Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

+3
Beachgirl
Tania
kwebbeltje
7 plaatsers

Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje vr 12 okt 2012 - 22:58

Hoi allemaal,

In 8 maanden tijd ben ik een heleboel kilo's afgevallen. Maar sindsdien heb ik het heel erg snel koud. Als het nog kouder wordt ben ik benieuwd hoe ik mijzelf moet warm krijgen. De verwarming staat hier nu op 21 graden, heb een fleecevest boven op mijn kleren aan en nog heb ik het koud.
Herkent iemand dit of wie heeft er een tip voor mij?

Alvast bedankt?

Groetjes kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Tania vr 12 okt 2012 - 23:00

Je mag hier wel langskomen? Het is hier 24 graden omdat de verwarming niet uit wil Wink

Ik denk dat je lichaam gewoon nog even moet wennen aan dat je zoveel afgevallen bent. En als je het koud hebt laagjes aantrekken dan heb je het sneller warm dan gewoon een dikke trui.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Gast vr 12 okt 2012 - 23:06

Das niet zo gek. Een vetlaagje isoleert en het lichaam houdt heel veel warmte vast. Hoe minder vet een persoon heeft hoe sneller een persoon het koud kan hebben, uitzonderingen zijn er altijd. Ik heb er trouwens ook veel last van, dus ook hier staat de verwarming gerust om 21 graden.

Ik weet niet hoeveel spiermassa je hebt maar daar kun je wel wat warmte mee opvangen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje vr 12 okt 2012 - 23:13

Tania: Dat is een heerlijke temperatuur zeg! Dat zou ik hier ook wel willen, maar mijn man heeft het heel snel warm. Ik heb nu een jurkje aan daarover een jasje en daarovermijn fleecevest, dus heb wel laagjes aan.

Dropdraakje:Ik heb denk ik geen grote spiermassa, sporten schiet er de laatste tijd vaak in.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 0:34

Dan heb je eigenlijk al de oplossing? Tegen je man aanliggen en hem als kacheltje gebruiken, succes gegarandeerd. Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Beachgirl za 13 okt 2012 - 0:53

Herkenbaar.... ik had het ook vreselijk koud tijdens en na mijn dieet. Mijn voeten waren ook niet warm te krijgen.

Heb er nu ik gestopt ben met afvallen al wel een stuk minder last van, maar daarentegen heb ik wel wat meer spiermassa want ik sport 4-5 dagen per week.

Gewoon kachel hoger, thermosokken aan en dekentjes erbij.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Sanne za 13 okt 2012 - 1:29

Hoeveel ben je afgevallen en wat weeg je nu? Een te laag gewicht kan er ook voor zorgen dat je het koud hebt.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje za 13 okt 2012 - 5:13

Dropdraakje: mijn man is natuurlijk niet altijd in de buurt om mij warm te maken/houden Wink ;

Beachgirl: ben jij veel afgevallen? Nou ik val ook niet meer af , sta stil is ook goed zo maar blijf het koud hebben.

Sanne: ik weeg nu 65 kilo en dat is voor mijn lengte 1.69 prima netjes. Ik ben 48 kilo afgevallen. Dus dat is erg veel natuurlijk. Ik hoop dat ik zo mijn gewicht kan behouden.

Gr kwebbeltje
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 5:24

Wow, 48 kg! Wat knap!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  June za 13 okt 2012 - 5:42

Nou, wat een prestatie zeg! Hartstikke goed!

Jurkje + jasje + fleecevest is wel veel natuurlijk, maar zelf krijg ik het in de winter niet warm zonder hemdje onder mijn kleding. Dat scheelt bij mij echt zo ontzettend veel!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 5:49

Warme voeten maakt bij mij trouwens een wereld van verschil, thermosokken en lekkere sloffen aan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  June za 13 okt 2012 - 5:57

Stofzuiger schreef:Warme voeten maakt bij mij trouwens een wereld van verschil, thermosokken en lekkere sloffen aan?

Oja dat ook inderdaad. En een warme nek Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben 3079029344.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  June za 13 okt 2012 - 6:04

Van stofzuigen krijg ik het trouwens ook altijd heel warm!
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje za 13 okt 2012 - 6:16

Stofzuiger, dank je wel. Hemden draag ik idd niet, maar die zal ik eens gaan halen. Sloffen heb ik al aan mn voeten inderdaad mijn thermosokken zal ik ook eens aan gaan doen, was ik vergeten dat ik die ook nog had.

June: dank je wel, ben ook erg happy met mn "nieuwe"ik. Het is wel wennen en in mn hoofd ben ik nog steeds dik en wil met winkelen nog steeds grote maten pakken. Een hempje draag ik inderdaad niet, zal die weleens aanschaffen. En van stofzuigen krijg ik het ook wel warm, maar om nu een hele dag te stofzuigen :shock:

Dank jullie wel voor het meedenken!
Gr kwebbeltje

kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Gast za 13 okt 2012 - 6:21

Lekker kersenpittenkussentje in je nek is ook heerlijk!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Antibes za 13 okt 2012 - 7:15

kwebbeltje schreef:

Sanne: ik weeg nu 65 kilo en dat is voor mijn lengte 1.69 prima netjes. Ik ben 48 kilo afgevallen. Dus dat is erg veel natuurlijk. Ik hoop dat ik zo mijn gewicht kan behouden.

Gr kwebbeltje

Dat is natuurlijk ook ontzettend veel in 8 maanden he.. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar je hebt goed kans dat je daarmee de boel flink ontregeld hebt.. En dan ook nog in combinatie met het feit dat je het als zwaarder persoon over het algemeen sneller warm hebt.. Zal gewoon flink wennen zijn voor je lichaam!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Cupcake za 13 okt 2012 - 7:35

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen in 8 maanden?
Erg knap zeg
Cupcake
Cupcake
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 309
Punten : 382
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje za 13 okt 2012 - 8:11

Antibes schreef:
kwebbeltje schreef:

Sanne: ik weeg nu 65 kilo en dat is voor mijn lengte 1.69 prima netjes. Ik ben 48 kilo afgevallen. Dus dat is erg veel natuurlijk. Ik hoop dat ik zo mijn gewicht kan behouden.

Gr kwebbeltje

Dat is natuurlijk ook ontzettend veel in 8 maanden he.. Ik weet niet hoe je het gedaan hebt, maar je hebt goed kans dat je daarmee de boel flink ontregeld hebt.. En dan ook nog in combinatie met het feit dat je het als zwaarder persoon over het algemeen sneller warm hebt.. Zal gewoon flink wennen zijn voor je lichaam!

Daar heb je gelijk in, mijn lichaam is ook van slag. Ik was altijd wel een persoon die het snel koud had, ook toen ik zo zwaar woog... Maar nu is het helemaal te gek.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje za 13 okt 2012 - 8:13

Cupcake schreef:Hoe heb je dat voor elkaar gekregen in 8 maanden?
Erg knap zeg

Ik heb een maagverkleining gehad, het is alleen heel erg snel eraf gegaan. Dat komt omdat ik heeeeeeel erg misselijk was/ben.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Beachgirl za 13 okt 2012 - 8:48

kwebbeltje schreef:

Beachgirl: ben jij veel afgevallen? Nou ik val ook niet meer af , sta stil is ook goed zo maar blijf het koud hebben.



Gr kwebbeltje

Ik ben 23 kg kwijtgeraakt in een kleine 3 maanden tijd. Begin volgend jaar wil ik de laatste 8 nog graag kwijtraken zodat ik op mijn streefgewicht (en gezond gewicht) kom.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje za 13 okt 2012 - 9:15

Beachgirl_24 schreef:
kwebbeltje schreef:

Beachgirl: ben jij veel afgevallen? Nou ik val ook niet meer af , sta stil is ook goed zo maar blijf het koud hebben.



Gr kwebbeltje

Ik ben 23 kg kwijtgeraakt in een kleine 3 maanden tijd. Begin volgend jaar wil ik de laatste 8 nog graag kwijtraken zodat ik op mijn streefgewicht (en gezond gewicht) kom.
Dat is veel kilo in een korte periode, wel super knap zeg! Hoe heb je dat gedaan als ikvragen mag.
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Beachgirl za 13 okt 2012 - 9:31

kwebbeltje schreef:
Beachgirl_24 schreef:
kwebbeltje schreef:

Beachgirl: ben jij veel afgevallen? Nou ik val ook niet meer af , sta stil is ook goed zo maar blijf het koud hebben.



Gr kwebbeltje

Ik ben 23 kg kwijtgeraakt in een kleine 3 maanden tijd. Begin volgend jaar wil ik de laatste 8 nog graag kwijtraken zodat ik op mijn streefgewicht (en gezond gewicht) kom.
Dat is veel kilo in een korte periode, wel super knap zeg! Hoe heb je dat gedaan als ikvragen mag.

Cambridge dieet!

Ben al jaren bezig om gewicht kwijt te raken maar niks werkte voor mij. (ben helaas veel aangekomen door een slecht werkende schildklier waar ik pa na jaren achter kwam). Dit werkte voor mij heel goed. Wel heftig... en het is niet het gezondste dieet natuurlijk maar het ging me goed af en ben nu al bijna 5 maanden stabiel op gewicht. Er moet alleen nog een "restje" af Wink.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  kwebbeltje za 13 okt 2012 - 19:43

Beachgirl_24 schreef:
kwebbeltje schreef:
Beachgirl_24 schreef:
kwebbeltje schreef:

Beachgirl: ben jij veel afgevallen? Nou ik val ook niet meer af , sta stil is ook goed zo maar blijf het koud hebben.



Gr kwebbeltje

Ik ben 23 kg kwijtgeraakt in een kleine 3 maanden tijd. Begin volgend jaar wil ik de laatste 8 nog graag kwijtraken zodat ik op mijn streefgewicht (en gezond gewicht) kom.
Dat is veel kilo in een korte periode, wel super knap zeg! Hoe heb je dat gedaan als ikvragen mag.

Cambridge dieet!

Ben al jaren bezig om gewicht kwijt te raken maar niks werkte voor mij. (ben helaas veel aangekomen door een slecht werkende schildklier waar ik pa na jaren achter kwam). Dit werkte voor mij heel goed. Wel heftig... en het is niet het gezondste dieet natuurlijk maar het ging me goed af en ben nu al bijna 5 maanden stabiel op gewicht. Er moet alleen nog een "restje" af Wink.

Wat knap zeg! Ik heb dat dieet ook een aantal keren gevolgd. Knap dat e wel al 5 maanden stabiel bent! Je voelt jezelf veel prettiger zonder de extra kilo's. En een slechtwerkende schildklier, dat is minder zeg. Hopelijk met de juiste medicatie dat je het onder controle kunt houden
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben Empty Re: Veel afgevallen en nu heel vaak koud hebben

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum