Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 3 van 12
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Wat fijn dat je weer zwanger bent SarahKey Ik dacht er laatst nog aan, dat ik het jou zou gunnen om snel weer zwanger te zijn en nu is het zover. Ik hoop dat het goed blijft gaan en een fijne zwangerschap gewenst.
Phileine- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2065
Registratiedatum : 17-11-10
L!ND@ schreef:Teddyaapje schreef:Ik mis trouwens Michje_1985 (dacht dat dat haar nick was)? Op het vorige forum was ze net bevallen van haar 2e kindje en is op het laatst in haar zwangerschap nog verhuisd naar Limburg...
Ik ook! Ik heb haar nummer nog steeds in mijn mobiel, ze kreeg van mij een sms toen ik bevallen was. Ik ben benieuwd hoe het met haar is!
Met Michje gaat het prima. Ze komt volgens mij hier niet ik zal haar een bericht sturen dat er naar haar gevraagd word.
Ze is idd naar Limburg verhuisd en volgens mij bevalt ze dat prima.
Ze heeft inmiddels 2 kindjes. Een zoontje en een dochter !
De rest mag ze zelf vertellen !
Gast- Gast
Ik heb een berichtje terug van Michje:
Ik hoorde van Stuiterbal dat jullie me missen!
Heb een aantal keren zelf proberen in te loggen, maar iedere keer krijg ik de melding dat hij het niet wilt doen en dat ik opnieuw moet proberen.
Dus vandaar dat ik aan Stuiterbal heb gevraagd dit voor mij te plakken/kopiëren.
Hier gaat het allemaal goed, Renate is alweer bijna 1 jaar, wat gaat het snel.
Lucas is inmiddels alweer 2 geworden en begint al behoorlijk praatjes te krijgen en is zo ontzettend lief voor zijn zusje!
Ik woon inmiddels bijna 1 jaar in Limburg en bevalt erg goed. Familie is binnen no time hier en ik binnen no time bij hun.
Mijn opa heeft onlangs een half jaar in ziekenhuis gelegen en dan ben je blij dat je in de buurt woont.
Ben inmiddels begonnen met een opleiding via mijn werk en september al examen!
Ik ben hier eigenlijk niet meer te vinden omdat inloggen steeds niet lukt en ik weinig tijd heb voor alles.
Maar vind het lief dat jullie aan me dachten. Ben ook reuze benieuwd hoe het allemaal met jullie en de kleintjes gaat!
xx Michje
Heb een aantal keren zelf proberen in te loggen, maar iedere keer krijg ik de melding dat hij het niet wilt doen en dat ik opnieuw moet proberen.
Dus vandaar dat ik aan Stuiterbal heb gevraagd dit voor mij te plakken/kopiëren.
Lucas is inmiddels alweer 2 geworden en begint al behoorlijk praatjes te krijgen en is zo ontzettend lief voor zijn zusje!
Ik woon inmiddels bijna 1 jaar in Limburg en bevalt erg goed. Familie is binnen no time hier en ik binnen no time bij hun.
Mijn opa heeft onlangs een half jaar in ziekenhuis gelegen en dan ben je blij dat je in de buurt woont.
Ik ben hier eigenlijk niet meer te vinden omdat inloggen steeds niet lukt en ik weinig tijd heb voor alles.
Maar vind het lief dat jullie aan me dachten. Ben ook reuze benieuwd hoe het allemaal met jullie en de kleintjes gaat!
xx Michje
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik heb een berichtje terug van Michje:
xx Michje
@ Michje: Leuk wat van je te horen! Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat en dat het zo goed bevalt in Limburg (hoe kan het ook anders haha)! Ik denk dat je mij nog wel kent uit het zwangeren topic...met ons gaat ook alles goed. T.ygo is alweer 8 maanden en hij doet het super goed! Het is een erg vrolijk, tevreden mannetje...nouja...meestal dan haha. We zitten met een aantal meiden uit het zwangerentopic van destijds op hyves...als je daar interesse in hebt dan pm me maar even (via stuiterbal haha).
xx Teddy
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Stuiterbal schreef:Tuurlijk ik geef het wel door hahahaha
Hahahahaha goedzo
Gast- Gast
Oja, Famke betekent natuurlijk meisje in t Fries he? Op t yes forum dacht ik ook al dat je dochter zo heette, omdat je dat in je onderschrift had staanFamke schreef:Ik ben idd Aukje83, maar ik heb geen dochter beginnend met een F. Pandora reageert hier niet meer, maar zij heeft een dochter F.ardau.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Michje, leuk om weer wat van jou te horen! Toen met die meeting was je net zwanger van Renate toch? En nu is ze alweer bijna 1 jaar Gefeliciteerd nog, en fijn dat het goed bevalt in jullie nieuwe woonplaats.
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Er was ook mama van I.ndy, Sharon ofzo. en Linda met een zoontje S.em.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
Met de moeder van Indy gaat het goed. En Linda heeft inmiddels een tweede zoontje, Levi.
Gast- Gast
Er gaan bij mij ook wat lampjes branden mbt nieuwe namen
Met Rain23 gaat het goed, inmiddels moeder van een prachtig meisje!! Ze heeft hier volgens mij wel een nieuwe nickname, maar reageert niet zo vaak. Ik zal doorgeven dat ze gemist wordt, kan ze zelf een update geven
Met Rain23 gaat het goed, inmiddels moeder van een prachtig meisje!! Ze heeft hier volgens mij wel een nieuwe nickname, maar reageert niet zo vaak. Ik zal doorgeven dat ze gemist wordt, kan ze zelf een update geven
blauwwitrood- Fluisteraar
- Aantal berichten : 235
Punten : 321
Ja hoor hier is Rain23 Leuk dat ik gemist wordt! Ik lees hier nog weleens mee maar reageer vrijwel niet. In januari ben ik, een maandje te vroeg, mama geworden van een prachtige dochter, S.ophie. Onze 1e icsi behandeling is geslaagd! Gaat allemaal prima met ons! Nu ben ik benieuwd wie er naar mij vroeg, Aquala wie ben jij???
Nu schiet mij nog een naam te binnen. Flowergirl. Zij zat in het 'normale' zwanger worden topic. We heeft ze er heel lang over gedaan, ik dacht een jaar. Redelijk kort na mij was ze uitgerekend dacht ik. Geen idee of ze bij een mama-topic meekletst hoor!
En nog iemand waar ik aan moet denken. Ik weet haar nickname ook niet meer. Zij was een alleenstaande jonge meid en ongepland zwanger geworden, al zo'n jaar of 2,5 geleden denk ik. Ze kreeg een dochter die geboren werd op 25 februari!
En weet iemand hoe het met Tea-Leaf is, nu we toch bezig zijn??? Ik hoop zo ontzettend voor haar dat ze een kindje mag krijgen!!
Nu schiet mij nog een naam te binnen. Flowergirl. Zij zat in het 'normale' zwanger worden topic. We heeft ze er heel lang over gedaan, ik dacht een jaar. Redelijk kort na mij was ze uitgerekend dacht ik. Geen idee of ze bij een mama-topic meekletst hoor!
En nog iemand waar ik aan moet denken. Ik weet haar nickname ook niet meer. Zij was een alleenstaande jonge meid en ongepland zwanger geworden, al zo'n jaar of 2,5 geleden denk ik. Ze kreeg een dochter die geboren werd op 25 februari!
En weet iemand hoe het met Tea-Leaf is, nu we toch bezig zijn??? Ik hoop zo ontzettend voor haar dat ze een kindje mag krijgen!!
nic_nac- Fluisteraar
- Aantal berichten : 16
Punten : 24
Registratiedatum : 09-12-10
Nic_nac, jij bedoelt Mirpirr, mama van M.arit? Met haar gaat het ook goed. Heeft een nieuwe vriend nu en ze woont in een eensgezinswoning met haar dochter.
Gast- Gast
Arden schreef:Nic_nac, jij bedoelt Mirpirr, mama van M.arit? Met haar gaat het ook goed. Heeft een nieuwe vriend nu en ze woont in een eensgezinswoning met haar dochter.
Dat wou ik net gaan typen inderdaad, M.arit is al heel groot!
Gast- Gast
Stuiterbal schreef:Ik heb een berichtje terug van Michje:
xx Michje
Wat leuk dat je een berichtje terug doet! Jij hebt toen voor mij gemeld dat ik bevallen was van D.emi, inmiddels alweer ruim een jaar geleden. De tijd gaat inderdaad snel. Wat ooit een klein, poppig meisje was, wordt nu al een echte dame! Met alle bijbehorende kuren....Het opvoeden gaat nu in ieder geval echt beginnen hahaha! Wat fijn dat het zo goed met jullie gaat en dat jullie weer lekker dichtbij familie wonen. Is je opa inmiddels wel weer beter? Ook nog een nieuwe opleiding, toe maar! Kan me voorstellen dat je dan nog weinig tijd over hebt voor andere dingen, zoals dit forum Heel veel succes met je examen!
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Nic_nac: Ook ik had nog aan je gedacht van de week. Wij zaten eerst ook samen in het gewoon zwanger worden topic. Jij was toen toch ook naar bsb geweest?
Had niet meer meegekregen dat je zwanger was. Leuk zeg een dochtertje
Wel leuk om hier weer de lezen over "oude" bekende. Heb toch ook bij een aantal in het zwanger worden/zwanger zijn topic gezeten
(was voorheen sabje21 dus niet zoveel aan mijn naam veranders )
Had niet meer meegekregen dat je zwanger was. Leuk zeg een dochtertje
Wel leuk om hier weer de lezen over "oude" bekende. Heb toch ook bij een aantal in het zwanger worden/zwanger zijn topic gezeten
(was voorheen sabje21 dus niet zoveel aan mijn naam veranders )
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Supernanny komt hier ook nooit meer zeker?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Arden houdt alles bij van de "oude" mama's
Maar hier ben ik dus ook! Hallo!!!
Ik lees hier nog wel en soms reageer ik. Maar meestal heb ik er de tijd gewoon niet voor..
Nog 5 dagen en dan wordt Kirsten al weer 3!!!
Ik lees hier nog wel en soms reageer ik. Maar meestal heb ik er de tijd gewoon niet voor..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Oh ja, Supernanny die herinner ik me ook nog. Zij had volgens mij ook PCO / een lange cyclus en was toen toch ineens vrij snel zwanger.
@SarahKey: Ik zou je haast moeten kennen van het andere forum, omdat je er ook lang over gedaan hebt, maar ik weet niet wie je bent! Zou ik het mogen weten (zo niet, ook geen probleem)? En natuurlijk: gefeliciteerd !
@SarahKey: Ik zou je haast moeten kennen van het andere forum, omdat je er ook lang over gedaan hebt, maar ik weet niet wie je bent! Zou ik het mogen weten (zo niet, ook geen probleem)? En natuurlijk: gefeliciteerd !
Gast- Gast
Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
xxjojootjexx schreef:Arden houdt alles bij van de "oude" mama's
Haha ja er zijn niet zoveel meer actief hier he dus ik moet iedereen vertegenwoordigen
Gast- Gast
Nana schreef:Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??
Ik nu ook wel!
Wie ik me nog kan herinneren en hier eigenlijk niet meer zie, maar waarvan ik de nickname niet meer weet zijn:
- dat meisje wat in een rolstoel zat/op bed lag en erg crea was. Zonnemaan ofzo? Ze schreef dan wel niet in de mama pijler mee geloof ik...
- een meisje die ook in het moeilijk zwanger worden topic meeschreef, toen pas was getrouwd en ik geloof een huis had gekocht en/of nieuwe meubels had. Ze was 1 van de eerste in dat topic en moest geloof ik ook afvallen voor ze geholpen werd? *kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet op haar naam kan komen*
- ik geloof de moeder van I.ndy. Een knappe meid die ik geloof in de buurt van Rotterdam woonde en tijdens haar zwangerschap nog een cruise maakte met ouders en/of schoonouders?
Annie24- Ratel
- Aantal berichten : 4225
Punten : 4676
Met de moeder van I.ndy gaat het goed hoor ( tenminste zo ver ik weet ) ze is met een hoop dingen bezig. Ze is trouwens niet meer samen met de vader van I.ndy.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Annie24 schreef:Nana schreef:Ik ben ook benieuwd wie Sarahkey is??!??
Ik nu ook wel!
Wie ik me nog kan herinneren en hier eigenlijk niet meer zie, maar waarvan ik de nickname niet meer weet zijn:
- dat meisje wat in een rolstoel zat/op bed lag en erg crea was. Zonnemaan ofzo? Ze schreef dan wel niet in de mama pijler mee geloof ik...
- een meisje die ook in het moeilijk zwanger worden topic meeschreef, toen pas was getrouwd en ik geloof een huis had gekocht en/of nieuwe meubels had. Ze was 1 van de eerste in dat topic en moest geloof ik ook afvallen voor ze geholpen werd? *kan mezelf wel voor mn kop slaan dat ik niet op haar naam kan komen*
- ik geloof de moeder van I.ndy. Een knappe meid die ik geloof in de buurt van Rotterdam woonde en tijdens haar zwangerschap nog een cruise maakte met ouders en/of schoonouders?
De eerste die je bedoelt is Sterremaan, ze komt hier af en toe nog, maar het gaat verre van goed met haar gezondheid.
Die tweede staat me ook nog iets van bij! Klopt het dat het niet meer zo goed ging met haar man / vriend en dat ze nadat ze wat was afgevallen toch een cyclus kreeg? Volgens mij gebruikte ze haar eigen naam in haar nick.
Gast- Gast
Met mommie de moeder van I.ndy gaat het heel goed!
Ik heb heel veel contact met haar en onze meiden zijn vriendinnen terwijl we ruim 1 uur bij elkaar vandaan wonen.
Binnenkort komt ze weer bij ons langs en 2 weken geleden zijn we nog o verjaardag van I.ndy geweest.
Ik heb heel veel contact met haar en onze meiden zijn vriendinnen terwijl we ruim 1 uur bij elkaar vandaan wonen.
Binnenkort komt ze weer bij ons langs en 2 weken geleden zijn we nog o verjaardag van I.ndy geweest.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Pagina 3 van 12 • 1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?