Date-topic 2
+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers
Pagina 3 van 40
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Re: Date-topic 2
Dinsdag gaan we weer afspreken
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
TGR schreef:Dinsdag gaan we weer afspreken
Zo zo dat gaat goed dus. Maarre zit er een kansje in? Of wil je hem eerst beter leren kennen?
Gast- Gast
Bitterkoek_ schreef:TGR schreef:Dinsdag gaan we weer afspreken
Zo zo dat gaat goed dus. Maarre zit er een kansje in? Of wil je hem eerst beter leren kennen?
Ik wil m eerst onwijs goed leren kennen, maar ik denk niet dat er een kansje in zit. Mijn hoofd staat er niet echt naar.
TGR- Kletskop
Hallo dames,
Ik heb een leuke middag gehad en van mijn kant uit was er wel een klik. Hij gaf al aan nog een keer te willen afspreken en daar ben ik ook wel voor te vinden :-)
Ik heb een leuke middag gehad en van mijn kant uit was er wel een klik. Hij gaf al aan nog een keer te willen afspreken en daar ben ik ook wel voor te vinden :-)
KOL- Fluisteraar
- Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Leuk KOL!
Ik heb het mijn date nog niet verteld. We hebben wederom geen echt serieuze gesprekken gevoerd en ons afscheid verliep nogal gehaast en chaotisch omdat ik op het punt stond mijn laatste trein te missen.
Het stomme is dat ik toch elke keer weer een beetje twijfel. Of ik het wel echt af moet kappen. Aan de andere kant, dan had er nu toch wel wat meer gevoel bij moeten zijn?
Ik heb het mijn date nog niet verteld. We hebben wederom geen echt serieuze gesprekken gevoerd en ons afscheid verliep nogal gehaast en chaotisch omdat ik op het punt stond mijn laatste trein te missen.
Het stomme is dat ik toch elke keer weer een beetje twijfel. Of ik het wel echt af moet kappen. Aan de andere kant, dan had er nu toch wel wat meer gevoel bij moeten zijn?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Leuk KOL! Al een datum gepland?
Lady4, Lastig! Heb je wel een vervolg date gepland?
Grrrr, mannen! Ik wil zo snel mogelijk weten wanneer ik hem zie. Ik word echt gek van mezelf haha.
Lady4, Lastig! Heb je wel een vervolg date gepland?
Grrrr, mannen! Ik wil zo snel mogelijk weten wanneer ik hem zie. Ik word echt gek van mezelf haha.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Nee nog geen datum gepland, ik wacht een dag of 2 en als hij dan nog geen actie heeft ondernomen dan trek ik de stoute schoenen aan ;-)
KOL- Fluisteraar
@ Lady: Het is wel zo dat als je hem leuk vind en hem graag nog een keer zou willen zien dat je dat nu wel zou weten. Maar ja het kan ook zo zijn dat je "angst" de overhand neem en daardoor niet duidelijk kan nadenken of het overzien. Misschien vind je het idee fijn dat er iemand is die jou leuk vind?
Sweety- Ratel
- Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10
Die van mij heeft net laten weten dat hij me een hele leuk meid vindt en dat we dezelfde interesses hebben, maar hij heeft nog niet dat speciale gevoel...
Hij wil het blijkbaar ook niet de kans geven door nog een keer af te spreken.
Pfff mannen. Voel me nu net zoals Zusje laatst
KOL- Fluisteraar
Wat jammer KOL. Maar je weet wel gelijk waar je aan toe bent.
Sweety- Ratel
Ik had vandaag mijn date, was heel gezellige middag, maar van mijn kant denk ik wel vriendschappelijk. We kunnen echt leuk kletsen en ook dezelfde droger humor dingetjes maar ik weet het niet... Hij had ook een klein aardigheidje voor me meegenomen, heel lief allemaal Hij was wel zenuwachtig de hele tijd, ik eigenlijk niet, misschien speelde dat ook mee in mijn gevoel.
Ik weet dat ik dingen soms misschien meer tijd moet geven, maar het is net of ik mezelf steeds teleurstel nu, omdat ik zo graag een keer die klik wil voelen, net of ik het mezelf nu kwalijk neem dat het niet helemaal lukt steeds, herkent iemand dit? Ik kan weleens jaloers zijn op mensen die dan gewoon maar zien wat ze opbouwen (vriendschap bijv), ik kan dan niet meer zo luchtig met iemand omgaan omdat ik dan denk dat iemand teveel gaat verwachten.
Ik weet dat ik dingen soms misschien meer tijd moet geven, maar het is net of ik mezelf steeds teleurstel nu, omdat ik zo graag een keer die klik wil voelen, net of ik het mezelf nu kwalijk neem dat het niet helemaal lukt steeds, herkent iemand dit? Ik kan weleens jaloers zijn op mensen die dan gewoon maar zien wat ze opbouwen (vriendschap bijv), ik kan dan niet meer zo luchtig met iemand omgaan omdat ik dan denk dat iemand teveel gaat verwachten.
nijntje4- Prater
- Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10
KOL schreef:Die van mij heeft net laten weten dat hij me een hele leuk meid vindt en dat we dezelfde interesses hebben, maar hij heeft nog niet dat speciale gevoel...
Nou dat is wel anders... Zusje hoorde ineens niks meer. Jouw date is gewoon eerlijk over zijn gevoelens. En dat is niet altijd leuk, maar je weet wel waar je aan toe bent.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Prosecco schreef:KOL schreef:Die van mij heeft net laten weten dat hij me een hele leuk meid vindt en dat we dezelfde interesses hebben, maar hij heeft nog niet dat speciale gevoel...
Nou dat is wel anders... Zusje hoorde ineens niks meer. Jouw date is gewoon eerlijk over zijn gevoelens. En dat is niet altijd leuk, maar je weet wel waar je aan toe bent.
Nou hij zegt wel eerst dat ie een nieuwe date wil afspreken en komt een dag later hiermee.
KOL- Fluisteraar
Wat balen KOL! Maar hij is wel eerlijk, alhoewel hij niet eerst had moeten zeggen dat hij een nieuwe date wilde afspreken. Baal je er erg van?
Jeanette schreef:Wat balen KOL! Maar hij is wel eerlijk, alhoewel hij niet eerst had moeten zeggen dat hij een nieuwe date wilde afspreken. Baal je er erg van?
Beter nu dan na seks enz.
TGR- Kletskop
TGR schreef:Jeanette schreef:Wat balen KOL! Maar hij is wel eerlijk, alhoewel hij niet eerst had moeten zeggen dat hij een nieuwe date wilde afspreken. Baal je er erg van?
Ja inderdaad, zoals bij mij
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Tabbert schreef:TGR schreef:Jeanette schreef:Wat balen KOL! Maar hij is wel eerlijk, alhoewel hij niet eerst had moeten zeggen dat hij een nieuwe date wilde afspreken. Baal je er erg van?
Ja inderdaad, zoals bij mij
Ik hoop dat mij dat nooit overkomt of dat ik dat een ander nooit aandoe
TGR- Kletskop
Ik heb nog niks terug gehoord op mijn berichtje. Nu wil ik hem eigenlijk wat sturen, maar ik wil ook niet te wanhopig overkomen. Hmmm, wat nu?
Niets sturen. Als je wat stuurt, gaat hij echt niet denken: "Oh ja, deze leuke meid was er ook nog".Jeanette schreef:Ik heb nog niks terug gehoord op mijn berichtje. Nu wil ik hem eigenlijk wat sturen, maar ik wil ook niet te wanhopig overkomen. Hmmm, wat nu?
Melis_je- Kletskop
- Aantal berichten : 1942
Punten : 2162
Registratiedatum : 22-03-11
Jeanette schreef:Ik heb nog niks terug gehoord op mijn berichtje. Nu wil ik hem eigenlijk wat sturen, maar ik wil ook niet te wanhopig overkomen. Hmmm, wat nu?
Hoe lang is het geleden?
KOL- Fluisteraar
Hoe zit het trouwens met betalen tijdens een date? Vind je het wel zo netjes als hij dat voor z'n rekening neemt of sta je erop dat jij ook de helft betaalt?
KOL- Fluisteraar
KOL schreef:Jeanette schreef:Ik heb nog niks terug gehoord op mijn berichtje. Nu wil ik hem eigenlijk wat sturen, maar ik wil ook niet te wanhopig overkomen. Hmmm, wat nu?
Hoe lang is het geleden?
Zondag.. Pfff, ik zou gewoon wat meer duidelijkheid willen, ook al heeft ie gezegd dat we vaker moeten afspreken. Ik had misschien niet zo klungelig moeten zijn tijdens de date. Maar goed, we wachten maar af (en ik heb een hekel aan wachten!!), meer kan ik ook niet doen. Heb toch maar gesmst of ie het nog wat vond om af te spreken.
KOL schreef:Hoe zit het trouwens met betalen tijdens een date? Vind je het wel zo netjes als hij dat voor z'n rekening neemt of sta je erop dat jij ook de helft betaalt?
Ligt een beetje aan de situatie. Mijn date had nu betaald.
Verschillend... Ik vind het niet erg om 50/50 te doen op de eerste date hoor.
Sweety- Ratel
Ik wil eigenlijk dat hij betaald op de eerste date. Ik wil zelf ook best de helft betalen, maar ik vind het wel heel leuk als hij gewoon betaald.
Sugarfall- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 3 van 40 • 1, 2, 3, 4 ... 21 ... 40
Pagina 3 van 40
Permissies van dit forum: