Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Niki vr 16 sep 2011 - 8:13

Nou... Normaal gesproken val ik op donkere jongens, maar hij is het tegenovergestelde, blank, kaal (val op kale mannen), mooie grijs/groene ogen en een onwijs mooie open uitstraling.
Ik vind uitstraling zo belangrijk....
Hij is 27 jaar, woont zo'n 12 km van mij vandaan.

Hoe meer ik met hem op msn klets, hoe nieuwsgieriger ik word. Maar ben ook een beetje afwachtend omdat ik hem nog niet persoonlijk ken. Dus vind het behoorlijk spannend!
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one vr 16 sep 2011 - 8:22

Geloof me, het is logische dat het spannend is. Vond ik ook bij de dates die ik via internet had. Echt de eerste paar minuten kan dan zoveel zeggen.
Wel grappig dat je juist het tegenovergestelde van normaal interessant vind. Ik vind het nog steeds heel grappig dat je juist door internetdaten met totaal andere mensen in contact komt als je zou verwachten.
Super veel plezier woensdag.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert za 17 sep 2011 - 6:51

Logisch dat je zenuwachtig bent, Niki. Dat heb ik bij "al" mijn dates (dat is er misschien 1, maar toch haha).

Verder begon ik op andere types te vallen na mijn laatste relatie.. denk dat dat wel een verband heeft iig. Soms wil je gewoon wat anders.

Ik ga straks eens kijken in mijn dorpje of ik mijn collega tegenkom Laughing ben benieuwd hoe hij dan doet, jeweetwel prive.

EN JA, ik denk dat we bij elkaar in de buurt wonen, haha, hier loopt echt niets rond!
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety za 17 sep 2011 - 8:43

Wat leuk dat je mee komt kletsen niki! Ben benieuwd hoe je je date woensdag gaat vinden Very Happy

Mijn date gister was erg geslaagd, ik was onderweg naar hem toe en we zouden eerst samen boodschappen gaan halen maar omdat we anders veel te laat zouden gaan eten ging hij alvast boodschappen halen. Ipv lasagne is jet spaghetti geworden. Toen ik bij hem binnenkwam was het al gezellig. Hij had soep gemaakt, daarna ging hij koken. We hebben gepraat met elkaar en gelachen. Het was gewoon erg gezellig, daarna samen op de bank tv gekeken. Hij had lambrusco gekocht die we samen hebben gedronken. We lagen hand in hand op de bank en hij viel even in slaap, maar nog wel mijn hand vasthouden. Vond ik eigenlijk wel lief. Ben er ook blijven slapen. Naast hem in een waterbed. Vanochtend had hij broodjes in de oven gedaan voor ons en hebben we samen ontbeten. Ben daarna naar huis gegaan om te gaan klussen in mijn huisje. Ik vond het een erg geslaagde date en hij gelukkig ook. Er komt zeker nog een vervolgdate! Very Happy
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour za 17 sep 2011 - 22:14

ik heb straks om 2 uur ook me eerste date, ben nu ook erg zenuwachtig er voor. ik heb hem ook via internet leren kennen

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Niki za 17 sep 2011 - 23:22

Sweety: Fijn dat je date zo goed ging... Is altijd spannend en afwachten hoe het gaat. Ook als je al een paar dates met elkaar gehad hebt... Hoop voor je dat het verder goed gaat...

Mon amour: Spannendddd.... Heel veel plezier! Komt vast goed!

Ik moet zeggen dat ik deze dagen zo onrustig slaap. Onbewust ben ik erg met die date van woensdag bezig. Pffffff Erg spannend. Heb vaker dates via internet gehad, maar dit is echt raar...
Niki
Niki
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 334
Punten : 397
Registratiedatum : 04-12-10

http://maravillaappartementen.come2me.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 18 sep 2011 - 2:06

En, Sweety, is er gezoend??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour zo 18 sep 2011 - 4:22

ik ben net terug van me date, het was wel gezellig we hebben wat gedronken en nog een flink eind gelopen, maar toen we naar de auto gingen zei ik tegen hem dat ik het gezellig vond en hij zei ' ja ging wel' dus daardoor heb ik twijfels of hij het leuk vond, maar hij zei wel dat hij me zou mailen, dus ik weet het eigenlijk even niet.....

@ niki ja dat onrustig slapen heb ik deze week ook gehad

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one zo 18 sep 2011 - 6:34

Super leuk Sweety. Al een nieuwe dat gepland?



Jammer van het einde MA. Hopelijk mailt hij snel met duidelijkheid zodat je weet hoe hij er over denkt.



Ik heb nog geen nieuwe date gepland. Gisterenavond wel heel goed met een hele goede vriend van hem waardoor ik meer duidelijkheid heb gekregen over hem en zijn geschiedenis. Hierdoor weet ik gewoon dat ik echt met hem een gesprek aan moet over hoe of wat hij het ziet tussen ons. Iets wat ik niet wil aangezien mijn ex mij super heeft beschadigd en ik gewoon bang ben voor een afwijzing. Kreeg wel een smsje of ik vanavond wat te doen had, maar zit helaas bij mijn ouders omdat ik morgen begin aan een nieuwe tijdelijke job. Beetje jammer vind ik het wel, maar of ik iets waard zou zijn als ik wel op mijn eigen kamer was. Nee, beetje laat geworden gisteren en vannacht slecht geslapen. Maar ja dat was ook wel te overleven haha.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 18 sep 2011 - 22:55

Jammer SO, kan me je onzekerheid goed voorstellen. Mon amour, ik denk eigenlijk niet dat je nog veel van je date moet verwachten. Een reactie als 'Het ging wel' vind ik weinig bemoedigend eigenlijk..
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour zo 18 sep 2011 - 23:47

@silly one, ik heb eigenlijk het idee dat hij niet mailt
@lady4 nee ik verwacht er eigenlijk ook niks van

volgens mij knapte hij al af toen hij over sporten begon, omdat ik dat niet doe, en weinig fiets
reden: ik hou gewoon meer van lopen, en de auto pakken is lekker makkelijk, en sporten ik heb vrij zwaar werk waarbij ikveel loop en zwaar til (10-15 kilo per 5 minuten en dat 2/3 uur achter elkaar) dus heb eind van de dag het bewegen wel gehad
daar reageerde hij dus al op van, maar dan kan je toch evengoed sporten, ik nee daar heb ik s'avinds geen energie meer voor, en in me weekend (zondag, maandag, dinsdag) wil ik gewoon leuke dingen doen

maar stel dat hij wel mailt, kan ik dan ook vragen welke reden hij ervoor heeft?

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 19 sep 2011 - 2:59

@ MA: hoe bedoel je dat hij daar een reden voor heeft? Om jou te mailen? Of waarom hij zei: ja ging wel? Ik denk juist dat als je aan hem gaat vragen waarom hij je toch mailt het onzeker overkomt. Wat Lady4 ook zegt ik zou er niet veel meer van verwachten. Maar je weet het nooit..

@ SO: wat jammer dat je niet kon afspreken met hem. Heb je al een idee wanneer je met hem een gesprek aangaat? Lijkt me wel erg moeilijk, maar ja als zijn achtergrond meer duidelijkheid geeft over hem en hoe hij erin staat, en jij dus genoodzaakt bent om het te vragen aan hem zou ik dat wel doen. Dan weet jij zelf ook waar je aan toe bent. hug

@ Bliss: ja er is wel gezoend en beetje voelen Embarassed

Hij wil morgen vanuit zijn werk nog even een bakje koffie bij mij op de zaak komen doen. We kunnen dit weekend niet afspreken want hij heeft het erg druk en ik ben ook aan het klussen. Zou dus het weekend daarop kunnen. Very Happy
Hij stelde voor om anders eens doordeweeks in een hotel te slapen samen, zodat ik niet steeds naar hem hoef te rijden en we dus beide een stuk rijden. Maar ja, dan denk ik weer: erg leuk maar een hotel kamer kost ook gemiddeld €100 als het niet meer is. Dan ga ik liever een stukje verder rijden naar zijn huis. Ben blij als mijn huisje klaar is dan kan hij ook eens naar mij toe komen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour ma 19 sep 2011 - 3:48

ik bedoelde er mee van de reactie van " ja ging wel" , maar ik verwacht er ook eigenlijk niet veel van

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 19 sep 2011 - 3:56

Ik zou eerst wachten of hij een mailtje stuurt en wat er dan in staat. Dan kan je altijd nog beslissen om zoiets te sturen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour ma 19 sep 2011 - 4:02

ja je hebt gelijk, dat doe ik idd maar, als hij al een mailtje stuurt ( ben er lekker onzeker van haha)

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 19 sep 2011 - 4:11

Haha, nou ik zou me er ook onzeker over voelen hoor. Jij vond de date zelf wel leuk?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour ma 19 sep 2011 - 4:14

in het begin had ik zoiets van is dit het, later werd het wel gezelliger, dus ik had zoiets van misschien nog een keer afspreken en dan kijken hoe het gaat enzo, maar een nadeel was dat hij af en toe slecht te verstaan was haha

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  silly-one ma 19 sep 2011 - 4:46

@ Sweety: een hotel op zich logische maar het klinkt gelijk zo 'goedkoop'. Geef je groot gelijk dat je dan maar iets verder gaat rijden i.p.v. een hotel te nemen.

@ MA: Ook een beetje raar dat hij het logische vind om na zwaar werk nog te gaan sporten. Als hij een dagje het werk van jou zou doen piept hij wel anders.

Ik baalde er gisteren wel van, maar hij smste vandaag wel hoe het was voor mijn nieuwe klas. Dus dat is positief in elk geval geeft wel weer wat moed haha.

silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 19 sep 2011 - 5:27

@ Sweety: leuk dat je gezoend hebt, maar ik vind het wel raar dat ie na één date al begint over in een hotel slapen. Jullie kunnen toch ook gewoon ergens in t midden afspreken en daar wat gaan drinken/eten/wat dan ook? Er hoeft toch niet meteen een nacht in een hotel aan te pas te komen? Zou ik nooit doen in elk geval!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Tabbert ma 19 sep 2011 - 6:26

@sweety: idd! Gelijk een hotel induiken.. dan heb ik hele andere gedachtes dan een date. Zal ik ook zeker afslaan zo'n idee.

@MA: ach, als je zelf er ook niet zo super enthousiast over was, dan is er toch ook niets verloren.

@Bliss: heb het denk ik even gemist.. maar hoest met jouw love life?

Verder hier niets te melden. Rolling Eyes
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 19 sep 2011 - 6:48

Haha.. mijn 'exdate' zei ook al na 3 keer dat ie zin had om een hotelletje met me te pakken.. Ik vatte het trouwens niet als goedkoop op maar ik vond 't juist veel te veel op vriendje-vriendinnetje lijken.. en daar was ik blijkbaar nog niet aan toe.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 19 sep 2011 - 7:34

Tabbert schreef:@Bliss: heb het denk ik even gemist.. maar hoest met jouw love life?

Haha, welk love life??? Echt 0,0 hier, beetje jammer dus. Ik had laatst wel op RP naar iemand een interesseberichtje gestuurd en die stuurde toen een bericht terug met zijn mailadres. Heb daar toen heen gemaild, maar dat mailen staat me eigenlijk zó tegen, dat ik er meteen al geen zin meer in had. Hij stuurde snel iets terug en daarna heb ik na vier dagen pas weer gereageerd. Hij heeft toen weer teruggemaild en nu ben ik weer aan de beurt, maar heb gewoon geen in Mad Dus misschien dat ik t maar afkap. Hij woont wel érg dichtbij trouwens, dat is echt voor t eerst (via internet). Wel handig dus, maar ja. Ik kijk t nog heel even aan denk ik.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 19 sep 2011 - 8:31

@MA: misschien zie ik het verkeerd, maar krijg niet echt het idee dat er een klik was tussen jullie. Ik vind zijn antwoord op de vraag of hij het leuk vond best wel bot, maar ook wel eerlijk aan de andere kant. Wat betreft het sporten vind ik ook dat hij een beetje raar reageerde. Hij klinkt in ieder geval niet echt enthousiast. Ik zou m'n onzekerheid dan ook niet aan hem verspillen, zeker omdat je zelf ook niet helemaal enthousiast bent.

@Sweety: hm, dat hotelvoorstel vind ik ook een beetje vreemd. Ik zou me daar niet echt prettig bij voelen. Wel leuk dat date verder zo leuk is verlopen!


Hier niets, maar dan ook helemaal niets, te melden. laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Mon Amour ma 19 sep 2011 - 9:13

yviane, het klopt de klik was er gewoon niet, het was gezellig maar verder niks, en ik wordt gewoon erg onzeker na zoiets denk gelijk dat het aan mij ligt.

heb vanavond een mail van hem gehad, dat hij me wel spontaan vond, maar de klik er niet was meer iets vriendschappelijks, ben er eigenlijk wel 'blij' mij nu weet ik dat het niet aan mij ligt
maar het was voor me zelf ook wel goed om me verlegenheid te overwinnen, dus zie het als iets positiefs

Mon Amour
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 109
Punten : 109
Registratiedatum : 24-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 19 sep 2011 - 9:38

Ik heb een hele leuke jongen leren kennen! Eigenlijk hebben we elkaar vorig jaar voor het eerst ontmoet, tijdens een gezellige avond in de kroeg met gezamenlijke vrienden. Ik vond het toen gelijk een hele leuke jongen, maar hij had al jaren een relatie. Een aantal weken geleden hoorde ik van een vriendin dat zijn relatie in juni uit is gegaan. Op haar aandringen heb ik hem een vriendschapverzoek gedaan op FB. Ik had daar bij getypt dat ik niet zeker wist of hij me nog wel kende na die avond in de kroeg. Ik kreeg al vrij snel reactie dat hij me zeker nog kende, hij vond mij 'de dame met de eeuwige lach'. smile We hebben een aantal mailtjes heen en weer gestuurd en vrijdag liet hij weten 's avonds in de kroeg te zijn. Ik ben uiteindelijk daar ook naar toe gegaan met een vriendin en heb hem toen weer gesproken in real life, voor het eerst sinds vorig jaar. Hij is echt leuk! We hebben ontzettend lang en leuk zitten kletsen en ook veel gelachen. Uiteindelijk hebben we niet gezoend ofzo, hij heeft wel tegen mijn vriendin gezegd dat hij me erg leuk vindt en hij vroeg mij of we binnenkort eens een kop koffie of iets dergelijks gaan doen. Na vrijdagavond heb ik bewust even niks van me laten horen, maar gistermiddag mailde hij me om te zeggen dat hij het erg leuk met me had gevonden. Ik heb dit uiteraard bevestigd.

Ik wacht het allemaal maar een beetje af, weet niet zo goed in hoeverre ik iets van hem kan verwachten. Hij heeft een (moeilijke) relatie van 8 jaar achter de rug en is nog maar drie maanden single. Hij zit misschien nog helemaal niet te wachten op iets nieuws. Bovendien heeft hij ook lang met een ander meisje staan praten en dat maakt me dan toch ook wel weer wat onzeker. In mijn ogen zijn andere vrouwen meestal leuker/mooier/interessanter dan mij. Ik ben wel benieuwd hoe dit verder gaat, zou hem binnenkort wel weer willen zien.

Daarnaast heb ik weer een soort van date gepland met mijn exdate.. Stom.. Hij gaat voor me koken, halverwege oktober. Ik laat het denk ik wel doorgaan, wil sowieso graag een goed gesprek met hem.


Laatst aangepast door Lady4 op ma 19 sep 2011 - 9:45; in totaal 1 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 22 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 22 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum