Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 10:29

Volgens mij is deze wel een beetje kakker, komt uit een kakdorp, draagt wel blousjes, hij golft, en heeft een dubbele naam Wink
Alleen is ie niet heel erg goodlooking, niet zo'n standaard kak pretty boy hoofd met lange haren (dat vind ik dan wel weer jammer, want stiekem vind ik dat best leuk).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  nijntje4 di 21 jun 2011 - 10:33

Ik had gisteren mijn date met de kroegjongen smile Was gezellig, en die klik van het weekend was er ook zeker nog wel, maar meer fysiek haha. Ik dacht steeds: kunnen we ophouden met praten haha. Intellectueel is het toch niet helemaal hetzelfde geloof ik en hij oogt ook wat onvolwassen ofzo. Ook wilde ie de rekening delen op het eind.......das natuurlijk een beetje aan afknapper.

Maargoed, zoenen was wederom heerlijk en verder waren we het eens wb de klik dus ach :P

Ik heb volgende week een nieuwe date! Klikt al een poosje erg goed via internet dus nu wel benieuwd naar elkaar smile
nijntje4
nijntje4
Prater
Prater

Aantal berichten : 939
Punten : 1065
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 10:37

Haha ach, jij zoent tenminste Nijntje! smile

Maar wel balen dat hij toch op sommige vlakken tegen lijkt te vallen. Wat hield de date in, wat was je met 'm gaan doen? Misschien kan je de volgende keer wat anders gaan doen, zodat je z'n minder leuke kanten wat minder ziet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 10:47

Ik wil er ook eentje die golft.. =(
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 10:48

Why?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 10:51

Omdat we dan samen romantisch naar het huisje van mijn ouders in Frankrijk kunnen, waar naast golfen niet bar veel anders te beleven is.. nerd

En ik ben jaloers op nijntje, ik heb verdorie al ANDERHALF JAAR niet gezoend... Hoe afstotelijk ben ik joh, hopeloos!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 10:54

Haha ja dat klinkt wel leuk om dan samen te doen. Ik heb nog nooit gegolft!

En ouch 1,5 jaar tikt al wel aan. Dat is ook ongeveer het langste wat ik niet heb gehad. Oh nee dat was seks, tussendoor wel eens gezoen toen. En op dit moment is het voor mij bijna 2 maanden geleden voor het laatste zoenen + seks, dus valt nogal mee :P

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 10:57

Nee, nog niet eens een zoen met uitgaan... De laatste keer was oud en nieuw 2009/2010, dus vandaar dat ik het zo verschrikkelijk goed kan onthouden. En ik vind het verschrikkelijk, niemand kan het zich voorstellen!
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 11:00

En ik weet, als ik weer ga internetdaten, word ik waarschijnlijk wel gezoend. Maar meestal is dat alleen zoenen en verder geen interesse en dat vind ik dan altijd helemaal dubbel kut. Wil mijn zelfvertrouwen niet meer zo on the line zetten met dates om mijn marktwaarde te bepalen... Mad
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 11:05

Nee daar heb ik ook echt helemaal niets mee. Dat zou ik ook niet doen, want uiteindelijk is dat voor je eigenwaarde dan alleen maar minder, als jij je er rotter door voelt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 11:09

Daarom, dus dat doe ik maar niet. Maar het resulteert dus wel in jaren niet zoenen.. En dat is ook niet heel goed voor je eigenwaarde. En gewoon niet leuk! Ik wil ook wel eens aantrekkelijk gevonden worden.. =(
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 11:13

Maar goed, als ik eerlijk ben, is dat geen gegronde reden voor datingsites......
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 21 jun 2011 - 11:16

Hoi ik meld me weer.. jammer dat alle is geknipt zusje, maar vervelend dat je date niet zo enthousiast is.

Je zelfvertrouwen hangt toch niet af van random mensen op internet Antibes! hug

Ik heb een vraag voor jullie: vinden jullie het minder leuk om met iemand te daten als je al snel seks hebt gehad? Mij lijkt dat het spannende dan weg is. Maar wel lastig dus omdat je al een tijdje droog staat.. En zouden jullie het vinden kunnen om dan eventueel een scharrel ernaast te hebben als je niks doet met je date?
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 11:24

Daten en snel seks: Nee dat vind ik niet zo'n probleem. Als er zulke aantrekkingskracht is, vind ik dat ook alleen maar een goed teken. Ik heb eigenlijk altijd vrij snel seks, en ben daar niet zo heel moeilijk in. Denk ook niet dat de spanning perse zal verminderen door snel seks, het kan het ook verhogen.

Scharrel en date tegelijk: Tja.. Ik weet dat ik het wel zou kunnen doen. Maar dan wel zodra date serieuzer wordt, de scharrel af kappen, zodat je een prille relatie een kans kunt geven. Maar zolang het nog geen relatie vormen begint aan te nemen..waarom niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Antibes di 21 jun 2011 - 11:27

ButterflyEffect schreef:
Je zelfvertrouwen hangt toch niet af van random mensen op internet Antibes! hug

Ik heb een vraag voor jullie: vinden jullie het minder leuk om met iemand te daten als je al snel seks hebt gehad? Mij lijkt dat het spannende dan weg is. Maar wel lastig dus omdat je al een tijdje droog staat.. En zouden jullie het vinden kunnen om dan eventueel een scharrel ernaast te hebben als je niks doet met je date?

Haha, niet van random mensen op internet. Maar wel dééls van mannen in general. Ik bedoel anderhalf jaar lang geen man die aanstalten maakt om je te zoenen.. Mijn ego begint wel af te bladderen hoor.. :o

Ik heb meestal achteraf toch spijt (is een groot woord hoor) van seks met iemand die verder niet echt geinteresseerd is in meer dan een seksrelatie (wat ik zelf niet zoek). Dus ja, vaak is het daten dan ook wel over... En het laatste zou ik niet zo snel doen, je bedoelt een scharrel voor de seks terwijl je ondertussen geinteresseerd bent in een ander voor eventueel meer? Nee, dat zou ik niet doen, maja, je vraagt het aan iemand die al anderhalf jaar niet gezoend heeft. Hoe lang dat geen seks is laat ik maar even in het midden..
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 21 jun 2011 - 11:38

Gaat helemaal goed komen antibes Wink En ik snap dat het vervelend is ook al hoeft je zelfvertrouwen er niet van af te hangen, je gaat je misschien wel zo voelen

Seks hebben als jij een relatie wilt en je weet niet hoe hij erover denkt is ook niet heel handig.. maar ik weet van mezelf dat ik het los kan zien van gevoelens krijgen voor die persoon, dat ik daarna niet meer ga verwachten.

Maar jullie denken dus niet dat je dan de kans op een relatie dan minder wordt? Wat mij betreft maakt het denk ik niks uit maar ik vroeg het gisteren aan twee jongens vrienden van mij en die vinden het toch minder van een meisje als ze snel seks heeft.. dat is wel lullig want zij proberen het, lijkt wel een soort van test haha en zij doen er dan toch net zo hard aan mee laughcry
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 11:45

Ik doe, als ik echt een goed gevoel heb bij een jongen, gewoon niet aan spelletjes spelen. Dus niets geen testjes, geen hard to get spelen, geen onzeker gedoe over smsjes en overgeanalyseer. Ik geef me gewoon, mijn eigen ik. En als dat met seks is op een van de eerste dates, dan is dat zo, dan geef ik me op die manier letterlijk bloot. Ik ga er niet raar om heen draaien om aan bepaalde regeltjes te voldoen, ik doe gewoon wat goed voelt voor mij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  ButterflyEffect di 21 jun 2011 - 11:58

Ja eigenlijk is het ook wel raar als je spelletjes gaat spelen alleen omdat iets zo schijnt te 'horen'. Ben nog geen jaar single, dus er is nog wel enige onzekerheid over dat soort dingen, bedankt voor je reactie

Heb je al weer contact gehad met je 'kakker'? smile
ButterflyEffect
ButterflyEffect
Prater
Prater

Aantal berichten : 945
Punten : 1075
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast di 21 jun 2011 - 17:52

Antibes schreef:

En ik ben jaloers op nijntje, ik heb verdorie al ANDERHALF JAAR niet gezoend... Hoe afstotelijk ben ik joh, hopeloos!

Same here! Ook niet met uitgaan en niet eens met internetdates. Niet dat ik dat had gewild, maar ze maakten ook geen aanstalten tot. Dus ik voel me ook bij tijd en wijle zeer afstotelijk.

*zucht*


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 22 jun 2011 - 6:52

Ja, ik ken dat gevoel van afstotelijk zijn! Bij mij gaan er ook altijd maaaaaaanden voorbij voor er weer eens gezoend wordt en als het dan gebeurt, ben ik er ook altijd zó hard aan toe! Inmiddels is zoenen + seks ook alweer bijna een half jaar geleden voor mij and still counting... De zomer is begonnen en ik moet toch minstens één man hebben gezoend in dit seiZOEN, vind ik Wink Werk aan de winkel dus!

Marin, heb je eigenlijk nog contact gehad met je date van vorige week??

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 6:56

Jeej Blissie is back online:)
Ben je ook weer droog intussen?

Ik had alleen bericht van die date gehad dat hij het leuk vond, maar dat 't hier bij bleef omdat we in verschillende levensfases zaten. Daarop heb ik gezegd dat hij niet echt m'n type was (muhaha). Maar daarna niets meer gehoord en ook maar van FB verwijderd.

De kakker had ik vanochtend nog berichtje van en zal ik straks weer wat terugsturen. Ligt al beetje in de verwachting haha.

En leuk, dit seiZOEN. Als ik terug ben uit Frankrijk gaan we nog wel een keer stappen. Dat Engelse meisje had op FB gevraagd wanneer we weer gingen afspreken (zie m'n wall), en m'n Franse nichtje is ook nog in town, dus misschien weer eens leuk bezoekje aan de F?



Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Bliss wo 22 jun 2011 - 7:01

Ja ik was weer droog en daarna weer nat van het zweet en nu weer redelijk opgedroogd Wink Maar ondertussen sta ik nog steeds een half jaar droog laughcry
Wanneer ben je weer terug? Ik ga 2 juli met Sproet naar een 80's en 90's party in het Paard, of zit je dan nog in La France?

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:11

Dan ben ik net 1 dagje thuis, en zonder jetlag want gewoon Frankrijk. I'll think about it!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 7:59

Marin schreef:Ik doe, als ik echt een goed gevoel heb bij een jongen, gewoon niet aan spelletjes spelen. Dus niets geen testjes, geen hard to get spelen, geen onzeker gedoe over smsjes en overgeanalyseer. Ik geef me gewoon, mijn eigen ik. En als dat met seks is op een van de eerste dates, dan is dat zo, dan geef ik me op die manier letterlijk bloot. Ik ga er niet raar om heen draaien om aan bepaalde regeltjes te voldoen, ik doe gewoon wat goed voelt voor mij.

Echt? Dat zou ik niet doen, seks op de eerste date! Over het algemeen schijnen mannen (ook al doen ze er zelf aan mee) het ook niet zo aantrekkelijk te vinden, als een vrouw dat doet. Want met wie doet ze het dan nog meer zo snel?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast wo 22 jun 2011 - 8:31

Eens met Jen. Als ik werkelijk interesse heb in een jongen wacht ik ook... Tot grote verbazing van Bliss hahaha! Daarbij is het werkelijk zo dat vrouwen vaak een stofje aanmaken tijdens sex waardoor ze zich toch gaan hechten aan een man (tenzij hij net zo irritant is als mijn buurman waarschijnlijk) en bij mannen duurt het hechtingsproces wat langer. Beter een paar dates wachten dus. Dan weet je daarnaast ook gelijk of het ze alleen om de sex te doen is of dat ze ook interesse in jou hebben.


Laatst aangepast door Zusje op do 23 jun 2011 - 6:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 40 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum