Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vertel iets over de forumster boven je

+25
Kabouter
Pussycat
Jordana
Blair
May
Atelier Madame
Oasis
silly-one
Antibes
Bliss
Toet
Qiara
Merai
Error
Burn
TGR
Snoes
Guus
Polly
Krullebol
Mamsie
Lotus
Curious
SuperGrover
Shisha
29 plaatsers

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:11

Een ouwe gouwe: wat weet jij van de forumster boven je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:13

Lieve meid, zacht karakter, onzeker, ontzettend lieve mama, een beauty.... I love you
En een enorme lieve vriendin !!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:13

Storm is een hele leuke, lieve en dappere meid, die naast haar werk ook nog de zorg voor haar zoontje heeft.
En gaat binnenkort lekker op vakantie om bij te komen, en dat heeft ze dubbel en dwars verdient!! hug

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:14

Ik weet van jou dat je nog vrij jong bent (23 dacht ik?) en een zoontje hebt.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:14

Van Shisha weet ik eigenlijk niet zo veel...sorry!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:15

Ik van Theedoosje ook niet Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:16

Oww theedoosje is een mafkees bounce bounce bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:17

Ik weet dan weer niets van Theedoosje... hmmm. Was jij eerst iemand anders?

Shisha is een half jaar geleden ongeveer verhuisd, ze hebben een huis gekocht en zijn nu de laatste puntjes op de í aan het zetten.smile Ze werkt in de zorg, haar vriend volgens mij ook. Ze heeft een of meerdere katten en is een mooie, slanke, leuke meid.smile Ohja en ze gaat graag op vakantie naar Egypte.


Laatst aangepast door freakielief op wo 13 jul 2011 - 3:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:18

Stuiterbal is een schatje, met een heel knap zoontje die ze alleen opvoed. En ze is verliefd op Belg!! Very Happy En een .... :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:18

ProudMama schreef:Stuiterbal is een schatje, met een heel knap zoontje die ze alleen opvoed. En ze is verliefd op Belg!! Very Happy En een .... :P
lol! lol! thnxx babe !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  SuperGrover wo 13 jul 2011 - 3:20

PM is zwanger van een tweeling, een zwangerschap die helaas niet altijd vlekkeloos verliep. Gelukkig heeft ze het nog ongelooflijk kunnen rekken, iets wat ze wellicht niet verwacht had rond de 26 weken. Hopelijk kan ze over een aantal weken 2 gezonde baby's in haar armen houden. En hopelijk verdwijnt het opgebouwde vocht dan ook weer.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:21

SuperGrover schreef:PM is zwanger van een tweeling, een zwangerschap die helaas niet altijd vlekkeloos verliep. Gelukkig heeft ze het nog ongelooflijk kunnen rekken, iets wat ze wellicht niet verwacht had rond de 26 weken. Hopelijk kan ze over een aantal weken 2 gezonde baby's in haar armen houden. En hopelijk verdwijnt het opgebouwde vocht dan ook weer.

En aanvulling..... ze heeft vanmiddag dit gegeten "brood op met komkommer en pindakaas en loempiasaus"

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:21

SuperGrover vind ik een intelligente jonge meid die VWO doet volgens mij maar inmiddels geslaagd is!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Curious wo 13 jul 2011 - 3:23

Storm schreef:SuperGrover vind ik een intelligente jonge meid die VWO doet volgens mij maar inmiddels geslaagd is!
en ze is onlangs naar spanje geweest op vakantie en heeft het daar heel leuk gehad voor heel weinig geld!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:24

Stuiterbal schreef:Oww theedoosje is een mafkees bounce bounce bounce


tsss hoor wie het zegt Rolling Eyes angel bounce bounce whaha Very Happy


Ehm Freakie> ik was L.ittleMissSunshine...heb nog wel meer namen gehad...V.eertjuh83 of zoiets?


Storm> is een hele lieve leuke spontane, iet wat onzekere soms meid. Met een pracht van een zoon. Ze heeft een erg leuk huisje, kletst graag, maakt graag foto's Very Happy Ik ben dol op haar Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Shisha wo 13 jul 2011 - 3:24

Freaky: Dank je! Very Happy En het klopt allemaal!

Freaky komt uit Hongarije, is vorig jaar getrouwd en is nu in verwachting van de 1e. Ze heeft een neefje en nichtje waar ze dol op is en laat daar regelmatig foto's van zien. En ze is een hele mooie lieve en gezellige meid!
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Curious wo 13 jul 2011 - 3:25

storm heeft een eettafel die ze niet meer zo mooi vind en wit wil verven, maar daar heeft ze niet echt verstand van zegt ze zelf. Ik denk anders dat hij heel mooi worden gaat!
Daarnaast heeft ze haar huis beschikbaar gesteld voor de meeting van komende zondag. Ze houdt zelf niet van zalm, maar haar vriend wel! Die vind het daarom wel leuk dat al die meiden langs komen zondag.
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Lotus wo 13 jul 2011 - 3:26

Ik kom erachter dat ik eigenlijk niets weet over Curious... Embarassed
Lotus
Lotus
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:26

Van Curious weet ik serieus niets, ook al herken ik de avatar wel.smile Sorry! Je zal wel nieuwsgierig zijn aangelegd.;-)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:26

Jaaaa en mij lekker overslaan he :P :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Curious wo 13 jul 2011 - 3:27

Guattari schreef:Van Curious weet ik serieus niets, ook al herken ik de avatar wel.smile Sorry! Je zal wel nieuwsgierig zijn aangelegd.;-)
goede conclusie:)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:31

_Leaf_ schreef:Jaaaa en mij lekker overslaan he :P :P

Speciaal voor jou: ik weet dat jij heel erg lief bent en sarcastische humor kan hebben. Daar hou ik van! Als je naar iemand luistert, luister je ook echt en laat je je gesprekspartner ook de ruimte om te praten. Dat vind ik een mooie eigenschap. Verder weet ik dat je een zware tijd hebt en dat je je lieve vader heel erg mist en hier voor jezelf op een bepaalde manier rust en acceptatie in te vinden. Ik vind je veel volwassener geworden de afgelopen tijd en ik vind je vooral heel dapper.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:32

Guattari schreef:
_Leaf_ schreef:Jaaaa en mij lekker overslaan he :P :P

Speciaal voor jou: ik weet dat jij heel erg lief bent en sarcastische humor kan hebben. Daar hou ik van! Als je naar iemand luistert, luister je ook echt en laat je je gesprekspartner ook de ruimte om te praten. Dat vind ik een mooie eigenschap. Verder weet ik dat je een zware tijd hebt en dat je je lieve vader heel erg mist en hier voor jezelf op een bepaalde manier rust en acceptatie in te vinden. Ik vind je veel volwassener geworden de afgelopen tijd en ik vind je vooral heel dapper.

Dankjewel hug Die oppepper had ik, hoe kinderachtig ook, even nodig smile Je bent een lieverd!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Curious wo 13 jul 2011 - 3:32

Leaf haar vader is onlangs overleden. Met zn alle hebben we toen met haar meegeleefd, eerst in de tijd dat hij verdwenen was, later nog toen hij gevonden werd. Dit heeft heel erg veel met leaf gedaan, niet zo gek ook, want tis niet zomaar iets wat ze mee maakt!
Leaf voelt zich op het moment ook erg slecht, ze slikt daarom AD, die onlangs is opgehoogd maar wat flink moeilijk was voor haar.
Ze doet volgens mij erg haar best om de buitenwereld te laten merken dat ze het allemaal zelf wel red, maar toch heeft ze het er best moeilijk mee. Op haar werk krijgt ze alle steun, al schaamt ze zich rot dat ze daar in huilen uitbarstte. Haar vriend doet haar best om met haar mee te voelen (al is dat wel soms moeilijk omdat hij het niet allemaal begrijpt en het voor hem wel doorgaat), en haar zusje krijgt steun van haar baas omdat ze nu op straat staat als het ware.
Als je het mij vraagt is leaf een hele lieve meid die er echt wel weer bovenop komt, maar die even wat extra steun nodig heeft. Gelukkig kent ze via het forum verschillende meiden en zijn die allemaal heel goed voor haar!
(uitgebreid genoeg leaf?? aangezien je overgeslagen werd, hihi)
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gast wo 13 jul 2011 - 3:32

_Leaf_ schreef:Jaaaa en mij lekker overslaan he :P :P
Leafje vind ik tegenwoordig heel erg lief maar eerst mochten wij elkaar niet zo :P ze maakt nu een moeilijke periode door en op het werk begrijpen ze haar niet helemaal geloof ik. Ze is een goede vriendin van Bazinga die haar door deze moeilijke tijd probeert heen te slepen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Vertel iets over de forumster boven je Empty Re: Vertel iets over de forumster boven je

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 10 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum