Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 1 van 12
Pagina 1 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Er worden mama´s gemist hierzo....
Ik de pijler algemeen is een topic met waar is...
Daar worden verschillende mama´s genoemd, hier een quote van alle vermiste:
Verder wil ik nog Carebear toevoegen!!
Daar worden verschillende mama´s genoemd, hier een quote van alle vermiste:
Francaise_ schreef:Ik mis ook een mama maar ik weet niet hoe ze heette. Ze was zwanger van de 2e, haar moeder woont in het buitenland en haar vader is vorig jaar overleden.
Lize schreef:Ik mis een moeder die op het oude forum een dochter had gekregen met een Friese naam. Volgens mij begon die met de F. Weet niet meer hoe haar nick was.
Pien schreef:Lize schreef:Ik mis een moeder die op het oude forum een dochter had gekregen met een Friese naam. Volgens mij begon die met de F. Weet niet meer hoe haar nick was.
Pan.dora girl bedoel jij!! De dochter heet Far. dau.
DIe mis ik inderdaad ook!!
En verder mis ik qua mama´s Chanel!
Verder wil ik nog Carebear toevoegen!!
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Ik heb pandora een berichtje gestuurd
Chanel die was hier een tijd geleden nog toen was ze toch weer zwanger?
Care bear was op het oude forum al niet meer volgens mij.
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Sarah1985 schreef:Ik heb pandora een berichtje gestuurd
Chanel was idd zwanger maar volgens mij is dat toen niet goed verlopen....
Pien- Ratel
En die moeder die in Engeland woont met een dochter en zoon.
Gast- Gast
Die eerste die genoemd wordt is F.lien, of niet? Haar zoontje (de 2e) is een paar weken jonger dan mijn dochter.
Gast- Gast
Arden, is of eigenlijk was Fl.ien Doonoo?
Pien- Ratel
Ohja, Doonoo! Ik zat al te denken die naam klopt niet helemaal vandaar dat ik het met een puntje schreef. Ja dat is dezelfde.
Gast- Gast
Met Doonoo gaat het goed geloof ik, ik volg haar op twitter. Ze heeft sinds een tijdje een eigen webshop in kinderschoenen dat volgens mij best aardig loopt.
Gast- Gast
Pien schreef:Lize schreef:Ik mis een moeder die op het oude forum een dochter had gekregen met een Friese naam. Volgens mij begon die met de F. Weet niet meer hoe haar nick was.
Bedoel je Aukje1983, met een dochter Famke? Ik lees niet zo heeel veel hier hoor, dus misschien dat ze er gewoon nog is, maar dat ik het niet door heb gehad.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
pandora komt hier niet meer, mischien dat ze binnenkort weer eens komt
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Ik denk dat ik weet wie je bedoeld maar haar dochtertje heet niet Famke naar mijn weten. Ik weet wel dat famke meisje betekend in het fries Maar met Aukje1983 gaat het ook goed! Zij is bevallen van een zoontje voor poosje terug. Ze heeft nu weer een account hier en haar nick is Famke. Maar ze reageert hier niet zo heel vaak.Filoria schreef:Pien schreef:Lize schreef:Ik mis een moeder die op het oude forum een dochter had gekregen met een Friese naam. Volgens mij begon die met de F. Weet niet meer hoe haar nick was.
Bedoel je Aukje1983, met een dochter Famke? Ik lees niet zo heeel veel hier hoor, dus misschien dat ze er gewoon nog is, maar dat ik het niet door heb gehad.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
en Koeboe nogwat?
hebben zuster klivia en bruintje beer nieuwe namen?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:en Koeboe nogwat?
Volgens mij is Zuster Klivia nu Bruintje Beer...
Gast- Gast
Alex schreef:Mamsie schreef:en Koeboe nogwat?
Volgens mij is Zuster Klivia nu Bruintje Beer...
ooh whaha ja ik zag bruintje beer al reageren. Ik moet eerlijk zeggen dat ik alle "nieuwe" moeders niet zo ken.
Mamsie- Ratel
Wat leuk dat ik gemist wordt...
Ik was voorheen inderdaad Zuster Klivia.
Het is hier nu wat drukker in huis met 2 kids moet nog een beetje in het ritme komen. En in de avond heb ik niet altijd de tijd omdat mijn dochter sinds kort lastig in slaap komt en daardoor hier ook niet kan komen.
Zo nieuw ben ik nou toch ook weer niet Alleen de naam is nieuw.
Het is hier nu wat drukker in huis met 2 kids moet nog een beetje in het ritme komen. En in de avond heb ik niet altijd de tijd omdat mijn dochter sinds kort lastig in slaap komt en daardoor hier ook niet kan komen.
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
Registratiedatum : 18-11-10
Ik ben benieuwd hoe het met de mama gaat die S.ienna heeft? Ze was toen ook model oid met haar..
Gast- Gast
Bruintje Beer schreef:Wat leuk dat ik gemist wordt...
Nee je bent niet nieuw maar ik ben een beetje opgehouden met bijhouden toen er heel veel mama's bij kwamen. In het begin was er geen mama pijler maar was er 1 topic bij persoonlijk met hooguit 10 moeders. Toen het er steeds meer werden ben kon ik het niet meer bij houden.
Dat ritme komt vanzelf, schrale troost maar vooruit.
Mamsie- Ratel
Mamsie ik heb dat ook zeg. Ik ben wel een beetje van een latere lichting maar ik was er al wel toen er nog geen pijler was en toen was het nog leuk om iedereen bij te houden en nu weet ik het helemaal niet meer wie wie is, vooral omdat het sinds die tijd niet meer gebruikelijk is om namen te zeggen van de kinderen, dan hou ik het echt niet meer bij.
Gast- Gast
Arden schreef:Mamsie ik heb dat ook zeg. Ik ben wel een beetje van een latere lichting maar ik was er al wel toen er nog geen pijler was en toen was het nog leuk om iedereen bij te houden en nu weet ik het helemaal niet meer wie wie is, vooral omdat het sinds die tijd niet meer gebruikelijk is om namen te zeggen van de kinderen, dan hou ik het echt niet meer bij.
Maar volgens mij was er al wel een zwangerschapspijler toen wij ons eerste kindje kregen. Ik herinner me dat andere topic nog wel, toen waren er inderdaad nog maar een paar moeders. Mamsie, Lieskuh, Anneke, SuzieQ, knets. Ik weet ook nog dat Multiculti zwanger was.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Arden schreef:Mamsie ik heb dat ook zeg. Ik ben wel een beetje van een latere lichting maar ik was er al wel toen er nog geen pijler was en toen was het nog leuk om iedereen bij te houden en nu weet ik het helemaal niet meer wie wie is, vooral omdat het sinds die tijd niet meer gebruikelijk is om namen te zeggen van de kinderen, dan hou ik het echt niet meer bij.
Maar volgens mij was er al wel een zwangerschapspijler toen wij ons eerste kindje kregen. Ik herinner me dat andere topic nog wel, toen waren er inderdaad nog maar een paar moeders. Mamsie, Lieskuh, Anneke, SuzieQ, knets. Ik weet ook nog dat Multiculti zwanger was.
hahhaa de old days.
Jaa ik kan het nu ook echt niet bijhouden hoor. Zeker met het nieuwe forum en nieuwe namen. Ook betrap ik mezelf erop dat ik het eigenlijk ook niet boeiend vind om moeders met alleen kleine baby's bij te houden. Komt omdat het er te veel zijn en omdat ik ondanks dat ik S heb niet echt meer in die fase zit.
Mamsie- Ratel
OOhja multicultie heeft er nu zelfs een 2e bij.
Mamsie- Ratel
Mamsie schreef:Bruintje Beer schreef:Wat leuk dat ik gemist wordt...
Nee je bent niet nieuw maar ik ben een beetje opgehouden met bijhouden toen er heel veel mama's bij kwamen. In het begin was er geen mama pijler maar was er 1 topic bij persoonlijk met hooguit 10 moeders. Toen het er steeds meer werden ben kon ik het niet meer bij houden.
Dat ritme komt vanzelf, schrale troost maar vooruit.
Dat klopt dat er later een pijler kwam maar toen was ik nog niet zwanger. Ik kan het ook niet allemaal bijhouden wiewie is met de nieuwe namen enz.
Ik hoop dat het ritme er ook komt het begint er steeds meer op te lijken...
Bruintje Beer- Kletskop
- Aantal berichten : 2864
Punten : 2925
sheila123 schreef:Ik denk dat ik weet wie je bedoeld maar haar dochtertje heet niet Famke naar mijn weten. Ik weet wel dat famke meisje betekend in het fries Maar met Aukje1983 gaat het ook goed! Zij is bevallen van een zoontje voor poosje terug. Ze heeft nu weer een account hier en haar nick is Famke. Maar ze reageert hier niet zo heel vaak.Filoria schreef:Pien schreef:Lize schreef:Ik mis een moeder die op het oude forum een dochter had gekregen met een Friese naam. Volgens mij begon die met de F. Weet niet meer hoe haar nick was.
Ik ben idd Aukje83, maar ik heb geen dochter beginnend met een F. Pandora reageert hier niet meer, maar zij heeft een dochter F.ardau.
Ik reageer hier inderdaad niet zoveel meer, zelfde probleem als BruintjeBeer... dat ritme! Overdag drukte van de peuter en s avonds wil J.arin heel veel aandacht. Plus natuurlijk huishouden, sport enz.
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Mamsie schreef:Susan schreef:Arden schreef:Mamsie ik heb dat ook zeg. Ik ben wel een beetje van een latere lichting maar ik was er al wel toen er nog geen pijler was en toen was het nog leuk om iedereen bij te houden en nu weet ik het helemaal niet meer wie wie is, vooral omdat het sinds die tijd niet meer gebruikelijk is om namen te zeggen van de kinderen, dan hou ik het echt niet meer bij.
hahhaa de old days.
Jaa ik kan het nu ook echt niet bijhouden hoor. Zeker met het nieuwe forum en nieuwe namen. Ook betrap ik mezelf erop dat ik het eigenlijk ook niet boeiend vind om moeders met alleen kleine baby's bij te houden. Komt omdat het er te veel zijn en omdat ik ondanks dat ik S heb niet echt meer in die fase zit.
Susan ja toen ze geboren waren wel maar tijdens de zwangerschap is het toen verhuisd, ik schreef hier iig al mee en heb me toen weer aangemeld toen ik zwanger was van de oudste.
Ik vind het vaak ook niet boeiend om moeders van nu bij te houden, het zijn er idd teveel. Er zijn een paar moeders die er voor me uitspringen en die volg ik dan een beetje maar dat zijn er niet veel.
Gast- Gast
Ik kan al die topics: mama's met kindjes uit... uberhaupt niet bijhouden.
Heb het een paar keer geprobeerd maar er komen elke dag zoveel nieuwe posts bij!
Maar van veel weet ik ook niet meer wie wie was op het vorige forum.
Soms komt er iets voorbij en denk ik: Oooooh! Was jij dat!!!
Heb het een paar keer geprobeerd maar er komen elke dag zoveel nieuwe posts bij!
Maar van veel weet ik ook niet meer wie wie was op het vorige forum.
Soms komt er iets voorbij en denk ik: Oooooh! Was jij dat!!!
Gast- Gast
Pagina 1 van 12 • 1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...