Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 30 jun 2011 - 5:41

Sweety, zoals je kunt lezen had ik dat al gedaan, maar daar is hij niet meer op geweest. En om daar nu gelijk een berichtje achteraan te droppen, vind ik ook weer wanhopig klinken. Ik word gek van het checken..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  l1n do 30 jun 2011 - 6:12

Wat vervelend Jeannette! Ik zou daar ook van balen, die onzekerheid.

Hebben jullie die film 'he's just not that into you' gezien? Die film heeft echt mn ogen geopend.. Als ik niks van hem hoor betekend dat waarschijnlijk gewoon 'he's just not that into me', want hij heeft mn nr en mail en facebook etc.
Ik vind het zoo vervelend steeds.. hoe vind je nou de goede balans tussen laten weten dat je geinteresseerd bent en hard to get spelen (mannen schijnen te willen jagen Wink). Echt irritant!

Boehoee! Waarom zijn nou altijd mannen geinteresseerd waar ik niks mee heb en nooit de leuke kerels! Ik vraag me serieus af wat ik verkeerd doe


l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss do 30 jun 2011 - 8:13

Ik denk idd dat ik maar ga sturen wat ik eerder vandaag postte, maar dat doe ik morgen of overmorgen wel. Moet eerst ff alles op mn werk afronden voor de vakantie enzo en dan kan ik hier even voor gaan zitten. Bluhh vind t niet leuk, eigenlijk wil ik stiekem helemaal niet dat ie nooit meer iets laat horen, maar op deze manier schiet het ook niet op. Ik raak er gewoon elke keer van in de war en daar word ik ook niet gelukkiger van.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 30 jun 2011 - 11:38

l1n schreef:Wat vervelend Jeannette! Ik zou daar ook van balen, die onzekerheid.

Hebben jullie die film 'he's just not that into you' gezien? Die film heeft echt mn ogen geopend.. Als ik niks van hem hoor betekend dat waarschijnlijk gewoon 'he's just not that into me', want hij heeft mn nr en mail en facebook etc.
Ik vind het zoo vervelend steeds.. hoe vind je nou de goede balans tussen laten weten dat je geinteresseerd bent en hard to get spelen (mannen schijnen te willen jagen Wink). Echt irritant!

Boehoee! Waarom zijn nou altijd mannen geinteresseerd waar ik niks mee heb en nooit de leuke kerels! Ik vraag me serieus af wat ik verkeerd doe


Die film vond ik inderdaad ook een eyeopener ja! Sindsdien heb ik dit ook weleens tegen mijzelf gezegd. 'He is just nog that into me.'
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 do 30 jun 2011 - 11:40

Bliss schreef:Ik denk idd dat ik maar ga sturen wat ik eerder vandaag postte, maar dat doe ik morgen of overmorgen wel. Moet eerst ff alles op mn werk afronden voor de vakantie enzo en dan kan ik hier even voor gaan zitten. Bluhh vind t niet leuk, eigenlijk wil ik stiekem helemaal niet dat ie nooit meer iets laat horen, maar op deze manier schiet het ook niet op. Ik raak er gewoon elke keer van in de war en daar word ik ook niet gelukkiger van.

Ik snap je zo goed. Het is in ieder geval goed dat je niet gelijk gereageerd hebt, op het moment dat hij vindt dat jullie weer eens contact kunnen hebben. Nou ja, ik heb het je via what's app eigenlijk ook al gezegd Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 15:06

Haha sorry Bliss maar jij weet ook wel dat de meeste opties nou niet echt bieden wat ik zou willen Wink. Ik zou hem idd laten weten dat je hem leuk vindt en te leuk voor 'gewoon vriendschap' dus als hij niet meer wil of zich niet wil binden hij je met rust moet laten. Als hij idd niet into you is zou ik daarna nooit meer antwoorden als hij toch smst want je houdt het zelf ook warm door te antwoorden. Dikke knuf voor jou iig xxx

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 30 jun 2011 - 21:13

Dat is jammer dat die mannen niet bieden wat je graag wil zusje. Ach als je het zelf voor nu prima vind is dat toch goed? smile

@jeanette: ik heb daar idd overheen gelezen. Zag wel dat je hem anoniem heb gebeld.. Ik hoop dat hij nog wat laat horen van zichzelf.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 30 jun 2011 - 21:22

l1n schreef:Wat vervelend Jeannette! Ik zou daar ook van balen, die onzekerheid.

Hebben jullie die film 'he's just not that into you' gezien? Die film heeft echt mn ogen geopend.. Als ik niks van hem hoor betekend dat waarschijnlijk gewoon 'he's just not that into me', want hij heeft mn nr en mail en facebook etc.
Ik vind het zoo vervelend steeds.. hoe vind je nou de goede balans tussen laten weten dat je geinteresseerd bent en hard to get spelen (mannen schijnen te willen jagen Wink). Echt irritant!

Boehoee! Waarom zijn nou altijd mannen geinteresseerd waar ik niks mee heb en nooit de leuke kerels! Ik vraag me serieus af wat ik verkeerd doe


Dit had ik zo getypt te kunnen hebben! Very Happy Al moet ik die film nog zien, maar denk dat hij helemaal bij mij past haha. Ik heb dus nog steeds niks gehoord van mijn date. Gisterenavond heb ik nog een keer geprobeerd hem anoniem te bellen. En wat denk je? Neemt ie op met 'hallo'. Ik heb hem gelijk weg gedrukt, maar ik had wel tegen hem willen schreeuwen. Het is zo verwarrend. Hij was degene die mijn nr moest en wilde daten en tijdens het daten al gelijk een vervolgafspraak wilde maken en waarbij ik klunzig zei dat we dat nog wel afspraken. Ik wil ook wel weten hoe je de balans vindt tussen geinteresseerd zijn en hard to get spelen? Waarom niet gewoon gewoon haha? Pfff, als hij opeens niet meer wilt, moet hij het gewoon laten weten...
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 30 jun 2011 - 21:38

Ik heb je verhaal gevolgd Jeannette en ik vind het echt raar hoor. Dat hij nu opneemt als je met een geheim nummer belt dat zegt eigenlijk wel genoeg, hij had je dus allang een berichtje kunnen sturen of even kunnen bellen en zeggen waarom hij niets meer heeft laten horen, ik vind het echt een beetje aso om gewoon niets meer te laten horen. Misschien kun je hem zelf nog een keer een berichtje sturen om te vragen hoe het gaat, omdat je helemaal niets meer hoort? En als je dan niets terug hoort dan zou ik hem lekker in de grond laten zakken, hoe kut ook, dan is het echt een sukkel die gewoon niet eerlijk durft te zeggen dat hij geen zin heeft in verder contact. Neutral
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 30 jun 2011 - 23:18

Sugarfall, je hebt helemaal gelijk! Ik stuur hem nog een keer een smsje en laat ie dan niks meer van zich horen, weet ik genoeg en kan ie inderdaad in de grond zakken. Pfff zucht, mannen! Ik kan beter naar een klooster gaan. :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall do 30 jun 2011 - 23:56

Ja, ik vind het wel echt laf hoor als je helemaal niets meer terughoort. Wat is er voor mannen zo moeilijk aan om gewoon duidelijk te zeggen dat je het om wat voor reden dan ook niet meer wilt? Alsof we dat niet aan zouden kunnen ofzo... Natuurlijk is het even kut maar die onzekerheid is nog veel irritanter.
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 1 jul 2011 - 0:45

Sugarfall schreef:Ja, ik vind het wel echt laf hoor als je helemaal niets meer terughoort. Wat is er voor mannen zo moeilijk aan om gewoon duidelijk te zeggen dat je het om wat voor reden dan ook niet meer wilt? Alsof we dat niet aan zouden kunnen ofzo... Natuurlijk is het even kut maar die onzekerheid is nog veel irritanter.

Idd, dat vind ik ook zoooooo vreselijk irritant!! Als ze het gewoon zeggen, kun je daarna tenminste weer verder met je leven en zit je niet steeds voor niks te wachten Rolling Eyes

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss vr 1 jul 2011 - 0:45

Oh ja en Zusje, was maar een grapje hoor Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 1 jul 2011 - 5:11

Hmm, ik vraag me af of ik net een date gehad heb haha.. Question
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 1 jul 2011 - 5:13

Sugarfall schreef:Ja, ik vind het wel echt laf hoor als je helemaal niets meer terughoort. Wat is er voor mannen zo moeilijk aan om gewoon duidelijk te zeggen dat je het om wat voor reden dan ook niet meer wilt? Alsof we dat niet aan zouden kunnen ofzo... Natuurlijk is het even kut maar die onzekerheid is nog veel irritanter.

Eens, ik spring echt niet gelijk van een brug af als een man me afwijst ofzo hoor.. laughcry
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Melis_je vr 1 jul 2011 - 5:27

Jeanette schreef: Gisterenavond heb ik nog een keer geprobeerd hem anoniem te bellen. En wat denk je? Neemt ie op met 'hallo'. Ik heb hem gelijk weg gedrukt, maar ik had wel tegen hem willen schreeuwen. Het is zo verwarrend. Hij was degene die mijn nr moest en wilde daten en tijdens het daten al gelijk een vervolgafspraak wilde maken en waarbij ik klunzig zei dat we dat nog wel afspraken. Ik wil ook wel weten hoe je de balans vindt tussen geinteresseerd zijn en hard to get spelen?

Hou de eer aan jezelf aan laat hem gaan. Je hebt hem twee berichtjes gestuurd waar hij niet op reageert, je hebt hem anoniem gebeld waar hij wél op reageert en nu wil je nog een berichtje sturen om te kijken of hij.. wat? Wat denk je dat er gaat veranderen?
Geïnteresseerd ben je als je één berichtje stuurt. Berichtjes komen bijna altijd aan. Als hij iets terugstuurt, zijn jullie beiden geïnteresseerd. Je hoeft niet niks te laten horen, maar je houdt het gelijkwaardig door om en om iets te sturen. Ik zou nooit meer dan hooguit één 'extra' berichtje sturen, anders hou je jezelf voor de gek. Als je niets stuurt en hij wil verder daten, stuurt hij vanzelf het eerste berichtje. Dus je loopt hem echt niet zomaar mis als je dat niet toch al zou doen.
Melis_je
Melis_je
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette vr 1 jul 2011 - 5:53

Nou, hoe bizar! Hij smste me dus wel en ik dacht laat ik nu maar eens wachten, belt ie dus op! Hij wilde me graag zien en vroeg of ie na zijn werk langs mocht komen. Naja, kom maar langs. Nou bleek dat ie niet meer op FB is geweest en dat ie mijn andere berichtjes niet had gehad. Nou is zijn mobiel ook verrot en heeft het een paar dagen niet gedaan. Hij is net weg, want hij had nog een verjaardag en hij moet een uur rijden vanaf hier naar zijn huis. Maar het was erg gezellig en hij wilde me graag snel weer zien.

Echt, soms ben ik zo'n muts. laughcry
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 1 jul 2011 - 7:57

Antibes, vertel!

Jeanette, ik blijf het wel een beetje een vaag verhaal vinden, als ik eerlijk ben. Ik zou dus wel een beetje voorzichtig blijven en het initiatief nu echt even aan hem overlaten.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 1 jul 2011 - 7:59

Haha, naja, het was een spontane koffieafspraak met een studiegenoot.. Maar ik dacht volledig vriendschappelijk. Hele leuke jongen hoor, maar paar jaar jonger en 5 cm kleiner ofzo.. =P Ik weet niet, niet echt mijn type ofzo..

Maar ik had mooi haar, een lekker geurtje en we moesten maar snel een keer een filmavondje plannen...... Dussss, ik weet het niet meer, haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL vr 1 jul 2011 - 8:01

Lady4 schreef:Antibes, vertel!

Jeanette, ik blijf het wel een beetje een vaag verhaal vinden, als ik eerlijk ben. Ik zou dus wel een beetje voorzichtig blijven en het initiatief nu echt even aan hem overlaten.

Met Lady4 eens, beetje vaag verhaal. Hoe was het afspraakje bij je thuis dan? Hoe deed hij?
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 1 jul 2011 - 8:09

KOL schreef:
Lady4 schreef:Antibes, vertel!

Jeanette, ik blijf het wel een beetje een vaag verhaal vinden, als ik eerlijk ben. Ik zou dus wel een beetje voorzichtig blijven en het initiatief nu echt even aan hem overlaten.

Met Lady4 eens, beetje vaag verhaal. Hoe was het afspraakje bij je thuis dan? Hoe deed hij?

Inderdaad wel beetje eens.. Ik heb ook wel van dit soort ervaringen en dat was dan meestal van jongens die me wel leuk (lees aantrekkelijk) vonden en wel moves maakten.. Maar verder niet ECHT geinteresseerd waren.. Scharrelmateriaal, geen relatiemateriaal.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 1 jul 2011 - 8:26

Leuk toch AB, zo'n onverwachtte koffiedate. En ook al wordt het niks, een man die complimenten maakt is altijd goed voor je zelfvertrouwen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes vr 1 jul 2011 - 8:29

Lady4 schreef:Leuk toch AB, zo'n onverwachtte koffiedate. En ook al wordt het niks, een man die complimenten maakt is altijd goed voor je zelfvertrouwen!

Jongetje.. :P Maar hij lijkt me heel leuk om gewoon mee om te gaan, zelfde interesses enzo.. Dus ik hoop niet dat het gecompliceerd gaat worden straks, zul je weer net zien natuurlijk..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 vr 1 jul 2011 - 8:33

Antibes schreef:
Lady4 schreef:Leuk toch AB, zo'n onverwachtte koffiedate. En ook al wordt het niks, een man die complimenten maakt is altijd goed voor je zelfvertrouwen!

Jongetje.. :P Maar hij lijkt me heel leuk om gewoon mee om te gaan, zelfde interesses enzo.. Dus ik hoop niet dat het gecompliceerd gaat worden straks, zul je weer net zien natuurlijk..

Haha, jongetje dan Wink
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette za 2 jul 2011 - 5:30

Nou, hij is gewoon even bij mij geweest na zijn werk. Wat gedronken en gezoend enzo, verder niet veel bijzonders. Dat was erg gezellig. Maar om eerlijk te zijn weet ik het zelf niet. Ik vind hem echt een super leuke gast, maar op de een of andere manier staat de afstand me toch een beetje tegen. Hij gaf zelf aan dat hij daar geen moeite mee had, omdat hij toch ver moet rijden voor zijn werk en het wel gewend is. (Hij werkt bij mij in de buurt dus) Maar goed, een beetje een dubio. Hij wilde graag volgende week afspreken, maar ik heb hem gezegd dat het mijn werkweekend is en dat ik nog even moet kijken hoe en wat. Ik werk namelijk onregelmatig en hij niet. Maar we zien wel hoe het loopt.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 5 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum