Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie di 28 jun 2011 - 4:29

Ik vind het ook het leukste als hij betaald. Tot nu toe heb ik nog nooit een rekening gesplitst op een eerste date..

Jeanette, ik zou niks sturen, als hij je leuk vindt komt hij zelf wel. Hoe frustrerend dat ook is, maar laat hij niks horen dan weet je meteen waar je aan toe bent. En niet aan jezelf gaan twijfelen of je klunzig overkwam ofzo, als hij je leuk vindt, dan vindt hij dat alleen maar schattig.
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 28 jun 2011 - 6:44

Ik heb hem toch een berichtje gestuurd. Maar jullie hebben gelijk, het is alleen vreselijk frustrerend om niks te horen. Nu heb ik besloten het maar af te wachten, hoe moeilijk ik het ook vind. Ik wil graag weten waar ik aan toe ben. Maar goed, afwachten dus maar..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 28 jun 2011 - 8:49

Ooooooohh nu laat mijn ex-date ineens weer van zich horen (die waar ik eindeloos over heb gepost op het oude forum nog, wat na een paar maanden uiteindelijk toch niks werd)!! Elke keer nét als ik er weer helemaal klaar mee ben, laat ie van zich horen! Maandje geleden hadden we weer even contact, maar toen stuurde ik als laatste iets en dat was het weer. En dat vond ik maar stom en sindsdien vind ik hém dus ook weer stom en nu whatsappt ie weer... :shock: Heb het zondag nog uitvoerig over hem gehad met twee vriendinnen, waarvan eentje hem ook kent (ze zijn collega's, ik ken ze allebei van toen ik daar ook nog werkte). Wat moet ik hier nou weer mee?? Ik vind het maar verwarrend Neutral

Jeanette, ik herken jouw gevoel dus ook maar al te goed! Wel of niet iets sturen, steeds maar op die telefoon kijken en ondertussen maar af moeten wachten... Vreselijk is het! Wink Hoop dat je snel wat hoort en uit je lijden wordt verlost... (positief dan wel negatief)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 28 jun 2011 - 8:54

Wat heeft hij gestuurd bliss?

Nog wat gehoord jeanette?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss di 28 jun 2011 - 8:58

Hij stuurt van alles: achtereenvolgens vraagt ie hoe het met mn nieuwe huis is, of ik al druk aan t klussen ben, of ik al slecht weer heb gesignaleerd, of ik al vakantie heb of nog druk ben met werk en tot slot dat dit wel weer even genoeg vragen waren en "fijne avond!x".

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety di 28 jun 2011 - 9:02

Wel leuk dag hij de vragen stelt aan je, maar wel vervelend dat hij dat steeds doet op de momenten dat jij hem aan het verwerken ben of verwerkt heb. Alsof hij dat weet/voelt..
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 28 jun 2011 - 10:24

Bliss, precies! Al is het wel goed om terug te lezen dat ik niet de enige ben die zulke acties heeft. En het is vooral balen omdat het echt een leuke gast is en ik hem beter zou willen leren kennen. Het is zolang geleden dat ik een leuke date had. De meeste waren niks haha. Eigenlijk nooit het gevoel van 'wow, die is echt leuk!' en dat had ik nu wel.

Sweety, nee, nog steeds niks gehoord. Stiekem hoop ik nog wat te horen, maar moet er niet te veel van verwachten.

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 di 28 jun 2011 - 11:20

Heb je gereageerd Bliss of laat hem nu even wachten? Verwarrend hoor, dat hij nu ineens weer opduikt..

Ik heb mijn date laten weten dat het van mijn kant niet meer gaat worden dan een vriendschappelijke klik en dat ik daar niet echt naar op zoek ben. Hij vind het erg jammer en had het graag nog een kans willen geven maar had bij mij ook wel enige terughoudenheid bemerkt. Hij vatte het gelukkig wel goed op verder.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette di 28 jun 2011 - 20:16

Lady4, Gelukkig dat je date het goed op pakte! smile

Bliss, Wat verwarrend inderdaad zeg!

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 29 jun 2011 - 0:46

Goed dat je het heb gezegd Lady. Een gewone afspraak zit er niet in? En fijn dat hij het goed oppakte.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 wo 29 jun 2011 - 11:40

Sweety schreef:Goed dat je het heb gezegd Lady. Een gewone afspraak zit er niet in? En fijn dat hij het goed oppakte.

Nee, wat mij betreft niet. Heb verder niet echt behoefte aan een vriendschap met hem.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 15:15

Prosecco schreef:
KOL schreef:Die van mij heeft net laten weten dat hij me een hele leuk meid vindt en dat we dezelfde interesses hebben, maar hij heeft nog niet dat speciale gevoel...
Hij wil het blijkbaar ook niet de kans geven door nog een keer af te spreken.

Pfff mannen. Voel me nu net zoals Zusje laatst Evil or Very Mad

Nou dat is wel anders... Zusje hoorde ineens niks meer. Jouw date is gewoon eerlijk over zijn gevoelens. En dat is niet altijd leuk, maar je weet wel waar je aan toe bent.

Ze bedoelt ws dat ze zich gewoon rot voelt? Of teleurgesteld? Ik heb uiteindelijk nog wel wat met mijn date gesmst trouwens en denk dat hij daar gewoon niet zo goed in is. Maar idd, wees blij dat hij duidelijk is, je weet precies waar je aan toe bent nu. Ik heb geen idee haha. Ah ik heb opties. Ik vind hem als optie wel echt het allerleukst tot nu toe. Als hij toch laat afweten dan ga ik door met de scharrel die ontzettend fout maar lekker is en zie ik wel wat er op mijn pad komt. Mss ga ik dan in oktober nog bij mijn ex op zoek als hij dan nog steeds single is. Ik heb met B. (date) in ieder geval afgesproken na mijn vakantie nog een keer te daten dus laat ik er vanuit gaan dat dat ook echt de bedoeling was gezien het feit dat hij alle initiatieven nam tijdens de date. Hij zit echt nog veel in mijn hoofd en ik kijk er wel naar uit om hem weer te zien dus hopelijk is het afspreken te doen als ik terug kom naar NL!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 29 jun 2011 - 20:48

Oh je heb nog genoeg opties zusje! Very Happy

Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 29 jun 2011 - 22:32

Zusje heeft altijd opties :P

Ik heb nog steeds niks teruggestuurd naar mn ex-date, omdat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. Ik heb echt gemengde gevoelens erover; ik merk gewoon dat mijn gevoel voor hem nog niet verdwenen is. Dus aan de ene kant ben ik blij dat ik iets van hem hoor en dat ie dus kennelijk nog wel eens aan mij denkt, maar aan de andere kant schiet het gewoon niet op, want hij zoekt steeds weer contact en dan krijg ik weer 'hoop' en vervolgens laat hij niks meer horen en moet ik hem 'verwerken'. En juist als ik hem weer zo goed als uit mn hoofd heb gezet, laat hij weer iets horen. Frustrerend!

Ik denk erover om heel eerlijk te zijn en hem te sturen dat ie me in een lastig parket brengt elke keer op deze manier, dat ik het leuk vind om iets van hem te horen, maar dat hij als ik iets stuur dan ineens niet reageert en dat het me nog steeds moeite kost hem dan weer uit mn hoofd te zetten. En dat ik destijds niet voor niks heb gezegd dat ik geen contact meer wilde. Zoiets... Wat vinden jullie?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 22:59

Bliss schreef:Zusje heeft altijd opties :P

Ik heb nog steeds niks teruggestuurd naar mn ex-date, omdat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. Ik heb echt gemengde gevoelens erover; ik merk gewoon dat mijn gevoel voor hem nog niet verdwenen is. Dus aan de ene kant ben ik blij dat ik iets van hem hoor en dat ie dus kennelijk nog wel eens aan mij denkt, maar aan de andere kant schiet het gewoon niet op, want hij zoekt steeds weer contact en dan krijg ik weer 'hoop' en vervolgens laat hij niks meer horen en moet ik hem 'verwerken'. En juist als ik hem weer zo goed als uit mn hoofd heb gezet, laat hij weer iets horen. Frustrerend!

Ik denk erover om heel eerlijk te zijn en hem te sturen dat ie me in een lastig parket brengt elke keer op deze manier, dat ik het leuk vind om iets van hem te horen, maar dat hij als ik iets stuur dan ineens niet reageert en dat het me nog steeds moeite kost hem dan weer uit mn hoofd te zetten. En dat ik destijds niet voor niks heb gezegd dat ik geen contact meer wilde. Zoiets... Wat vinden jullie?

Ik zou helemaal niks meer laten horen. Ik ben daar altijd heel hard in tegen mezelf maar dat is (vind ik) echt het beste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:38

Amazzonia schreef:
Ik zou helemaal niks meer laten horen. Ik ben daar altijd heel hard in tegen mezelf maar dat is (vind ik) echt het beste.
Maar dan heb je de kans dat hij juist gaat whats appen. Dat tie denkt dat ze "hard-to-get" gaat doen enzo. Tenminste die ervaring heb ik wel, als ik niks liet horen kreeg ik juist aandacht van die bepaalde persoon.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette wo 29 jun 2011 - 23:45

Bliss, Als je echt geen contact verder met hem wilt, zou ik hem dat gewoon laten weten. Dan weten jullie beide waar jullie aan toe zijn.

Pfff, ik heb sinds het weekend niks meer gehoord van mijn date. Cry Ik baal echt als een stekker. Zijn laatste berichtje was dat ie weer een keer wilde afspreken en heb hem terug gestuurd dat het mij ook leuk lijkt en of hij anders plannen van het weekend had. Sindsdien niks meer gehoord. Hij is sinds het weekend niet meer op FB geweest en ik weet dat zijn mobiel half gaar is. Nu kwam een vriendin met het idee om hem anonoiem te bellen of zijn mobiel het deed. Echter kreeg ik gelijk de voice mail. Nu weet ik het even niet meer. Wil hij geen contact opeens meer of is er iets anders aan de hand? Ik zit er de hele tijd mee in mijn hoofd en daar baal ik van...
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR wo 29 jun 2011 - 23:52

Ik kom er zojuist achter dat mijn "date" de neef is van een forummer laughcry.

Welke forummer zeg ik lekker niet.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 29 jun 2011 - 23:55

TGR schreef:Welke forummer zeg ik lekker niet.
Lekker puh! laughcry

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette do 30 jun 2011 - 0:02

Haha wat leuk TGR! Very Happy
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Suus do 30 jun 2011 - 0:15

En weet de desbetreffende forummer het wel? smile
Suus
Suus
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR do 30 jun 2011 - 0:19

Suus schreef:En weet de desbetreffende forummer het wel? smile

Vast niet. Maar het was niet echt een date. Ik heb geen amoureuze bedoelingen met m.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 3:34

TGR schreef:Ik kom er zojuist achter dat mijn "date" de neef is van een forummer Date-topic 2 - Pagina 4 394967.

Welke forummer zeg ik lekker niet.

Wat grappig! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast do 30 jun 2011 - 4:10

Bliss schreef:Zusje heeft altijd opties :P

Ik heb nog steeds niks teruggestuurd naar mn ex-date, omdat ik gewoon niet weet wat ik ermee moet. Ik heb echt gemengde gevoelens erover; ik merk gewoon dat mijn gevoel voor hem nog niet verdwenen is. Dus aan de ene kant ben ik blij dat ik iets van hem hoor en dat ie dus kennelijk nog wel eens aan mij denkt, maar aan de andere kant schiet het gewoon niet op, want hij zoekt steeds weer contact en dan krijg ik weer 'hoop' en vervolgens laat hij niks meer horen en moet ik hem 'verwerken'. En juist als ik hem weer zo goed als uit mn hoofd heb gezet, laat hij weer iets horen. Frustrerend!

Ik denk erover om heel eerlijk te zijn en hem te sturen dat ie me in een lastig parket brengt elke keer op deze manier, dat ik het leuk vind om iets van hem te horen, maar dat hij als ik iets stuur dan ineens niet reageert en dat het me nog steeds moeite kost hem dan weer uit mn hoofd te zetten. En dat ik destijds niet voor niks heb gezegd dat ik geen contact meer wilde. Zoiets... Wat vinden jullie?

Bliss, ik zou open kaart naar hem spelen en dit gewoon zeggen.
voor hem is het ook fijn om te weten, ook al weet je niet met welke bedoeling hij weer contact zoekt, weten waar je aan toe bent is altijd beter!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety do 30 jun 2011 - 4:14

Jeanette schreef:
Pfff, ik heb sinds het weekend niks meer gehoord van mijn date. Cry Ik baal echt als een stekker. Zijn laatste berichtje was dat ie weer een keer wilde afspreken en heb hem terug gestuurd dat het mij ook leuk lijkt en of hij anders plannen van het weekend had. Sindsdien niks meer gehoord. Hij is sinds het weekend niet meer op FB geweest en ik weet dat zijn mobiel half gaar is. Nu kwam een vriendin met het idee om hem anonoiem te bellen of zijn mobiel het deed. Echter kreeg ik gelijk de voice mail. Nu weet ik het even niet meer. Wil hij geen contact opeens meer of is er iets anders aan de hand? Ik zit er de hele tijd mee in mijn hoofd en daar baal ik van...
Het kan zijn dat zijn telefoon het niet doet. Kan je hem geen berichtje sturen via FB of een mailtje?

@ Bliss: als je echt geen contact wil met hem, om de redenen die je aangeeft, dan zou ik het hem vertellen. Hoe je het zelf net verwoorde is goed. Dan weet hij ook gelijk wat hij kan verwachten.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 4 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 40 Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum