Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Date-topic 2

+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 17 nov 2011 - 4:56

Salander, als ik jouw verhaal op mezelf betrek en ik in dit geval 'de man' ben.. dan denk ik dat ie geniet van je aandacht maar dat dat 't is.

Ik ben namelijk zo'n trut die dit ook wel eens doet (zelfs nu) omdat ik de aandacht wel heel leuk vind. Maar ik ook weet dat we toch niet bij elkaar passen. (overigens ga ik nog wel met 'm afspreken hoor, stel 't alleen vrij vaak uit angel )

Dus ik denk dat je er lekker geen tijd meer in moet stoppen.
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander do 17 nov 2011 - 4:59

Feline schreef:Salander, als ik jouw verhaal op mezelf betrek en ik in dit geval 'de man' ben.. dan denk ik dat ie geniet van je aandacht maar dat dat 't is.

Ik ben namelijk zo'n trut die dit ook wel eens doet (zelfs nu) omdat ik de aandacht wel heel leuk vind. Maar ik ook weet dat we toch niet bij elkaar passen. (overigens ga ik nog wel met 'm afspreken hoor, stel 't alleen vrij vaak uit angel )

Dus ik denk dat je er lekker geen tijd meer in moet stoppen.

Ja dat idee heb ik ook wel. Vind het dan alleen moeilijk om het contact af te kappen, maar goed moet ik dan maar doen denk ik.
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline do 17 nov 2011 - 4:59

Overigens ben ik er redelijk van overtuigd dat als 't echt goed zit er amper twijfels zijn. Dat 't vanzelf allemaal loopt.. Kijk maar naar Princess, Joy, Green Grass, etc..

Tot nu toe heeft hier nog nooit iemand succes gehad bij een date waarbij 't allemaal moeilijk verliep.

Ik merk 't zelf ook bij de man die nu in m'n leven is en totaal onbereikbaar. Voel me bij hem zo ontzettend op m'n gemak. Zou echt compleet geen twijfels hebben als het tot een relatie zou komen (wat dus nooit gaat gebeuren, en dat is echt k*t) Stomme is dat ik niet verliefd ben, ik heb geen kriebels.. het is een heel ander gevoel.. een gevoel van rust en vertrouwen ofzo.. Maar goed, hopelijk kan ik 't nieuwe jaar fris beginnen zonder hem smile
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander do 17 nov 2011 - 5:08

Dat ben ik met je eens. Als het vanaf het begin al zo moeilijk gaat, zal het er later niet beter op worden. En bij Joy en de andere zat het al meteen goed, dat wil ik ook. En dat heb ik met die andere man wel.

Ik hoop ook voor je dat het nieuwe jaar kunt beginnen met rust. Of misschien met ee andere leuke man Wink you never know...
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza do 17 nov 2011 - 8:43

Feline schreef:Overigens ben ik er redelijk van overtuigd dat als 't echt goed zit er amper twijfels zijn. Dat 't vanzelf allemaal loopt.. Kijk maar naar Princess, Joy, Green Grass, etc..

Tot nu toe heeft hier nog nooit iemand succes gehad bij een date waarbij 't allemaal moeilijk verliep.
Hier ben ik het helemaal mee eens! En niet alleen door de verhalen hier, maar ook wat ik hoor van vriendinnen.
En een afspraak vergeten vind ik wel heel erg, zeker als jullie elkaar elke dag spreken. Wat gaf hij voor reden?
Ik denk ook dat je het misschien beter kunt afkappen.
Wel balen, maar gelukkig heb je nog een andere man Wink
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  KOL do 17 nov 2011 - 8:47

Dat zou voor mij ook een enorme afknapper zijn als ie de afspraak zou vergeten. Met die man die ik ken via de datingsite is het nog steeds niet tot een date gekomen. Dan heeft hij weer iets en dan heb ik weer dingen gepland. We wonen net iets te ver van elkaar vandaan om door de week na het werk af te spreken.

Op de sportschool wist ik even niet goed hoe ik het gesprek moest aanknopen en vragen in een bepaalde richting kon vragen laughcry Dan de volgende keer maar...
KOL
KOL
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 484
Punten : 601
Registratiedatum : 22-12-10
Woonplaats : Noord-Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 18 nov 2011 - 5:20

Zo ik heb een date vanavond smile We gaan uit eten. Ben benieuwd... (Is trouwens wel met diegene van 33 niet de jongen die de afspraak vergat.)
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gast vr 18 nov 2011 - 5:23

Veel plezier Salander!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 18 nov 2011 - 5:24

KOL, volgende keer beter!

Salander, spannend! Heel veel plezier!! Wel even laten weten hoe het was he?!
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Jade vr 18 nov 2011 - 5:27

GG Wanneer kom je naar het andere topic? smile

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 18 nov 2011 - 6:23

Esperanza schreef:
Salander, spannend! Heel veel plezier!! Wel even laten weten hoe het was he?!

Tuurlijk! smile
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Salander vr 18 nov 2011 - 9:57

Update:

Zo ben weer terug. En het was leuk!!! We hadden afgesproken bij een restaurant, dus kon er wel zelf naartoe, mocht het tegenvallen was ik ook zo weer weg. We hebben lekker gegeten en gepraat. En hij is echt zo schattig en lief. En hij ziet er ook heel leuk uit smile Was wel geslaagd dus. Morgen moet ie even in mijn woonplaats zijn voor zijn auto, dus dan zie ik hem ook weer. Ik ben helemaal happy Very Happy
Salander
Salander
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 242
Punten : 275
Registratiedatum : 14-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Esperanza vr 18 nov 2011 - 10:41

Dat klinkt goed Salander! Leuk dat je hem morgen al weer ziet! Very Happy
Esperanza
Esperanza
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Terkina vr 18 nov 2011 - 10:50

@Feline, volgens mij wist ik direct over wie je het had, de man waar je volgens jou niet verliefd op bent... ;-) Ik denk dat dit een ander soort verliefdheid is, misschien wel oprechter en houd je meer afstand (omdat je weet dat het nooit wat kan worden ) en verlies je je daarom niet in fantasiën en focussing, maar verliefd ben je volgens mij absoluut. Ik heb je over hem zien praten...
Terkina
Terkina
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 263
Punten : 273
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Lavendel vr 18 nov 2011 - 11:34

Waarom kan of gaat het nooit iets worden Feline. Het is toch wel heel bijzonder als je je zo op je gemak voelt bij iemand. Heeft hij dat ook bij jou denk je?
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Feline vr 18 nov 2011 - 22:06

Terkina, dan is 't misschien inderdaad een nieuw soort verliefdheid. Want ik merk wel dat ik andere mannen met hem vergelijk (en die komen er altijd slechter uit). Maar ik wil dit allemaal niet voelen, het is zo zinloos.

Lavendel, ten eerste heeft hij een vriendin. En mannen die bezet zijn blijf ik vanaf. Ten tweede kan je ons verhouding vergelijken als leraar/leerling en dus onmogelijk. Maar ik vind die eerste reden belangrijker.
Geen idee hoe hij over mij denkt. Ik kan me niet voorstellen dat ik deze klik in m'n eentje voel. Maar ik kan me ook goed voorstellen dat hij zich voor alles afsluit. Het stomme is dat we echt exact dezelfde humor hebben, ik heb echt nog nooit zoveel gelachen met iemand. Vorige keer hadden we de slappe lach (heel genant, we konden niet meer stoppen) en toen liep zijn collega voorbij en die zei: nou, ik versta er echt werkelijk niets van maar blijkbaar is 't erg grappig. (en wij verstonden elkaar prima haha). Verder ga ik er niets meer over zeggen want ik voel me nu al schuldig.

Maar ik moet echt ophouden met dit gedagdroom want ik doe mezelf er alleen maar pijn mee. Ik moet hier blijkbaar de les van leren dat 'ze' in ieder geval bestaan alleen heb ik even heel weinig aan die les smile

-------

https://yescafe.actieforum.com/viewtopic.forum?t=18203
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Date-topic 2 - Pagina 40 Empty Re: Date-topic 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 40 van 40 Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum