Er worden mama´s gemist hierzo....
+44
juffie001
Tania
Catwoman79
Rush
Tinkie
Kat1980
Primrose
Lindsya
Novalee
Printje
moepie
M@niek
Jazzlyn
ingrid82
LMCurious
Muppetje
Sofie
Lejow
Barbabella
meisjesmama
Annie24
xxjojootjexx
Nana
sabje
nic_nac
blauwwitrood
ShallY
Phileine
L!ND@
Océane
Happydobby
Teddyaapje
Liadan
Sjonno
SarahKey
Pandora
Famke
Susan
Bruintje Beer
Mamsie
sheila123
Filoria
Sarah1985
Pien
48 plaatsers
Pagina 10 van 12
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: Er worden mama´s gemist hierzo....
Dat klopt ze zat bij mij toen in het trouwtopic. Een dag van te voren kregen ze een ernstig ongelijk waarbij haar vriend gewond was geraakt. Ook allemaal verzonnen.
Woonde zij niet bij SarahKey in de buurt??
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Registratiedatum : 18-11-10
Nu we toch bezig zijn....
Had ze op het laatst zelfs niet bedacht dat ze weer zwanger was en uitgerekend was op de sterfdag van haar denkbeeldige dochtertje Isabeau??
Had ze op het laatst zelfs niet bedacht dat ze weer zwanger was en uitgerekend was op de sterfdag van haar denkbeeldige dochtertje Isabeau??
Famke- Fluisteraar
- Aantal berichten : 255
Punten : 268
Famke schreef:Dat klopt ze zat bij mij toen in het trouwtopic. Een dag van te voren kregen ze een ernstig ongelijk waarbij haar vriend gewond was geraakt. Ook allemaal verzonnen.
Oh, is zij dat!!!
Dat van dat ongeluk heb ik toen wel meegekregen maar niet dat ze "zwanger" zou zijn en haar "kindje had verloren".
Gast- Gast
Haha, nou!
En van mama's gemist zijn we over gegaan naar fakers
En van mama's gemist zijn we over gegaan naar fakers
Gast- Gast
Je had ook nog die Jules met die godsdienstwaanzinnige zwager, die was toen ook zwanger, maar volgens mij hebben we niet meer mee mogen maken dat zij een kind kreeg. Volgens mij had zij in Amerika gewoond of zo, ze had ook een voorkeur voor Amerikaanse voornamen.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Dat verhaal van Lizzy en Isabeau vergeet ik nooit meer. Ik was helemaal verslagen door haar verhaal en nog erger verslagen toen het nep bleek te zijn !!!!
Gast- Gast
Ik vond het eigenlijk wel een opluchting dat het verzonnen was, hoe raar het ook is om zoiets te faken, het is nog altijd erger dat zoiets vreselijks echt is gebeurd.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Ik vond het eigenlijk wel een opluchting dat het verzonnen was, hoe raar het ook is om zoiets te faken, het is nog altijd erger dat zoiets vreselijks echt is gebeurd.
Dat klopt natuurlijk ook !!!
Gast- Gast
Idd ja! Wat een verhaal was dat zeg!Susan schreef:Ik vond het eigenlijk wel een opluchting dat het verzonnen was, hoe raar het ook is om zoiets te faken, het is nog altijd erger dat zoiets vreselijks echt is gebeurd.
sheila123- Prater
- Aantal berichten : 1298
Punten : 1360
Registratiedatum : 08-12-10
Ik dacht gehoord te hebben dat die Jules ook fake was?
Gast- Gast
Ja, er waren wat details in haar verhalen die niet klopten, over de kinderen van haar zus enzo (die getrouwd was met die gelovige man). Of ze echt fake was hebben we nooit geweten, ze is toen volgens mij gewoon vertrokken.
Susan- Lady Post-a-lot
en dat meisje dat samen met s.ummergirl een bedrijfje had, was toch ook fake (dat meisje dan) of was dat gewoon uitgelopen op een enorme ruzie?
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ze heeft nog een update gegeven toen haar dochter is geboren. Overigens blijf ik er heilig van overtuigd dat ze niet fake was.Susan schreef:Ja, er waren wat details in haar verhalen die niet klopten, over de kinderen van haar zus enzo (die getrouwd was met die gelovige man). Of ze echt fake was hebben we nooit geweten, ze is toen volgens mij gewoon vertrokken.
Ook was er nog een meisje die al een kind en toen geen haar kerel ervandoor en bleek weer zwanger. Ze poste wel foto's van zichzelf maar viel toen toch door de mand. Sluik bruin haar had ze op de foto's.
Gast- Gast
Vlak voordat we over gingen naar dit forum hadden we toch nog iemand die "fake" was.
Zij beviel al met 26 week ofzo en zij of haar zus zaten diezelfde avond nog op Yes om te vertellen dat ze bevallen was en dat het niet goed ging enzo. Toen werden zij en haar zus nog zo boos op iedereen.
Zij beviel al met 26 week ofzo en zij of haar zus zaten diezelfde avond nog op Yes om te vertellen dat ze bevallen was en dat het niet goed ging enzo. Toen werden zij en haar zus nog zo boos op iedereen.
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Francaise_ schreef:
Ook was er nog een meisje die al een kind en toen geen haar kerel ervandoor en bleek weer zwanger. Ze poste wel foto's van zichzelf maar viel toen toch door de mand. Sluik bruin haar had ze op de foto's.
En die was fake? Even denken...
Susan- Lady Post-a-lot
Ja, ze reageerde toen in het liefde en relatie deel op een topic met als reactie dat ze nooit meer zou slapen. Vervolgens ging ze het daar helemaal uitleggen (waarom het uit was) en toen was ze weer zwanger en kwamen ze bij elkaar terug. Er zaten enorme hiaten in haar verhaal.
Gast- Gast
M@niek schreef:en dat meisje dat samen met s.ummergirl een bedrijfje had, was toch ook fake (dat meisje dan) of was dat gewoon uitgelopen op een enorme ruzie?
wat ik daarvan begrepen heb was een enorme ruzie.
meisjesmama- Kletskop
- Aantal berichten : 1729
Punten : 1861
meisjesmama schreef:M@niek schreef:en dat meisje dat samen met s.ummergirl een bedrijfje had, was toch ook fake (dat meisje dan) of was dat gewoon uitgelopen op een enorme ruzie?
wat ik daarvan begrepen heb was een enorme ruzie.
Dat was inderdaad een enorme ruzie maar dat hebben ze weer goed gemaakt later. Maar ze was niet fake.
Lindsya- Kletskop
- Aantal berichten : 1640
Punten : 1683
Toen ik net op het oude forum kwam in 2006 waren er nog niet zoveel mama's als nu. Toen schreef er ook een Belgische met ons mee, Ruth84 ofzo. Ze was ook erg gelovig en hield er een strenge/strakke opvoeding op na. Later bleek ze, meen ik, fake te zijn en was ze snel weg.
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Catwoman79 schreef:Vlak voordat we over gingen naar dit forum hadden we toch nog iemand die "fake" was.
Zij was wel echt geloof ik. Ze heeft later nog een keer een update gegeven.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Rataplan schreef:Toen ik net op het oude forum kwam in 2006 waren er nog niet zoveel mama's als nu. Toen schreef er ook een Belgische met ons mee, Ruth84 ofzo. Ze was ook erg gelovig en hield er een strenge/strakke opvoeding op na. Later bleek ze, meen ik, fake te zijn en was ze snel weg.
oohjaa! mamanaomi natuurlijk ook.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Mamsie schreef:Catwoman79 schreef:Vlak voordat we over gingen naar dit forum hadden we toch nog iemand die "fake" was.
Ja klopt, ik vond het zelf ook niet fake hoor, daarom stond het tussen haakjes.
Maar er was wel een hele rel over gaande en dat mensen na gingen vanaf welk IP adres ze haar berichten plaatste enzo.
Ik ben haar naam alleen kwijt
Catwoman79- Prater
- Aantal berichten : 1007
Punten : 1051
Catwoman79 schreef:Mamsie schreef:Catwoman79 schreef:Vlak voordat we over gingen naar dit forum hadden we toch nog iemand die "fake" was.
Ja klopt, ik vond het zelf ook niet fake hoor, daarom stond het tussen haakjes.
Maar er was wel een hele rel over gaande en dat mensen na gingen vanaf welk IP adres ze haar berichten plaatste enzo.
Ik ben haar naam alleen kwijt
Alessia toch?
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Ja dat was haar naam! Vond het wel wat vreemd toen hoor.
Gast- Gast
Pagina 10 van 12 • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Soortgelijke onderwerpen
» Mama's met niet-mama vriendinnen
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...
» Mmm, heb ik wat gemist?
» Rtl Gemist
» Heb ik hem even gemist
» Rtl gemist...