Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

+9
Serena
SoGood
bolus26
Atelier Madame
Parisienne
Gizmo
Sjaantje
Lejow
Minx
13 plaatsers

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 3:44

Dacht vanochtend ''ik ga maar eens op de weegschaal staan op me nuchtere maag'' en tot mijn grote verbazing ben ik 5 kg afgevallen zonder dat ik er wat aan gedaan heb. Heb gewoon gegeten dus dwz af en toe ook chips, m&m's ed.

Voor de zekerheid het 2x extra gechecked, maar het is echt waar.

Nou dat geeft wel motivatie aangezien ik gister bij een sportschool ben wezen kijken waar ik me ga inschrijven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 3:52

Dat is heerlijk!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 3:54

Zeker alhoewel ik geen verschil merk in het zien ervan en als ik en broek aandoe.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 3:59

5 kilo verschil merk je ook niet altijd, hangt eraf hoe zwaar je voor die tijd was. Het maakt nogal een verschil als je 5 kg afvalt als je 100 kg weegt of als je 5 kg afvalt als je 50 kg weegt natuurlijk. En ik heb geen idee hoe zwaar jij bent Wink

Of hield je vocht vast door de warmte? Of last van je darmen? Dan kan je ongemerkt ook best wel wat kwijt raken als dat allemaal weer op gang is.

Maar even 5 kg kwijt is natuurlijk mooi meegenomen!! smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:00

Ik houd altijd wel vocht vast, maar dat doet iedereen dacht ik wel alleen ik wellicht wat meer dan de gemiddelde persoon.
Ik was 67, nog wat en vandaag 62,2.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:02

En je merkt het niet aan je kleding? Op 67 kg is 5 kg best veel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Minx zo 10 jul 2011 - 4:12

In hoeveel tijd is dat gebeurt??
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Lejow zo 10 jul 2011 - 4:13

Ik ben ook zo'n 5 / 6 kilo kwijt en merkte het wel aan mijn kleding. Al mijn broeken zakken van mn kont (en ben van 78 naar rond de 72 gegaan)
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Lejow zo 10 jul 2011 - 4:15

Wanneer was je laatste weg moment trouwens? Ook 's morgens, op je nuchtere maag? Of had je kleding aan? En hoelang is het geleden?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:16

Pin je niet te veel op die 62 kilo vast, het nadeel is dat je je op nuchtere maag hebt gewogen. Als je eet wil daar best nog eens een kilootje of 2 bij komen Wink + dat de eerste paar kilo's vaak vocht zijn miss dat je het daarvoor niet in je kleding merkt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:20

ProudMama schreef:En je merkt het niet aan je kleding? Op 67 kg is 5 kg best veel!

Nee heel gek. Laatst wat kleding gekocht en moest zelfs een maat groter, 40 was te klein dus maar een 42. Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:20

Fairytale schreef:In hoeveel tijd is dat gebeurt??

Geen idee? Stond vandaag sinds een tijdje weer eens op de weegschaal, want anders zou ik het misschien pas veel later doen en dan zou ik misschien 10 kg kwijt zijn. :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:22

Cimic schreef:Pin je niet te veel op die 62 kilo vast, het nadeel is dat je je op nuchtere maag hebt gewogen. Als je eet wil daar best nog eens een kilootje of 2 bij komen Wink + dat de eerste paar kilo's vaak vocht zijn miss dat je het daarvoor niet in je kleding merkt.

Maar als ik woog, dan was het altijd op me nuchtere maag, want dan heb je het exacte gewicht

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 4:23

Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:En je merkt het niet aan je kleding? Op 67 kg is 5 kg best veel!

Nee heel gek. Laatst wat kleding gekocht en moest zelfs een maat groter, 40 was te klein dus maar een 42. Embarassed
Kan ook aan de kleding/ het merk liggen hoor.

Maar je bent vrij klein of niet? Als je maat 40/42 hebt bij 62 kg?!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:01

Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:03

Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 5:03

Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?

Dat is best klein hoor CLB! Mijn vriendin is precies even lang als jij Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 6:37

Ik ben ook 4 kilo afgevallen! Niet dat ik op dieet ben/was, maar ik ben veel meer gaan sporten.
Nadeel is wel dat mijn sportkleding en gewone kleding te groot geworden is :-(

Ik weeg nu 65kg bij 1m83cm

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:05

Ik merk het wel aan mijn kleren maar goed ik ben dan 11 kilo afgevallen zonder er iets voor te hebben gedaan.
Ik merkte het vrij snel aan mijn kleren trouwens.... ik woog 69 kilo en was afgevallen naar 58 en nu gelukkig weer een beetje bijgekomen. Weeg nu 61 en dat is wel prima zo !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:11

ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:12

Stuiterbal schreef:Ik merk het wel aan mijn kleren maar goed ik ben dan 11 kilo afgevallen zonder er iets voor te hebben gedaan.
Ik merkte het vrij snel aan mijn kleren trouwens.... ik woog 69 kilo en was afgevallen naar 58 en nu gelukkig weer een beetje bijgekomen. Weeg nu 61 en dat is wel prima zo !

Sportte je ook niet zoals ik? Zohe 11 is dan wel veel.

Ik wil 55 wegen

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:51

Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:53

Caribbeanlover schreef:
Stuiterbal schreef:Ik merk het wel aan mijn kleren maar goed ik ben dan 11 kilo afgevallen zonder er iets voor te hebben gedaan.
Ik merkte het vrij snel aan mijn kleren trouwens.... ik woog 69 kilo en was afgevallen naar 58 en nu gelukkig weer een beetje bijgekomen. Weeg nu 61 en dat is wel prima zo !

Sportte je ook niet zoals ik? Zohe 11 is dan wel veel.

Ik wil 55 wegen

Nee ik heb er niks voor gedaan. Het enige wat nodig was, was de relatiebreuk na 10 jaar en de nodige stress die daarbij kwam kijken. Het afvallen was mijn enige lichtpuntje hahaha

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 8:54

Jen, ik zag dat je overal waar mensen willen afvallen goede tips geven. Dus ik vroeg me af of jij mij ook nog tips kon geven? Ik weet dat ik weinig eet, maar wat ik eet vind ik lekker. Volgens mij eet ik veel te veel zout, ben ontzettend fan van zoute kip opkikker. Nou ja, hoe dan ook. Tips voor een gezond afvalplan zou wel fijn zijn. Dus als je nog tips hebt. smile

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 9:05

Angel Blue Eyes schreef:Jen, ik zag dat je overal waar mensen willen afvallen goede tips geven. Dus ik vroeg me af of jij mij ook nog tips kon geven? Ik weet dat ik weinig eet, maar wat ik eet vind ik lekker. Volgens mij eet ik veel te veel zout, ben ontzettend fan van zoute kip opkikker. Nou ja, hoe dan ook. Tips voor een gezond afvalplan zou wel fijn zijn. Dus als je nog tips hebt. smile

Nou dat is aardig, dank je! Er zijn mensen op het forum die er veeeel meer verstand van hebben dan ik smile Val je niet af dan met wat je nu eet? Sport je?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 5 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum