Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets leuks over de forummer boven je

+28
Bliss
Niekske
Blond
Jeanette
Snoes
Mida4you
Guus
Shisha
Lousanne
Pompoen
Poubelle
Sugarfall
Elliot
Blair
Antibes
SoGood
Ibbeltje
Stuiterbal
Burn
ExpressoB
Kowalski
Rebecca
*Troela*
Bazinga
RYW
Caroow
Suus
Marin
32 plaatsers

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:45

Iets wat je bewondert in haar of wat je gewoon leuk vindt aan diegene.

Brand maar los smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Marin za 13 okt 2012 - 8:47

Dat je weer studeert vind ik bewonderingswaardig. En ik hoop dat een eventueel toekomstig zoontje van mij er net zo uit ziet als jouw lieve mooie mannetje.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:47

MARIN / Dat ze uit een dal gekrabbeld is en nu gelukkig is met haar vriend smile Dat vind ik zó enorm fijn om te lezen. Dat is haar zo gegund na alles smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:49

Marin schreef:Dat je weer studeert vind ik bewonderingswaardig. En ik hoop dat een eventueel toekomstig zoontje van mij er net zo uit ziet als jouw lieve mooie mannetje.
Dat vind ik écht heel erg lief, dank je I love you
Ik vind het fijn om te zien dat jij gelukkig bent met je vriend en je echt je plekje weer gevonden lijkt te hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Suus za 13 okt 2012 - 8:50

Pippa, ik vind het knap dat je altijd zo lief bent en meeleeft met iedereen, terwijl je het zelf ook lang niet altijd makkelijk hebt, onder andere met je gezondheid Vertel iets leuks over de forummer boven je 699888
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:52

Ah, dankjewel Suus, lief van je smile Ik ken jou niet heel goed, maar ik vind jou heel positief overkomen altijd, dat vind ik super. Alsof je alles altijd met het glas half vol ziet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Marin za 13 okt 2012 - 8:52

Ik meen t ook echt. Altijd als ik denk aan hoe onze kindjes er uit zouden komen te zien zie ik een soort jongetje voor me zoals jouw zoontje. Ik vind hem echt zo'n mooi en aandoenlijk ventje.

En jullie zijn allebei lief met je complimenten.
Pippa, ik geloof niet dat ik iemand ken (behalve m'n eigen moeder misschien) die zo zorgzaam is als jij.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Caroow za 13 okt 2012 - 8:54

Marin, het is zo leuk om te zien hoe je nu helemaal bent geaard. Eerst al die zorgen in je kleine huisje en nu zo gelukkig met je vriend I love you
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  RYW za 13 okt 2012 - 8:55

Caroow krijgt een mini!!!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:55

RYW schreef:Caroow krijgt een mini!!!

cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:57

Ik vind het echt heel knap van Zelda dat ze weer begonnen is met studeren. Ook vind je altijd erg sterk overkomen. Je houdt altijd je koppie boven water!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  RYW za 13 okt 2012 - 8:58

Ik vind Joan een mooi hoofd en mooi haar hebben!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 8:58

RYW Rockt. Ik vind het zo knap hoe jij al die ballen in de lucht houdt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga za 13 okt 2012 - 8:59

Joan is gewoon een lieverd smile Ben blij dat ik haar ken!

Oh crap gaat sneller dan ik dacht;

RYW is grappig!

CRAP weer te laat!!!

Ik vind Pippa zo zorgzaam, dat ik 't knap vind, altijd zo aan andere denken smile
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  RYW za 13 okt 2012 - 8:59

Bazinga schreef:Joan is gewoon een lieverd smile Ben blij dat ik haar ken!

Oh crap gaat sneller dan ik dacht;

RYW is grappig!

CRAP weer te laat!!!

Ik vind Pippa zo zorgzaam, dat ik 't knap vind, altijd zo aan andere denken smile

En dan noem je mij grappig Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga za 13 okt 2012 - 9:01

Ja nou :/ 'Nieuw bericht' .. 'Nieuw bericht'.... Iedereen stil als ik iets wil zeggen! Mad
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:01

Haha, sorry Bazinga, ik zal wat langzamer reageren! Ik wil niet meer zorgzaam zijn :nopompom:

Bazinga, ik vind jou een soort stuiterbal Laughing

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  RYW za 13 okt 2012 - 9:02

Haha, Baz, Ik vind jou lollig, stoer, grote mond met klein hartje, en veel slimmer dan je zelf denkt Wink
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Bazinga za 13 okt 2012 - 9:03

Vatte Pippa 't toch makkelijk samen, met stuiterbal... Very Happy

Pippa, zorgzaam zijn is toch niet iets slechts?
Bazinga
Bazinga
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  RYW za 13 okt 2012 - 9:04

Nou deed je het bij mij ook Pippa Wink

Ik vind jou heel lief overkomen, maar volgens mij kan je best van je af bijten als je eenmaal echt pissed bent Wink vind ik een goeie eigenschap!
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  *Troela* za 13 okt 2012 - 9:04

Volgens mij is RYW een bijzonder sterke vrouw! Dit hoe ze alles combineert werken/studeren en kids. Maar ook hoe je praat over de situatie waar je vriend in zit.

*Troela*
Prater
Prater

Aantal berichten : 1042
Punten : 1128
Registratiedatum : 26-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:05

Joan schreef:Ik vind het echt heel knap van Zelda dat ze weer begonnen is met studeren. Ook vind je altijd erg sterk overkomen. Je houdt altijd je koppie boven water!

Ik vind precies 't zelfde van jou smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Caroow za 13 okt 2012 - 9:05

Ik kijk echt op tegen RYW. Ik was allang omgevallen als ik moest doen wat zij allemaal doet.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:05

Bazinga schreef:Vatte Pippa 't toch makkelijk samen, met stuiterbal... Very Happy

Pippa, zorgzaam zijn is toch niet iets slechts?

Wel als je maar een beperkt energie gehalte hebt, dan ren je jezelf regelmatig voorbij Sad Maar ik vind het fijn om voor anderen te zorgen. Ja.. jij bent zoiets bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 9:06

RYW schreef:Nou deed je het bij mij ook Pippa Wink

Ik vind jou heel lief overkomen, maar volgens mij kan je best van je af bijten als je eenmaal echt pissed bent Wink vind ik een goeie eigenschap!

Haha, o, als ik boos ben, dan wil je niet in mijn buurt komen Laughing Vraag maar aan mijn collega's, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets leuks over de forummer boven je Empty Re: Vertel iets leuks over de forummer boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 11 1, 2, 3 ... 9, 10, 11  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum