Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Toet wo 13 jul 2011 - 11:36

En ze gaat werken op de zwarte cross..
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:37

Embarassed Embarassed jullie zijn lief! Mijn Internet is helaas overleden dus zit op mijn telefoon... Kletst niet zo handig Sad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Toet wo 13 jul 2011 - 11:43

June schreef: Embarassed Embarassed jullie zijn lief! Mijn Internet is helaas overleden dus zit op mijn telefoon... Kletst niet zo handig Sad

Je kunt je telefoon ook als router gebruiken.. smile
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:44

Hoe weten/onthouden jullie dat toch van iedereen? scratch

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Toet wo 13 jul 2011 - 11:45

Zero schreef:Hoe weten/onthouden jullie dat toch van iedereen? scratch

Ik weet alleen (veel) dingen van forummers waar ik buiten het forum contact mee heb, of forummers die veel persoonlijke informatie plaatsen.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Antibes wo 13 jul 2011 - 11:48

Zero schreef:Hoe weten/onthouden jullie dat toch van iedereen? scratch

Volgens mij reageren mensen pas als de naam zien staan van iemand die ze een beetje kennen.. Wink Ik weet sinds het nieuwe forum (bijna) niets meer!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:50


Ik onthou alleen de persoonlijke info van forummers die ik ook op facebook e.d heb eigenlijk :shock:
Een CBL dan, omdat dat een uniek verschijnsel is op het forum.
Verder weet ik weinig te noemen over random forummers, maar dat ligt wellicht aan de nieuwe namen... ik kon vroeger vast meer dingen noemen...

aahhh vroeger... goeie ouwe tijd

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 11:59

toetje_ schreef:
June schreef: Embarassed Embarassed jullie zijn lief! Mijn Internet is helaas overleden dus zit op mijn telefoon... Kletst niet zo handig Sad

Je kunt je telefoon ook als router gebruiken.. smile

Dat blokkeert mijn provider laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  silly-one wo 13 jul 2011 - 18:05

Van June weet ik dat ze in dezelfde stad werkt als waar ik woon en dat ze bij mij om de hoek werkt.
Verder komt ze hier over als een hele aardige sociale meid die nadenkt voordat ze hier iets post om op deze manier zo goed mogelijk te verwoorden wat ze precies bedoelt.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Lotus wo 13 jul 2011 - 18:07

Silly-one heeft een motor. Die heeft ze nu tijdelijk bij haar ouders? staan, omdat de vierdaagsefeesten eraan komen.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  silly-one wo 13 jul 2011 - 18:56

Lotus schreef:Silly-one heeft een motor. Die heeft ze nu tijdelijk bij haar ouders? een vriendin staan, omdat de vierdaagsefeesten eraan komen.

Lotus is een meid die hard aan zichzelf werkt en probeert alles zo goed mogelijk op de rit te krijgen. Ze sport veel en woont in een 'studentenhuis'.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Oasis wo 13 jul 2011 - 19:13

Silly-one woont in Nijmegen, is inval leerkracht en houdt van motor rijden. Meer weet ik niet, sorry laughcry
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 19:15

Oasis houdt van frietjes en van Epica cheers

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 20:32

Ik vind dit best lastig, ik weet weinig van forummers kom ik achter.

Storm heeft een kind (ik weet niet of het jongen of meisje is Embarassed ). Volgens mij heb ik wel eens meegekregen dat je best wel onzeker bent. Verder las ik in een ander topic dat je niet alleen hebt gewoond (niet echt nuttige info haha). Verder mag ik graag je reacties lezen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Atelier Madame wo 13 jul 2011 - 20:33

Yvaine wil ik heel veel sterkte wensen met haar moeder hug
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 20:38

AM, ik denk dat je me met iemand anders verward. Ik heb volgens mij nog nooit wat over m'n moeder gepost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 20:40

Yvaine heeft periodes dat ze vaker aanwezig is op het forum en dan opeens zie ik haar weer een tijdje niet. Jammer, want ik lees haar reacties graag. Komt vast doordat ze heel goed haar visie kan verwoorden, zonder dat reldelgedrag wat ik zelf in me heb.;-) Als ik me niet vergis woont Yvaine in het midden van NL en wonen we in dezelfde stad. Ik twijfel of ze nog studeert of net klaar is, maar weet wel dat ze onlangs op reis is geweest. Verder vind ik Yvaine soms te bescheiden en te rustig, want ik vind haar juist zo leuk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Atelier Madame wo 13 jul 2011 - 20:42

Yvaine schreef:AM, ik denk dat je me met iemand anders verward. Ik heb volgens mij nog nooit wat over m'n moeder gepost.
oooh jeetje wat stom! ik las net het berichtje van koffieleutje en op de een of andere manier verwarde ik haar met jou nerd

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  May wo 13 jul 2011 - 20:46

AM studeert volgens mij nog, woont samen met haar vriend, is aan het afvallen en loopt hard.
May
May
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : Twente

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Lotus wo 13 jul 2011 - 20:48

May woont in dezelfde stad als ik. Ze is een tijdje geleden in haar eentje naar Jurk geweest, waar ik ook was.
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:17

Even een ding..

Waarom bestempelen veel mensen mij toch als onzeker? Ik vind dit wel een beetje vervelend, aangezien ik lang niet zo onzeker ben als veel meiden schijnen te denken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:20

Storm schreef:Even een ding..

Waarom bestempelen veel mensen mij toch als onzeker? Ik vind dit wel een beetje vervelend, aangezien ik lang niet zo onzeker ben als veel meiden schijnen te denken.

Ik denk dat dat komt doordat je dit zelf wel eens hebt aangegeven in je posts. Dat is althans wel wat ik me kan herinneren en dus zou ik die link ook sneller bij jou leggen dan bij een andere forummer. Waarom vind je dit vervelend? Het is niet een eigenschap dat gelijkstaat als zwakke persoonlijkheid hebben o.i.d., toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:23

Ja dat zou kunnen Guattari, maar is niet iedereen soms onzeker? Ik heb dat vast wel een keer gezegd in mijn posts ja. Ik merk aan mezelf dat ik me erger als ik zie dat onzeker met mij gelinkt wordt. Dit komt omdat ik lang niet meer zo onzeker ben als een paar jaar geleden en daarom wil ik er niet meer mee geassocieerd worden. Ik vind dat (voor mezelf) een hele negatieve lading hebben.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:29

Ik snap dat je het vervelend vindt als je voor jezelf zo'n overwinnig hebt gemaakt dat je een deel van je onzekerheid hebt overwonnen. Tegelijkertijd denk ik niet dat je er iets aan kan veranderen dat een deel vd forummers dat hier reageert jou niet meer mee associeert; het is een beeld dat is ontstaan, vermoed ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 21:31

Nee, ik vrees ook niet dat ik er iets aan kan doen, maar wilde het toch even gezegd hebben Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je - Pagina 6 Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum