Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 17:03

Snoes heeft een leuke vriend waar ze mee samen woont samen met een lief schattig poesje Wink
Ze heeft haar haar pas gekleurd, woont in Belgie en is een super lieve leuke meid.
Ik weet nog wel meer maar kan niet alles zomaar op het forum zetten Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Oasis do 14 jul 2011 - 19:25

Theedoos is een hele lieve meid waar iedereen wel mee op kan schieten.
Ze is oprecht geinteresseerd in iedereen en probeert te helpen waar ze kan met advies of tips. Ze is heel erg goed bezig met afvallen, en heeft dan ook de discipline om bijna elke dag te sporten!! Ze is al een hele tijd samen met haar lieve vriend, en heeft wat vriendschappen opgebouwt buiten het forum dankzij de E.indhoven meetingen.

Meer weet ik ff niet Very Happy
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 10:47

Maple schreef:Haha neehoor, wees maar niet bang :P Ik wist trouwens heel niet dat dat kon bij whatsapp, heb in een deuk gelegen om het slaapliedje van Stuiter lol!

lol! lol! lol! lol! mooi was dat he hahaha je hebt vast enorm goed kunnen slapen !

Ik heb nog een sinterklaas, krokodil en olifant in de aanbieding !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:57

Hahahaha Stuiter, vind m echt leuk idd! M'n man lag naast me en die had echt zoiets van wat is dát nou??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 11:58

Ik schrok net trouwens even van je ticker Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Snoes vr 15 jul 2011 - 11:59

Maple schreef:Ik schrok net trouwens even van je ticker Embarassed
En zovelen met jou Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 12:00

Maple schreef:Ik schrok net trouwens even van je ticker Embarassed

cheers cheers cheers nr 6 !!!!!!

hahahaha wist ik veel dat jij al in bed lag ik denk die is nog wakker hahahahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 12:03

Haha ik sliep ook nog niet... Na jouw liedje wel, natuurlijk Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 12:04

Maple schreef:Haha ik sliep ook nog niet... Na jouw liedje wel, natuurlijk Wink

Kijk en dat was ook helemaal mijn bedoeling !! Mocht je het nog een keer nodig hebben roep maar ik heb er genoeg versies van !!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Sjaantje vr 15 jul 2011 - 12:06

Stuiter is een lieve meid (IRL ook, denk ik) die de afgelopen tijd het nodige heeft meegemaakt en nu weer uit een dal omhoog aan het klimmen is. Ze heeft een superschattig zoontje en woont in een uithoek terwijl ze vindt dat WIJ juist ver weg wonen.

zo.... ik weet ook eindelijk eens wat te zeggen over iemand hahaha
Sjaantje
Sjaantje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9631
Punten : 10334
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Thuis!

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 12:09

Sjaan helemaal correct !!!!! En ik woon in een mooi groen omgeven stuk deel van Nederland en jullie wonen allemaal in een gat !

angel

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 12:12

Stuiterbal schreef:Sjaan helemaal correct !!!!! En ik woon in een mooi groen omgeven stuk deel van Nederland en jullie wonen allemaal in een gat !

angel
Zeg... Ik woon in t groene hart hoor, da's ook groen, zeggen ze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  JD vr 15 jul 2011 - 13:14

ik ben hier echt heel slecht in, heb niet het gevoel dat ik menen op t forum echt goed ken, maar ik vnd het topic idee erg leuk, dus ik ga toch een poging doen,

Van Maple weet ik nog dat ze bang is voor spinnen en zwanen:) Uit het "ik ben bang voor..." topic.

En verder dacht ik....dat jij ook in de kinderopvang werkte...toch? of ben ik nu in de war met iemand anders? (if so, sorry!) Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 19:55

Over .marietje weet ik dat ze in de kinderopvang werkt. Ze heeft daar net een nieuwe baan, na een tijdje op banenjacht te zijn geweest.
Met haar man/vriend wil ze graag een kindje, maar ze wil eerst meer zekerheid met het werk.
De laatste tijd heeft ze wat financiële tegenslagen gehad, daar is ze weer bovenop aan het komen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 19:57

Chipp ken ik niet...sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:15

Haha Marietje je hebt het idd helemaal goed, ik werk idd in de kinderopvang en ben idd bang voor spinnen en zwanen Wink

Van Theedoosje weet ik eigenlijk niet zo heel veel, behalve dat ze druk bezig is met afvallen en (volgens mij) inmiddels een vriendin geworden is van Storm, Snoes en nog een aantal meiden. Ik vind haar verder een leuke, geïnteresseerde meid.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:25

Maple> klopt Very Happy En dank je wat lief smile

Van jou weet ik ook dat je inde kinderopvang werkt idd en je het nu niet altijd makkelijk hebt met je man/vriend die thuis zit zonder werk. Maar ik vind het wel onwijs knap hoe jij je er doorheen sleept. Want zoals jij het wel eens schrijft denk ook pff jeetje. Maar je gaat toch door, super!
Jij komt ook over als een leuke meid smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:40

Zat me ineens te bedenken, jij werkt ook in de kinderopvang, toch? En wat een lief stukje! Mijn man is idd niet de makkelijkste nee, maar gelukkig wegen de positieve momenten wel weer op tegen de negatieve. 't Is verder echt een schat, wel een schat met issues, maar naast een hoop gezeik hebben we ook vershrikkelijk veel lol samen, is hij net zo maf als ik soms, en is hij gewoon m'n maatje en zijn we twee handen op één buik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast vr 15 jul 2011 - 20:43

klopt maple ik werk daar ook in Wink

Super dat je genoeg positieve momenten hebt waardoor jullie samen toch door kunnen blijven gaan. smile En dat is wel belangrijk om de kracht er ook uit te kunnen blijven halen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 10 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 10 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum