Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

+9
Serena
SoGood
bolus26
Atelier Madame
Parisienne
Gizmo
Sjaantje
Lejow
Minx
13 plaatsers

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:44

Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Maple schreef:CBL, ik erger me eigenlijk soms behoorlijk aan jouw taalgebruik. Woorden als lullen vind ik nog wel grappig als ze door een stoere vent uitgesproken worden, maar door een vrouw, en dan nog zelfs in geschreven taal (ik geloof dat ik er in gesproken taal minder last van heb) vind ik gewoon oncharmant.

Maar ik wil ook wel 5 kilo afvallen zonder er wat voor te doen.. 10 mag ook wel :P
Lul niet zo joh, zoveel afvallen is helemaal niet nodig bij jou...

He joh wat lul je nou? :P Heb je me wel eens in bikini gezien? Dan ren je hard weg hoor.
Ik geloof dat PM het tegen mij had.

Maar oké PM, jouw kilo's mogen er eerst af, dan komen de mijne wel Wink

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:47

En wow, ik zit maar 3 cm onder de gemiddelde lengte Very Happy Ik vind het trouwens helemaal niet erg om klein te zijn, maar ik vind het dan wel altijd weer vervelend als ik met een groepje mensen ben die allemaal een heel stuk langer zijn dan ik. Dan voel ik me weer zo'n ukkepukkie.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:58

Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Hoe zwaar weegt je vriendin?

Mijn vriendin weegt 46 kilo. Ik doe het altijd zo: ben je 1.68 lang, haal er 10 af en dan is 58 een mooi gewicht. Dat is voor mij een leidraad, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Net als bij mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo, 58 is voor mij de max van hoe zwaar ik wil wegen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 20:59

Ik denk dat ik met 73 mezelf echt veel te zwaar zou vinden. Gewicht wat ik nu heb vind ik prima. Hoewel er waarschijnlijk nog wel een kilo vanaf zal gaan de komende weken door het duursporten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:00

Atelier Madame schreef:
Jen_ schreef:
Angel Blue Eyes schreef:Ik moet er nu toch aan geloven. Ik vind nu de gezonde dingen die ik eet al heerlijk. Zoal de tomaat op brood of komkommer als snack. Mag ik jou om raad vragen als ik me afvraag wat ik beter kan nemen?

Tuurlijk mag dat! Anytime smile


Heb je ook nog tips voor mij: Ik ben sinds 3 weken aan het lijnen. Ben nu ongeveer 2.5 kilo / 3 kilo kwijt. In het begin vloog het eraf maar nu blijft de weegschaal angstvallig stil staan. Ik eet op een dag 2 stuks fruit, gewoon groente en probeer max 140 gram koolhydraten binnen te krijgen. Maar ik krijg wel vrij veel zout binnen, bijv elke dag een boullionetje en veel kaas op brood. Zou dat een reden kunnen zijn? of is het gewoon spiervorming, want ben wel veel meer (lees eerst niet, nu 2x half uur hardlopen en 1 uur fanatiek aerobics per week) gaan sporten.
Wel goed al hoor, 3 kilo! Sport je ook? Dat helpt bij mij zo! Start to run van Evy iets voor jou als je nog niet sport? Kaas is heel vet ja, dat zou wel kunnen schelen ja, als je daar zoals je zegt inderdaad flink van eet. En een buillonnetje uit de automaat/zakje zou ik vervangen voor iets anders, het doet niet zoveel voor je. Bijvoorbeeld 5 amandelen en een appel, of een cracker met hummus, wortels dippen in de hummus, een gekookt eitje uit het vuistje. Vult ook veel meer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  SoGood zo 10 jul 2011 - 21:02

Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:06

Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 21:11

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Hoe zwaar weegt je vriendin?

Mijn vriendin weegt 46 kilo. Ik doe het altijd zo: ben je 1.68 lang, haal er 10 af en dan is 58 een mooi gewicht. Dat is voor mij een leidraad, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Net als bij mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo, 58 is voor mij de max van hoe zwaar ik wil wegen.

Ik heb altijd dezelfde richtlijn aangehouden smile
Ik ben 178 en weeg nu net iets meer dan 70 kilo! Ben druk bezig om naar de 67 toe te gaan omdat ik dat echt een mooi gewicht vind voor bij die lengte.

Overigens ben ik tot nu ongeveer 3 kilo afgevallen, maar die eerste kilo's gingen er gewoon super makkelijk vanaf! Op dit moment blijf ik een beetje steken, deels doordat ik ook af en toe zondig in het weekend maar aan de andere kant door de weeks doe ik écht heel netjes qua eten enzo :P.

Oh en aanvulling: ja ik sport ongeveer 2 uur per week (aerobics en hardlopen) dus qua beweging krijg ik wel genoeg binnen :P
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  SoGood zo 10 jul 2011 - 21:12

Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy

Ik woog 4 jaar geleden wel 70, toen was ik ook niet echt dik, maar toen had ik inderdaad wel een dikke kop. Very Happy Heel toevallig vond ik vorige week een pasfoto van die tijd. Mijn schoonmoeder herkende me niet eens. Very Happy

Ik vind mezelf niet heel slank (oke, ik spreek me nu tegen want op vakantiefoto's zag ik dat er weer wel wat aan mag) Maar ik heb wel gewoon aardige billen, heupen en borsten. Meer afvallen dan dit wil ik niet want dan krijg ik een ingevallen gezicht. Ik val nu eenmaal sneller af dan ik aankom.
SoGood
SoGood
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5308
Punten : 5815
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:24

Maple schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Maple schreef:CBL, ik erger me eigenlijk soms behoorlijk aan jouw taalgebruik. Woorden als lullen vind ik nog wel grappig als ze door een stoere vent uitgesproken worden, maar door een vrouw, en dan nog zelfs in geschreven taal (ik geloof dat ik er in gesproken taal minder last van heb) vind ik gewoon oncharmant.

Maar ik wil ook wel 5 kilo afvallen zonder er wat voor te doen.. 10 mag ook wel :P
Lul niet zo joh, zoveel afvallen is helemaal niet nodig bij jou...

He joh wat lul je nou? :P Heb je me wel eens in bikini gezien? Dan ren je hard weg hoor.
Ik geloof dat PM het tegen mij had.

Maar oké PM, jouw kilo's mogen er eerst af, dan komen de mijne wel Wink

PM had het tegen mij aangezien het onder mijn bericht staat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:24

Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy

Nou dan moet ik ook flink aan de (vr)eet!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:26

Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
Jen_ schreef:
Caribbeanlover schreef:
ProudMama schreef:
Caribbeanlover schreef:Ik ben 1.58, dus echt klein vind ik dat niet. Is dat gewicht zo gek dan?
Nee joh, maar ik woog ook ergens daar tussen en droeg geen maat 40/ 42, dus vandaar dat ik het me afvroeg. Maar ik ben dan ook 1.75 Wink

Woog? Wat weeg je nu dan? Welke maat had je toen je ongeveer 62 woog?

Jen, is niet klein hoor, ben geen liliputter die zijn pas klein.
Mijn bovenbuurvrouw is kleiner dan ik dus het kan ook anders.

Nee natuurlijk ben je geen liliputter, maar klein ben je wel. Mijn vriendin die een gewicht heeft wat bij haar lengte past, moet soms zelfs kinderkleding aan.

Hoe zwaar weegt je vriendin?

Mijn vriendin weegt 46 kilo. Ik doe het altijd zo: ben je 1.68 lang, haal er 10 af en dan is 58 een mooi gewicht. Dat is voor mij een leidraad, maar dat is persoonlijk natuurlijk. Net als bij mij, ik ben 1.68 en weeg 56 kilo, 58 is voor mij de max van hoe zwaar ik wil wegen.

Is er niet eens schema oid waar je het kan uitrekenen welk gewicht bij welke lengte past? Jij kan zelf wel wat doen, maar dat is misschien niet de goede richtlijn.
Ik dacht dat jij zwaarder woog? Embarassed

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:27

Je kunt het beste via een site je BMI berekenen.

Hier bijvoorbeeld: http://www.bmi-berekenen.com/bmi-berekenen-vrouw.php

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 21:29

Atelier madame, je zou van dat poeder van de bouillion een klein beetje kunnen nemen dus de helft of zelfs minder dan zit er nog smaak zat aan lijkt mij.

Kaas kan je light versies gaan eten of 30+ ipv 48+.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  bolus26 zo 10 jul 2011 - 21:39

die light versies zijn ook niet zo goed voor je lichaam hoor!wel minder vet maar veel andere stoffen die niet goed voor je zijn.

ik eet of geen kaas of geniet er extra van die keer als ik het wel eet.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:16

Klein, maar fijn!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:22

http://www.bmi-berekenen.com/bmi-berekenen-vrouw.php

Ik heb een gezond gewicht blijkbaar. Eigenlijk hoef ik niet perse af te vallen vind ik zelf, maar het mag strak mijn lijf. Als ik dan 62 blijf, dan vind ik dat niet erg al is het 65 of 67 zoals eerst zelfs tot 70 vind ik niet erg. Zolang ik er gespierd uitzie zonder dikke bovenbenen, billen en buik vind ik het niet erg en ben allang blij als die 3 strak zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Atelier Madame zo 10 jul 2011 - 22:25

bolus26 schreef:die light versies zijn ook niet zo goed voor je lichaam hoor!wel minder vet maar veel andere stoffen die niet goed voor je zijn.

ik eet of geen kaas of geniet er extra van die keer als ik het wel eet.
20+ of 30+ kaas is iets anders dan bijvoorbeeld Light Chips en Light frisdrank volgens mij hoor. Ik 20+ kaas zit gewoonweg veel minder vet dan in 48+ kaas.
Ik probeer niet teveel vette kaas te eten maar ben gewoon zo gek op kaas (oude en jong en geitenkaas en mozzarella I love you ). Dat ik het ook niet écht wil laten staan. Daarbij eet ik op een dag nou ook weer niet zoveel dat ik qua calorien netjes rondkom!

@CBL: ik maak mijn boullion meestal van 1 boullionblokje, maar ik zou is kunnen proberen er iets minder van in te doen idd smile. Tis gewoon zo lekker zout om 16u 👅
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 22:30

@ CBL


Dat geeft toch niet dat je dacht dat ik zwaarder woog smile De laatste keer dat ik jouw zag heel veel jaar geleden, was ik ook zwaarder. Ik ben dus 6 kilo afgevallen. Hier kun je berekenen welk gewicht het beste bij jouw lengte past:

http://212.78.187.13/bmi/ met je 67 kilo was je te zwaar, met je 62.2 zit je net in de goede zone, maar op het randje. Dit stuk is dan ook geel. Zit je eronder en verder dan zit je in de groene zone. Kijk zelf maar even op de site!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:19

Ik zal eens kijken, maar dat is gek zeg op die andere link is het goed mijn gewicht in combi met de lengte................huh! Neutral

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:21

Atelier Madame schreef:
bolus26 schreef:die light versies zijn ook niet zo goed voor je lichaam hoor!wel minder vet maar veel andere stoffen die niet goed voor je zijn.

ik eet of geen kaas of geniet er extra van die keer als ik het wel eet.
20+ of 30+ kaas is iets anders dan bijvoorbeeld Light Chips en Light frisdrank volgens mij hoor. Ik 20+ kaas zit gewoonweg veel minder vet dan in 48+ kaas.
Ik probeer niet teveel vette kaas te eten maar ben gewoon zo gek op kaas (oude en jong en geitenkaas en mozzarella I love you ). Dat ik het ook niet écht wil laten staan. Daarbij eet ik op een dag nou ook weer niet zoveel dat ik qua calorien netjes rondkom!

@CBL: ik maak mijn boullion meestal van 1 boullionblokje, maar ik zou is kunnen proberen er iets minder van in te doen idd smile. Tis gewoon zo lekker zout om 16u 👅

Zohe 1 blokje is wel erg veel zeg! Je kan beter zo potje kruidenbouillion kopen en dan kan je zelf een schepje nemen zoveel als je wilt. wij gebruiken dat in veel dingen zoals bami, pasta etc.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Serena zo 10 jul 2011 - 23:26

Ik heb dat ook gehad maar dat kwam waarschijnlijk door meer reistijd (lopen en fietsen) naar mijn stage en miss een klein beetje stress. Ben dus ook 5 kg afgevallen.. en dat terwijl ik dat echt niet wil :P weeg nu 56 op 170.
Ik heb het trouwens ook niet gemerkt met kleren, maar wel bij mijn BH's :P

edit: zit net na te denken, het was denk ik eerder 3 kg, maar van 58/59 naar 55 is dan toch aardig wat :P


Laatst aangepast door Serena op zo 10 jul 2011 - 23:31; in totaal 1 keer bewerkt
Serena
Serena
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  SuperGrover zo 10 jul 2011 - 23:30

Caribbeanlover schreef:
Atelier Madame schreef:
bolus26 schreef:die light versies zijn ook niet zo goed voor je lichaam hoor!wel minder vet maar veel andere stoffen die niet goed voor je zijn.

ik eet of geen kaas of geniet er extra van die keer als ik het wel eet.
20+ of 30+ kaas is iets anders dan bijvoorbeeld Light Chips en Light frisdrank volgens mij hoor. Ik 20+ kaas zit gewoonweg veel minder vet dan in 48+ kaas.
Ik probeer niet teveel vette kaas te eten maar ben gewoon zo gek op kaas (oude en jong en geitenkaas en mozzarella I love you ). Dat ik het ook niet écht wil laten staan. Daarbij eet ik op een dag nou ook weer niet zoveel dat ik qua calorien netjes rondkom!

@CBL: ik maak mijn boullion meestal van 1 boullionblokje, maar ik zou is kunnen proberen er iets minder van in te doen idd smile. Tis gewoon zo lekker zout om 16u 👅

Zohe 1 blokje is wel erg veel zeg! Je kan beter zo potje kruidenbouillion kopen en dan kan je zelf een schepje nemen zoveel als je wilt. wij gebruiken dat in veel dingen zoals bami, pasta etc.
Ik maak mijn bouillon altijd van 2 blokjes. Anders vind ik het te slap laughcry Maar goed, ik drink dat dan ook absoluut niet dagelijks, hooguit eens per maand.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  nina zo 10 jul 2011 - 23:36

Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy
Ik ben 1.81 maar weeg 89 kg.. Nu kan er best 10 kg af maar 71 lijkt me wel erg licht.....
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gast zo 10 jul 2011 - 23:37

nina schreef:
Jen_ schreef:
Sogood schreef:Ik ben 1.80, dan zou ik 70 kilo moeten wegen! Ik weeg 62 kilo.

Ja hup, eten jij! :P Ik denk dat jij wel heel slank bent trouwens dan met je 62 kilo! Ik woog vorig jaar nog 62 kilo en was echt niet dik. Wel een dikke kop haha Very Happy
Ik ben 1.81 maar weeg 89 kg.. Nu kan er best 10 kg af maar 71 lijkt me wel erg licht.....

Ja vind je? Ik ben dus 1.83 en zou dan 73 moeten wegen. Dat past helemaal niet bij mijn bouw. Dus ik denk dat je daar ook naar 'moet' kijken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben! - Pagina 3 Empty Re: Huh, 5 kg afgevallen zonder moeite gedaan te hebben!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum