Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Japje
CrazyGrace
Snoes
Amali
Tinus
Suus
ijsjemeisje
Julia
Minx
Polly
Heavenly
Prosecco
Angela_1986
Carra
Lavendel
Jay
Sterre
Ringling
smooch
Mariposa
CaptainSpectacular
aniet
RioolSpook
xxlisaxx
Chocolate Cookie
*Rainbow
Daya25
Gigi_
LoveMusic
Marsy28
Roze Roos
ButterflyEffect
Sweety
Lady4
Janelie
Feline
Toet
Sugarfall
klavertje
Bliss
44 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 6:59

Reeza schreef:Ik moet over een uur weg en ben echt vet zenuwachtig.. help! :shock:

Drink een glaasje wijn! Heb ik ook wel eens gedaan voor een date Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 7:04

Ja maar dat is juist het probleem.. Ik ben pas laat terug vanavond/vannacht maar morgen moet ik om 6:30 opstaan en vannacht heb ik ook vet slecht geslapen. Als ik aan de wijn ga stort ik in volgens mij of ik zit met een rood slaaphoofd Very Happy:P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 7:11

Haha, volgens mij vinden mannen blosjes wel aantrekkelijk bij een vrouw :P

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  klavertje ma 24 jan 2011 - 7:12

reeza, lekker van genieten, komt vast goed!!
klavertje
klavertje
Prater
Prater

Aantal berichten : 646
Punten : 693
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 7:47

Zucht, irritatie.. Hij smst net dat hij zn trein niet gaat redden dus of het een half uur later kan? Ik heb gezegd dat ik nog steeds om 23:00 naar huis ga, dus kijken wat hij zo zegt..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 7:56

Date gaat niet door en ik moet er nog maar eens goed over nadenken of ik nog een nieuwe date wil plannen denk ik.. Gok zo dat het een nee gaat worden bij mij. Ik hou niet van mensen die hun afspraken niet nakomen :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 24 jan 2011 - 8:04

Jammer dat je date niet doorgaat Reeza! Heeft hij al eerder afgezegd of is dit de eerste keer?

Bliss heb jij al iets gehoord, is hij al met een nieuw idee gekomen?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 8:20

Sugarfall schreef:Jammer dat je date niet doorgaat Reeza! Heeft hij al eerder afgezegd of is dit de eerste keer?

Bliss heb jij al iets gehoord, is hij al met een nieuw idee gekomen?

Jammer Reeza! Ik kan daar ook erg slecht tegen ja, was gisteren dan ook strontchagrijnig Evil or Very Mad

Nope, nog niks gehoord vandaag! Maar ik ga nu écht niet van me laten horen voor ik iets van hem verneem.
Hoe is het met jouw date? Is het inmiddels al een relatie te noemen? Very Happy

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Toet ma 24 jan 2011 - 9:09

Sweety schreef:Oeh.. Dronken en geïrriteerd is inderdaad geen goede combinatie om te gaan smsen..
Was het een heel lullig smsje?

Nou, hij was een weekend weg dus ik smste of hij het leuk had. 5 uur en heel veel borrels later nog niks terug en heb ik iets gesmst van: dan niet .... , have fun.
Agja, ik zie het wel.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 9:50

Ah dat valt nog wel mee joh toetje!

Woohooo dit is de 1000e post van dit topic, tijd voor een feestje cheers bounce Ik zie net dat dit topic al ruim 19000 (!!!) keer gelezen is, ben benieuwd wie al die meelezers zijn Wink

Ik voel me mooi kut, hoor niks van hem en heb alweer de neiging om zelf iets te sturen... Ik wil zo gaan slapen, maar heb nu echt zo'n vervelend gevoel waardoor ik waarschijnlijk ga liggen piekeren zo (en dat is niet voor t eerst Sad). Denk dat ik mn telefoon zo maar eens uitzet.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 24 jan 2011 - 9:58

Niet zelf smsen Bliss! Ik vind het heel knap dat je je tot nu toe hebt kunnen inhouden, volhouden! Hij moet maar een keer door krijgen dat hij ook best een beetje moeite mag doen. Hij is nu écht degene die met iets moet komen, niet jij weer, als je nu smst dan blijf je hetzelfde doorgaan en dan baal je daar morgen weer van!

Mijn date kan ik inderdaad een relatie noemen sinds zaterdag Very Happy Ik wilde nog een update plaatsen maar ik ben ziek (alweer, grrr!) en ik had er weinig energie voor haha, maar ik ben wel echt blij! I love you Ik hoop voor jou echt hetzelfde, of in ieder geval dat je eens duidelijkheid krijgt!
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline ma 24 jan 2011 - 10:04

Bliss.. zet 'm inderdaad maar uit. Niets sturen hoor.. Je maakt 't hem dan wel erg makkelijk. Begin me wel steeds meer af te vragen hoe lang je dit vol gaat houden.. Eigenlijk weet ik 't antwoord al (door eigen situatie): zolang hij je hoop blijft geven. Maar hou wel de eer aan jezelf he..
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Janelie ma 24 jan 2011 - 10:33

*Meelezer 1 meld zich*

Leuk Sugarfall! Hebben jullie het er echt over gehad, omdat je het nu zo stellig zegt?

Balen Reeza, was het anders echt te kort? Ik hou er ook niet van, maar als het eerst leuk klikte zou ik nog wel een poging wagen.

Volhouden Bliss.. hij smst zelf wel smile
Janelie
Janelie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3159
Punten : 3189
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 24 jan 2011 - 10:45

Volhouden Bliss! Hij komt vanzelf wel naar jou toe. Vind je een bikkel dat je het de hele dag al volgehouden hebt!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 10:59

Volhouden hoor Bliss. Zet je gsm anders maar uit. Goed dat je het al de hele dag heb volgehouden. Wat leuk SF!! Hoe ging het gesprek dat jullie een setje zijn?smile
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 24 jan 2011 - 13:04

Sweety: Fijn dat hij toch meteen met je af kon spreken smile Nou niet te vroeg juichen he, ik heb een kansje, ik denk dat ik het pas over twee weken weet.. Ehm mn pyjama! Heb ook een sexy babydoll gedoe maar die laat ik nog even in de kast :P en mn pyjama zit ook lekkerder!

Ahh klinkt lief Feline smile

Leuk Lien!

Hebben jullie al iets concreets afgesproken voor aankomend weekend, Klavertje?

O dat heeft wel ongelukkig uitgepakt dan Toetje drunken Ah joh, sms gewoon om het weer goed te maken, wat kan jou t schelen. Ik ben ook wel eens kattig en als ik dan de volgende dag zeg ja sorry dit en dat zeggen ze soms zelfs dat ze het niet echt doorhadden en doen ze gewoon weer leuk. Ben van dat soort acties er nooit slechter vanaf gekomen iig. Daarna kan je hem altijd nog een tijdje negeren en hem het initiatief laten tonen :P

haha Marsy, ik zou me daar dus écht niet druk om maken, die jongen heeft toch ook een leven :P Veel plezier morgen! (of vandaag eigenlijk)

Bliss: O mén, dat heeft wel heel lullig uitgepakt dit weekend. Ik vind niet dat hij heel fout is, maar hij had wel wat meer na mogen denken.. Goed dat je niet hebt gebeld vandaag Wink

Reva: Jammer dat je hem daardoor nu afschrijft.. vond je hem dan sowieso dan niet echt heel leuk overkomen? Anders gewoon andere keer afspreken, je weet het nooit!

O wat leuk SF!: cheers weer een succesverhaal!

Het komt voor mij in dit topic trouwens wel een beetje over alsof het 'doel' een relatie is met de dates.. of zie ik dit verkeerd en hoort dat gewoon bij de interesse in andermans dates? Ik bedoel, ik ben blij voor de dames die er zo uit komen, maar het komt dus voor mij over alsof het niet snel genoeg kan gebeuren


Laatst aangepast door ButterflyEffect op ma 24 jan 2011 - 13:09; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect ma 24 jan 2011 - 13:05

*


Laatst aangepast door ButterflyEffect op do 27 jan 2011 - 13:02; in totaal 1 keer bewerkt
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 20:23

Even heel snel, want ik ga zo naar de dokter, maar heb dus nog steeds niks vernomen! Maar zelf ook niks gestuurd. Die stress is wel goed voor mn lijn, kreeg gisteravond geen hap door mn keel!

Leeeeeuk SF! Gefeliciteerd! (foto? Wink)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 21:29

ButterflyEffect schreef:Sweety: Fijn dat hij toch meteen met je af kon spreken smile Nou niet te vroeg juichen he, ik heb een kansje, ik denk dat ik het pas over twee weken weet.. Ehm mn pyjama! Heb ook een sexy babydoll gedoe maar die laat ik nog even in de kast :P en mn pyjama zit ook lekkerder!


Het komt voor mij in dit topic trouwens wel een beetje over alsof het 'doel' een relatie is met de dates.. of zie ik dit verkeerd en hoort dat gewoon bij de interesse in andermans dates? Ik bedoel, ik ben blij voor de dames die er zo uit komen, maar het komt dus voor mij over alsof het niet snel genoeg kan gebeuren
Haha.. Dacht al misschien doe je wel zoiets aan Wink
Ik denk dat de meeste hier blijven "hangen" bij 1 date. En dat het daardoor lijkt alsof het "doel" een relatie met die persoon is. En eigenlijk houden we dit topic alleen nog vol op deze manier. Zijn niet veel mensen die nu daten met nieuwe personen volgens mij.
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lady4 ma 24 jan 2011 - 22:13

Bliss schreef:Even heel snel, want ik ga zo naar de dokter, maar heb dus nog steeds niks vernomen! Maar zelf ook niks gestuurd. Die stress is wel goed voor mn lijn, kreeg gisteravond geen hap door mn keel!

Leeeeeuk SF! Gefeliciteerd! (foto? Wink)
Goed van je Bliss! Één dagje niks horen wil echt nog niks zeggen. Twee dagen ook niet, mannen zijn daar gewoon anders in.

Wat praat ik makkelijk hè! En dat terwijl ik het zóó erg herken, haha!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss ma 24 jan 2011 - 22:36

Lady4 schreef:
Bliss schreef:Even heel snel, want ik ga zo naar de dokter, maar heb dus nog steeds niks vernomen! Maar zelf ook niks gestuurd. Die stress is wel goed voor mn lijn, kreeg gisteravond geen hap door mn keel!

Leeeeeuk SF! Gefeliciteerd! (foto? Wink)
Goed van je Bliss! Één dagje niks horen wil echt nog niks zeggen. Twee dagen ook niet, mannen zijn daar gewoon anders in.

Wat praat ik makkelijk hè! En dat terwijl ik het zóó erg herken, haha!

Kreeg om 9:10 vanmorgen een sms hoe het met mn gezondheid is en of ik weer ben gaan werken of dat de koorts heeft doorgezet (ik voelde me zondagavond nogal koortsig ineens). Ha ik ben nu blij dat ik zelf niet eerst wat heb gestuurd, stuur vanmiddag wel een keer iets terug. (en ik wacht nog steeds een nieuw datevoorstel af...)

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 24 jan 2011 - 22:47

Gooooed dat je toch niets zelf hebt gestuurd Bliss! En fijn dat hij iets heeft gestuurd, dat date voorstel komt hopelijk nog wel! Very Happy (Ik stuur je binnenkort wel even een foto, als we een normale hebben samen haha!)

Haha Sweety het ging eigenlijk heel normaal. We waren uit eten geweest en daarna een film gekeken (die echt enorm saai was) dus hij zei op een gegeven moment: 'Ik wil eigenlijk iets vragen, ik weet dat we het afgesproken hadden om het voorlopig geen naam te geven maar dat wil ik eigenlijk wel heel graag op dit moment, ik bedoel dat jij echt mijn vriendin bent. Wil jij dat ook?'' Haha zo ging het :P Ik wilde het ook allang wel een ''officiele'' naam geven maar ik wilde er écht niet zelf over beginnen, beetje ouderwets daarin!

Sweety wanneer gaan jullie nou precies naar Londen?
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast ma 24 jan 2011 - 22:49

Sugarfall schreef:Gooooed dat je toch niets zelf hebt gestuurd Bliss! En fijn dat hij iets heeft gestuurd, dat date voorstel komt hopelijk nog wel! Very Happy (Ik stuur je binnenkort wel even een foto, als we een normale hebben samen haha!)

Haha Sweety het ging eigenlijk heel normaal. We waren uit eten geweest en daarna een film gekeken (die echt enorm saai was) dus hij zei op een gegeven moment: 'Ik wil eigenlijk iets vragen, ik weet dat we het afgesproken hadden om het voorlopig geen naam te geven maar dat wil ik eigenlijk wel heel graag op dit moment, ik bedoel dat jij echt mijn vriendin bent. Wil jij dat ook?'' Haha zo ging het :P Ik wilde het ook allang wel een ''officiele'' naam geven maar ik wilde er écht niet zelf over beginnen, beetje ouderwets daarin!

Sweety wanneer gaan jullie nou precies naar Londen?

Wat leuk, gefeliciteerd! Misschien heb ik er over heen gelezen, maar las ergens dat het nog moest groeien. Is het inmiddels gegroeid en ben je verliefd-verliefd? Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sweety ma 24 jan 2011 - 22:52

Haha.. Nou leuk juist dat het zo gebeurt! Ik snap het wel hoor dat je er eerder een naam aan wil geven maar dat je niet de eerste wil zijn. Ik heb het nu ook zo leuk met hem dat ik er eigenlijk ook wel een naam aan wil geven. Maar ja.. Denk dat ik misschien wel wacht tot Valentijn en dan een kaartje geef met een tekst erin. Maar ja.. Dat is ook weer zo afgezaagd denk ik. Embarassed
Zaterdagochtend gaan we naar een reisburo om te boeken voor Londen. Het wordt of 25 feb voor 4 dagen of 4 maart voor 4 dagen. Het weekend van de 25ste is mijn tante jarig en die wordt 50 dus ook wel leuk om daarbij aanwezig te zijn. smile

Goed dat je niks heb gestuurd Bliss. Volgens mij begint hij nu wel te snappen dat het ook van zijn kant mag komen en niet alleen van jouw kant. Hoe was het bij de dokter?
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Sugarfall ma 24 jan 2011 - 23:37

Jen_ schreef:
Sugarfall schreef:Gooooed dat je toch niets zelf hebt gestuurd Bliss! En fijn dat hij iets heeft gestuurd, dat date voorstel komt hopelijk nog wel! Very Happy (Ik stuur je binnenkort wel even een foto, als we een normale hebben samen haha!)

Haha Sweety het ging eigenlijk heel normaal. We waren uit eten geweest en daarna een film gekeken (die echt enorm saai was) dus hij zei op een gegeven moment: 'Ik wil eigenlijk iets vragen, ik weet dat we het afgesproken hadden om het voorlopig geen naam te geven maar dat wil ik eigenlijk wel heel graag op dit moment, ik bedoel dat jij echt mijn vriendin bent. Wil jij dat ook?'' Haha zo ging het :P Ik wilde het ook allang wel een ''officiele'' naam geven maar ik wilde er écht niet zelf over beginnen, beetje ouderwets daarin!

Sweety wanneer gaan jullie nou precies naar Londen?

Wat leuk, gefeliciteerd! Misschien heb ik er over heen gelezen, maar las ergens dat het nog moest groeien. Is het inmiddels gegroeid en ben je verliefd-verliefd? Very Happy

Dankje! Very Happy Ja haha klopt, tot een paar weken geleden was ik niet echt verliefd, en ik dacht eigenlijk ook niet echt dat dat zou komen, maar dat is toch ineens gekomen, en ik vind het zo raar want ik kan niet precies aangeven wanneer haha, ik weet wel dat ik na oud&nieuw zeker wist dat ik hoopte dat hij het ''officieel'' zou vragen! Ik ben nu echt helemaal verliefd Very Happy.

Ah ja, bij je tante zijn is dan ook leuk Sweety, en er zit toch maar 9 dagen verschil tussen, dat overleven jullie wel! Misschien begint hij er wel over in Londen, vakanties zijn daar echt zo'n moment voor, en anders doe jij het gewoon met valentijnsdag als je dat wilt, ik vind dat niet afgezaagd! Veel plezier alvast :-)
Sugarfall
Sugarfall
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2407
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum