Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+11
Cheesegirl
Burn
FireButterfly
Atelier Madame
Moezie
nina
Zwoesj
Ugly Betty
Phileine
Jordana
VeryCherry
15 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:39

Wat vind je van diegene? Wat weet je over hem/haar?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  VeryCherry wo 27 apr 2011 - 20:40

Ik vind Storm een schat en ze slaat zich zo dapper overal doorheen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:41

Haha nou dat vind ik heel erg lief Very Happy dankjewel! Ik vind hetzelfde van jou! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:44

Storm is een jonge vrouw die het momenteel niet makkelijk heeft. Financieel en in haar relatie gaat het de laatste tijd niet zo goed geloof ik. Maar ze knokt hard door. Ze heeft een mooie zoon en ze werkt als receptioniste of iets in die richting. Verder is ze intelligent en heeft ze een leuke kledingsmaak. Ohja en ze had een muizenprobleem dat nu hopelijk is opgelost. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:45

Hahaha ja dat muizenprobleem was nogal een happening hier geloof ik....die is inmiddels opgelost voor het grootste deel, al ben ik er wel zeker van dat ze er nog wel zitten ergens.

Nu over iemand anders!! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana wo 27 apr 2011 - 20:48

freaklief: een mooie vrouw. Is getrouwd. Ik geloof dat zij haar beroep met talen te maken heeft. Verder vind ik dat haar reactie doordacht en sterk zijn. Ze verteld de juiste woorden op het juiste moment.
Een vrouw waar ik de reactie graag van lees.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:49

Jordana is een lieverd. Autootjesgek en gewoon een schat van een meid Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana wo 27 apr 2011 - 20:52

Leaf: Een hele knappe meid. Komt ondanks het verlies van haar vader ontzettend krachtig over. Ze heeft ook een hele mooie vriend. Woont in een mooi huisje.
En ze krijgt van mij een dikke knuffel gewoon omdat zij het is.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 20:54

Jordana schreef:Leaf: Een hele knappe meid. Komt ondanks het verlies van haar vader ontzettend krachtig over. Ze heeft ook een hele mooie vriend. Woont in een mooi huisje.
En ze krijgt van mij een dikke knuffel gewoon omdat zij het is.

Knuffel terug lieverd! Gaat alles goed met je? (ivm je relatie?) Je mag me altijd even een berichtje op hyves sturen als je daar behoefte aan hebt!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Jordana wo 27 apr 2011 - 20:55

_Leaf_ schreef:
Jordana schreef:Leaf: Een hele knappe meid. Komt ondanks het verlies van haar vader ontzettend krachtig over. Ze heeft ook een hele mooie vriend. Woont in een mooi huisje.
En ze krijgt van mij een dikke knuffel gewoon omdat zij het is.

Knuffel terug lieverd! Gaat alles goed met je? (ivm je relatie?) Je mag me altijd even een berichtje op hyves sturen als je daar behoefte aan hebt!

Thnx zal je zo even een berichtje sturen met hoe het gaat..
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:11

Jordana is een stoere meid, maar met een klein hartje. Weet niet wat ze wil/moet met haar relatie, en ik hoop dat ze echt achter haar keuze staat, of de juiste keuze gaat maken. Want je vergeet jezelf volledig door de situatie, en dat is zo zonde, want je bent een supermeid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Phileine wo 27 apr 2011 - 21:18

Isabella is een dappere jonge vrouw die zich niet snel laat kisten. Ze heeft een fijne relatie en woont samen. Ze heeft nu een baan die haar goed bevalt. Ondanks de pijn die haar soms belemmerd, knokt ze voor haar geluk. Ik vind dat je daar goed in slaagt!
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:19

Vilein is mijn postbode Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Phileine wo 27 apr 2011 - 21:19

Marin schreef:Vilein is mijn postbode Very Happy

:-)
Phileine
Phileine
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
Woonplaats : In mijn dromen ben ik overal

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Ugly Betty wo 27 apr 2011 - 21:22

Marin is een gezellige meid die veel weet over Amerika en reizen. Ze zit in de ziektewet omdat het werk op een school haar te veel werd. Ze heeft allerlei klachten, maar het heeft nog niet echt een naam.
Ik hoop voor haar dat ze snel weer wat opknapt en een baan krijgt waarin ze haar talenten kan gebruiken en daarvan kan genieten!
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:46

Ugly Betty ken ik eigenlijk niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 21:55

Ik weet dat Theedoosje flink aan het lijnen is en dat ze samenwonende is... Oh, en dat ze altijd in het Dagcafe zit. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:00

Purple schreef:Ik weet dat Theedoosje flink aan het lijnen is en dat ze samenwonende is... Oh, en dat ze altijd in het Dagcafe zit. :P

Altijd??? Valt best mee dacht ik Very Happy Reageer er niet altijd. :P

Maar ja lijnen klopt en samenwonen ook.


En sorry Purple ik ken jou ook niet echt, maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:00

Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:03

Purple schreef:
Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Ja sorry Very Happy Ik wil best zeggen dat je een vriend hebt en samenwoont...maar geen idee of dat zo is Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:06

Ik ken niet zoveel mensen maar ik weet dat Theedoosje een hele mooie, sterke vrouw is die met onwijs veel liefde en passie voor de kindjes in de kinderopvang werkt. Ze woont samen in het mooie brabant Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:07

Appeltje, ik heb je ontmoet en ik vind jou een hele gezellige, rustige en mooie dame om te zien !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Ugly Betty wo 27 apr 2011 - 22:08

Purple schreef:
Theedoosje schreef: maar je lijkt mij een leve leuke spontane meid smile
Wat een dooddoener. :P Ik kan wel wat hebben hoor. Wink

Haha over jou zegt ze tenminste nog dat ze denkt dat je lief en spontaan bent, bij mij blijft het bij: "Ik ken haar niet" :P
Ugly Betty
Ugly Betty
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1681
Punten : 1762
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:08

appeltje schreef:Ik ken niet zoveel mensen maar ik weet dat Theedoosje een hele mooie, sterke vrouw is die met onwijs veel liefde en passie voor de kindjes in de kinderopvang werkt. Ze woont samen in het mooie brabant Very Happy

aaaaah wat een lieve reactie!
Jij bent ook een prachtige dame, een sterke vrouw die door heeft gezet en daardoor heeft bereikt wat ze heeft bereikt. Dat vind ik zo knap waar je nu staat! En jij ook bezig met afvallen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 27 apr 2011 - 22:09

Ugly Betty schreef:Haha over jou zegt ze tenminste nog dat ze denkt dat je lief en spontaan bent, bij mij blijft het bij: "Ik ken haar niet" :P
Weet ik niet zeker wat erger is. :P Haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum