Date-topic 2
+51
sokpop
Janelie
Sugarfall
Burn
Carra
Lady4
Tabbert
Polly
applestar
Fez
slaatje
Auxo
Minx
Caro
Punk'd
Lenthe
nijntje4
Nyx
Vanilla Queen
Poubelle
Kerel
Bliss
Antibes
Charles
SoGood
June
Marin
JustMeDaan
Blond
Feline
Bay
Atelier Madame
Biancos
Frappuccino
mauwmauw
Arwyn
May
Reva
Japie
Ibbeltje
*Noosa
Vino
Mermaid
Marsy28
Esperanza
Toet
_Lacey_
SuperGrover
FireButterfly
Sunshine
Kiekeboe
55 plaatsers
Pagina 1 van 40
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Date-topic 2
Oh nee dat 'me' kan écht niet.
Ik zou het van hem af laten hangen Bliss. Als hij er iets mee wilt heeft hij je nummer. Hij moet maar initiatief nemen.
Ik zou het van hem af laten hangen Bliss. Als hij er iets mee wilt heeft hij je nummer. Hij moet maar initiatief nemen.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Re: Date-topic 2
Hahaha Bliss!
Ik zou het ook van hem af laten hangen. Hij heeft al een keer eerder de kans gehad en deze afgewezen. Hij weet hoe hij je moet bereiken dus als hij interesse heeft komt hij vanzelf wel!
Ik zou het ook van hem af laten hangen. Hij heeft al een keer eerder de kans gehad en deze afgewezen. Hij weet hoe hij je moet bereiken dus als hij interesse heeft komt hij vanzelf wel!
Hmm het gesprek komt niet echt van de grond, komt niet zo veel zinnigs uit helaas :/ Ik stuurde ook net: "wat een topgesprek is dit!" en nu stuurt hij terug "je hebt WhatsApp talent". Tja, wat moet ik daarop zeggen. Ik denk dat ik nu maar niet meer reageer idd en als ie wat zinnigs te melden heeft, weet ie me te vinden!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Boehh ik vind het wel stom, want het gesprek begon leuk en ineens was t zo vaag. Waarom geeft ie me dan zn telefoonnummer meteen?! Nou ja, ik ga het maar weer loslaten geloof ik. Het heeft me vandaag nogal beziggehouden, maar ik ga er niet achteraan lopen natuurlijk.
Jammer dat ik van die andere man geen gegevens heb, die leek toch meer geïnteresseerd te zijn!
Jammer dat ik van die andere man geen gegevens heb, die leek toch meer geïnteresseerd te zijn!
Bliss- Lady Post-a-lot
Heb dus helemaal over die vent liggen dromen vannacht en het was een leuke droom Nu weer back to reality!
Bliss- Lady Post-a-lot
Jammer Bliss dat het je zo bezig houdt. Irritant is dat. Ik had juist het idee dat het de laatste tijd beter ging.
Hoe je met je ex om gaat, en zoenen met random jongens. Daarmee leek het dat je er best luchtig en relaxed in kon staan. Maar dan komt zo een gast voorbij en wordt je weer onzeker en houdt het je (te?) veel bezig.
Ik snap het wel, maar is wel zonde!
Hoe je met je ex om gaat, en zoenen met random jongens. Daarmee leek het dat je er best luchtig en relaxed in kon staan. Maar dan komt zo een gast voorbij en wordt je weer onzeker en houdt het je (te?) veel bezig.
Carra- Kletskop
Hoi meiden,
Ik kom hier ook even meeschrijven als jullie het niet erg vinden.
Heb een aantal weken geleden een leuke jongen leren kennen via internet.
Nu blijkt het echter in hetzelfde dorp te wonen als mijn ouders. Na een week lang intensief contact via de app en bellen zijn we wat gaan drinken en eten in de stad. Dit was echt super gezellig!
Gisteren onverwachts Koninginnedag met hem gevierd en kennis gemaakt met zijn vrienden etc. Het is echt wel een leuke jongen en er is een duidelijke klik. Alleen is bij mij het probleem dat ik niet snel verliefd wordt.
We zijn ook even naar zijn huis gegaan om spullen weg te brengen en wat te drinken.
Nu ben ik daarna weggegaan zodat hij ook even tijd had met alleen zijn vrienden.
Later sprak ik hem via de app en toen zei hij dat zijn vrienden veel vragen hadden, onder andere of we nu wat hadden.
Hierop gaf hij aan dat hij ja heeft gezegd om van de vragen af te zijn.
Hij is heel lief en we hebben het heel gezellig, maar om nou na 2/3 dates al te zeggen dat je iets hebt gaat wel heel snel.
Nu heb ik zelf ook het idee dat hij verder is dan dat ik ben hoor. Ik heb al lang geen relatie meer gehad en ben overal wat voorzichtiger in. Terwijl hij al meerdere keren heeft gezegd dat hij het tussen ons echt wel ziet zitten.
Dusjaa.... hoop niet dat hij nu al teveel verwachtingen heeft.
Ik kom hier ook even meeschrijven als jullie het niet erg vinden.
Heb een aantal weken geleden een leuke jongen leren kennen via internet.
Nu blijkt het echter in hetzelfde dorp te wonen als mijn ouders. Na een week lang intensief contact via de app en bellen zijn we wat gaan drinken en eten in de stad. Dit was echt super gezellig!
Gisteren onverwachts Koninginnedag met hem gevierd en kennis gemaakt met zijn vrienden etc. Het is echt wel een leuke jongen en er is een duidelijke klik. Alleen is bij mij het probleem dat ik niet snel verliefd wordt.
We zijn ook even naar zijn huis gegaan om spullen weg te brengen en wat te drinken.
Nu ben ik daarna weggegaan zodat hij ook even tijd had met alleen zijn vrienden.
Later sprak ik hem via de app en toen zei hij dat zijn vrienden veel vragen hadden, onder andere of we nu wat hadden.
Hierop gaf hij aan dat hij ja heeft gezegd om van de vragen af te zijn.
Hij is heel lief en we hebben het heel gezellig, maar om nou na 2/3 dates al te zeggen dat je iets hebt gaat wel heel snel.
Nu heb ik zelf ook het idee dat hij verder is dan dat ik ben hoor. Ik heb al lang geen relatie meer gehad en ben overal wat voorzichtiger in. Terwijl hij al meerdere keren heeft gezegd dat hij het tussen ons echt wel ziet zitten.
Dusjaa.... hoop niet dat hij nu al teveel verwachtingen heeft.
Sunshine- Fluisteraar
- Aantal berichten : 190
Punten : 247
Registratiedatum : 26-12-10
Carra schreef:Jammer Bliss dat het je zo bezig houdt. Irritant is dat. Ik had juist het idee dat het de laatste tijd beter ging.
Haha, volgens mij vat je het nu een beetje te zwaar op hoor! Ik voel me nog steeds prima en relaxed enzo hoor, ben er welgeteld 1 dag mee bezig geweest (en daarom er ook over gedroomd, heb ik altijd als iets me bezig heeft gehouden overdag) en ben verder ook totaal niet onzeker over deze jongen ofzo hoor. Ik hou gewoon niet van dat vage gedoe en snap niet waarom hij mij zijn nummer geeft als ie verder niet veel te melden heeft. Het had me leuk geleken als er evt. een leuk contact uit zou ontstaan, maar zo niet, dan niet hè.
Bliss- Lady Post-a-lot
Ok, dat klink al beter gelukkig.
Gemiste kans voor hem hoor. Moet hij maar niet raar gaan doen.
Carra- Kletskop
Toet! Ik wil ook een fotootje!!!
Verder heb ik gisteren biertjes lopen tappen en merk echt hoeveel sjans je dan heb. Echt, ik dacht dat het alleen Barmannen waren die aantrokken. Maar barvrouw is dus ook enorm interessant voor mannen :S
Verder heb ik gisteren biertjes lopen tappen en merk echt hoeveel sjans je dan heb. Echt, ik dacht dat het alleen Barmannen waren die aantrokken. Maar barvrouw is dus ook enorm interessant voor mannen :S
Tabbert- Prater
- Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11
Geen leuke sjans gehad Tab?
Bliss: mannen! Soms, soms kan je er geen pap van maken wat ze nu willen :-). Wel jammer dat het zo'n raar gesprek was joh!
Hier dacht ik oprecht echt dat ''de man in betonblok'' het begreep. Maar niets is minder waar. Ik krijg nog steeds geregeld chatjes van hem, ik kom he natuurlijk ook wel eens tegen en iedere keer wil ik echt de andere kant op rennen. En hij begon nog laatst ''no hard feelings vanaf hier hoor''. MOOOI! En vanmorgen kwam hij iemand rondleiden die nieuw is, en hij keek mij alleen van de afdeling aan en keek me oprecht aan alsof ik het 8ste wereldwonder was. Dat ben ik niet, dus kijk ajb de andere kant op!! Zucht.
De sportinstructeur wil het opeens toch niet. Nou prima, dan niet! Krijg ik nog een sms dat hij onze band niet op het spel wil zetten en blablabla. Nou, het zal even! Ik heb weer die twee dagen per maand dat ik op alles en iedereen wil vitten (volgende week ongesteld worden) dus hij kan een boompje uitzoeken! (sorry, ben echt voor mijn doen onredelijk maar even alles BAH!)
Bliss: mannen! Soms, soms kan je er geen pap van maken wat ze nu willen :-). Wel jammer dat het zo'n raar gesprek was joh!
Hier dacht ik oprecht echt dat ''de man in betonblok'' het begreep. Maar niets is minder waar. Ik krijg nog steeds geregeld chatjes van hem, ik kom he natuurlijk ook wel eens tegen en iedere keer wil ik echt de andere kant op rennen. En hij begon nog laatst ''no hard feelings vanaf hier hoor''. MOOOI! En vanmorgen kwam hij iemand rondleiden die nieuw is, en hij keek mij alleen van de afdeling aan en keek me oprecht aan alsof ik het 8ste wereldwonder was. Dat ben ik niet, dus kijk ajb de andere kant op!! Zucht.
De sportinstructeur wil het opeens toch niet. Nou prima, dan niet! Krijg ik nog een sms dat hij onze band niet op het spel wil zetten en blablabla. Nou, het zal even! Ik heb weer die twee dagen per maand dat ik op alles en iedereen wil vitten (volgende week ongesteld worden) dus hij kan een boompje uitzoeken! (sorry, ben echt voor mijn doen onredelijk maar even alles BAH!)
Caro- Ratel
- Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10
Vooral heel veel dronken gebral of mannen met een te groot ego waarvan je weet dat ze gewoon te slik zijn.
Nee dus! Haha
O wat erg dat die betonhoofd het nog niet in zijn hoofd heeft gekregen dat je geen interesse heb in zijn verhalen. Ik heb er blijkbaar ook zo'n een. Een huisgenoot zat gisteren aan de bar te wachten op de rest en mijn collega's zeiden allemaal dat hij helemaal into me was. En ik had ook al dat gevoel gekregen, maar negeerde dat want wil ook niet onaardig zijn tegen iemand die je zo vaak zie, weet je wel. Maar pff, ik heb ook al zo vaak laten vallen dat ik echt zo niets in hem zie.. blijkbaar snapt hij het ook niet.
En wat stom van die sportinstructeur!!! Echt, gast. Ik snap mannen echt niet.
Ook he, zit ik zo te appen met een gast. Totaal geen relatiemateriaal, maar heb er ooit mee gezoend en hij zoende verdomd lekker. dus logisch contact mee gehouden (). Vertelde hij over zijn avond en dat hij iemand versierd had en dat zij super knap was. Ik echt zo: doe je goed! Zegt hij opeens dat ik duidelijk op mijn tenen getrapt was... Uhmzz Hoezo dan? Ik snap het niet.
Nee dus! Haha
O wat erg dat die betonhoofd het nog niet in zijn hoofd heeft gekregen dat je geen interesse heb in zijn verhalen. Ik heb er blijkbaar ook zo'n een. Een huisgenoot zat gisteren aan de bar te wachten op de rest en mijn collega's zeiden allemaal dat hij helemaal into me was. En ik had ook al dat gevoel gekregen, maar negeerde dat want wil ook niet onaardig zijn tegen iemand die je zo vaak zie, weet je wel. Maar pff, ik heb ook al zo vaak laten vallen dat ik echt zo niets in hem zie.. blijkbaar snapt hij het ook niet.
En wat stom van die sportinstructeur!!! Echt, gast. Ik snap mannen echt niet.
Ook he, zit ik zo te appen met een gast. Totaal geen relatiemateriaal, maar heb er ooit mee gezoend en hij zoende verdomd lekker. dus logisch contact mee gehouden (). Vertelde hij over zijn avond en dat hij iemand versierd had en dat zij super knap was. Ik echt zo: doe je goed! Zegt hij opeens dat ik duidelijk op mijn tenen getrapt was... Uhmzz Hoezo dan? Ik snap het niet.
Tabbert- Prater
En ik moet dan niet ongesteld worden, maar mag ik ook even fitten en onredelijk zijn
-- maar dat komt dan waarschijnlijk weer door mijn katertje --
-- maar dat komt dan waarschijnlijk weer door mijn katertje --
Tabbert- Prater
Carra schreef:Ok, dat klink al beter gelukkig.
Precies. Maar dit leek me best wel een potentiële leuke jongen voor mij, dus vind jij het dan gek dat ik daardoor eventjes (in dit geval maar héél eventjes zelfs) m'n hoofd op hol liet brengen (weet niet hoe ik het anders moet verwoorden)? Volgens mij heeft iedereen in dit topic dat wel toch, lijkt mij ook normaal. Dus ik snap je "ik dacht dat het beter ging de laatste tijd" geloof ik niet zo goed. Zoenen met mannen die leuk zijn voor een avondje en verder niet, daar heb ik nooit moeiijk over gedaan, maar als ik echt potentie zie bij iemand, dan houdt het me toch wel bezig ja.
Caro: inderdaad zeg! Rare wezens. Dat betonblok doet zn naam ook weer eer aan zeg, sjonge, wat een ei En jammer van de sportinstructeur!
Sunshine: hmm, wel raar dat hij al zegt dat jullie wat hebben 'om van het gezeur af te zijn'. Zeggen dat jullie nog aan het daten zijn kost volgens mij evenveel moeite, maar goed. Ik zou in elk geval eerlijk zijn naar hem toe over wat je wel en niet voelt!
Bliss- Lady Post-a-lot
Misschien dacht hij dat je het ubersarcastisch bedoelde? Want wat is in hemelsnaam de reden dat aan jou te melden dat je iemand hebt gezoend die onwijs knap was. Wat moet je dan? Hem feliciteren met zijn overwinning??
Sportinstructeur wil nu de hele tijd bellen. gast: maak het niet ingewikkelder dan het al is! Dus heb ook gemeld dat dat wat mij betreft niet hoeft. Scharrels moeten niet ingewikkeld doen. En als ik dit nu zo merk dan denk ik alweer direct: pfff.. wat een gedoe die mannen en dat daten!
Sportinstructeur wil nu de hele tijd bellen. gast: maak het niet ingewikkelder dan het al is! Dus heb ook gemeld dat dat wat mij betreft niet hoeft. Scharrels moeten niet ingewikkeld doen. En als ik dit nu zo merk dan denk ik alweer direct: pfff.. wat een gedoe die mannen en dat daten!
Caro- Ratel
Caro schreef:Scharrels moeten niet ingewikkeld doen.
JUIST!
Echt zeg. Ik dacht ook echt van.. top gast. Lekker voor je. Was totaal niet sarcastisch. Hij moet lekker doen wat hij wilt doen. Maar dan beetje lopen denken dat ik dat niet chill vind of leuk ofzo. Uhmzz.. wat wil je nou? Vraag me dan echt af of hij een bepaalde reactie uit me wilde halen.
En Sunshine: Ik zou heel hard de andere kant oprennen! Mijn date of ex-date (binnenkort ) die wilde dat ook al op die manier definiëren na 3 dates ongeveer. Ik heb het daar ook echt van op m'n heupen, omdat ik dat niet zo voel voor hem en misschien ook nooit ga doen. Het is maar lastig. Toch. kom op! Volgens hem hebben jullie nu dus een relatie. Lekker dan. Zo ben ik vroeger ook wel in relaties belandt. Als je nog wel met hem wilt daten, moet je eerlijk zijn. Anders zit je zondag al aan de ontbijttafel met je schoonouders...
Tabbert- Prater
O en Bliss, ik snap je helemaal hoor!
Mannen grrrr. Bij mij blijft er een bepaald iemand ook maar door mijn hoofd spoken. En dat is amper te merken (of prima te negeren) totdat ik hem zie. En dan ben ik weer een week van slag...
Mannen grrrr. Bij mij blijft er een bepaald iemand ook maar door mijn hoofd spoken. En dat is amper te merken (of prima te negeren) totdat ik hem zie. En dan ben ik weer een week van slag...
Tabbert- Prater
Tabbert schreef:O en Bliss, ik snap je helemaal hoor!
Dat snap ik! Hier nemen de gevoelens voor droeftoeter wel echt af, ik merk het aan alles maar er kan ook maar zomaar weer 'iets' gebeuren en dan voel ik dat weer aanwezig is. Gelukkig neemt de tijd waarin het gevoel dan wegebt wel sneller toe. Eerder duurde het langer voordat ik het dan weer kon relativeren. Nu gaat dat een stuk sneller.
En dude: come on.. je hebt een dag vrij en je loopt mij te mailen. Voorheen was ik dan echt in jubelstemming.. nu denk ik alleen maar: hou je bezig met je kids en val mij niet lastig met je praatjes. Reageren doe ik dan ook niet..
Caro- Ratel
Tabbert schreef:Caro schreef:Scharrels moeten niet ingewikkeld doen.
JUIST!
Echt zeg. Ik dacht ook echt van.. top gast. Lekker voor je. Was totaal niet sarcastisch. Hij moet lekker doen wat hij wilt doen. Maar dan beetje lopen denken dat ik dat niet chill vind of leuk ofzo. Uhmzz.. wat wil je nou? Vraag me dan echt af of hij een bepaalde reactie uit me wilde halen.
En Sunshine: Ik zou heel hard de andere kant oprennen! Mijn date of ex-date (binnenkort ) die wilde dat ook al op die manier definiëren na 3 dates ongeveer. Ik heb het daar ook echt van op m'n heupen, omdat ik dat niet zo voel voor hem en misschien ook nooit ga doen. Het is maar lastig. Toch. kom op! Volgens hem hebben jullie nu dus een relatie. Lekker dan. Zo ben ik vroeger ook wel in relaties belandt. Als je nog wel met hem wilt daten, moet je eerlijk zijn. Anders zit je zondag al aan de ontbijttafel met je schoonouders...
haha!
Maar dat denk ik dus ook.. jou even uit de tent lokken ofzo? Naja.. ik zou zeggen: feliciteer hem ook maar namens mij en dan: dikke doei!
Caro- Ratel
Ik snap je ook prima hoor Bliss! En uiteraard hebben we dat allemaal! Ik reageerde alleen op je; 'het heeft me vandaag nogal beziggehouden'. En dat je over hem had gedroomd. Ik vatte dat blijkbaar verkeerd op omdat ik, nooit droom (of ze niet onthoud) en ik je juist zo relaxed vind doen over hoe je met je ex kan omgaan zonder (teveel) twijfels. Dat vind ik juist zo goed van je.
Tabbert, jij zit dus nu opeens in een 'relatie' terwijl je zelf niet zo enthousiast bent? Of heb je het hem na 3 dates verteld dat hij niet zo hard van stapel moet lopen?
Caro, je komt er wel! Maar betonblok moet nu echt een keer ophouden. Hoe vaker je 'no hard feelings' zegt, hoe ongeloofwaardiger het wordt.
Tabbert, jij zit dus nu opeens in een 'relatie' terwijl je zelf niet zo enthousiast bent? Of heb je het hem na 3 dates verteld dat hij niet zo hard van stapel moet lopen?
Caro, je komt er wel! Maar betonblok moet nu echt een keer ophouden. Hoe vaker je 'no hard feelings' zegt, hoe ongeloofwaardiger het wordt.
Carra- Kletskop
Ja ik droom echt meteen overal over altijd en vaak ook wel 4/5 dingen per nacht. Vooral als ik vlak voor het slapen ergens mee bezig ben geweest, dan staat dat garant voor een hele nacht feest, want ik droom werkelijk over alles! (geen wonder dat ik altijd moe ben ) Maar t vervelende is dat t bijv. vannacht dus echt een leuke droom was; de man in de droom (gebaseerd op die jongen dus) was echt leuk en ik was helemaal happy en dan word ik wakker en is t totaal niet waar. Anti-climax!
Bliss- Lady Post-a-lot
Wat een anti-climax zeg! Wat kunnen dromen toch soms gemeen zijn.
Ja Carra. Daar leek het wel een beetje op. Ik heb het hem ook wel gezegd dat ik alles rustig aan wilde doen. Maar dat vatte hij meer op als 'beschadigd en nog niet klaar voor' dan 'Nog niet weten of ik je wel leuk genoeg vind'. En ik weet dat het heel slecht van me is, echter laat ik het nu toch een beetje doodbloeien ipv heel eerlijk het hem gewoon te zeggen dat ik toch niet zo enthousiast ben..
Ja Carra. Daar leek het wel een beetje op. Ik heb het hem ook wel gezegd dat ik alles rustig aan wilde doen. Maar dat vatte hij meer op als 'beschadigd en nog niet klaar voor' dan 'Nog niet weten of ik je wel leuk genoeg vind'. En ik weet dat het heel slecht van me is, echter laat ik het nu toch een beetje doodbloeien ipv heel eerlijk het hem gewoon te zeggen dat ik toch niet zo enthousiast ben..
Tabbert- Prater
Ooh Tabbert, wat ben je ook een player hè?
Ik heb toch nog een reactie gegeven op zijn laatste bericht van gisteravond (wat totaal nietszeggend was dus) en als er nu weer geen (fatsoenlijke) reactie komt, ben ik er ook klaar mee hoor. Néxt! Ik ga ook nog een onderzoek starten naar die andere man die ik buiten bij een band heb gesproken, maar daarvoor moet ik eerst weer aan het werk zijn volgende week. (oeh dit klinkt mysterieus hè!)
Ik heb toch nog een reactie gegeven op zijn laatste bericht van gisteravond (wat totaal nietszeggend was dus) en als er nu weer geen (fatsoenlijke) reactie komt, ben ik er ook klaar mee hoor. Néxt! Ik ga ook nog een onderzoek starten naar die andere man die ik buiten bij een band heb gesproken, maar daarvoor moet ik eerst weer aan het werk zijn volgende week. (oeh dit klinkt mysterieus hè!)
Bliss- Lady Post-a-lot
Ooooh een onderzoek! Sherlock!
Is het een vader?!
Tabbert, ach als hij de boodschap gaat begrijpen maakt het niet zo veel uit hoe je het doet toch? Eerlijk zijn is natuurlijk wel het meest netjes, maar als het op deze manier ook lukt, dan is het maar zo. Hoewel, als de omgekeerde situatie zou zijn, dan zouden wij allemaal zeggen wat een lapzwans die vent is.
Is het een vader?!
Tabbert, ach als hij de boodschap gaat begrijpen maakt het niet zo veel uit hoe je het doet toch? Eerlijk zijn is natuurlijk wel het meest netjes, maar als het op deze manier ook lukt, dan is het maar zo. Hoewel, als de omgekeerde situatie zou zijn, dan zouden wij allemaal zeggen wat een lapzwans die vent is.
Carra- Kletskop
Pagina 1 van 40 • 1, 2, 3 ... 20 ... 40
Pagina 1 van 40
Permissies van dit forum: