer die haar overal door heen slaat.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Guus do 14 jul 2011 - 4:31

Pippa is lief, maar niet zo zoet als de meeste hier denken smile ze woont in de mooiste stad evah en is happy-de peppie met haar vriend waarvoor ze hier naartoe is gekomen. Ze heeft het zwaar op werk, ze wil teveel en vind het lastig om toe te geven dat haar lijf soms niet alles aankan omdat ze wel alles leuk vind.
Ze is vrij lang, heeft mooi donker haar en donkere ogen

Ohw en wil graag trouwen met haar vriend en kindjes krijgen. En soms als het weer teveel kriebelt opent ze een topic over trouwboeken of kindernamen I love you


Edit: trouwjurken damnyouautocorrect
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 7 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 7 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum