Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

+9
Serena
SoGood
bolus26
Atelier Madame
Parisienne
Gizmo
Sjaantje
Lejow
Minx
13 plaatsers

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:41

Atelier Madame schreef:
bolus26 schreef:die light versies zijn ook niet zo goed voor je lichaam hoor!wel minder vet maar veel andere stoffen die niet goed voor je zijn.

ik eet of geen kaas of geniet er extra van die keer als ik het wel eet.
20+ of 30+ kaas is iets anders dan bijvoorbeeld Light Chips en Light frisdrank volgens mij hoor. Ik 20+ kaas zit gewoonweg veel minder vet dan in 48+ kaas.
Ik probeer niet teveel vette kaas te eten maar ben gewoon zo gek op kaas (oude en jong en geitenkaas en mozzarella I love you ). Dat ik het ook niet écht wil laten staan. Daarbij eet ik op een dag nou ook weer niet zoveel dat ik qua calorien netjes rondkom!

@CBL: ik maak mijn boullion meestal van 1 boullionblokje, maar ik zou is kunnen proberen er iets minder van in te doen idd smile. Tis gewoon zo lekker zout om 16u 👅

Nee light kaas is niet anders dan light frisdrank. Uit die lightkaas halen ze zoveel vet en andere dingen uit, en omdat er dan bijna geen smaak meer aan zit, wordt dat weer aangevuld met veel concerveringsmiddelen. Echt je kunt beter minder kaas eten, en er echt van genieten als je dit wel een keer doet. Net als Bolus doet, en ik dus ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:42

nina schreef:
Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy
Ik ben 1.81 maar weeg 89 kg.. Nu kan er best 10 kg af maar 71 lijkt me wel erg licht.....

Ja vind je? Nee vind ik absoluut niet te licht hoor! Maar goed, dat is waarschijnlijk persoonlijk. En inderdaad moet je ook naar de bouw kijken.

Edit: met 71 kilo zit je precies in het midden van de schijf van een gezond gewicht bij jouw lengte, dus te licht is het sowieso niet denk ik. Maar zwaarder kan natuurlijk ook, volgens de BMI heb jij dan nog steeds een gezond gewicht smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 0:20

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Hoe zwaar weegt je vriendin?

Mijn vriendin weegt 46 kilo. Ik doe het altijd zo: ben je 1.68 lang, haal er 10 af en dan is 58 een mooi gewicht. Dat is voor mij een leidraad, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Net als bij mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo, 58 is voor mij de max van hoe zwaar ik wil wegen.

Met die methode zit je wel aan de absolute ondergrens. Als die vriendin 1,58 lang is en 46 kilo weegt, heeft ze een BMI van nog geen 18,5.
Als je 10 (kilo) afhaalt van je lengte, ik bedoel dus zoals je stelt bijvoorbeeld 1,68 - 10, dan zit je steeds zo rond een BMI van 20. Dat is een gezond BMI, maar ik denk dat de gemiddelde Nederlandse vrouw eerder rond 22, 23 schommelt. En zeker als je bezig bent met dieëten en je toch al wat te zwaar bent, dan is een BMI van 20 wel een erg nobel streven, denk ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  nina ma 11 jul 2011 - 0:34

Jen_ schreef:
nina schreef:
Ik ben 1.81 maar weeg 89 kg.. Nu kan er best 10 kg af maar 71 lijkt me wel erg licht.....

Ja vind je? Nee vind ik absoluut niet te licht hoor! Maar goed, dat is waarschijnlijk persoonlijk. En inderdaad moet je ook naar de bouw kijken.

Edit: met 71 kilo zit je precies in het midden van de schijf van een gezond gewicht bij jouw lengte, dus te licht is het sowieso niet denk ik. Maar zwaarder kan natuurlijk ook, volgens de BMI heb jij dan nog steeds een gezond gewicht smile
Ja dat ligt inderdaad aan je bouw. Hebben jullie (Jen en Jip) gelijk in....
Ik ben niet zo fijn gebouwd dus 71 zou voor mij echt te licht zijn...
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 1:39

Vischje schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Hoe zwaar weegt je vriendin?

Mijn vriendin weegt 46 kilo. Ik doe het altijd zo: ben je 1.68 lang, haal er 10 af en dan is 58 een mooi gewicht. Dat is voor mij een leidraad, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Net als bij mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo, 58 is voor mij de max van hoe zwaar ik wil wegen.

Met die methode zit je wel aan de absolute ondergrens. Als die vriendin 1,58 lang is en 46 kilo weegt, heeft ze een BMI van nog geen 18,5.
Als je 10 (kilo) afhaalt van je lengte, ik bedoel dus zoals je stelt bijvoorbeeld 1,68 - 10, dan zit je steeds zo rond een BMI van 20. Dat is een gezond BMI, maar ik denk dat de gemiddelde Nederlandse vrouw eerder rond 22, 23 schommelt. En zeker als je bezig bent met dieëten en je toch al wat te zwaar bent, dan is een BMI van 20 wel een erg nobel streven, denk ik.

Hier heb je eigenlijk helemaal gelijk in Very Happy Ik zat net bij de BMI te kijken en zag dat mijn vriendin inderdaad op het randje zit. Edit: Ik zei ook dat het heel persoonlijk is, maar voor mij en mijn lengte vind ik het een mooie leidraad.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 1:42

Jen_ schreef:
Atelier Madame schreef:
bolus26 schreef:die light versies zijn ook niet zo goed voor je lichaam hoor!wel minder vet maar veel andere stoffen die niet goed voor je zijn.

ik eet of geen kaas of geniet er extra van die keer als ik het wel eet.
20+ of 30+ kaas is iets anders dan bijvoorbeeld Light Chips en Light frisdrank volgens mij hoor. Ik 20+ kaas zit gewoonweg veel minder vet dan in 48+ kaas.
Ik probeer niet teveel vette kaas te eten maar ben gewoon zo gek op kaas (oude en jong en geitenkaas en mozzarella I love you ). Dat ik het ook niet écht wil laten staan. Daarbij eet ik op een dag nou ook weer niet zoveel dat ik qua calorien netjes rondkom!

@CBL: ik maak mijn boullion meestal van 1 boullionblokje, maar ik zou is kunnen proberen er iets minder van in te doen idd smile. Tis gewoon zo lekker zout om 16u 👅

Nee light kaas is niet anders dan light frisdrank. Uit die lightkaas halen ze zoveel vet en andere dingen uit, en omdat er dan bijna geen smaak meer aan zit, wordt dat weer aangevuld met veel concerveringsmiddelen. Echt je kunt beter minder kaas eten, en er echt van genieten als je dit wel een keer doet. Net als Bolus doet, en ik dus ook.

aaah oke! Nja ik ga maar is op mn kaas letten dan :p
Heb vanmiddag maar 1 boterham met kaas gegeten en 2 met vleeswaren :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 1:57

Nou CBL daar zit ik nu dan, aan mn boullionetje met een half blokje, ik vind het maar smaakloos Very Happy
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 2:41

Caribbeanlover schreef:Klein, maar fijn!

1.58m is inderdaad klein, maar ik vind dat wel wat hebben. Ik ben zelf 1.66m, ik vind mezelf ook een kleintje. Maar proud to be!

Ik ben het trouwens wel eens met Fauve, zoveel afvallen in korte tijd zonder wat aan je leefpatroon veranderd te hebben, lijkt me niet gezond. In de gaten houden dus!


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:02

Jip83 schreef:
Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy

Nou dan moet ik ook flink aan de (vr)eet!

Ik ook. Ik vind mezelf juist net iets te vol met 70 kilo. Weeg nu 63/64 (bij 1.80 m) en dat vind ik perfect.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 8:50

Jen_ schreef:
Vischje schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Hoe zwaar weegt je vriendin?

Mijn vriendin weegt 46 kilo. Ik doe het altijd zo: ben je 1.68 lang, haal er 10 af en dan is 58 een mooi gewicht. Dat is voor mij een leidraad, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Net als bij mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo, 58 is voor mij de max van hoe zwaar ik wil wegen.

Met die methode zit je wel aan de absolute ondergrens. Als die vriendin 1,58 lang is en 46 kilo weegt, heeft ze een BMI van nog geen 18,5.
Als je 10 (kilo) afhaalt van je lengte, ik bedoel dus zoals je stelt bijvoorbeeld 1,68 - 10, dan zit je steeds zo rond een BMI van 20. Dat is een gezond BMI, maar ik denk dat de gemiddelde Nederlandse vrouw eerder rond 22, 23 schommelt. En zeker als je bezig bent met dieëten en je toch al wat te zwaar bent, dan is een BMI van 20 wel een erg nobel streven, denk ik.

Hier heb je eigenlijk helemaal gelijk in Very Happy Ik zat net bij de BMI te kijken en zag dat mijn vriendin inderdaad op het randje zit. Edit: Ik zei ook dat het heel persoonlijk is, maar voor mij en mijn lengte vind ik het een mooie leidraad.

Oeps... Ik ben 10 cm groter en weeg hetzelfde als die vriendin... pale

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 8:56

@youandi: jij bent 46 kilo en 168 lang? Ik heb wel is fotos van je gezien en je bent heel slank, maar ik vind het niet heel erg gezond klinken Embarassed
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:01

Atelier Madame schreef:@youandi: jij bent 46 kilo en 168 lang? Ik heb wel is fotos van je gezien en je bent heel slank, maar ik vind het niet heel erg gezond klinken Embarassed
IIk ben ook 168 en ik woog ook altijd ergens tussen de 45 en 48 kg. De laatste jaren ben ik flink aangekomen en nu weeg ik 58 kg. Ik wil graag wat afvallen (tot 52-53 kg) maar het lukt me voor geen meter. Loop mn benen onder mn kont vandaan en probeer zo goed mogelijk te eten, maar er gebeurt niks. En het zijn geen spieren want ik was al vrij gespierd en doe geen krachttraining meer.
Maar ik wil ook wel even 5 kg afvallen zonder er iets voor te doen :-)
Fijn hoor CBL, dat sport net even iets gemakkelijker als je al een beetje kwijt bent denk ik. Wat voor sport ga je doen? Fitness of groepslessen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:15

Atelier Madame schreef:@youandi: jij bent 46 kilo en 168 lang? Ik heb wel is fotos van je gezien en je bent heel slank, maar ik vind het niet heel erg gezond klinken Embarassed

Oei, nee ik ook niet zo! Mijn vriendin is al aan de lichte kant, ze is echt super super slank. Laat staan met jouw lengte.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Minx ma 11 jul 2011 - 9:16

CBL ik meen dit heel serieus hoor maar hou je gewicht nu echt even in de gaten. 5 kg afvallen zonder iets anders te doen is erg veel.

BMI zou ik me niet te veel aan vasthouden. Net als de berekening van jen. Dat zou betekenen dat ik 62 kg moet wegen. De combinatie verpercentage + buikomvang zegt veel meer. Het moet in verhouding zijn. BMI is zwaar overschat, je kan het leuk gebruiken als manier om te kijken hoe je ongeveer zit maar het is echt geen gouden standaard. In mijn opzicht word die te zwaar overschat en geeft het vaak een verkeerd beeld.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gizmo ma 11 jul 2011 - 9:17

CBL, heb je mijn reactie nog gelezen? Je was een tijdje terug toch bezig met een afvalprogramma??
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:36

Fairytale schreef:CBL ik meen dit heel serieus hoor maar hou je gewicht nu echt even in de gaten. 5 kg afvallen zonder iets anders te doen is erg veel.

BMI zou ik me niet te veel aan vasthouden. Net als de berekening van jen. Dat zou betekenen dat ik 62 kg moet wegen. De combinatie verpercentage + buikomvang zegt veel meer. Het moet in verhouding zijn. BMI is zwaar overschat, je kan het leuk gebruiken als manier om te kijken hoe je ongeveer zit maar het is echt geen gouden standaard. In mijn opzicht word die te zwaar overschat en geeft het vaak een verkeerd beeld.

Kun je dat ook tegen mijn (eetstoornis)diëtiste zeggen? :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Minx ma 11 jul 2011 - 9:38

die houd stug vast aan bmi dan?? Bmi zegt in mijn ogen alleen wat over de verhouding van je gewicht en je lengte. Is je bmi echt laag <18 dan kun je wel zeggen dat het te weinig is. Maar vooral de bovengrens is niet echt een duidelijke grens. Boven de 30 ok dan kun je er van uit gaan dat het wel te hoog is maar tussen de 18 en 20 en 25 en 30 is echt wel een grijs gebied.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 9:49

Ik was gestopt met dat dieeet. Lief dat sommigen zich zorgen maken, maar is niet nodig hoor. Ben nog even vet als voorheen, het is dan ik op de weegschaal ben gaan staan anders wist ik het niet eens haha.
Ik ga fitnessen en ga nu ook beter op mijn voeding letten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 10:05

Vischje schreef:
Fairytale schreef:CBL ik meen dit heel serieus hoor maar hou je gewicht nu echt even in de gaten. 5 kg afvallen zonder iets anders te doen is erg veel.

BMI zou ik me niet te veel aan vasthouden. Net als de berekening van jen. Dat zou betekenen dat ik 62 kg moet wegen. De combinatie verpercentage + buikomvang zegt veel meer. Het moet in verhouding zijn. BMI is zwaar overschat, je kan het leuk gebruiken als manier om te kijken hoe je ongeveer zit maar het is echt geen gouden standaard. In mijn opzicht word die te zwaar overschat en geeft het vaak een verkeerd beeld.

Kun je dat ook tegen mijn (eetstoornis)diëtiste zeggen? :P

Toen ik een eetstoornis had (gek genoeg was dat na de periode dat ik 48 kg woog, ik werd dikker en kreeg een eetstoornis), werd er ook vastgehouden aan een BMI van 18,5. Dan mag je pas naar huis van de kliniek. Maar medisch gezien wordt een BMI van 17,5 als "gezond"(genoeg) gezien.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Janelie ma 11 jul 2011 - 11:12

Je gewicht moet echt bij je bouw passen. Ik ben net als Jen (en nog wat anderen) 168, maar 58 kilo is voor mij vrijwel niet haalbaar en zeker niet mijn 'natuurlijke' gewicht. Ik zou echt enorm mijn best moeten doen om dat te behalen en te behouden. Voor mij is 63-65 heel mooi.

CLB, als je pas met je dieet gestopt bent, dan komt het toch gewoon van het diëten? confused
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Parisienne ma 11 jul 2011 - 11:58

Jip83 schreef:
Caribbeanlover schreef:
Parisienne schreef:1.58 is kleiner dan het gemiddelde, dus klein voor een gezonde volwassene.

Dus je vind mij ongezond!?

Volgens mij bedoelt ze dat niet zo. Bedoelt ze dat 1.58 klein is voor mensen zonder groeiafwijking (en dus een liliputter als 'ongezond' bedoelt in dit geval. Hoewel liliputters ook best gezond kunnen zijn natuurlijk, maar een groeiafwijking hebben ;-))

@ CBL: waar heb ik dat gezegd?! Probeer niet altijd negatieve dingen te zoeken in reacties die men plaatst.

Het staat er misschien een beetje ongelukkig. Bedoel het inderdaad, zoals Jip zegt, meer voor iemand die geen aandoening heeft (zoals een groeiafwijking) of die een groeiachterstand heeft door bijvoorbeeld een ziekte of iets dergelijks.

@ Jip83: Lilliputters kunnen ook heel gezond zijn inderdaad, maar die heb ik even buiten beschouwing gelaten Wink

Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 19:43

Caribbeanlover schreef:Ik was gestopt met dat dieeet. Lief dat sommigen zich zorgen maken, maar is niet nodig hoor. Ben nog even vet als voorheen, het is dan ik op de weegschaal ben gaan staan anders wist ik het niet eens haha.
Ik ga fitnessen en ga nu ook beter op mijn voeding letten.

Goed van jou, sportse!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Atelier Madame ma 11 jul 2011 - 20:37

Misschien heb je gewoon een kapotte weegschaal? :P 5 kilo moet je echt wel merken hoor op je weegschaal! Dat is bijna een kledingmaat.
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Minx ma 11 jul 2011 - 21:05

Je kleren zitten dan idd losser. Bij mij is 5 kg geen kledingmaat eerder 10 kg maar dat komt omdat vet bij mij overal gaat zitten. Als je dunne benen en een 'dik' bovenligt hebt of andersom zul je het sneller merken. Mensen schatten mij dan ook vaak lichter dan ik ben gelukkig
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast ma 11 jul 2011 - 21:22

Janelie schreef:Je gewicht moet echt bij je bouw passen. Ik ben net als Jen (en nog wat anderen) 168, maar 58 kilo is voor mij vrijwel niet haalbaar en zeker niet mijn 'natuurlijke' gewicht. Ik zou echt enorm mijn best moeten doen om dat te behalen en te behouden. Voor mij is 63-65 heel mooi.

CLB, als je pas met je dieet gestopt bent, dan komt het toch gewoon van het diëten? confused

Kan het niet aan liggen aangezien dat een tijdje geleden is en ik het maar 1 week heb gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 4 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum