Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:33

Haha Goochempie, jij bent liefff!

Goochempie heeft echt een héle coole hond, woont bij het strand (Jaloers!) en woont in een mooi huis, waar ze samen met haar vriend woont. Ze heeft de kolder in haar hoofd om haar inrichting te veranderen, dus ik ben reuze benieuwd Wink En ik ben ook erg benieuwd naar haar!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 4:47

Pippa is lang, met donker haar en donkere ogen en qua karakter minder schattig dan ze eruit ziet. Niet dat ze niet lief is, maar er zit meer pit in dan je zou denken! Verder heeft ze een leuke vriend (toch?) en fibromyalgie?
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:48

Antibes, klopt helemaal, met die vriend woon ik ook samen Wink Jij hebt mooie blonde lange haren, woont in de hoofdstad (toch?) en zit volgens mij vele malen beter in je vel dan eerst, en dat vind ik super om te lezen! Verder ben je een bolleboos (positieve zin van het woord).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 4:59

Pippa schreef: je een bolleboos
laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Blair do 14 jul 2011 - 5:35

Guattari schreef:Babydoll is een superlieve, mooie jonge vrouw, ook al heeft ze hier het imago gehad dat ze een kreng kan zijn. Erg leeg om zo te oordelen vind ik persoonlijk, aangezien eerlijkheid iets heel anders is dan je als bitchy opstellen. Ze heeft een 'forumcarrière' van een tijdje actief en dan weer een tijdje geena account meer. Van babydoll weet ik dat ze een heel zachte, rustige stem heeft in het echt, een prachtig zoontje en killer legs! Very Happy

Ontzettend lief, en ook eerlijk. Datzelfde geld voor Storm, ik ben inderdaad soms een beetje koud, alhoewel ik denk dat dingen ook kouder overkomen op internet, ik typ niet altijd met smileys laughcry .

Purple ken ik niet echt, tenzij ze een bekende forumster is met een nieuwe naam?
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:23

freakielief schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:
freakielief schreef:Ohja en ze gaat elke week op bezoek bij haar schoonouders. Zo, en toen wist ik niks meer.smile
Haha klopt allemaal, behalve dat laatste. Mijn schoonmoeder is anderhalf jaar geleden overleden en mijn schoonvader woont sinds vlak daarvoor in Friesland, dus geen wekelijkse bezoekjes meer Wink
Oei, sorry.Sad Beetje laat dan, maar gecondoleerd.

Jordana, thnx.Wink
Maakt niet uit joh Wink Maar bedankt voor de condoleance.

Ik moet er trouwens nog steeds aan wennen dat jij gewoon zwanger bent. Echt zo gaaf! Op een of andere manier kan ik me altijd wel identificeren met jou en had ik altijd het gevoel een beetje in dezelfde levensfase te zitten, maar nu ben je gewoon ineens getrouwd én zwanger! Ik loop achterrrr.... Haha!

En on topic: Babydoll is een prachtige vrouw met een nog mooier zoontje! Op het oude forum is ze onder een andere naam een stuk actiever geweest en had ze veel contact met Purk (toch?)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:26

Oh en Purple heeft haar vriend laatst tijdens een groot evenement ten huwelijk gevraagd. Ze heeft altijd goede adviezen als het over gezond eten gaat. En als ik de goede voor me heb, werkt of werkte ze bij een kapsalon (en dan bedoel ik niet Cathy laughcry).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:27

Vergeet-me-nietje schreef:Oh en Purple heeft haar vriend laatst tijdens een groot evenement ten huwelijk gevraagd. Ze heeft altijd goede adviezen als het over gezond eten gaat. En als ik de goede voor me heb, werkt of werkte ze bij een kapsalon (en dan bedoel ik niet Cathy laughcry).

Werkte die bij een kapsalon??? lol! :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:28

Vergeet-me-nietje schreef:Oh en Purple heeft haar vriend laatst tijdens een groot evenement ten huwelijk gevraagd. Ze heeft altijd goede adviezen als het over gezond eten gaat. En als ik de goede voor me heb, werkt of werkte ze bij een kapsalon (en dan bedoel ik niet Cathy laughcry).
Hahah, nou alleen dat eerste is waar geloof ik. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 6:29

Purple schreef:
Vergeet-me-nietje schreef:Oh en Purple heeft haar vriend laatst tijdens een groot evenement ten huwelijk gevraagd. Ze heeft altijd goede adviezen als het over gezond eten gaat. En als ik de goede voor me heb, werkt of werkte ze bij een kapsalon (en dan bedoel ik niet Cathy laughcry).
Hahah, nou alleen dat eerste is waar geloof ik. :P
Ah damnit!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:02

Vergeet me nietje is heel muzikaal meen ik me te herinneren. Verder ken ik haar niet zo goed smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 8:22

PB is lang, reuze knap, uitgeloot voor geneeskunde en doet nu rechten, dat gaat iets minder vlekkeloos dat ze gehoopt had, maar ze heeft naast haar studie dan ook nog een heel druk leven. Sociaal, ze hockeyt, ze heeft een knappe vriend en ze woont in de R.ivierenbuurt (maar niet met die vriend)!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:25

Antibes is een mooie meid met blond haar en een heeeeeel mooi gezichtje. Ze is ontzettend slim en studeert iets wat voor ons gemiddelde vrouwen nauwelijks te begrijpen is (iets technisch-biologisch). Antibes heeft moeilijke fases meegemaakt in haar leven (depressiviteit), maar is een erg lieve, leuke en sociale meid. Ik ben al jaren fan van haar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:29

Ik weet pas sinds een paar dagen wie Antibes is, ik kwam ook ff onder mn steen vandaan gekropen Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 8:32

Maple schreef:Ik weet pas sinds een paar dagen wie Antibes is, ik kwam ook ff onder mn steen vandaan gekropen Embarassed

Very Happy

Heb er geen geheim van gemaakt hoor!

Youandi: wat leuk om te horen! Wist ik helemaal niet, heb je nooit echt gesproken ofzo.. :face:
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:34

Haha Antibes, dat verwoord je nog vriendelijk van mijn studie:p. Wat lief ben je zeg!

Maple is getrouwd en houdt wel van een discussie. Volgens mij is ze juf? En is ze heel knap heel veel afgevallen. Oh en ze is groot canada fan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Kabouter do 14 jul 2011 - 8:37

Antibes is een hele mooie en slimme meid, die (geloof ik) zoekt naar een vriend die ook intelligent is. Ik vind je heel erg sterk overkomen. Een meid die weet wat ze wil en daar ook voor gaat. Lijkt me moeilijk om uit een (zware) depressie te komen (of zeg ik nou iets helemaal verkeerds) en daar heb ik veel respect voor. Verder weet ik dat ze bevriend is met Leaf.
Kabouter
Kabouter
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2031
Punten : 2123
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:38

Oh antibes staat nu boven me!

Antibes is ook lang, heeft een heel mooi, fijn gezicht en prachtig lang blond haar. Woont in a.msterdam in een westelijk stafsdeel met een park;) vlakbij haar zus en heeft vroeger naast de zwaluwhoeve gewoond Very Happy verder is ze heel lief en vriendelijk. En houdt ze niet van verkeerde sausjes op haar clubsandwich!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 8:44

Powerbabe is een lieve en hele mooie vrouw met een knappe vriend waar ze heel verliefd op is en waar ze 's nachts weleens mee is gaan schommelen. Very Happy
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:45

Antibes schreef:
Maple schreef:Ik weet pas sinds een paar dagen wie Antibes is, ik kwam ook ff onder mn steen vandaan gekropen Embarassed

Very Happy

Heb er geen geheim van gemaakt hoor!

Youandi: wat leuk om te horen! Wist ik helemaal niet, heb je nooit echt gesproken ofzo.. :face:

Klopt, we zijn ook nooit echt in discussie geweest ofzo. Maar ik vond en vind je altijd sterk overkomen en jij hebt vaak verwoordt wat ik dacht. Dus vandaar dat jij mij meer opviel dan ik jou Wink

Oh en ik vraag je NU vrienden te worden op Facebook angel


Laatst aangepast door Youandi op do 14 jul 2011 - 8:50; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:46

Ehm ehm ehm wat weet ik over Youandi.... Oh dat ze een leuk paard heeft Very Happy ennn leuke kledingstijl heeft. En volgens mij juf is. Ennn oh ze heeft 't zelfde mooie dekbed als ik Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast do 14 jul 2011 - 8:49

Haha wat lief sogood. Heeft het schommelen indruk gemaakt :p?

Ik weet van sogood dat ze al bijna 10 jaar samen is met haar vriend. Dat ze een tijdje moeite had met werk vinden maar dat ze nu helemaal leuk werk heeft, toch??

Ik heb nog nooit een foto van haar gezien maar volgens mij is ze heel mooi, verzorgd en hip!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Pussycat do 14 jul 2011 - 8:51

Beetje jammer dat er gewoon over mij heen gelezen wordt, maar er wel dubbel gereageert is op anderen Cry

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  SoGood do 14 jul 2011 - 8:54

Pussycat schreef:Beetje jammer dat er gewoon over mij heen gelezen wordt, maar er wel dubbel gereageert is op anderen Cry

Pussycat heeft een zwarte en harige poes? Verder weet ik eerlijk gezegd niet zoveel over jou, buiten dan je een lief dochterje hebt van 6 maanden en 4 dagen oud.

Powerbabe, dankjewel. Ik heb vorige week nog een foto geplaatst, wel opblijven letten hoor! Wink


Laatst aangepast door Sogood op do 14 jul 2011 - 8:56; in totaal 2 keer bewerkt
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes do 14 jul 2011 - 8:55

Pussycat schreef:Beetje jammer dat er gewoon over mij heen gelezen wordt, maar er wel dubbel gereageert is op anderen Cry

Dat gebeurt altijd, doordat mensen toch willen reageren op wat er over hen gezegd wordt en er dan weer op een reactie wordt gereageerd enzo..

Sorry, ik weet niets over jou, tenzij je nog een andere naam hebt van het oude forum? Ik ben sowieso niet zo goed in forum details vrees ik, ik ken de meiden in mijn FB en dan houdt het snel op vrees ik!

Edit: dat je een dochtertje hebt van een half jaar, maar das een beetje valsspelen natuurlijk.. clown


Laatst aangepast door Antibes op do 14 jul 2011 - 8:57; in totaal 1 keer bewerkt
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 8 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 8 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum