Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 11 van 12
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Nee, Alessia is iemand anders, kwma op het oude forum als Alees en is vorige week bevallen.
Of ze moeten hetzelfde heten?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lindsya schreef:meisjesmama schreef:M@niek schreef:en dat meisje dat samen met s.ummergirl een bedrijfje had, was toch ook fake (dat meisje dan) of was dat gewoon uitgelopen op een enorme ruzie?
wat ik daarvan begrepen heb was een enorme ruzie.
Dat was inderdaad een enorme ruzie maar dat hebben ze weer goed gemaakt later. Maar ze was niet fake.
Zij was vorige week bij de pain game. Girlygirl heette ze dacht ik.
Gast- Gast
degene die jij bedoeld Lejow, dat is Ale.sia.Lejow schreef:Nee, Alessia is iemand anders, kwma op het oude forum als Alees en is vorige week bevallen.
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
Lejow schreef:Nee, Alessia is iemand anders, kwma op het oude forum als Alees en is vorige week bevallen.
Ik dacht dat ze wel zo heette, kan me dat verhaal goed herinneren. Of zit heel abuis
Gast- Gast
Pien schreef:degene die jij bedoeld Lejow, dat is Ale.sia.Lejow schreef:Nee, Alessia is iemand anders, kwma op het oude forum als Alees en is vorige week bevallen.
S'je meer of minder
Lejow- Lady Post-a-lot
@MM en mamsie, het kwartje viel gisterenavond, ik haalde Mommie en Multiculti door elkaar. En rotterdammertje alweer een 5e, jeetje die zit ook niet stil haha. Weet iemand hoe hij/zij heet? De 'een-na-laatste' heet V.ince toch?
Primrose- Fluisteraar
- Aantal berichten : 283
Punten : 389
nou ja, Alessia is dus degene die toen voor faker uitgemaakt werd en Ale.sia is van het oude forum en vorige week van een dochter bevallen. Dus in die zin maakt die S wel degelijk uit...Lejow schreef:Pien schreef:degene die jij bedoeld Lejow, dat is Ale.sia.Lejow schreef:Nee, Alessia is iemand anders, kwma op het oude forum als Alees en is vorige week bevallen.
S'je meer of minder
Pien- Ratel
- Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10
PlugInBaby schreef:@MM en mamsie, het kwartje viel gisterenavond, ik haalde Mommie en Multiculti door elkaar. En rotterdammertje alweer een 5e, jeetje die zit ook niet stil haha. Weet iemand hoe hij/zij heet? De 'een-na-laatste' heet V.ince toch?
Ik weet wel hoe hij heet, leuke naam heeft hij. Maar zet dat hier zo niet neer, ze komt hier niet meer.
Gast- Gast
_MamaRosa_ schreef:PlugInBaby schreef:@MM en mamsie, het kwartje viel gisterenavond, ik haalde Mommie en Multiculti door elkaar. En rotterdammertje alweer een 5e, jeetje die zit ook niet stil haha. Weet iemand hoe hij/zij heet? De 'een-na-laatste' heet V.ince toch?
Ik weet wel hoe hij heet, leuke naam heeft hij. Maar zet dat hier zo niet neer, ze komt hier niet meer.
Maar was zij nou die alleenstaande? Of was dat weer een andere moeder die ook 4 kids had en alleen was?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Mamsie schreef:_MamaRosa_ schreef:PlugInBaby schreef:@MM en mamsie, het kwartje viel gisterenavond, ik haalde Mommie en Multiculti door elkaar. En rotterdammertje alweer een 5e, jeetje die zit ook niet stil haha. Weet iemand hoe hij/zij heet? De 'een-na-laatste' heet V.ince toch?
Maar was zij nou die alleenstaande? Of was dat weer een andere moeder die ook 4 kids had en alleen was?
Dat is idd een andere mama, volgens mij had die met 4 kinderen een turkse man/ex dan inmiddels. Kan ook niet meer op haar naam komen. Tess ofzo?? Rotterdammetje is gewoon nog samen met haar vriend.
Gast- Gast
Rotterdammertje is niet een alleenstaande moeder.
En zijn naam is is nog wel een stukje langer dan V.ince.
En zijn naam is is nog wel een stukje langer dan V.ince.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
oohja dat was het ja.
Ja dat was V.incenzo toch?
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
_MamaRosa_ schreef:Lindsya schreef:meisjesmama schreef:M@niek schreef:en dat meisje dat samen met s.ummergirl een bedrijfje had, was toch ook fake (dat meisje dan) of was dat gewoon uitgelopen op een enorme ruzie?
Dat was inderdaad een enorme ruzie maar dat hebben ze weer goed gemaakt later. Maar ze was niet fake.
Ja zo was haar naam inderdaad op het forum. Ik kijk niet naar dat programma, vind dat ze daar zulke vieze dingen in moeten doen.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
_MamaRosa_ schreef:Mamsie schreef:_MamaRosa_ schreef:PlugInBaby schreef:@MM en mamsie, het kwartje viel gisterenavond, ik haalde Mommie en Multiculti door elkaar. En rotterdammertje alweer een 5e, jeetje die zit ook niet stil haha. Weet iemand hoe hij/zij heet? De 'een-na-laatste' heet V.ince toch?
Dat is idd een andere mama, volgens mij had die met 4 kinderen een turkse man/ex dan inmiddels. Kan ook niet meer op haar naam komen. Tess ofzo?? Rotterdammetje is gewoon nog samen met haar vriend.
Ja was inderdaad Tess met die vier kinderen en alleenstaand. Haar jongste was toen erg ziek, iets met zijn hart ofzo toch?
Lindsya- Kletskop
Maar zij komt wel vaker op tv. Ik heb haar ook al eens bij kassa gezien.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
Lindsya schreef:_MamaRosa_ schreef:Lindsya schreef:meisjesmama schreef:M@niek schreef:en dat meisje dat samen met s.ummergirl een bedrijfje had, was toch ook fake (dat meisje dan) of was dat gewoon uitgelopen op een enorme ruzie?
Ja zo was haar naam inderdaad op het forum. Ik kijk niet naar dat programma, vind dat ze daar zulke vieze dingen in moeten doen.
Ik ook hoor, maar zag een stukje, en ze kwam me zo bekent voor. (had dr eerder ook in mn hyves) dus ik keek op dr hyves, en zag idd in haar www staan dat zij het was. Goor programma idd, om misselijk van te worden!
Gast- Gast
en dat meisje smirnofje geloof ik, die had toch ook rond de 25 weken haar kindje verloren?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Famke schreef:Dat klopt ze zat bij mij toen in het trouwtopic. Een dag van te voren kregen ze een ernstig ongelijk waarbij haar vriend gewond was geraakt. Ook allemaal verzonnen.
Woonde zij niet bij SarahKey in de buurt??
Ja helaas, die freak woont bij mij in de buurt. Naja buurt. Ik werkte toen 100 meter van haar huis af. Werkte toen ook samen met een vriendin van haar en die Lizzy heeft echt alles gelogen... zelfs tegen haar eigen man.
Zat vorig jaar eens op hyves te kijken en volgens mij heeft ze nu wel echt een kind gekregen.
Ziek persoon...
Mamsie schreef:oohja dat was het ja.
Nee dat jochie heet gewoon V.ince, de laatste zoon is vernoemd naar de dag van de liefde zeg maar
SarahKey schreef:Mamsie schreef:oohja dat was het ja.
Nee dat jochie heet gewoon V.ince, de laatste zoon is vernoemd naar de dag van de liefde zeg maar
Nee, mamsie heeft wel gelijk hoor, alleen ze gebruiken de afkorting.
Gast- Gast
Arden schreef:Pien schreef:Lizzy was dat...juffie001 schreef:en wat was ook alweer de naam van degene die bevallen was van een kindje die een paar dagen later overleden was. Dat verhaal was ook fake en ze kwam later nog helemaal uitleggen waarom ze gelogen had. Er was toen ook nog een topic voor haar overleden kindje geopend.
Lizzy ja... bluh... dat hadden Jojo en Mirrpirr en ik toen ontdekt (en nog iemand maar weet even niet meer wie dat was)... Mirpirr en ik waren rond dezelfde tijd uitgerekend als dat zij zogenaamd was van 'Isabeau'.
Het ergste van alles is dat mijn dochter op dezelfde dag geboren is als dat fake verhaal.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Jeetje, wat weten jullie dit allemaal goed zeg! De helft van de namen zegt mij echt niets....
Is denk ik ook van 'voor' mijn tijd in de zwangerschapspijler
Is denk ik ook van 'voor' mijn tijd in de zwangerschapspijler
Lejow- Lady Post-a-lot
M@niek schreef:en dat meisje smirnofje geloof ik, die had toch ook rond de 25 weken haar kindje verloren?
Die was toch fake of heb ik het nu verkeerd?
Lindsya- Kletskop
En Mismarm o.i.d. (2 zoontjes dacht ik, 1 heet N.ick (door het geboortetopic moest ik eraan denken), de ander weet ik niet meer? K.evin??)
Ben op felicitatieberichtjes na geen poster in deze pijler, maar wel een vaste meelezer. Kan best zijn dat ik er over heen heb gelezen hoor
Ben op felicitatieberichtjes na geen poster in deze pijler, maar wel een vaste meelezer. Kan best zijn dat ik er over heen heb gelezen hoor
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
ekiaam87 schreef:En Mismarm o.i.d. (2 zoontjes dacht ik, 1 heet N.ick (door het geboortetopic moest ik eraan denken), de ander weet ik niet meer? K.evin??)
Die komt hier nog af en toe en heeft inmiddels een derde, D.anny.
Gast- Gast
Pagina 11 van 12 • 1, 2, 3 ... , 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...