Date-topic 2
+40
Polly
Rush
xxlisaxx
Mermaid
Middleme
FireButterfly
GreenGrass
applestar
Salander
Mon Amour
Niki
silly-one
Oasis
ladycat
Plien
Bay
Marin
Atelier Madame
Error
Zwoesj
Feline
lalala*
sonly
_Lacey_
Suus
Janelie
Sugarfall
Melis_je
Tabbert
Prosecco
Lady4
KOL
Jeanette
l1n
Sweety
TGR
Bliss
ButterflyEffect
Antibes
nijntje4
44 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Date-topic 2
Oh god, heb net van alles naar mn ex-date gestuurd via Whatsapp en hij heeft t gelezen. Ben heel eerlijk geweest en zo'n beetje gezegd wat ik hier al had getypt, dat ie me in een lastig parket brengt en dat ik het verwarrend vind en dat t me steeds weer moeite kost om hem uit mn hoofd te zetten...
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Vorige week heb ik me aangemeld op E-matching, eens kijken of dat wat is.
Tot nu toe met 1 man/jongen contact gehad en die begon in zijn tweede berichtje meteen met: "We gaan volgende week wat drinken."
Misschien bedoelt hij het wel helemaal niet zo, maar het komt op mij erg dwingend over.
Ach... hij is toch mijn type niet, dus ik ga er sowieso niet op in.
@ Bliss: dat verhaal van een ex-date komt me bekend voor. Een ex-date van mij zoekt de laatste tijd weer contact met me , om vervolgens weer weken lang niets van zich te laten horen. Misschien moet ik ook maar eens vragen wat hij nou wil en dat het voor mij ook allemaal erg verwarrend is.
Tot nu toe met 1 man/jongen contact gehad en die begon in zijn tweede berichtje meteen met: "We gaan volgende week wat drinken."
Misschien bedoelt hij het wel helemaal niet zo, maar het komt op mij erg dwingend over.
@ Bliss: dat verhaal van een ex-date komt me bekend voor. Een ex-date van mij zoekt de laatste tijd weer contact met me , om vervolgens weer weken lang niets van zich te laten horen. Misschien moet ik ook maar eens vragen wat hij nou wil en dat het voor mij ook allemaal erg verwarrend is.
_Lacey_- Kletskop
- Aantal berichten : 2441
Punten : 2489
Registratiedatum : 18-11-10
Bliss, wat knap van je. Kan me voorstellen dat het best zenuwslopen is om af te wachten hoe hij gaat reageren. Maar ik denk dat het heel goed van je is, dat je dit gedaan hebt.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Lady4 schreef:Bliss, wat knap van je. Kan me voorstellen dat het best zenuwslopen is om af te wachten hoe hij gaat reageren. Maar ik denk dat het heel goed van je is, dat je dit gedaan hebt.
Thanks! Heb nog niks gehoord. Hij was net wel online op Whatsapp, een half uur geleden, maar heeft niks gestuurd. Ik hoop dat ie wel begrijpt dat ik hier nog wel graag even een reactie op wil... Maar hij zal er ook wel over na moeten denken, heb ik tenslotte ook drie dagen gedaan. Zit er nu gelukkig niet zo over te stressen, omdat ik toch wel denk te weten hoe hij zal reageren.
Moet nu écht slapen, is de tweede nacht op rij dat ik er zo laat in lig! Lang leve de zomervakantie
Bliss- Lady Post-a-lot
_Lacey_ schreef:Vorige week heb ik me aangemeld op E-matching, eens kijken of dat wat is.
Waarschijnlijk denkt hij dat vrouwen het aantrekkelijk vinden als mannen initiatief tonen. En als je wel interesse in hem gehad had, was het ook wel leuk geweest toch?
Maar ja, als je hem niet leuk vind, gaat dat na zo'n opmerking ook niet gebeuren.
Prosecco- Kletskop
- Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10
Bliss, al wat gehoord van je ex-date? Ik hoop het en dat het duidelijk genoeg voor hem is.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Jeanette schreef:Bliss, al wat gehoord van je ex-date? Ik hoop het en dat het duidelijk genoeg voor hem is.
Nee, nog niks gehoord...!
Kreeg trouwens eergisteren het volgende bericht op e-Matching:
jij bent veel te leuk voor op een dating site
laten we maar zo snel mogelijk afspreken om ergens een drankje te gaan doen en verliefd worden op elkaar zodat je jezelf er weer vanaf kan halen
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha, wat een leuk berichtje Bliss! Ook een leuke foto erbij?
Je exdate zal misschien wel een beetje overrompeld zijn door jouw berichtje. Hij heeft waarschijnlijk met vriendschappelijke intentie jou een berichtje gestuurd en zag deze reactie niet aankomen. Hij heeft misschien even tijd nodig om het te incasseren en dan te reageren.
Ik ga straks naar een dancefeestje hier in de stad en heb wel zin in een leuke fling. Ik zal mijn ogen openhouden en mezelf in de flirtstand proberen te zetten.
Je exdate zal misschien wel een beetje overrompeld zijn door jouw berichtje. Hij heeft waarschijnlijk met vriendschappelijke intentie jou een berichtje gestuurd en zag deze reactie niet aankomen. Hij heeft misschien even tijd nodig om het te incasseren en dan te reageren.
Ik ga straks naar een dancefeestje hier in de stad en heb wel zin in een leuke fling. Ik zal mijn ogen openhouden en mezelf in de flirtstand proberen te zetten.
Laatst aangepast door Lady4 op zo 3 jul 2011 - 10:28; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4- Ratel
Ja denk het ook Lady, dus ik gun hem nog wat tijd
Ik vond dat berichtje trouwens maar niks hoor, ok wel grappig bedoeld, maar niet echt aan mij besteed. Hij was verder ook niet leuk! Maar misschien heeft ie deze tekst wel aan 20 meiden gestuurd en dan reageert er vast wel één
Ik vond dat berichtje trouwens maar niks hoor, ok wel grappig bedoeld, maar niet echt aan mij besteed. Hij was verder ook niet leuk! Maar misschien heeft ie deze tekst wel aan 20 meiden gestuurd en dan reageert er vast wel één
Bliss- Lady Post-a-lot
Meiden ik heb echt even jullie mening nodig en in mijn topic kijkt niemand meer volgens mij, dus daarom even hier..
Ik heb dus donderdag gedate met een jongen, alles leuk en gezellig. Vrijdagavond heb ik (na lang twijfelen) een berichtje gestuurd waarna we zijn gaan sms-en whatsappen. Dingen die hij zei waren 'wel voor herhaling vatbaar toch?' 'het is net alsof ik je al heel lang ken' 'je bent een hele leuke meid'. Klinkt wel slijmerig zo achter elkaar trouwens maar hij zei het natuurlijk niet in 1 bericht Maargoed, nu het probleem: daarna heb ik gewoon helemaal NIKS meer gehoord!
Mijn ego zegt: what the fuck, laat dan maar zitten hoor! Maar ik snap er echt geen bal van hoor, mannen! Zouden jullie zelf nog een berichtje sturen of het lekker zo laten en wachten tot hij evt. iets stuurt (of niet..)? Ik voel me er echt onzeker door nu.
Ik heb dus donderdag gedate met een jongen, alles leuk en gezellig. Vrijdagavond heb ik (na lang twijfelen) een berichtje gestuurd waarna we zijn gaan sms-en whatsappen. Dingen die hij zei waren 'wel voor herhaling vatbaar toch?' 'het is net alsof ik je al heel lang ken' 'je bent een hele leuke meid'. Klinkt wel slijmerig zo achter elkaar trouwens maar hij zei het natuurlijk niet in 1 bericht Maargoed, nu het probleem: daarna heb ik gewoon helemaal NIKS meer gehoord!
Mijn ego zegt: what the fuck, laat dan maar zitten hoor! Maar ik snap er echt geen bal van hoor, mannen! Zouden jullie zelf nog een berichtje sturen of het lekker zo laten en wachten tot hij evt. iets stuurt (of niet..)? Ik voel me er echt onzeker door nu.
Gast- Gast
Je hebt het over vrijdagavond en het is nu zondagavond.. dat is toch nog niet zo lang geleden dan?
Ik weet niet hoe jullie smscontact geeindigd is.. Met wat voor berichtje? Anders kan je nu bijv sturen: hoe was je weekend, wat heb je allemaal gedaan? Al plannen voor volgende week, anders samen een drankje drinken misschien?
Maar ik snap je wel hoor, ik zit momenteel ook met zo'n dilemma. Ik weet dat als ik nu iets stuur ik zeker weer in een whatsapp-sessie met hem beland, maar het is altijd na een eerste bericht van mij, dus ik ben nu aan t wachten tot hij begint. Stom is dat.. wachten op initiatief.
succes
Ik weet niet hoe jullie smscontact geeindigd is.. Met wat voor berichtje? Anders kan je nu bijv sturen: hoe was je weekend, wat heb je allemaal gedaan? Al plannen voor volgende week, anders samen een drankje drinken misschien?
Maar ik snap je wel hoor, ik zit momenteel ook met zo'n dilemma. Ik weet dat als ik nu iets stuur ik zeker weer in een whatsapp-sessie met hem beland, maar het is altijd na een eerste bericht van mij, dus ik ben nu aan t wachten tot hij begint. Stom is dat.. wachten op initiatief.
succes
l1n- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10
Ja dat bedoel ik dus, waarom moet ik nu weer het initiatief nemen? Vond het al heel wat dat ik hem vrijdag een berichtje stuurde Maar zn reactie was toen heel erg enthousiast.. Theoretisch gezien is vrijdag natuurlijk zeker niet lang geleden maarja, als je een hele leuke date hebt gehad dan ben ik wel zo dat ik daarna meer/snel contact ga zoeken.
Ons laatste berichtje was van vrijdag op zaterdagnacht dus en dat was gewoon weltrusten! Niks bijzonders dus
Ons laatste berichtje was van vrijdag op zaterdagnacht dus en dat was gewoon weltrusten! Niks bijzonders dus
Gast- Gast
frustrerend dan he! Ik ken het echt en heb geen idee waarom. Blegh.. Maar goed, ik heb haast de hoop al opgegeven! Want ik denk gewoon 'he's just not that into me' (naar aanleiding van de film waar we het 2 blz terug over hadden).
Maar als hij bij jou zo positief was, misschien heeftie t op t moment erg druk en issie nog niet bezig met nadenken over of hij wel of geen berichtje moet sturen. je kan ook nog eventjes afwachten, of gewoon een luchtig berichtje sturen zoals ik net zei.
Bij jou is er iig wel goede hoop
Maar als hij bij jou zo positief was, misschien heeftie t op t moment erg druk en issie nog niet bezig met nadenken over of hij wel of geen berichtje moet sturen. je kan ook nog eventjes afwachten, of gewoon een luchtig berichtje sturen zoals ik net zei.
Bij jou is er iig wel goede hoop
l1n- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 15
Registratiedatum : 20-11-10
Hahaha ja het 'he's just not that into you' senario hebben we ook altijd nog. Ben daar altijd wel realistisch in, ik ga niet achter iemands kont aanlopen hoor. Maar ik heb ook geen zin meer in spelletjes, die tijd heb ik wel gehad inmiddels. Ik wacht nog één dagje en als ik morgen nog niks hebt gehoord whatsapp ik hem wel of hij bij me wil komen eten donderdag.. Of moet ik dat juist niet doen?
Gast- Gast
JE-ZUS! Heb net bijna anderhalf uur met ex-date zitten whatsappen en man, wat een gezeik... Hij zei eerst 'sorry dat ik wat liet horen' en dat ie dan wel niks meer van zich zou laten horen, maar dat ie benieuwd was hoe t met mn huisje ging enzo. Maar al gauw was t van 'ik probeer alleen geïnteresseerd te doen, mag dat ook al niet meer?', een beetje op die toer dus... En dat ie zich toch aan de afspraak had gehouden en dat ik zelf ook wat van me had laten horen. Maar ja, ik had destijds ook aangegeven dat we beter geen contact konden hebben en dat ik anders zelf wel weer iets zou laten horen. Ik heb hem met zn verjaardag gewhatsappt en toen ook verteld dat ik een huisje had gekocht. Hij gaf aan daar nu alleen maar op in te gaan, maar t werd een naar gesprek met wat verwijten over en weer en hij wilde t gesprek al een paar keer afkappen, maar telkens begon de discussie weer opnieuw. Hij begreep mijn punt niet echt en zei dat ik hem dus wel iets mocht sturen, maar dat hij er vervolgens niet op mocht reageren. Waarop ik weer aangaf dat hij ineens tijdens ons vorige gesprek niet meer reageerde en dan een maand later weer iets gaat sturen en dat ik dat verwarrend vind. Op een gegeven moment was ons gesprek van net ook behoorlijk verwarrend en ik heb hem zelfs gezegd dat ik hem ineens miste toen hij iets stuurde en dat ik het echt leuk vond toen (toen we aan t daten waren) en dat ik het soms nog steeds jammer vind dat dat voorbij is. Ik zat alweer te janken natuurlijk.
Maar hij zei dat ie toch niet alleen kan reageren op t moment dat ik dat wil en dat ik hem dan ook maar niks meer moet vertellen, waar hij later op terug kan komen. Vervelende discussie wel en op een gegeven moment was ik er echt helemaal klaar mee!! Hij ook trouwens.
Op t eind zei ik nog dat ik hem een goede zomer wens en m vast nog wel eens ergens tegenkom. Toen hadden we nog ff een wat luchtiger gesprek over vakantieplannen enzo (hij gaat ook naar Italië en ik ga daar een taalcursus doen) en ik heb hem nog gezegd dat ik hoopte dat ie qua werk eens gaat doen wat ie echt leuk vindt en heb ik hem nog een virtuele schop onder zn kont gegeven.
Uiteindelijk er maar een eind aan gemaakt en afgesloten met 'ciao bello, x', waarop hij me nog een fijne avond wenste en that's it.
Jeeez wat een gedoe zeg, had zo'n discussie niet echt verwacht. Maar ik geloof niet dat ik nog bang hoef te zijn om iets van hem te horen en ik laat zelf (voorlopig) ook niks meer horen. Vind t wel jammer dat t zo is gelopen, maar ik probeer mezelf maar voor te houden dat dit het beste voor mij is!
Maar hij zei dat ie toch niet alleen kan reageren op t moment dat ik dat wil en dat ik hem dan ook maar niks meer moet vertellen, waar hij later op terug kan komen. Vervelende discussie wel en op een gegeven moment was ik er echt helemaal klaar mee!! Hij ook trouwens.
Op t eind zei ik nog dat ik hem een goede zomer wens en m vast nog wel eens ergens tegenkom. Toen hadden we nog ff een wat luchtiger gesprek over vakantieplannen enzo (hij gaat ook naar Italië en ik ga daar een taalcursus doen) en ik heb hem nog gezegd dat ik hoopte dat ie qua werk eens gaat doen wat ie echt leuk vindt en heb ik hem nog een virtuele schop onder zn kont gegeven.
Uiteindelijk er maar een eind aan gemaakt en afgesloten met 'ciao bello, x', waarop hij me nog een fijne avond wenste en that's it.
Jeeez wat een gedoe zeg, had zo'n discussie niet echt verwacht. Maar ik geloof niet dat ik nog bang hoef te zijn om iets van hem te horen en ik laat zelf (voorlopig) ook niks meer horen. Vind t wel jammer dat t zo is gelopen, maar ik probeer mezelf maar voor te houden dat dit het beste voor mij is!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pff Bliss, wat een vervelende discussie zo via what's app. Toch is het misschien wel goed dat jullie nu iets minder leuk uit elkaar gaan en dat je het daardoor misschien echt kunt loslaten nu. Ik zou van zijn kant geen contact meer verwachten en waarschijnlijk doe je er goed aan zelf ook geen contact meer te zoeken.
Amazzonia, beetje geduld hebben en er niet gelijk bovenop gaan zitten. Als hij je echt leuk vindt, zoekt hij wel weer contact met je.
Ik kwam vanavond een jongen tegen die ik wel vaker tegenkom en waar ik dan altijd oogcontact mee heb. Nu heb ik hem even uitgenodigd op FB en nu zegt hij dat 'ie mij nog nooit heeft gezien. Voel me toch enigzins gekrenkt, haha!
Amazzonia, beetje geduld hebben en er niet gelijk bovenop gaan zitten. Als hij je echt leuk vindt, zoekt hij wel weer contact met je.
Ik kwam vanavond een jongen tegen die ik wel vaker tegenkom en waar ik dan altijd oogcontact mee heb. Nu heb ik hem even uitgenodigd op FB en nu zegt hij dat 'ie mij nog nooit heeft gezien. Voel me toch enigzins gekrenkt, haha!
Lady4- Ratel
Nee ik zoek ook zeker geen contact meer, deed ik nu ook alleen maar toen hij jarig was en de keer daarvoor toen ik hem de dag erna toch tegen zou komen. Hij is degene die steeds spontaan ineens weer wat liet horen, maar dit kreeg ik hem niet goed aan zn verstand gebracht. Maar goed, ik weet wel zeker dat ie nu niks meer laat horen, dus dat probleem is ook weer opgelost. Heb er nog steeds gemengde gevoelens over, had t liefst gehad dat ie toch ineens van gedachten was veranderd en mij ook miste, maar die kans was ook wel héél klein... Dus ik probeer me nu zijn irritante trekjes weer voor de geest te halen, haha, want die had ie ook zeker wel :-)
Lady, beetje jammer dat ie zegt je nooit gezien te hebben Is ie verder wel leuk?
Lady, beetje jammer dat ie zegt je nooit gezien te hebben Is ie verder wel leuk?
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik snap je heel goed hoor Bliss, je weet hoe ik tegenover mij exdate sta..
Deze jongen is leuk ja, alleen een beetje jong.. En een goede bekende van exdate.. Maar hij valt me altijd weer in positieve zin op als ik hem tegenkom. We hebben tijdens ontmoetingen vaak oogcontact gehad en daarom geloof ik er geen klap van dat hij nu zegt mij niet te (her)kennen. Hij stuurde nog wel een tweede berichtje met de vraag of ik een leuk feestje had gehad.
Ik ben overigens niet op zoek naar een potentiële date ofzo momenteel, maar een beetje mannelijke aandacht is altijd leuk!
Deze jongen is leuk ja, alleen een beetje jong.. En een goede bekende van exdate.. Maar hij valt me altijd weer in positieve zin op als ik hem tegenkom. We hebben tijdens ontmoetingen vaak oogcontact gehad en daarom geloof ik er geen klap van dat hij nu zegt mij niet te (her)kennen. Hij stuurde nog wel een tweede berichtje met de vraag of ik een leuk feestje had gehad.
Ik ben overigens niet op zoek naar een potentiële date ofzo momenteel, maar een beetje mannelijke aandacht is altijd leuk!
Lady4- Ratel
Oei, mijn date mailde me met allemaal moeilijke dingen over gevoel en verstand en verliefd enz. Ik hoop dat het wegebt voor hem (heb hem een lief maar duidelijk mailtje teruggestuurd). Ik ben in ieder geval niet verliefd op hem en ben naar mijn idee vanaf het begin duidelijk geweest over mijn idee over dat afspreken dat we nu twee keer hebben gedaan.
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Amazzonia schreef:Hahaha ja het 'he's just not that into you' senario hebben we ook altijd nog. Ben daar altijd wel realistisch in, ik ga niet achter iemands kont aanlopen hoor. Maar ik heb ook geen zin meer in spelletjes, die tijd heb ik wel gehad inmiddels. Ik wacht nog één dagje en als ik morgen nog niks hebt gehoord whatsapp ik hem wel of hij bij me wil komen eten donderdag.. Of moet ik dat juist niet doen?
En, inmiddels alweer contact gehad/nieuwe afspraak gemaakt?
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Amazzonia schreef:Hahaha ja het 'he's just not that into you' senario hebben we ook altijd nog. Ben daar altijd wel realistisch in, ik ga niet achter iemands kont aanlopen hoor. Maar ik heb ook geen zin meer in spelletjes, die tijd heb ik wel gehad inmiddels. Ik wacht nog één dagje en als ik morgen nog niks hebt gehoord whatsapp ik hem wel of hij bij me wil komen eten donderdag.. Of moet ik dat juist niet doen?
En, inmiddels alweer contact gehad/nieuwe afspraak gemaakt?
Jup, gisteren contact gehad. We spreken vrijdag weer af, hij gaat nog bedenken wat we gaan doen.. Maar ik heb hem gisteren als eerste een berichtje gestuurd dus het mag vrijdag wel érg leuk worden, anders nok ik ermee.
Edit: Heb hem net gesproken (hij begon jaja!) en we gaan ws. naar Bo.om Chic.ago! (Ik doe maar ff puntjes ivm google) Vet leuk
Laatst aangepast door Amazzonia op di 5 jul 2011 - 9:48; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Hebben jullie nog een beetje goede flirttips? (behalve lief lachen)
Ik vind een collega een beetje leuk alleen ben ik tot nu toe altijd nog versierd.. Dus tips zijn altijd welkom!
Ik vind een collega een beetje leuk alleen ben ik tot nu toe altijd nog versierd.. Dus tips zijn altijd welkom!
sonly- Prater
- Aantal berichten : 823
Punten : 887
sonly schreef:Hebben jullie nog een beetje goede flirttips? (behalve lief lachen)
"Wat ben je toch een fijne collega, heb je zin in een kopje koffie bij de koffie-automaat?"
TGR- Kletskop
- Aantal berichten : 2706
Punten : 3065
Registratiedatum : 17-12-10
Ik heb zondag een date met iemand gehad had hem hiervoor nog nooit gezien.
Dus dat was voor beide wel een beetje spannend.
Het was allemaal wel okee en gezellig maar niet dat ik dacht van hem ik vind hem leuk, leuk!
Dat kwam ook omdat hij vertelde dat hij nog nooit een relatie gehad heeft en nog nooit verliefd is geweest.
Ik had dus eigenlijk zoiets van okee, beetje afstand nemen, waarom zou hij dan wel verliefd op mij worden .
We wilden nog wel een keertje afspreken hij zei ik zal wel meer op msn zijn zodat we af kunnen spreken!
Niet meer gezien op msn dus ik heb zoiets van ja.. om er nu achteraan te gaan smsen vind ik ook zoiets.
Nou mag hij wel initiatief tonen en op msn komen, hoe zouden jullie het aanpakken of gewoon lekker laten gaan niks meer laten horen
Dus dat was voor beide wel een beetje spannend.
Het was allemaal wel okee en gezellig maar niet dat ik dacht van hem ik vind hem leuk, leuk!
Dat kwam ook omdat hij vertelde dat hij nog nooit een relatie gehad heeft en nog nooit verliefd is geweest.
Ik had dus eigenlijk zoiets van okee, beetje afstand nemen, waarom zou hij dan wel verliefd op mij worden .
We wilden nog wel een keertje afspreken hij zei ik zal wel meer op msn zijn zodat we af kunnen spreken!
Niet meer gezien op msn dus ik heb zoiets van ja.. om er nu achteraan te gaan smsen vind ik ook zoiets.
Nou mag hij wel initiatief tonen en op msn komen, hoe zouden jullie het aanpakken of gewoon lekker laten gaan niks meer laten horen
lalala*- Zwijger
- Aantal berichten : 2
Punten : 2
Registratiedatum : 05-07-11
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: