Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 8 van 12
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Twellie schreef:Mama_van2 schreef:Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Ja, dat waren nog eens verhalen! Volgens mij had ze op het laatst nog weer een andere naam. Ze ging weg omdat ze ruzie kreeg met een vriendin van haar die ook het forum zat. De ruzie vond ook op het forum plaats.
Ja, dat was toch een vriendin van Triesje? (of zoiets)
Die nu mee schrijft in het moeilijk zwanger worden topic...
Toch?
Gast- Gast
Mamsie schreef:Lejow schreef:Ja Anneke! En der hubbie
Waar is de kots smiley!??
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Twellie schreef:Mama_van2 schreef:Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Ja, dat waren nog eens verhalen! Volgens mij had ze op het laatst nog weer een andere naam. Ze ging weg omdat ze ruzie kreeg met een vriendin van haar die ook het forum zat. De ruzie vond ook op het forum plaats.
Toch?
Dat is nieuw voor mij! Ik weet wel dat de vriendin met wie ze ruzie kreeg hier op het forum later zwanger is geworden van de tweede. Ze liep bij de gyneacoloog omdat het zwanger worden moeilijk ging en toen was ze toch spontaan zwanger geworden. Dat is dus volgens mij niet Triesje, maar dat zou dan weer een derde vriendin kunnen zijn?
Gast- Gast
Susan schreef:Anneke eindigde altijd ieder punt dat ze probeerde te maken met 'en nu ga ik mijn zoon in bed leggen' of 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen'. Dat vond ik altijd zo irritant.
Jaaaa inderdaad, haha!
Oh man, wij waren echt geen vriendinnen...
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Susan schreef:Anneke eindigde altijd ieder punt dat ze probeerde te maken met 'en nu ga ik mijn zoon in bed leggen' of 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen'. Dat vond ik altijd zo irritant.
Jaaaa inderdaad, haha!
Oh man, wij waren echt geen vriendinnen...
Jaa bah!! Ik weet nog dat ze vond dat ik een masker ophad en dat ik net als of deed dat ik het leuk vond om jong moeder te zijn. Want ik moest het maar zwaar vinden ofzo???
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
Daar ben ik ook heel benieuwd naar! Had ik laatst ook in algemeen ergens gepost..maar geen reactie gehad. Hoop dat het goed met haar gaat, en met haar katten waarvan er 1 een geniale naam heeft, g.oogle :p (de andere namen weet ik niet meer haha)
'Jammer' om te lezen dat er best veel meiden niet meer samen zijn met de papa's van hun kids. Bij Contra rommelde het altijd wel een beetje, maar toch erg kaa uu tee natuurlijk. Van mama van I.ndy had ik het eigenlijk helemaal niet verwacht. We hebben het toch over S.haron1984/Mommie? Dacht laatst ergens gelezen te hebben dat ze een tweede kindje heeft gekregen, of ben ik nu heel veel dingen door elkaar aan het halen?
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
Twellie schreef:Hazeltje schreef:Twellie schreef:Mama_van2 schreef:Komt hier de moeder van T. nog ? Ze woonde ook vlakbij Breda, ze was toen zwanger van een oudere vriend, hij lag nog in scheiding. Ze zijn toen van een flat naar een gewoon huis verhuisd. Volgens mij is ze ook in april 2010 bevallen, van een zoontje. Na de bevalling bleek dat ze misschien een tumor had ? Weten jullie wie ik bedoel ?
Toch?
Dat is nieuw voor mij! Ik weet wel dat de vriendin met wie ze ruzie kreeg hier op het forum later zwanger is geworden van de tweede. Ze liep bij de gyneacoloog omdat het zwanger worden moeilijk ging en toen was ze toch spontaan zwanger geworden. Dat is dus volgens mij niet Triesje, maar dat zou dan weer een derde vriendin kunnen zijn?
Oh nee, dan is dat niet Triesje. Want zij is nu bezig voor de tweede.
Gast- Gast
@pluginbaby je haalt nu mensen door elkaar want Mommie heeft 1 kindje en ze is niet meer met de papa van I.ndy.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
PlugInBaby, ja je haalt dingen door elkaar haha. Doe ik ook hoor. Ik vind het ook jammer ja dat er zoveel meiden uit elkaar zijn. Ik heb ook altijd het idee dat dat in vlagen gebeurd. Ineens zijn er dan allemaal stellen uit elkaar.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Voor zover ik weet is ze nog niet zwanger. Toen ik zwanger wilde worden kwam ik op het forum terecht en leerde ik haar kennen. Heb heel veel contact met haar gehad maar nu helaas niet meer. Is een lieve meid. Ik heb haar weleens een krabbeltje gestuurd op hyves hoe het met d'r ging maar niks terug gehad. Maar volgens mij is ze daar niet zo actief meer op. Wel jammer,ik hoop dat het goed met haar gaat!Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Bedankt voor alle lieve felicitaties!
Wat zijn er veel mama's uit elkaar zeg Van sommige had ik het wel verwacht ( ) Maar van sommige stond ik echt toen ik het hoorde/las.
Anneke, is nu moderator bij een ander forum. Daar zie ik haar regelmatig voorbij komen.
En voor de rest, er komen moeders voorbij waarbij ik denk: oh jaaa!! Was heel veel namen gewoon vergeten.
Wat zijn er veel mama's uit elkaar zeg Van sommige had ik het wel verwacht ( ) Maar van sommige stond ik echt toen ik het hoorde/las.
Anneke, is nu moderator bij een ander forum. Daar zie ik haar regelmatig voorbij komen.
En voor de rest, er komen moeders voorbij waarbij ik denk: oh jaaa!! Was heel veel namen gewoon vergeten.
Sarahkey, heb ik jou op hyves ? Maak je van die mooie taarten ? Volgens mij heb ik echt de juiste voor me, ik had helemaal gemist dat jij het was, en zwanger bent !!! *** Doet een vreugde dansje voor je *** GEFELICITEERD
Het valt mij inderdaad ook op dat er echt veel ouders uit elkaar zijn gegaan, hier van het forum. Van sommige had ik het echt niet verwacht, en van andere weer wel.
Het valt mij inderdaad ook op dat er echt veel ouders uit elkaar zijn gegaan, hier van het forum. Van sommige had ik het echt niet verwacht, en van andere weer wel.
Gast- Gast
sheila123 schreef:Voor zover ik weet is ze nog niet zwanger. Toen ik zwanger wilde worden kwam ik op het forum terecht en leerde ik haar kennen. Heb heel veel contact met haar gehad maar nu helaas niet meer. Is een lieve meid. Ik heb haar weleens een krabbeltje gestuurd op hyves hoe het met d'r ging maar niks terug gehad. Maar volgens mij is ze daar niet zo actief meer op. Wel jammer,ik hoop dat het goed met haar gaat!Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
Had XDebbie hier niet een tijdje terug een topic geplaatst over hoe het nu ging met haar? Dat ze inderdaad nog niet zwanger was. Of was dat iemand anders?
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Susan schreef:Anneke eindigde altijd ieder punt dat ze probeerde te maken met 'en nu ga ik mijn zoon in bed leggen' of 'en nu ga ik mijn zoon uit bed halen'. Dat vond ik altijd zo irritant.
Hahaha Ik vind het altijd zo grappig dat jij dat soort details onthoudt
Gast- Gast
Lejow schreef:Pien schreef:ja idd... dat is zij ja!! zij was al heel vroeg bezig met kids krijgen en heeft toen met haar ex samen idd nog een babykamer gemaakt. daarna kreeg ze een nieuwe relatie met een oudere man die net van zn vrouw af was. daar hadden ze de grootste mogelijke gezeik mee en toen was zij ineens zwanger...
Oh god die ja, breek me de bek nie open..
dat was toch gupje? Met die groene jurk waar een flinke rel over ontstond...
Barbabella- Prater
- Aantal berichten : 842
Punten : 894
Registratiedatum : 06-12-10
Ja dat klopt dat was toen hier het forum net gestart was. Ze gingen weer verder met de volgens mij laatste behandeling maar zeker weten doe ik het niet. Daarna heeft ze volgens mij niet meer gereageerd.Kat1980 schreef:sheila123 schreef:Voor zover ik weet is ze nog niet zwanger. Toen ik zwanger wilde worden kwam ik op het forum terecht en leerde ik haar kennen. Heb heel veel contact met haar gehad maar nu helaas niet meer. Is een lieve meid. Ik heb haar weleens een krabbeltje gestuurd op hyves hoe het met d'r ging maar niks terug gehad. Maar volgens mij is ze daar niet zo actief meer op. Wel jammer,ik hoop dat het goed met haar gaat!Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
Had XDebbie hier niet een tijdje terug een topic geplaatst over hoe het nu ging met haar? Dat ze inderdaad nog niet zwanger was. Of was dat iemand anders?
sheila123- Prater
Mama_van2 schreef:Sarahkey, heb ik jou op hyves ? Maak je van die mooie taarten ? Volgens mij heb ik echt de juiste voor me, ik had helemaal gemist dat jij het was, en zwanger bent !!! *** Doet een vreugde dansje voor je *** GEFELICITEERD
Ja klopt.. dat ben ik, maar ook nog eens taarten (maar nog niets zeggen op hyves hoor )
sheila123 schreef:Ja dat klopt dat was toen hier het forum net gestart was. Ze gingen weer verder met de volgens mij laatste behandeling maar zeker weten doe ik het niet. Daarna heeft ze volgens mij niet meer gereageerd.Kat1980 schreef:sheila123 schreef:Voor zover ik weet is ze nog niet zwanger. Toen ik zwanger wilde worden kwam ik op het forum terecht en leerde ik haar kennen. Heb heel veel contact met haar gehad maar nu helaas niet meer. Is een lieve meid. Ik heb haar weleens een krabbeltje gestuurd op hyves hoe het met d'r ging maar niks terug gehad. Maar volgens mij is ze daar niet zo actief meer op. Wel jammer,ik hoop dat het goed met haar gaat!Novalee schreef:Weet iemand eigenlijk hoe het met xDebbie (of een variatie daarop, weet de nick niet precies. Ze had als avatar een foto van een kat met felgroene ogen) is?
Nee, volgens mij is ze daarna nooit meer geweest. Jammer dat je niks meer van haar hoort. Ik zat toen ook met haar in het zwanger willen worden topic en ze was altijd zo oprecht blij voor een ander als die zwanger was. Ik gun het haar echt van harte dat het bij haar ook lukt!
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Printje schreef:Heb niet alles teruggelezen dus misschien wel dubbel maar dat meisje met 4/5 kinderen, die komt hier ok niet meer of wel?
Was dat niet rotterdammertje? Daarvoor had ze nog een andere naam geloof ik maar daar kan ik nu niet op komen.
Tinkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 111
Punten : 113
Ohh jaaaa wat een bekende namen komen zo weer voorbij!!! good old days haha....Mama_van2 schreef:Old days inderdaad Ooooit, jaartje of 6/7 geleden was er nog het forum voor het oude forum met daarin alleen een algemeen pijler. Daarna postte een aantal moeders met elkaar, ik denk dat we met z'n tienen waren ? Mamsie, Knets, Multi Culti, Euq, Anneke, Lieskuh, Pritt, Kruimel, Jam en vast nog een paar moeders. Later kwamen daar Susan, Arden, Woezel, Sjonno en nog een aantal moeders bij. Nu is het niet meer om bij te houden
Weet iemand hoe het met chanell gaat ? En inderdaad, met de moeder van S.ienna ?
Gast- Gast
Tinkie schreef:Printje schreef:Heb niet alles teruggelezen dus misschien wel dubbel maar dat meisje met 4/5 kinderen, die komt hier ok niet meer of wel?
Was dat niet rotterdammertje? Daarvoor had ze nog een andere naam geloof ik maar daar kan ik nu niet op komen.
Ja dat is rotterdammertje!! ze heeft haar 5e kindje gekregen.. denk dat die inmiddels alweer een maand 8 is??
Gast- Gast
Zit zo ff te denken. Zijn Sarahkey en Sarah1985 niet dezelfde? Of ben ik nu gans in de war?
sheila123- Prater
Er was toch ook zo'n zogenaamde mama die 3? kids had? Met allemaal dezelfde voorletters en wat uiteindelijk fake bleek te zijn?
Sjonno- Fluisteraar
- Aantal berichten : 468
Punten : 487
En wie was ook alweer die gelovige Heidi (zo`n Heidi profielplaatje had ze) die trouwde (en woonde?) in Duitsland en toen ging ze op huwelijksreis naar de Oktoberfesten ofzo? Ik weet niet meer precies hoe het zat, maar zij was ook fake geloof ik, of zomaar ineens weg..
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
BeeGee schreef:Tinkie schreef:Printje schreef:Heb niet alles teruggelezen dus misschien wel dubbel maar dat meisje met 4/5 kinderen, die komt hier ok niet meer of wel?
Ja dat is rotterdammertje!! ze heeft haar 5e kindje gekregen.. denk dat die inmiddels alweer een maand 8 is??
Hij is van januari of februari.
Gast- Gast
Pagina 8 van 12 • 1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist