Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 wo 22 jun 2011 - 8:55

Haha nou is het echt niet zo dat ik alleen maar aan het zoenen ben ofzo hoor haha. Ik was ook helemaal niet zo makkelijk, nu trouwens nog steeds niet whaha. Maar tis wel heerlijk om even iemand anders te zoenen na al die jaren relatie, en dan te weten dat dat ook gewoon bestaat ofzo. Lukt het jullie in de kroeg niet dan? Of willen jullie een liefdevolle zoen? smile

Maar ergens ben ik nu wel toe aan een volwassen leven, relatie heeft mij toch ook gevormd, ik merk dat ik geen studentje meer zoek ofzo (met alle respect Wink) Zelfs niet terwijl alles nu niet perse serieus moet zijn al.
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes wo 22 jun 2011 - 11:01

Nee, ik heb nauwelijks sjans in de kroeg, laat staan dat ik er een zoen uit sleep. Nu ga ik ook niet vaak uit, dus dat is ook wel deels mijn eigen schuld, maar de keren dat ik ga heb ik de zoenen niet bepaald voor het uitzoeken hoor.. Wink

Die zoen van anderhalf jaar geleden WAS in de kroeg, haha!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR wo 22 jun 2011 - 11:25

Gisteren die date gehad. Wat een lekker ding is het zeg. Maar het is een beetje het type dom blondje onder de mannen. Volgens mij vond hij het wel erg leuk, hij stuurde me eerder vanavond of ik zin en tijd heb om binnenkort weer af te spreken.

Net teruggestuurd dat me dat leuk lijkt, maar dat ik niet op zoek ben naar een vriendje of iets wat er op lijkt.

Edit want berichtje terug: "Hey, het lijkt me leuk om nog eens iets te drinken. Mja ik had inderdaad wel meer gewild. In ieder geval bedankt voor je eerlijkheid! Slaap lekker!"

Dus nu heb ik besloten dat ik wacht op een uitnodiging van hem. Misschien houdt ie zich nu groot ofzo maar voelt ie zich wel afgescheept.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety wo 22 jun 2011 - 21:01

Nou wel goed dat je er eerlijk over bent naar hem toe TGR. En dat hij dat ook is natuurlijk. Ben benieuwd of hij nog met een datum gaat komen.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 22 jun 2011 - 22:40

@ TGR: maar waar ben je dan wel naar op zoek? Of was het gewoon een 'doelloze' date? Want daten heeft toch meestal wel als doel dat het ergens toe leidt, lijkt me.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  TGR do 23 jun 2011 - 6:22

We gaan binnenkort nog eens afspreken, gewoon voor de lol en om elkaar nog wat beter te leren kennen. Het is een mooie jongen, maar niet echt adrem en dat heb ik wel nodig.

Ja hij is een lekker hapje. Lang, goed gebouwd, mooie lach, ondeugende ogen, maar hij heeft een flinke deuk opgelopen door twee exen en ik wil m niet "gebruiken" gewoon omdat ik wat lekkers wil want het lijkt me echt een goeie jongen.. Dus ik ben gewoon maar eerlijk geweest. Misschien gaan we het nog wel heel leuk krijgen. Ik wil alleen geen loopje net m nemen en andersom wil ik dat ook niet.

hij wilde afspreken op Parkpop, maar ik denk dat ik oversla dit jaar en lekker in het zonnetje net eigen muziek ga doorbrengen.

Tweede "date" komt er dus nog wel.

TGR
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  l1n za 25 jun 2011 - 0:12

Ik heb een vraag aan jullie..
De laatste tijd ben ik een beetje aan het whatsappen met een oude scharrel (die sinds kort weer vrijgezel is).. alleen ik ben vaak degene die initiatief neemt om het gesprek te starten..
Wel komt er daarna van zijn kant altijd reactie en zijn we vaak wel een uur aan het chatten, maar vinden jullie dat het initiatief ook van zijn kant moet komen. Dus bijvoorbeeld: ik ben vorige x begonnen, nu stuur ik niks tot ik iets van hem hoor. Of maakt dat niet uit?

Ik wil namelijk steeds wat sturen, maar denk: ja vorige keren begon ik ook al, waarom stuurt hij niks?!?

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette za 25 jun 2011 - 1:48

L1n, tsjaa moeilijk.. Dat vind ik ook altijd zo lastig met mannen! Want je wilt ook weer niet te wanhopig overkomen, maar je wilt wel een berichtje haha.

TGR, misschien is het ook nog wel te kort om hem gelijk al geweldig te vinden. Veel plezier alvast op je 2de date.

Pfff, ik denk heel de tijd aan mijn date van vorige week. We hebben wel afgesproken dat we nog een keer gaan daten, maar hebben nog niks concreets gepland. Van de week hebben we wat berichtjes over en weer gestuurd. Ik vind hem zo ontzettend leuk, maar ik wil niet te wanhopig op hem overkomen. Nu zou ik hem het liefst willen smsen wanneer hij tijd en zin heeft, maar ik wil ook weer niet te snel gaan. Na hoelang hadden jullie de 2de date gepland?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL za 25 jun 2011 - 3:10

Pff, zometeen valt m'n date van morgen nog in het water. De eerste stad waar we heen zouden gaan heeft koopzondag, dus daar zitten de terrassen hartstikke vol morgen en kun je nergens rustig zitten... Nu is in de tweede plaats een of ander festival morgen... En zoveel geweldige plaatsen hebben we niet in Limburg...
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette za 25 jun 2011 - 3:16

Festival is toch ook gezellig om heen te gaan? En anders op tijd gaan, zodat je een wel een terrasje hebt?
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL za 25 jun 2011 - 3:22

Nah da's echt zo'n Limburgs gedoe met fanfares en zo, niet echt mijn ding Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette za 25 jun 2011 - 3:24

Haha nee, dat snap ik! :P Hmm, dan zou ik zeker voor het terrasje gaan of hij moet fan zijn van fanfares? Wink
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 25 jun 2011 - 9:37

Kol, dat lijken me toch geen redenen om niet te gaan daten morgen? Zon en gezelligheid, de perfecte omstandigheden voor een date! Is het jullie eerste date of ken je hem al langer?

Jeanette, na zo'n leuke eerste date is het wel tijd voor een tweede hoor! Gewoon sms'en en vragen of ie morgen zin en tijd heeft om af te spreken!

Ik heb morgen mijn derde date! We gaan lekker A'dam in. Ik vind het best weer spannend en ben alweer zenuwachtig. Ik ben hier zo slecht in, bah..
Jullie horen het morgenavond wel!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss za 25 jun 2011 - 11:00

Lady, heeeel veel plezier (en succes) morgen! A'dam is wel ver voor jullie toch, hoe kom je er zo op om daarheen te gaan? Ik ben benieuwd naar de update morgenavond!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 25 jun 2011 - 11:20

Thanks Blissje! Voor hem is het niet zover, hij woont in het midden van het land en werkt in A'dam.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL za 25 jun 2011 - 21:25

Lady4: heel veel succes en plezier vandaag!

't is zeker geen reden om niet te daten vandaag. Hoop alleen dat we een plekje op een terras vinden Wink
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 za 25 jun 2011 - 22:52

Ik zit inmiddels in de trein naar A'dam. Kan ik tenminste een wijntje drinken vanmiddag smile Ik ben tot nu toe erg rustig en hoop dat dit zo blijft.

Kol, jij ook veel plezier! Ben jij trouwens nieuw hier of onder een andere naam?
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL za 25 jun 2011 - 23:44

Lady4 schreef:Ik zit inmiddels in de trein naar A'dam. Kan ik tenminste een wijntje drinken vanmiddag smile Ik ben tot nu toe erg rustig en hoop dat dit zo blijft.

Kol, jij ook veel plezier! Ben jij trouwens nieuw hier of onder een andere naam?

Ik was eerst Queenie Wink Bij mij beginnen de zenuwen wel een beetje te komen nu Wink We hebben net nog even gesmst waar we afspreken.
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 26 jun 2011 - 0:04

KOL en Lady4, veel plezier vandaag met jullie date! Very Happy

Ik heb nog niks terug gehoord. Nou weet ik dat hij gisteren heel de dag naar een festival is geweest en dat zijn mobiel het nog geen dag uit houd, dus ik hoop dat ik vandaag wat terug hoor..
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  l1n zo 26 jun 2011 - 3:37

Wat leuk, al die dates van jullie!

Ik word een beetje gek van mezelf.. ik vind niet zo snel iemand leuk, ben een beetje te kieskeurig volgens mij.. maar als het dan eenmaal zover is raak ik ook soort van 'geobsedeerd' en kan aan weinig anders meer denken (op momenten dat ik niks te doen heb, heb natuurlijk nog wel gewoon een leven haha).

Echt heel irritant, continue facebook checken, continue willen smsen maar niet te wanhopig over willen komen etc etc.

Herkent iemand dit? Of ben ik gewoon zo'n kansloos geval.

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jeanette zo 26 jun 2011 - 4:44

l1n, nee dit had ik ook geschreven kunnen hebben. Ik heb dat namelijk precies hetzelfde! Ik wil hem ook continue smsen en zoek heel de tijd zijn facebook op. Ik word soms ook gek van mezelf. Het is lang geleden dat ik iemand echt leuk vond en nu is het echt helemaal raak. Alleen ben ik tijdens een date zo'n kluns. Hij vroeg wanneer we elkaar konden zien en ik bralde weer iets stoms dat we daar contact over zouden houden. We hebben elkaar daarna nog wel gesmst, maar nu heb ik gisteren een smsje gestuurd en nog niks op terug gehoord.. Het liefst wil ik er nu nog een sms achterna gooien, maar ik wil weer niet te wanhopig overkomen.

Pffff... :P
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 zo 26 jun 2011 - 7:46

Herkenbaar hoor Lin!

Ik zit inmiddels weer in de trein naar huis. Ik heb een hele leuke dag gehad, maar wat mij betreft blijft het hierbij. Het is een hele leuke en aardige jongen, maar van mijn kant is er gewoon geen klik.

Desondanks voel ik me supergoed nu. Ik heb vandaag heel sterk ervaren dat ik gewoon heel gelukkig ben met mezelf en mijn leven. Ik heb de laatste tijd vaak gedacht dat de liefde nu echt weleens moet komen, maar ik wil me voor nu juist richten op mijn eigen leven: mijn nieuwe huis, afstuderen, tante worden. De liefde gaat zich op het juiste moment wel aandienen!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  l1n zo 26 jun 2011 - 9:15

Jeanette schreef:l1n, nee dit had ik ook geschreven kunnen hebben. Ik heb dat namelijk precies hetzelfde! Ik wil hem ook continue smsen en zoek heel de tijd zijn facebook op. Ik word soms ook gek van mezelf. Het is lang geleden dat ik iemand echt leuk vond en nu is het echt helemaal raak. Alleen ben ik tijdens een date zo'n kluns. Hij vroeg wanneer we elkaar konden zien en ik bralde weer iets stoms dat we daar contact over zouden houden. We hebben elkaar daarna nog wel gesmst, maar nu heb ik gisteren een smsje gestuurd en nog niks op terug gehoord.. Het liefst wil ik er nu nog een sms achterna gooien, maar ik wil weer niet te wanhopig overkomen.

Pffff... :P

ahh.. fijn om te horen dat ik niet alleen zo'n kluns ben! Ik ben ook zo'n enorme twijfelkont, zit alles te analyseren. Wat zou hij bedoelen met dat berichtje.. is dat gewoon uit aardigheid, of is er echt interesse.. Bang om te falen gok ik.

Naja, ik ga nu sterk zijn en wachten tot hij iets stuurt haha.

Als je een goede reden hebt om te smsen kan je dat wel naar hem sturen hoor (iets meegemaakt, of iets aan hem willen vragen), zo niet zou ik eventjes wachten want als hij wil afspreken komt hij echt wel met een reactie.

l1n
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss zo 26 jun 2011 - 9:41

Lady4 schreef:Herkenbaar hoor Lin!

Ik zit inmiddels weer in de trein naar huis. Ik heb een hele leuke dag gehad, maar wat mij betreft blijft het hierbij. Het is een hele leuke en aardige jongen, maar van mijn kant is er gewoon geen klik.

Desondanks voel ik me supergoed nu. Ik heb vandaag heel sterk ervaren dat ik gewoon heel gelukkig ben met mezelf en mijn leven. Ik heb de laatste tijd vaak gedacht dat de liefde nu echt weleens moet komen, maar ik wil me voor nu juist richten op mijn eigen leven: mijn nieuwe huis, afstuderen, tante worden. De liefde gaat zich op het juiste moment wel aandienen!

Wow, wat goed en sterk van je; that's the spirit!! Mooi dat je een leuke dag hebt gehad! Jammer dat er verder geen klik is, maar het is sowieso goed dat je toch bent gegaan vandaag en het nu zeker weet. Heb je het ook al aan hem laten weten?

@ de andere daters: erg hè, die onzekerheid? Vreselijk, ik kan daar dus ook totaal niet mee omgaan! Momenteel ben ik totaal niet aan t daten, maar dat is maar goed ook, heb al genoeg stress op andere vlakken Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety zo 26 jun 2011 - 10:33

l1n schreef:Wat leuk, al die dates van jullie!

Ik word een beetje gek van mezelf.. ik vind niet zo snel iemand leuk, ben een beetje te kieskeurig volgens mij.. maar als het dan eenmaal zover is raak ik ook soort van 'geobsedeerd' en kan aan weinig anders meer denken (op momenten dat ik niks te doen heb, heb natuurlijk nog wel gewoon een leven haha).

Echt heel irritant, continue facebook checken, continue willen smsen maar niet te wanhopig over willen komen etc etc.

Herkent iemand dit? Of ben ik gewoon zo'n kansloos geval.
Dit herken ik ook wel hoor. Ik ben ook snel van het reageren op iemand en als ik dan lang moet wachten dan wordt ik gewoon onrustig. Ik wil dan graag een reactie...

@ lady: goed dat je bent gegaan. Heb jr het al gezegd dat je er niet meer in ziet zitten?
@ jeanette: al een datum geprikt?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 40 Vorige  1, 2, 3 ... 21 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum